Nicksy58 Posted February 9, 2024 Posted February 9, 2024 Τι θα γίνει λοιπόν με τα Κύθηρα? Ως συνήθως (και θα περίμενε κανείς αυτό) ούτε λέξη από τη Seajets για αντικατάσταση του Aqua Jewel. Θα πρέπει να τους απαγορεύσουν από όλες τις επιδοτήσεις για κάποια χρόνια λόγω αναξιόπιστης εκπλήρωσης των δρομολογίων.
SAMAINA Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 (edited) Τόσα χρόνια έπαιρνε ενα σκασμό λεφτά από τις επιδοτήσεις, μεταξύ αυτών και για τα Κύθηρα. Και τώρα δεν μπορεί να δρομολογήσει πλοίο αντικατάστασης με συμβατικά και ταχύπλοα να κοσμούν τις ντάνες. Και να πείς οτι δεν έχει έτοιμο πλήρωμα; Έχει αυτό του ατυχούς Τζιούελ που παραθερίζει στην Σύρο (αν δεν τους έχει ήδη απολύσει). Και καθόμαστε και περιμένουμε πότε θα σκατζάρει το ΣΟΥΠΕΡΣΤΑΡ το ΣΠΟΡΑΔΕΣ ΣΤΑΡ από τις Σποράδες, που θα έπρεπε να είναι ήδη κάτω! Αυτός δεν πρέπει να δει κρατικό χρήμα μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα! Παρεπιπτόντως, το AQUA BLUE σήμερα ήταν αναμμένο στο Λαύριο! Edited February 10, 2024 by SAMAINA
HS_4 Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 (edited) Ας στείλει η Άττικα ενα πλοιο να ξεκομπλοκαρει λιγο η γραμμη. Νομιζω και περυσι είχαν μείνει χωρις πλοιο κανα μηνα τα Κύθηρα Edited February 10, 2024 by Nick the Greek Quote
MILTIADIS Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Δεν ειχαν μεινει χωρις πλοιο γιατι υπηρχε το Πορφυρουσα.Τωρα ειναι σε ακινησια και αυτο. Και γιατι να στειλει η Αττικα πλοιο στην τελικη αφου ειναι στος συμβατικες υποχρεωσεις του αναδοχου(Seajets)να βρει αντικαταστατη;
parian scientist Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 (edited) @SAMAINA Την Τρίτη που μας πέρασε μου το πρωί στην Πάρο ήρθε πρώτα το Σαονησος και μετά το Άρτεμις …Τι όμορφη εικόνα …ανησυχώ γιατί μετά το τέλος του μήνα μάλλον δεν θα τα ξαναδώ μαζί… Κανείς δε σκέφτεται τους ντόπιους επιχειρηματίες και μη … Περιμένω . Πολύ σωστός @MILTIADIS Αλλά τι να κάνει και ο ανάδοχος … Πάντως αν θυμάμαι καλά τόσα χρόνια το Ιονις δεν Κρέμασε τον κόσμο εκτός από μία βλάβη στρόφαλο αν θυμάμαι καλά… Άντε να δούμε τι θα γίνει στο τέλος του μήνα… Edited February 10, 2024 by proud_ionian τεχ βοηθεια
SAMAINA Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 Ωραιες οι προβλέψεις στις συμβάσεις. Δεν βλέπουμε ομως το ΥΕΝ (ο εκμισθωτής) να εφαρμόζει τους όρους, αλλά αφήνει τους αναδόχους στο απυρόβλητο. Και δεν το λέω μόνο για την SEA JETS. Προχτές Τρίτη δεν έγινε το δρομολόγιο του ΝΗΣΟΣ ΚΑΛΥΜΝΟΣ με υπαιτιότητα της εταιρείας του (για λόγους ανωτέρας βίας έλεγε στο δελτίο τύπου). Και τί έκανε; Το δρομολόγιο την επομένη που έπρεπε να πάει στην Αστυπάλαια, βγάζοντας το ανεκτέλεστο και στέλνοντας τους Αστυπαλιώτες στον κουβά. Δεν αγάπησε ξαφνικά τους υπόλοιπους, απλά τα λεφτα είναι περισσότερα. Το κάνει και η ΣΑΟΣ με ωράρια απαράδεκτα (μεταμεσονύκτια), με γνώμονα όχι την εξυπηρέτηση των ωφελουμένων, αλλά απλά για να πάρει την επιδότηση. Και το ΥΕΝ απλά κοιμάται (ή κανει οτι κοιμάται) Όσο για το τι να κάνει ο ανάδοχος, να πάει να κόψει το σβέρκο του γιατί είναι υποχρεωμένος να κάνει αντικατάσταση, ακόμα και αν χρειαστει να ναυλώσει πλοίο αλλουνού!
Nicksy58 Posted February 10, 2024 Posted February 10, 2024 2 hours ago, parian scientist said: @SAMAINA Την Τρίτη που μας πέρασε μου το πρωί στην Πάρο ήρθε πρώτα το Σαονησος και μετά το Άρτεμις …Τι όμορφη εικόνα …ανησυχώ γιατί μετά το τέλος του μήνα μάλλον δεν θα τα ξαναδώ μαζί… Και οι δύο έχουν συμβόλαιο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου.
Strofalos Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 11 hours ago, proud_ionian said: Κοπήκαν τα χάδια και οι προσβάσεις στο ΥΕΝ. Ας πάει να κάνει καμιά απεργία πείνας κι αυτός έξω από το ΥΕΝ..! Εντωμεταξύ, για το ότι συζητάμε για πλοία για τις άγονες, καράβια που έχουν πολύ πατημένα τα -άντα, μόνο θλίψη προκαλεί.
HS_4 Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 (edited) Εντωμεταξυ τόσα ταχυπλοα λειτουργικα έχει που καθονται…ας εστελναν ενα να κανει κανονικά το δρομολόγιο Edited February 14, 2024 by polmyt Quote
Panagia Ekatontapiliani Posted February 14, 2024 Posted February 14, 2024 Που τα βλέπεις λειτουργικά?? Συνήθως τα ταχύπλοα αυτή τη περίοδο κάνουν τις επισκευές τους και ετοιμάζονται για την σεζόν!!
parian scientist Posted February 20, 2024 Posted February 20, 2024 On 2/10/2024 at 8:55 PM, Nicksy58 said: Και οι δύο έχουν συμβόλαιο μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Σε πρόσφατο ταξίδι μου με το Saonisos εκ των έσω έμαθα ότι μάλλον θα σταματήσουν μετά το πέρας του διαγωνισμού στο τέλος του μήνα και μάλιστα τους έχουν προτείνει δρομολόγηση στο Σαρωνικο Βέβαια δεν ξέρω τι αληθεύει ίδωμεν.
Nicksy58 Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Το “Σαόνησος” μας, ανανέωσε το συμβόλαιο του στην επιδοτούμενη γραμμή των Κυκλάδων μέχρι και τις 31 Μαΐου του 2024! Το πλοίο, μάλιστα, προσθέτει τη Μύκονο στο δρομολόγιο του κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Σάββατο
Nick the Greek Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Είναι κάτι που το έχουμε ξανασυζητήσει, είναι απορίας άξιον γιατί η Μύκονος δεν ήταν στο κάδρο, τουλάχιστον τους off-season μήνες που δεν υπάρχουν ενδοκυκλαδικά ταχύπλοα από και πρός το νησί.
Nicksy58 Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Η Μύκονος επίσης δεν βρίσκεται στις διακυκλαδικές διαδρομές στον διαγωνισμό για τις άγονες γραμμές. Ίσως γι' αυτό δεν ήταν ποτέ στα δρομολόγια
parian scientist Posted February 22, 2024 Posted February 22, 2024 Η Μύκονος υπήρχε στα ενδο κυκλαδικά δρομολόγια για να εξυπηρετηθούν οι νησιώτες όπως έχει προαναφερθεί αλλά κάποια στιγμή βγήκε απέξω για να εξυπηρετηθούν άλλοι ….
Patmios Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Μανούσης Σάμος - Δωδεκάνησα. Δεν είναι πρόβλεψη αλλά αποτέλεσμα.
sailor26 Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει κανένα αποτελεσμα
Patmios Posted February 29, 2024 Posted February 29, 2024 Σημασία δεν έχει η ανακοίνωση αλλά το αποτέλεσμα. 😅 Έχεις δίκιο. Είπα το χειρότερο/επικρατέστερο σενάριο για να το κάψω… Είδωμεν… 😜
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted March 1, 2024 Posted March 1, 2024 On 2/22/2024 at 5:40 PM, parian scientist said: Η Μύκονος υπήρχε στα ενδο κυκλαδικά δρομολόγια για να εξυπηρετηθούν οι νησιώτες όπως έχει προαναφερθεί αλλά κάποια στιγμή βγήκε απέξω για να εξυπηρετηθούν άλλοι …. Συρος-Παρος 4+ ωρες....ομορφιες...
Power_Jet Posted March 4, 2024 Posted March 4, 2024 On 2/22/2024 at 11:17 AM, Nicksy58 said: Το “Σαόνησος” μας, ανανέωσε το συμβόλαιο του στην επιδοτούμενη γραμμή των Κυκλάδων μέχρι και τις 31 Μαΐου του 2024! Το πλοίο, μάλιστα, προσθέτει τη Μύκονο στο δρομολόγιο του κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Σάββατο Κάτι νεότερο σχετικά με αυτό; Ξέρουμε μήπως πότε θα αρχίσει να προσεγγίζει και στην Μύκονο;
Nicksy58 Posted March 11, 2024 Posted March 11, 2024 Υπάρχουν ήδη γνωστά αποτελέσματα για αυτό? https://flashnews.gr/wp-content/uploads/2023/11/prokiriksiGenikoiOroiDiag2023-2024ΨΔΑΕ4653ΠΩ-Ε35_2_231125_161312-2.pdf
Nick the Greek Posted April 19, 2024 Posted April 19, 2024 40 minutes ago, SuperRunner said: Όσο για την επιδότηση με τα λεφτά μας, τι να κάνουμε..μόνοι μας πάμε στις κάλπες, δε μας σπρώχνει κανένας με το ζόρι. Ορθά λοιπόν επιδοτούνται κάποιες γραμμές που σύμφωνα με πολλούς από εδώ μέσα δε θα έπρεπε να επιδοτούνται. Πετάξτε αυτή τη καραμέλα, έχει παλαιώσει. Υπουργείο και ναυτιλιακές κάνουν τη δουλειά τους κι όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! Το ότι ψηφίζουμε τον ΧΥΖ δε σημαίνει πως πρέπει να είναι υπεράνω κριτικής, αλλά ούτε και το ότι οφείλουμε να δεχόμαστε αδιαμαρτύρητα αποφάσεις του που πιθανόν να είναι είτε λανθασμένες, είτε υποκινούμενες από συμφέροντα που σίγουρα δεν είναι δημόσια. Με την κατάργηση της 35ετίας βλέπουμε ιστορικά αύξηση και των επιδοτήσεων σε ποσό(κάτι λογικό ως ένα σημείο) αλλά κυρίως αύξηση και των επιδοτούμενων γραμμών. Και κάπου πρέπει να μπεί ένα φρένο διότι ένα καλό ποσοστό δεν θα έπρεπε να υπάρχει ή να υπάρχει με διαφορετική μορφή. Δε νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος εκεί έξω που δεν βλέπει πως ο τρόπος με τον οποίο επιλέγονται οι γραμμές, γίνεται η ανάθεσή τους και κατόπιν η διαχείρισή τους, είναι διάτρητος. Οι πρακτικές της τελευταίας 20ετίας(για να πιάσω από την κατάργηση και μετά) είναι από εγχειρίδιο διαφθοράς. Τι να θυμηθώ, το Κύμη - Σκύρο - Μουδανιά? Τέλος πάντων. Δεν χρειαζόμαστε μια ακόμη επιδοτούμενη γραμμή για να πούμε πως υπάρχει, χρειαζόμαστε ριζική ανανέωση των υπαρχόντων και του νομικού πλαισίου. Φυσικά και της εφαρμογής του.
SuperRunner Posted April 19, 2024 Posted April 19, 2024 Αν δε σταματούσε η γραμμή ίσως να υπήρχε ακόμα και να μην ήθελε επιδότηση εν έτει 2024. Μπορεί να αναβιώσει η γραμμή; Μπορεί. Εύκολα ή δύσκολα; Δύσκολα από την έννοια αυτό που έγραψε και ο φίλος.. Quote Μην ξεχνάτε ότι για να υποστηρίξουν οι μεταφορικές το δρομολόγιο, θα πρέπει αυτό να καθιερωθεί. Δεν γίνεται να εμφανίζεσαι 3 μήνες τον χρόνο Από δω και πέρα νομίζω ότι είναι άτοπο να το συζητάμε επιπλέον. Κι όπως ξαναείπα, εποχές ΕΛ ΓΚΡΕΚΟ και ΔΑΙΔΑΛΟΣ δύσκολο να ξανάρθουν. Όποια εταιρεία νομίζει ότι μπορεί να ανταπεξέλθει, με ή χωρίς επιδότηση ας το κάνει το εγχείρημα. Και στην ριζική ανανέωση ας τα πάρουνε όλα από την αρχή.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now