Stefanos Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Έχω την εντύπωση ότι γύρω στο 2000-2001 το ΡΟΔΑΝΘΗ πέρναγε και από Λειψούς, ίσως και πιο πρόσφατα.Όπως και να έχει, ποιός περίμενε να ενδιαφερθεί η ΝΕΛ μετά από τόσα χρόνια για τα Δωδεκάνησα. Σίγουρα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα είναι πολυ οριακό στους Λειψούς κι από βύθισμα κι από πλευρας ευκολιων στην μανούβρα του.Πόσο μάλλον ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ που είναι και 10μ μακρύτερος.Όπως και στην Τήλο που είχα πάει με το αδελφάκι του το ΡΟΔΑΝΘΗ ήταν πολύ οριακό απο βύθισμα και στην κυριολεξία σερνόμασταν και σηκώσαμε όλη την λασπουριά στην επιφάνεια. Τσάμπα αγχώνεστε για τα βυθίσματα,απο ότι φαίνεται δεν πάει πουθενά το Μυτιλήνη αλλά ούτε και ο theo
polmyt Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Δεν ξερω αν την πηρε ή οχι αλλα απο οτι μας ειπε ο orestis η ΝΕΛ κατεθεσε προσφορα για τη γραμμη. Απο τη στιγμη που την κατεθεσε φανταζομαι οτι δεν μπορει να την ανακαλεσει.Και για να την καταθεσει την προταση φανταζομαι οτι προφανως υπαρχει σχεδιασμος ο οποιος δεν ειναι δυνατον να αλλαξει ετσι για πλακα
Neptune Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Και να συμπληρωσω για να ειμαστε 100% σωστοι πως και το οτι δηλωσε συμμετοχη δε σημαινει οτι θα την παρει στο τελος. Γιατι σκαμε ομως. Σε μια βδομαδα θα ξερουμε
polmyt Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Επειδη με αυτα και με αυτα η απορια μου παρεμεινε.Αν την παρει τελικα τη γραμμη μπορει να την αρνηθει στο τελος?
Orestis Posted January 29, 2009 Posted January 29, 2009 Μα δεν την έχει πάρει ακόμα. Μπορεί να προκύψει κάποιο κώλυμα στο διαγωνισμό, κάποια ένσταση, να ακυρωθεί ο φάκελος συμμετοχής λόγω έλλειψης κάποιων παραστατικών κλπ. Αν τώρα δεν προκύψει τίποτε από τα παραπάνω και η γραμμή δοθεί στην εταιρεία, τότε σε περίπτωση που αρνηθεί, θα χάσει σίγουρα την εγγυητική επιστολή.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Έχει ακουστεί ότι φάκελος κάποιας εταιρείας που κατάθεσε για τις άγονες γραμμές ήταν ελλειπης. Το ίδιο είχε συμβεί και στο διαγωνισμό του Οκτώβριου με την ιδία εταιρεία.
enas chiotis Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Έχει ακουστεί ότι φάκελος κάποιας εταιρείας που κατάθεσε για τις άγονες γραμμές ήταν ελλειπης. Το ίδιο είχε συμβεί και στο διαγωνισμό του Οκτώβριου με την ιδία εταιρεία. ...ενώ δεν εξετάσθηκαν καθόλου οι προσφορές της ΝΕΛ για τις ενδοκυκλαδικές συνδέσεις καθώς οι φάκελοι δεν ήταν πλήρεις. Δεν είχαμε και πολλές εταιρείες που συμμετείχαν σε αυτόν και τον προηγούμενο διαγωνισμό!
Earl Granville Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Τσάμπα αγχώνεστε για τα βυθίσματα,απο ότι φαίνεται δεν πάει πουθενά το Μυτιλήνη αλλά ούτε και ο theo Αυτό στέφανε δεν το ξέρει ακόμη κανείς ούτε οι ίδιοι της εταιρίας ακόμη και του υπουργείου.Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ έχει δηλώσει συμμετοχή για την άγονη που κάνει τώρα το ΝΤΑΛΙΑΝΑ( δωδεκάνησα με λειψούς και Σύμη) και ουδείς μπορεί να προεξοφλήσει ακόμη το αποτέλεσμα του διαγωνισμού. Κι επειδή η πίτα πιστεύω ακράδαντα ότι θα μοιραστεί για να μην μείνει κανείς δυσαρεστημένος , παίζει σοβαρά το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Εκτός κι αν ο φάκελος είναι ελλειπής ,λείπουν π.χ τίποτα ειδικές επιστολές κι ακυρωθεί εξ αρχής. Δεν λέω σίγουρα ότι θα την πάρει γιατί έχει καταθέσει και η μπλου σταρ, αλλά επειδή ήδη το ΔΙΑΓΟΡΑΣ έχει άγονες ίσως καταλήξει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Εκτός κι αν την πάρει και δεν την υλοποιήσει η εταιρία η οποία όμως θα αναγκαστεί να χάσει ένα σεβαστό ποσό το οποίο θα εκπίψει από την εγγυητική.
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 30, 2009 Posted January 30, 2009 Αξίζει να ανφέρουμε ότι φέτος ένας λόγος που αυξήθηκε το ποσο των επιδοτήσεων κατά πολύ είναι λόγω του ότι το πετρέλαιο έχιε υπολογιστει με τις τιμές που επικρατούσαν το προηγούμενο διάστημα και πριν πέσουν....και προφανώς οι εταιρείες θα επιστρέψουν την αναλογούσα διαφορά από την πτώση των τιμών των καυσίμων.Πάντως -προσωπικά και απ΄όσα βλέπω σχετικά με τις άγονες- μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτά τα 90 εκ. ευρώ που (είπαν ότι) θα δοθούν φέτος είναι κάτι σαν "άτυπο πακέτο στήριξης της ακτοπλοϊας". Δεν λέω καλώς ή κακώς, απλώς σημειώνω μια αίσθηση που έχω αποκομίσει.
Earl Granville Posted January 31, 2009 Posted January 31, 2009 Αυτό ακριβώς πιστεύω κι εγώ ΝΗΡΕΑ. Φέτος στην εξυπηρέτηση των άγονων γραμμών είχαμε πολλά προβλήματα. Η Λήμνος , ο Αη Στράτης και η Σαμοθράκη αντιμετωπισαν συχνά προβλήματα με τις επισχέσεις που έγιναν στα πλοία της ΣΑΟΣ, τα Κύθηρα από 10 Νοέμβρη έχουν να δουν πλοίο από Πειραιά λόγω της αβαρίας του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και της μη περαιτέρω ναύλωσης του ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ, η Κασοκαρπαθία έμεινε για λίγο στον άσσο όταν αποχώρησε η ΛΑΝΕ με τα 2 πλοία της και μεχρί να μπουν τα πλοία του καπτα Μάκη... Έτσι πιστεύω το υπουργείο θέλησε να βγάλει το διαγωνισμό για τις άγονες με ένα ελκυστικό πακέτο από άποψη μισθωμάτων κι επανασχεδιασμού κάποιων δρομολογίων ώστε να προσελκύσει και τις μεγάλες εταιρίες που μπορούν να διαθέσουν πλοία και μέχρι στιγμής δεν συμμετείχαν ή συμμετείχαν επιλεκτικά( κυρίως HSW αλλά και Blue star) και να λειτουργήσουν οι συγκοινωνίες των μικρων κι απομακρυσμένων νησιών απροβλημάτιστα.
NHSOS XIOS Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Η αγονη Θεσσαλονικη-Χιο-Σαμο-Κω-Ροδο που εκανε το ΚΟΡΝΑΡΟΣ δεν προκυρηχθηκε απο το ΥΕΝ? Τερμα το συγκεκριμενο δρομολογιο
express skiathos Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Nομίζω ότι έχει κατοχυρωθεί στον ΔΙΑΓΟΡΑ η γραμμή αυτή από τον περασμένο Νοέμβριο.
NHSOS XIOS Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Εχεις δικιο,ξεχαστηκα τελειως κ μπερδευτηκα επειδη το καινουργιο δρομολογιο εχει και την Μυτιληνη μεσα.
George Posted February 15, 2009 Posted February 15, 2009 Με της Αλεξανδρούπολης τη γραμμή τι ζίνεται;
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2009 Posted February 17, 2009 Διαχρονικό παραμένει το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιωτικών περιοχών μας με την υπόλοιπη Ελλάδα και κυρίως με την πρωτεύουσα του Νομού Δωδεκανήσου, τη Ρόδο. Πηγη: ΠΡΟΟΔΟΣ Κοινή άποψη των δημάρχων; Η κυβέρνηση προσπαθεί να βρει συνεχώς λύσεις με ημίμετρα, χωρίς να «ιδρώνει το αυτί της» αφουγκραζόμενη τα προβλήματα των νησιωτών.Το ακτοπλοϊκό συνεχίζει να παραμένει ανασταλτικός παράγοντας για την τουριστική ανάπτυξη των νησιών μας και όχι μόνο, αφού σαπιοκάραβα και «σαράβαλα» πλοία εξυπηρετούν τους νησιώτες και τους ξένους επισκέπτες, οι οποίοι στο θέαμα αυτών στρέφουν το κεφάλι τους... αλλού. Οι δήμαρχοι θεωρούν ότι είναι «ξεχασμένοι» από το Θεό, γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται να δώσει μια ουσιαστική λύση, η οποία θα βγάλει από το «τέλμα» τους ακρίτες, που εδώ και χρόνια είναι αποκομμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Κληθέντες να σχολιάσουν την επικρατούσα κατάσταση, οι δήμαρχοι των νησιών μας αναφέρονται στο «μέγα» πρόβλημα, το οποίο αποτελεί «μάστιγα» για τους νησιώτες μας.
ΝΗΡΕΑΣ Posted February 18, 2009 Posted February 18, 2009 Απο την εφημεριδα ΑΛΗΘΕΙΑΣ [...]τα ευχάριστα νέα από το ακτοπλοϊκό τοπίο - εφόσον ευοδωθούν οι επιδιώξεις του ΥΕΝ – ο κ. Στεφάνου περιέλαβε και το ενδεχόμενο μετά το διαγωνισμό της 11ης Μαρτίου και εφόσον αυτός αποβεί άγονος, το υπουργείο με απευθείας ανάθεση να δρομολογήσει ταχύπλοο πλοίο (με ταχύτητα 37 κόμβων) στη γραμμή Λαύριο – Ψαρά – Αη Στράτης – Λήμνο, με ενδιάμεσο σταθμό πιθανά και τα Μεστά.Με αφορμή αυτή την επανάληψη της είδησης, θα ήθελα να ρωτήσω κάτι αφελές. Έχει ειπωθεί ότι το Κεντρικό Αιγαίο δεν είναι και πολύ "φιλόξενο" στα ταχύπλοα. Επίσης, είναι γνωστή η "άψογη" λιμενική υποδομή των Ψαρών και του Άη Στράτη. Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: πόσο ώριμη είναι αυτή η σκέψη για μια τέτοια ανάθεση?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 19, 2009 Posted February 19, 2009 Επιδοτήσεις 200 εκατ. ευρώ για τις «άγονες» το διάστημα 2003-2008
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Στη δημοσιότητα οι επιδοτήσεις ύψους 200 εκ.ευρώ για τις άγονες την τελευταία 5ετία - Μία εβδομάδα μετά την κόντρα που είχε με τους δημοσιογράφους για το θέμα των επιδοτήσεων, ο ΥΕΝ Αν.Παπαληγούρας έδωσε στη δημοσιότητα τετρασέλιδη λίστα με τις επιδοτήσεις. Ενώ η προσοχή όλων ήταν, σήμερα, στραμμένη στη Βουλή και στη συζήτηση για τη σύμβαση ΟΛΠ-Cosco , ο υπουργός Ε.Ν. Αν.Παπαληγούρας έδωσε εντολή στις υπηρεσίες του υπουργείου να βγάλουν στη δημοσιότητα όλες τις επιδοτήσεις από 1 Ιανουαρίου 2003 έως και 17η Ιουλίου του 2008. Τα στοιχεία μάλιστα στάλθηκαν με φαξ ενώ το Γραφείο Τύπου είχε ενημερώσει από το πρωϊ για την αποστολή τους τηλεφωνικά κάθε δημοσιογράφων ξεχωριστά. Σύμφωνα με πίνακα του ΥΕΝ επιδοτήσεις, έχουν λάβει μεταξύ άλλων, η εταιρεία Σι Λινκ Φερις Ν.Ε. ύψους 28.746.384,79 ευρώ, η ΛΑΝΕ με 18.254.019,42 ευρώ, η ΣΑΟΣ ΑΝΕΣ με 14.667.605,17 ευρώ, η Ζάκυνθος ΝΕ με 12.424.230,09 ευρώ, η Blue Star Ferries με 9.654.754,73ευρώ, η ΑΝΕΝ ΑΕ με 8.894.597,01 ευρώ. Συνολικά, το διάστημα αυτό επιδοτήθηκαν 132 εταιρείες που πραγματοποίησαν δρομολόγια συνδέοντας τα μεγάλα λιμάνια της χώρας με το σύνολο των αιγαιοπελαγίτικων νησιών αλλά και του Ιονίου, καθώς και τοπικά μεγάλα νησιά με μικρότερα. Την περασμένη εβδομάδα για το θέμα αυτό όπως είχαμε δημοσιεύσει στο Μarinews.gr υπήρξε ένταση μεταξύ Αν.Παπαληγούρα και δημοσιογράφων κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου. Θέμα της κόντρας του υπουργού με τους δημοσιογράφους ήταν ο τρόπος που γίνεται η ενημέρωση για τα αποτελέσματα των διαγωνισμών στις επιδοτούμενες γραμμές. Οι δημοσιογράφοι διαμαρτύρονταν γιατί δεν υπάρχει ενημέρωση-εύκολη πρόσβαση για το ποιοι παίρνουν τους διαγωνισμούς και με ποιο ποσό. « Όλα είναι σε δημόσια θέα. Και αν δεν είναι , που δεν το πιστεύω, θα γίνουν» ήταν η απάντηση του υπουργού. Στο σημείο αυτό επενέβη ο Α’ υπαρχηγός, υποναύαρχος Λ.Σ. Θ.Μπούσιος: «Τα αποτελέσματα αναρτώνται στον πίνακα ανακοινώσεων όπως ορίζει ο νόμος». Μετά την πάσα τον λόγο πήρε ο υπουργός που επιτέθηκε φραστικά: « Δεν υπάρχει περίπτωση απόκρυψης στοιχείων. Δημιουργούνται απαράδεκτοι υπαινιγμοί και σύννεφα. Τα αποτελέσματα είναι τοιχοκολλημένα». Οι δημοσιογράφοι απάντησαν ότι δεν γνωρίζουν εάν τα αποτελέσματα είναι τοιχοκολλημένα και ότι εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι ότι δεν έχουν πρόσβαση στην ενημέρωση. Ακολούθησε νέα επίθεση του υπουργού: «Ο ισχυρισμός ότι δεν γνωρίζετε ότι είναι τοιχοκολλημένα δεν σας επιτρέπει να κάνετε υπαινιγμούς. Θα έπρεπε να το εξαντλήσετε το θέμα αντί να λέτε δεν το ξέρω». Αμέσως μετά όμως ο Αν.Παπαληγούρας και αφού κατάλαβε ότι το πρόβλημα είναι η άμεση ενημέρωση των δημοσιογράφων για το θέμα αυτό είπε: «Για το μέλλον δεσμεύομαι ότι δεν θα υπάρξει πρόβλημα ενημέρωσης.» και γυρνώντας προς τον υπαρχηγό του είπε: « Αφού τοιχοκολλούνται γιατί δεν αναρτώνται και στην ιστοσελίδα του ΥΕΝ;» πηγή:www.marinews.gr
George Posted February 20, 2009 Posted February 20, 2009 Να διευκρινήσουμε ότι λέγοντας Ζάκυνθος Ν.Ε. εννοεί τη GA Ferries και πιο συγκεκριμένα το ΡΟΜΙΛΝΤΑ.
LEFTERIS68 Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Καθώς όλοι γνωρίζετε ότι το κουτσομπολιό είναι το οξυγόνο μου, θέλω να σας μεταφέρω τον πανικό που επικρατεί τις τελευταίες ημέρες λογω του αυριανού διαγωνισμού για τις άγονες...Τα τηλέφωνα κυριολεκτικά έχουν ανάψει , ενδιαφερόμενοι προσπαθούν αγωνιωδώς να μάθουν πληροφορίες για επικείμενους ανταγωνιστές, ποιός θα κατέβει που,με τι πλοίο κλπ.Απειλές, προειδοποιήσεις, φωνές , θυμοί και γενικά μία σύγχυση για τις προθέσεις του άλλου.Κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους λόγω φημών ενώ δεν αποκλείω αύριο τελικά να έχουμε κάποιες εκπλήξεις.Κοντός ψαλμός αλληλούια...
Neptune Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Κάποιοι έχουν χάσει τον ύπνο τους λόγω φημών ενώ δεν αποκλείω αύριο τελικά να έχουμε κάποιες εκπλήξεις. Εκπληξη... Δηλαδη? Ρε πλακα θα χει να περισσεψει και κανενα Χαισπιντ για ενδοκυκλαδικα :D
LEFTERIS68 Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Φίλε Neptune... Έκπληξη είναι κάθε τι δεν έχει αναφερθεί στο κατ ομολογίαν πιο σοβαρό site στον Ελλαδικό χώρο για την ναυτιλία.Μιλάω για εταιρεία(ες) σε γραμμή(ες) που δεν έχουμε αναφέρει εδώ...
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 για εταιρεία(ες) σε γραμμή(ες) που δεν έχουμε αναφέρει εδώ...Αυτό αποκλείεται Λευτέρη...μόνο την Carnival σε Σίγρι-Άη Στράτη...δεν έχουμε αναφέρει.
LEFTERIS68 Posted March 10, 2009 Posted March 10, 2009 Παιδιά δεν ξέρω ...Αυτά που ακούω τον τελευταίο καιρό με έχουν αφήσει άφωνο...Τις εταιρείες λίγο ως πολύ τις ξέρουμε (εκτός από 1-2 που θα είναι new entry), τις γραμμές που θα ζητήσουν κάποιες δεν τις έχουμε αναφέρει... ΥΓ.Άσχημα θα ταν η Carnival στο Σιγρί???
Orestis Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Η μεγάλη κόντρα στο διαγωνισμό θα εξελιχθεί μεταξύ της ΑΝΕΚ και της GA Ferries καθώς συγκρούονται σε 3 γραμμές με πλοία ίδιας κατηγορίας.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now