Annivas Posted January 9, 2020 Posted January 9, 2020 Αν συμβεί κατι τέτοιο θα ειναι λιγο οξύμωρο γιατι οι εμπορικές σχέσεις (όχι οι διοικητικές ) της καρπαθου και της Κάσου ειναι περισσοτερο ανεπτυγμένες με την Κρήτη παρά με την Ρόδο . Η σύνδεση άλλωστε των δυο νησιών με την Ρόδο και με την Κρήτη βαστάει δεκαετίες .
Villandry Posted January 9, 2020 Posted January 9, 2020 (edited) Γι' αυτό το λογό νομίζω πως περιλαμβάνεται και η Σητεία στο εν λόγω δρομολόγιο. Edited January 9, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
ToMonopolioMasEfage Posted January 9, 2020 Posted January 9, 2020 Καταρχάς ξέρουμε γιατί απορρίφθηκε η αίτηση του Πρέβελη; Από και πέρα φέτος το καλοκαίρι το δρομολόγια ήταν στην Κρήτη 2, Τετάρτη και Σάββατο ή Κυριακή. Όσον αφορά τα νησιά, οι περισσότεροι από Κάσο έρχονται συχνά Σητεία για υπηρεσίες και νοσοκομείο. Η σύνδεση χρειάζεται και δε νομίζω ότι κάλυψη από κάποιο μπλε θα είναι αρκετή. Θεωρώ πιθανό να έρθει το πρώην Ιεράπετρα πάντως, δεν ξέρω αν το έχουν τάξει αλλού από τη Seajets, είναι πάντως το καταληλότερο, μιας και ανάσταση του Κορνάρου είναι απίθανη. Δεν ξέρω τι άλλα πλοία είναι διαθέσιμα, ελπίζω να μη δούμε καμιά Μυρτιώτισσα εν έτει 2020. Επίσης είδα είναι για 4 μήνες. Τους υπόλοιπους τι θα κάνουν τα νησιά αυτά; Edit:6 μηνες
Takisg Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 (edited) 5 hours ago, samothrax said: Δεξαμενισμός του Κοραή ή μήπως δεξαμενισμός του Σολωμού και αντικατάσταση του από το Κοραής, το οποίο αντίστοιχα θα αντικατασταθεί από το Πρωτεύς; Αυτό φημολογείται εδώ πάνω. Επίσης υπάρχει και ο φόβος μερικών, που ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ, μήπως έρχεται δοκιμαστικά το Πρωτεύς και αν όλα πάνε καλά, να μείνει...(!!!) Δεν νομίζω ότι μπορεί να μείνει ο Πρωτέας στην γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη γιατί εάν αλλάξει το πλοίο αυτόματα χάνεται η επιδότηση!!!!! (Ακόμα και στην ακινησία ή επισκευή για μερικές μέρες πάλι διακόπτεται η επιδότηση ώσπου γυρίσει το Αδαμάντιος Κοραής!!! Edited February 11, 2020 by proud_ionian
speedrunner Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 (edited) Γιατί χάνεται η επιδότηση, μπορεί κάλλιστα να ζητήσει αντικατάσταση του Κοραης απο το Πρωτέας. Και εγώ αυτό που έχω ακούσει ειναι ότι το Σολωμός θα βγει για επισκευή και θα αντικατασταθεί απο το Κοραης. Edited February 11, 2020 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted February 11, 2020 Posted February 11, 2020 Η επιδότησηθα χανόταν μόνο αν δεν εκτελούντο τα δρομολόγια. Εννοείται οτι θα εισπράττει την επιδότηση η Ζαντε, άσχετα που πολυ πιθανον το σημαντικοτερο μερος της να πηγαινει στην επι της ουσιας ναυλωση του Πρωτέα.
Nick the Greek Posted February 14, 2020 Posted February 14, 2020 (edited) Ελαφρώς off-topic αλλά για να βλέπουμε τι γίνεται και αλλού, καμιά Ισπανική εταιρεία δεν υπέβαλλε προσφορά για τις εποδοτούμενες γραμμές από την Malaga και την Almeria για τον Ισπανικό θύλακα της Melilla στη Βόρειο Αφρική. Δεν ξέρω τι προβλέπει εκεί η νομοθεσία αλλά φαντάζομαι όποιος την πάρει, θα την πάρει με πολύυυυ περισσότερα χρήματα απ' ότι προσφέρει τώρα η κυβέρνηση. Ας έρθουν εδώ τα γατάκια, που έχουμε τεχνογνωσία στο θέμα Edited February 14, 2020 by Nick the Greek
fourtounakis Posted August 6, 2020 Posted August 6, 2020 (edited) 3 hours ago, SAMAINA said: Το δούλεμα στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας καλά κρατεί. Μπροστά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και πίσω το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ. Τώρα τι κουβαλάνε τα δυο αυτά πλοία, σε μια γραμμή που χρόνια τώρα δουλεύει όπως δουλεύει χειμώνα - καλοκαίρι ο Θεός και η ψυχή τους. Αρκεί να πέφτει η επιδότηση βεβαίως βεβαίως και να φροντίζει ο υπουργός την περιφέρειά του ως νέος Μαυρογιαλούρος. Φυσικά ο λογαριασμός πάει στα κορόιδα τους φορολογούμενους. Σαφέστατα! Η δρομολόγηση του πλοίου , πέρα από eye candy για τους καραβολάτρες, δεν παρέχει κάτι ουσιαστικό. Εάν η σεζόν ήταν φυσιολογική και τα δρομολόγια του δεν έπεφταν πάνω στο Πρεβελης , θα μιλούσαμε διαφορετικά τώρα. Για να είμαι ειλικρινης , το πλοίο θα έπρεπε να τοποθετηθεί Θεσσαλονίκη και από εκει να συνδέει τόσο τα νησιά της Βόρειας Ελλάδας όσο και τα δωδεκανησα. Βέβαια έχω τους ενδοιασμούς μου ως προς το προσφερόμενο αριθμό καμπίνων. Edited August 6, 2020 by fourtounakis
SAMAINA Posted August 7, 2020 Posted August 7, 2020 (edited) Και για να μην είμαστε άδικοι με τον Πλακιωτακη αυτά γίνονται χρόνια τώρα.Απο την εποχή του Γκορτσου και του Μαντά (μέλλων υπουργός Ναυτιλίας στην ταινία Τζενη- Τζένη) μέχρι τον Κατσιφαρα, τον Γιαννόπουλο, τον Σουμακη, τον Παπουτσή, τον Παυλίδη, τον Καμμένο, τον Βαρβιτσιώτη και άλλους αστέρες που πέρασαν από το ΥΕΝ. Edited August 7, 2020 by proud_ionian
tasos123 Posted August 22, 2020 Posted August 22, 2020 (edited) Δεν είναι λίγο "κουτό" να μην έχει πλοίο το καλοκαίρι από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά και να έχει όλο το χειμώνα; Επίσης, μέχρι πέρυσι ή αλλιώς προ κορονοϊού το Μύκονος δεν προλάβαινε να κάνει τη θερινή περίοδο 6 δρομολόγια την εβδομάδα από Πειραιά για Σύρο - Μύκονο - Ικαρία - Σάμο και 3 προεκτάσεις προς Καβάλα, αλλά μόλις μία. Θέλω να πω ότι τα δύο επιπλέον δρομολόγια της άγονης τη θερινή περίοδο τα έκανε το Διαγόρας που θα μπορούσε να πιάνει Θεσσαλονίκη τη μία φορά και την άλλη Καβάλα και το Μύκονος να πιάνει το χρυσάφι το καλοκαίρι. Σωστά; Edited August 23, 2020 by proud_ionian
polmyt Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Δηλωσεις για τις αγονες ειχαμε σημερα και οι μεγαλυτερες εκπληξεις ειναι η δηλωση της ΣΑΟΣ με το ΣΑΟΝΗΣΟΣ στην αγονη που εχει το ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ και η δηλωση της Seajets στις Δυτικες Κυκλαδες με το AQUA SOLUTION. Μενει να δουμε τι απο ολα θα πραγματοποιηθει
Panagia Ekatontapiliani Posted October 6, 2020 Posted October 6, 2020 Η δήλωση του Σαονησος δεν είναι έκπληξη για μένα, από τη στιγμή που δεν υπήρχε κάποιο άλλο διαθέσιμο συμβατικό πλοίο, θα ήταν φαβορί να πάρει τη γραμμή από το Άνδρος Τζετ. Το Aqua Solution δεν έχει καμία τύχη να κερδίσει τη γραμμή από το Διονύσιος Σολωμός, οπότε μπορεί να δηλώθηκε αυτό για να φάνουν οι προθέσεις της Seajets για κάποιο μελλοντικό διαγωνισμό με κάποιο άλλο συμβατικό πλοίο. Στη γραμμή του Λαύριο Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα πρέπει να δηλώθηκε το Aqua Blue και το Εξπρές Πήγασος.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Στη γραμμή του Λαυρίου Αγίου Ευστρατίου Λήμνο Καβάλα εκτός από το Aqua Blue πρέπει να κατάθεσε το Εξπρές Πήγασος. Ενώ για τη γραμμή Κέρκυρα Διαποντια Νησιά πρέπει να κατέθεσαν το Zanadu και το Ευδοκία.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2020 Posted October 9, 2020 Το Ευδοκία πρέπει να κατάθεσε φάκελο και για την άγονη γραμμή Φούρνοι Ικαρία Σάμο, που κάνει το Μεγαλόχαρη μέχρι τώρα.
Captain Nemo Posted October 9, 2020 Posted October 9, 2020 Κάτι είχε ακουστεί ότι το Ολύμπους θα καταθέσει και αυτό φάκελο σε άγονη γραμμή. Αναμένουμε τα αποτελέσματα.
Orestis Posted October 10, 2020 Posted October 10, 2020 (edited) Είχε πράγματι ακουστεί, αλλά τελικά δεν κατέθεσε φάκελο για καμία γραμμή. Edited October 10, 2020 by Orestis
Strofalos Posted October 10, 2020 Posted October 10, 2020 Και σε πιο λιμάνι της άγονης ρε παιδιά θα μπει αυτό το πράγμα αν στο Ρέθυμνο τα βρίσκει σκούρα..?
togias_k Posted October 10, 2020 Posted October 10, 2020 (edited) Το Ρέθυμνο είναι κλειστό λιμάνι με πολλούς περιορισμους λόγω βυθισματων. Edited October 10, 2020 by togias_k
Nikos_Chania Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Το να χαρακτηρίζεις άγονη την γραμμή από Παλιόχωρα για Γαύδο το αντιλαμβανόμαστε. Αλλά να εντάσσεις στην άγονη αυτή προσέγγιση και στην Γαυδοπούλα, νομίζω δημιουργεί πολλές απορίες Quote αναθέτει στον δεύτερο των συμβαλλομένων, ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΣΟΥΓΙΑ – ΑΓΙΑ ΡΟΥΜΕΛΗ – ΓΑΥΔΟΣ» και επιστροφή, με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα με μία (01) υποχρεωτική προσέγγιση ανά εβδομάδα στη ΓΑΥΔΟΠΟΥΛΑ καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου Η Γαυδοπούλα στην απογραφή του 2001 είχε 3 κατοίκους, ωστόσο πλέον δεν φαίνεται να υπάρχουν εγγεγραμμένοι κάτοικοι εκεί. Οι μόνες αναφορές που εντοπίζονται είναι πως η Γαυδοπούλα χρησιμοποιείται ως χώρος βόσκησης. Από μία ματιά στην εικόνα δορυφόρου, δεν φαίνονται να υπάρχουν κτίσματα στην Γαυδοπούλα αλλά ούτε και φιλική παραλία για προσέγγιση ακόμα και παντόφλας. Παράλληλα, δεν μπόρεσα να βρω καμία αναφορά ή στοιχείο που να φαίνεται οτι έχει προσεγγίσει κάποιο πλοίο.
Nick the Greek Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Αν η Γαυδοπούλα ήταν νοτιότερα της Γαύδου, Νίκο, θα σου έλεγα πως ίσως να υπάρχει κάποιος γεωστρατηγικός σκοπός γι αυτό. Αλλά βρίσκεται ανάμεσα στην Κρήτη και τη Γαύδο οπότε είναι όντως παράξενο. Εκτός κι αν πρόκειται να γίνει κάποια εγκατάσταση/επένδυση εκεί που δεν γνωρίζουμε. Και τώρα που έψαξα για τη λέξη επένδυση, κάτι βρίσκουμε. Δεν ξέρω όμως πότε έχει γραφτεί αυτό το κείμενο.
polmyt Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Για να ζητανε προσεγγιση σιγουρα δεν γινεται χωρις λογο Προφανως καποιος (δημος Γαυδου, περιφερεια; ) ζητησε να υπαρχει αυτη η συνδεση.Θαωρω οτι θα μαθουμε καποια στιγμη.
Nikos_Chania Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Το είχα εντοπίσει και εγώ αυτό, ωστόσο δεν έδωσα βάση για να δικαιολόγησω την ακτοπλοική σύνδεση της Γαυδοπούλας κι αυτό διότι: Quote Στη βορειοδυτική άκρα υπάρχει φάρος για τον ασφαλή διάπλου των πλοίων από το στενό μεταξύ αυτής και της Γαύδου. Βορειοδυτική άκρα, δηλαδή αντιδιαμετρικά από την Γαύδο. Ή που ήθελε να πει νοτιοανατολική, ή που εννοούσε μεταξύ αυτής και της Κρήτης. Σύμφωνα με ναυτικούς χάρτες, φανάρι υπάρχει όντως στο ΒΔ άκρο, άρα ισχύει το δεύτερο που ανέφερα. Quote Στις 13 Νοεμβρίου 1996 κατατέθηκε (...) σχέδιο για την "αξιοποίηση" της Γαυδοπούλας (...) που θα μετέτρεπε την ακατοίκητη τότε νησίδα Το 1996 ήταν ακατοίκητη, το 2001 είχε 3 κατοίκους, το 2011 ακατοίκητη. Δυσκολεύομαι να κατανοήσω αυτή την μετοίκηση των 3 κατοίκων. Παρά του ότι φαίνεται πως τα σχέδια επένδυσης ήταν πραγματικά, δεν μπορώ να βρω όφελος σε έναν τέτοιο σταθμό σε εκείνο το σημείο, ειδικά τώρα που ο Πειραιάς έγινε Νο1 στην Μεσόγειο. Βγήκαμε ίσως off topic, αλλά δόθηκε καλή πάσα.
proud_ionian Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 6 hours ago, Tasos Kavala said: σχετικά με την γραμμή του Πρίνου και δόθηκε θετική απάντηση όχι μόνο ως την επανέναρξη των δρομολογίων αλλά και την επιδότηση αυτών. εδω η Νεα Δημοκρατια θα επιδοτησει και τον Πρινο, η Γαυδοπουλα σας μαρανε;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2021 Posted January 20, 2021 Η προσέγγιση στην Γαυδοπουλα δεν είναι έξτρα επιδότηση αλλά υποχρέωση στην επιδοτούμενη γραμμή. Όσο για τη γραμμή του Πρίνου φαντάζομαι ότι η επιδότηση θα είναι για τις Covid επιδοτήσεις!! Όταν όλες οι υπόλοιπες γραμμές έχουν πάρει επιδοτήση, δεν είναι λογικό να μην επιδοτείται και αυτή η γραμμή.
basilis89 Posted February 19, 2021 Posted February 19, 2021 5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Ενώ αναβλήθηκε η προκήρυξη επιδότησης για τη γραμμή Μύκονος Κουφονήσια για επομένη συζήτηση του ΣΑΣ Η γραμμή είναι απευθείας χωρίς ενδιάμεσα νησια;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now