ΝΗΡΕΑΣ Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Αυτές οι ναυπηγήσεις πλοίων για τις άγονες έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και καμιά 20αριά χρόνια τότε που κυκλοφορούσαν χρήματα και ευρωπαϊκά προγράμματα που πήγαν υπέρ "πίστεως και πατρίδος". Τώρα πλέον είναι πολύ αργά για τέτοια σχέδια που θέλουν ηρεμία και προγραμματισμό και όχι κατάσταση πανικού. Αλλά και στην περίπτωση που γινόταν κάτι τέτοιο ποιος το λέει ότι την δουλειά θα την πάρουν τα ελληνικά ναυπηγεία, δεν θα γίνει διεθνής διαγωνισμός? Αυτή τη στιγμή το μόνο που μπορεί να γίνει άμεσα είναι ο εξορθολογισμός των αγόνων. Ακόμα και ένας αδαής μπορεί να δει ότι πετιούνται άσκοπα λεφτά για επιδοτούμενα δρομολόγια που αλληλοεπικαλύπτονται μεταξύ τους ή (ακόμα χειρότερα) με δρομολόγια χωρίς επιδότηση. Και βεβαίως θα πρέπει να μπει σε συζήτηση και να επαναπροσδιορισθεί τι σημαίνει ακριβώς lifelines.
foxman Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Μα καλά στο άρθρο λέει ότι θα κατασκευαστούν 5 πλοία για τις άγονες, συνολικού ύψους 2,5 δις ευρώ... Τι είδους πλοία είναι αυτά και κάνουν 500 εκ το καθένα...Το QUEEN MARY 2 θα ναυπηγήσουν? Μήπως κάνουν 50 πλοία? Και όλα αυτά για να γλιτώσουν μερικά εκατομύρια από μερικές άγονες?
captain81 Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Ενας πολυ ενδιαφερον πινακας με ολες τις επιδοτησεις των αγονων γραμμων, καθως και το ποτε ληγουν. Αξιζει να σημειωθει οτι: - Θεοφιλος,Νησος Θηρα και Σαμος Σπιριτ υποχρεωτικη αντικατασταση εως 31/10/2011 - 7000 euro για καθε δρομολογιο του Νησος Θηρα - Το Blue Star Naxos για το κομματι Ναξος-Αστυπαλαια επιδοτειται με 25650 euro το δρομολογιο - Υποχρεωτικη αντικατασταση του Εξπρες Σκοπελιτης εως 31/10/2012 http://www.ypai.gr/cms_files/dynamic//c51317/image.thumb/proypologismos_dapanwn_agonwn_grammwn_2010._el_GR.pdf
NHSOS XIOS Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Για την υποχρεωτικη αντικατασταση εχει δωθει παραταση 2 χρονων.Για το 7χιλιαρο του ΘΗΡΑ τα εχουμε ξαναεπισημανει παραπισω ενω για το 25χιλιαρο του NAΞΟΣ θα πρεπει να σεφτουμε οτι το ιδιο ποσο παιρνει και το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ
Orestis Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Με την αύξηση του ΦΠΑ κατά 10%, τα ποσά που εισπραχτούν οι εταιρείες μειώθηκαν ισόποσα, αφού οι συμβάσεις όριζαν το ύψος των επιδοτήσεων με ΦΠΑ. Συνεπώς οι εταιρείες εισπράττουν περίπου το 75% των παραπάνω ποσών (εκτός του ΦΠΑ υπάρχει μία ακόμα επιπλέον εισφορά).
gsenso Posted September 18, 2011 Posted September 18, 2011 Το Θαλασσινή παίρνει 18080 ανα κυκλικό δρομολόγιο
Earl Granville Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Το οποίο ΄σε κανά μήνα πιθανότατα να σταματήσει και να μπει στην θέση του το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ
gpap2006 Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 Σε περιόδους ακραίας κρισης είναι σκανδαλώδες το να ξοδεύεις τόσα λεφτά για να εξυπηρετείς ένα νησάκι όπως τα Ψαρά τη στιγμή που θα μπορούσε το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ανεβαίνοντας προς Αη Στράτη να παρακάμπτει λίγο και να προσεγγίζει και Ψαρά. Όσο για τη σύνδεση Μεστών Ψαρών θα μπορούσε να γίνεται από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που δεν ξέρω γιατί εξακολουθεί να πηγαίνει στην πόλη της Χίου και όχι Μεστα (23 μίλια αντί για 42).
GeorgeSt Posted September 19, 2011 Posted September 19, 2011 (edited) Σε περιόδους ακραίας κρισης είναι σκανδαλώδες το να ξοδεύεις τόσα λεφτά για να εξυπηρετείς ένα νησάκι όπως τα Ψαρά τη στιγμή που θα μπορούσε το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ ανεβαίνοντας προς Αη Στράτη να παρακάμπτει λίγο και να προσεγγίζει και Ψαρά. Όσο για τη σύνδεση Μεστών Ψαρών θα μπορούσε να γίνεται από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ που δεν ξέρω γιατί εξακολουθεί να πηγαίνει στην πόλη της Χίου και όχι Μεστα (23 μίλια αντί για 42). Γιατί λογικά οι Ψαριανοί θα θέλουν να πάνε στο λιμάνι της Χίου, όπου είναι η αγορά, η μετεπιβίβαση σε άλλα πλοία και το αεροδρόμιο. Τα Μεστά είναι μακρυά από όλα αυτά και δεν νομίζω ότι θα τους εξυπηρετούσε, οπότε και η γραμμή δεν θα είχε και την ίδια κίνηση αν βάλεις σ'αυτό και ότι θα ψωνίσουν και το κάτι τις από τη Χίο τότε θα έπρεπε να μπει και γραμμή Νταλίκα Χίο-Μεστά Edited September 19, 2011 by GeorgeSt
NHSOS XIOS Posted September 20, 2011 Posted September 20, 2011 Στον αερα 35 αγονες γραμμες λογω κρισης φυσικα(μετα απο το φαγοποτι των προηγουμενων ετων,τι περιμεναν)
Panagia Ekatontapiliani Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Μέχρι τέλος της εβδομάδας η έγκριση του κονδυλίου για τις άγονες γραμμές.
NHSOS XIOS Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 (edited) Δηλαδη το ελληνικο κρατος,που σχεδον εχει πτωχευσει,θα δαπανησει 93 εκατομμυρια ευρω για αγονες που γινονται κυριως με πλοια 40ετιας και κανουν πχ 100 δρομολογια την μερα αντι 50 συνδυασμενα ? Θα μπει ποτε φρενο σε αυτο το φαγοποτι η δουλευόμαστε ολοι μεταξυ μας ΥΓ.Οι εταιριες που διαμαρτυρονται για τις καθυστερησεις των μισθωματων,να παρατησουν τις αγονες - αν ζημιωνονται τελικα δεν καταλαβαινω τον λογο που μενουν και 'εξυπηρετουν' τα νησια Edited September 28, 2011 by NHSOS XIOS
gpap2006 Posted September 28, 2011 Posted September 28, 2011 Υπουργείο (αληθεια ποιο?) και ναυτιλιακες εταιριες θα επρεπε να κατσουν σε ενα τραπέζει και να επανεξετάσουν από την αρχή το θέμα των άγονων. Συνδυασμός και επανασχεδιασμός των δρομολογίων είναι απαραίτητος. Όπως απαραίτητη είναι και η συγκοινωνία των μικρών νησιών με τον Πειραιά βέβαια. Το κράτος όμως δεν δούλευε τον καλό καιρό. Περιμένουμε τώρα να δουλέψει και να ασχοληθούν σοβαρά με τις άγονες?
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 (edited) Μιά νέα και ελπιδοφόρα εποχή ξημερώνει για τις άγονες γραμμές του Αιγαίου... [...]Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε και στη συνάντηση, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα με τον Επίτροπο Περιφερειακής Ανάπτυξης κ. Γιοχάνες Χαν σε θετικό κλίμα. «Είναι θετικό ότι ο Επίτροπος Περιφερειακής Ανάπτυξης, φαίνεται να αποδέχεται την πρότασή μας για την κατασκευή μεταφορικών μέσων. Ξεκινήσαμε, όπως του αναφέραμε ήδη το σχεδιασμό για την κατασκευή τεσσάρων επιβατηγών οχηματαγωγών πλοίων, δύο πλωτών κέντρων υγείας, δύο φορτηγίδων και τριών ασθενοφόρων θαλάσσης. Όλα αυτά τα μέσα, θα χρησιμοποιηθούν για την ενδοεπικοινωνία των νησιών μας», δήλωσε ο κ. Γιάννης Μαχαιρίδης. Τα επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία θα είναι μήκους από 90 έως 103 μέτρα και το κόστος κατασκευής τους θα ανέλθει σε 10.000.000 ευρώ για το καθένα. «Μιλάμε για ένα τύπο πλοίου, σαν το επιβατηγό οχηματαγωγό «Αρτεμις», που τώρα εκτελεί δρομολόγια στην άγονη γραμμή των Κυκλάδων», εξήγησε ο κ. Μαχαιρίδης, αναφερόμενος στον τύπο των τεσσάρων πλοίων που σχεδιάζει να κατασκευάσει η Περιφέρεια. Ωστόσο, όμως, ο κ. Γιοχάνες Χαν απάντησε, πως στην παρούσα προγραμματική περίοδο δεν είναι δυνατό να υλοποιηθεί, με τους πόρους που είναι διαθέσιμοι, όλη η πρόταση της Περιφέρειας, αλλά ένα μέρος της. «Αυτό σημαίνει πως θα μπορέσουμε να αποκτήσουμε ένα πλωτό ασθενοφόρο που θα έχει κόστος 400.000 ευρώ», είπε ο κ. Γιάννης Μαχαιρίδης. Όλη η πρόταση θα υλοποιηθεί στην επόμενη προγραμματική περίοδο που ξεκινά το 2013. http://www.palmosaigaiou.gr/epikairotita/item/712-δικά-της-πλοία-προτίθεται-να-αγοράσει-η-περιφέρεια.html Edited October 1, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
proud_ionian Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 ο επιτροπος Hahn ειναι Αυστριακος και προερχεται απο το Λαϊκο Κομμα. Δεν στελνει στην κυβερνηση του και στην κυβερνηση της αδερφης γερμανιας τα αιτηματα του συντροφου μαχαιριδη. μολις τα δει ο Schäuble θα ζητησει να μπει η τοπικη αυτοδιοικηση σε εφεδρεια.
enas chiotis Posted October 1, 2011 Posted October 1, 2011 Από πλωτά κέντρα υγείας έχουμε εμπειρία, αλλά τις φορτηγίδες τι μπορεί να θέλει να τις κάνει μια περιφέρεια;
gsenso Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 (edited) Μαζι με την αγονη το πλοιο πηρε και τις ταχυτητες της.Με μεσο ορο 15.5-16 μιλια παει γιατί πρέπει να πάει παραπάνω δηλαδή Edited October 7, 2011 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 5, 2011 Posted October 5, 2011 Ακριβώς. Γιατί να πάει παραπάνω ??? Να καλομάθουνε δηλαδής οι ...άγονοι και όταν (με το καλό) επιστρέψει ο Ταξίαρχος (και ξερό ψωμί) να ζητάνε ταχύτερο παπόρι ??? Άαααααστους εκεί. Άγονοι είναι, πολίτες βου κατηγορίας.
Earl Granville Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Ο μόνος λόγος που ίσως δικαιολογει την μικρότερη ταχύτητα είναι η συμμόρφωση του πλοίου με τα ωράρια του ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ. Για να μην αρχίσουν αιτήσεις σε υπουργεία για αλλαγή ωραρίων για ένα μήνα και ξανατουμπαλιν όπου μέχρι να εγκριθούν θα έχει περάσει κι η σκάντζα και για να μην πάει να περιμένει στα λιμάνια ίσως μόνάχα για αυτό. Αλλά φίλε gsenso έτσι όπως το θέτεις το θέμα προσυπογράφω με την σειρά μου την απάντηση του φίλου ΣΕΙΡΙΟΣ.
enas chiotis Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 (edited) Τα ωράρια δεν είναι του Ταξιάρχη, αλλά αυτά που είχε κληρονομήσει ο Ταξιάρχης από την Πηνελόπη, και ήταν τροποποιημένα για να προλαβαίνει αυτή τις προσεγγίσεις... Με έναν μήνα δεν τρέχει τπτ, έτσι κι αλλιώς πόσο να κέρδιζε από την Καβάλα στη Σάμο, καμμία ώρα; Φυστίκια δηλαδής. Edited October 6, 2011 by enas chiotis
gsenso Posted October 6, 2011 Posted October 6, 2011 Όποιος έχει περισσευούμενα στην τσέπη να τα δώσει στη ΝΕΛ για να πηγαίνει το πλοιο με 19 μίλια. Έξω από το χορό...
Earl Granville Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Αγαπητέ μου φίλε γνωρίζεις η σύμβαση που υπογραφτηκε μεταξύ ΝΕΛ και υπουργείου για τι ταχύτητα μιλάει? Ουδείς υποχρέωσε την ΝΕΛ να πάει να υπογράψει την σύμβαση ανάληψης της άγονης κι από την στιγμή που την υπέγραψε πρέπει να τηρεί τους όρους της σύμβασης. Τώρα αν θέλει δανεικά η ΝΕΛ για να κάνει την άγονη να πάει να τα βρει και να τηρεί τις υποχρεώσεις της.
gsenso Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Φυσικά και γνωρίζω, εσύ μάλλον δεν γνωρίζεις. Δεν υποχρεώνεται σε ελάχιστη ταχύτητα. Και εκτός από αυτό τα δρομολόγια που εκτελεί το ΜΥΤΙΛΗΝΗ τώρα έχουν πάρει έγκριση από το υπουργείο, όπως είχαν πάρει και του Ταξιάρχη.
Earl Granville Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Δηλαδή αν αύριο πάει με 7 μίλια και με ταχύτητες τρεχαντηριού είναι όλα σύννομα βάση της σύμβασης αφού δεν υποχρεούται σε ελάχιστη ταχύτητα. Οκ φίλε μου καταλάβαμε πολύ καλά το σκεπτικό σου δεν έχει νόημα να συνεχίσουμε παραπάνω κι όποιος κατάλαβε κατάλαβε
Hastaroth Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Δέν είμαι ειδικός περί τα ναυτιλιακά,αλλά υποθέτω πως οι συμβάσεις που αφορούν εκτέλεση δρομολογίων πρέπει να έχουν κάποιον ή κάποιους όρους που να αφορούν τα όρια ταχύτητας τών πλοίων,αφού και η ταχύτητα μετακίνησης αποτελεί μέρος τού προσφερόμενου "προϊόντος".Και στίς συμβάσεις προμήθειας υλικών υπάρχουν όροι που αφορούν τους χρόνους παράδοσης-δέν μπορεί ο καθένας να παραδίδη το υλικό του π.χ. είκοσι μήνες μετά την παραγγελία,επειδή έτσι τον βολεύει....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now