Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Αν συμβεί κατι τέτοιο θα ειναι λιγο οξύμωρο γιατι οι εμπορικές σχέσεις (όχι οι διοικητικές ) της καρπαθου και της Κάσου ειναι περισσοτερο ανεπτυγμένες με την Κρήτη παρά με την Ρόδο . 

Η σύνδεση άλλωστε των δυο νησιών με την Ρόδο και με την Κρήτη βαστάει δεκαετίες . 

  • Replies 961
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Γι' αυτό το λογό νομίζω πως περιλαμβάνεται και η Σητεία στο εν λόγω δρομολόγιο.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Posted

Καταρχάς ξέρουμε γιατί απορρίφθηκε η αίτηση του Πρέβελη; Από και πέρα φέτος το καλοκαίρι το δρομολόγια ήταν στην Κρήτη 2, Τετάρτη και Σάββατο ή Κυριακή. Όσον αφορά τα νησιά, οι περισσότεροι από Κάσο έρχονται συχνά Σητεία για υπηρεσίες και νοσοκομείο. Η σύνδεση χρειάζεται και δε νομίζω ότι κάλυψη από κάποιο μπλε θα είναι αρκετή. Θεωρώ πιθανό να έρθει το πρώην Ιεράπετρα πάντως, δεν ξέρω αν το έχουν τάξει αλλού από τη Seajets, είναι πάντως το καταληλότερο, μιας και ανάσταση του Κορνάρου είναι απίθανη. Δεν ξέρω τι άλλα πλοία είναι διαθέσιμα, ελπίζω να μη δούμε καμιά Μυρτιώτισσα εν έτει 2020.

Επίσης είδα είναι για 4 μήνες. Τους υπόλοιπους τι θα κάνουν τα νησιά αυτά; 

Edit:6 μηνες

  • 1 month later...
Posted (edited)
5 hours ago, samothrax said:

Δεξαμενισμός του Κοραή ή μήπως δεξαμενισμός του Σολωμού και αντικατάσταση του από το Κοραής, το οποίο αντίστοιχα θα αντικατασταθεί από το Πρωτεύς; Αυτό φημολογείται εδώ πάνω.

Επίσης υπάρχει και ο φόβος μερικών, που ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ, μήπως έρχεται δοκιμαστικά το Πρωτεύς και αν όλα πάνε καλά, να μείνει...(!!!)

Δεν νομίζω ότι μπορεί να μείνει ο Πρωτέας στην γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη γιατί εάν αλλάξει το πλοίο αυτόματα χάνεται η επιδότηση!!!!! (Ακόμα και στην ακινησία ή επισκευή για μερικές μέρες πάλι διακόπτεται η επιδότηση ώσπου γυρίσει το Αδαμάντιος Κοραής!!!

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Γιατί χάνεται η επιδότηση, μπορεί κάλλιστα να ζητήσει αντικατάσταση του Κοραης απο το Πρωτέας. 

Και εγώ αυτό που έχω ακούσει ειναι ότι το Σολωμός θα βγει για επισκευή  και θα αντικατασταθεί απο το Κοραης.

Edited by proud_ionian
Posted

Η επιδότησηθα χανόταν μόνο αν δεν εκτελούντο τα δρομολόγια. Εννοείται οτι θα εισπράττει την επιδότηση η Ζαντε, άσχετα που πολυ πιθανον το σημαντικοτερο μερος της να πηγαινει στην επι της ουσιας ναυλωση του Πρωτέα. 

Posted (edited)

Ελαφρώς off-topic αλλά για να βλέπουμε τι γίνεται και αλλού, καμιά Ισπανική εταιρεία δεν υπέβαλλε προσφορά για τις εποδοτούμενες γραμμές από την Malaga και την Almeria για τον Ισπανικό θύλακα της Melilla στη Βόρειο Αφρική. Δεν ξέρω τι προβλέπει εκεί η νομοθεσία αλλά φαντάζομαι όποιος την πάρει, θα την πάρει με πολύυυυ περισσότερα χρήματα απ' ότι προσφέρει τώρα η κυβέρνηση. Ας έρθουν εδώ τα γατάκια, που έχουμε τεχνογνωσία στο θέμα :D

Edited by Nick the Greek
  • 5 months later...
Posted (edited)
3 hours ago, SAMAINA said:

Το δούλεμα στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας καλά κρατεί. Μπροστά το ΠΡΕΒΕΛΗΣ και πίσω το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ. Τώρα τι κουβαλάνε τα δυο αυτά πλοία, σε μια γραμμή που χρόνια τώρα δουλεύει όπως δουλεύει χειμώνα - καλοκαίρι ο Θεός και η ψυχή τους. Αρκεί να πέφτει η επιδότηση βεβαίως βεβαίως και να φροντίζει ο υπουργός την περιφέρειά του ως νέος Μαυρογιαλούρος. Φυσικά ο λογαριασμός πάει στα κορόιδα τους φορολογούμενους.

Σαφέστατα! Η δρομολόγηση του πλοίου , πέρα από eye candy για τους καραβολάτρες, δεν παρέχει κάτι ουσιαστικό. Εάν η σεζόν ήταν φυσιολογική και τα δρομολόγια του δεν έπεφταν πάνω στο Πρεβελης , θα μιλούσαμε διαφορετικά τώρα. Για να είμαι ειλικρινης , το πλοίο θα έπρεπε να τοποθετηθεί Θεσσαλονίκη και από εκει να συνδέει τόσο τα νησιά της Βόρειας Ελλάδας όσο και τα δωδεκανησα. Βέβαια έχω τους ενδοιασμούς μου ως προς το προσφερόμενο αριθμό καμπίνων.

Edited by fourtounakis
Posted (edited)

Και για να μην είμαστε άδικοι με τον Πλακιωτακη αυτά γίνονται χρόνια τώρα.Απο την εποχή του Γκορτσου και του Μαντά (μέλλων υπουργός Ναυτιλίας στην ταινία Τζενη- Τζένη) μέχρι τον Κατσιφαρα, τον Γιαννόπουλο, τον Σουμακη, τον Παπουτσή, τον Παυλίδη, τον Καμμένο, τον Βαρβιτσιώτη και άλλους αστέρες που πέρασαν από το ΥΕΝ.

 

Edited by proud_ionian
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Posted

Δηλωσεις για τις αγονες ειχαμε σημερα και οι μεγαλυτερες εκπληξεις ειναι η δηλωση της ΣΑΟΣ με το ΣΑΟΝΗΣΟΣ στην αγονη που εχει το ΑΝΔΡΟΣ ΤΖΕΤ και η δηλωση της Seajets στις Δυτικες Κυκλαδες με το AQUA SOLUTION.

Μενει να δουμε τι απο ολα θα πραγματοποιηθει

Posted

Η δήλωση του Σαονησος δεν είναι έκπληξη για μένα, από τη στιγμή που δεν υπήρχε κάποιο άλλο διαθέσιμο συμβατικό πλοίο, θα ήταν φαβορί να πάρει τη γραμμή από το Άνδρος Τζετ. Το Aqua Solution δεν έχει καμία τύχη να κερδίσει τη γραμμή από το Διονύσιος Σολωμός, οπότε μπορεί να δηλώθηκε αυτό για να φάνουν οι προθέσεις της Seajets για κάποιο μελλοντικό διαγωνισμό με κάποιο άλλο συμβατικό πλοίο. Στη γραμμή του Λαύριο Άγιο Ευστράτιο Λήμνο Καβάλα πρέπει να δηλώθηκε το Aqua Blue και το Εξπρές Πήγασος.

Posted

Στη γραμμή του Λαυρίου Αγίου Ευστρατίου Λήμνο Καβάλα εκτός από το Aqua Blue πρέπει να κατάθεσε το Εξπρές Πήγασος. Ενώ για τη γραμμή Κέρκυρα Διαποντια Νησιά πρέπει να κατέθεσαν το Zanadu και το Ευδοκία.

Posted

Κάτι είχε ακουστεί ότι το Ολύμπους θα καταθέσει και αυτό φάκελο σε άγονη γραμμή. Αναμένουμε τα αποτελέσματα. 

Posted (edited)

Είχε πράγματι ακουστεί, αλλά τελικά δεν κατέθεσε φάκελο για καμία γραμμή.

Edited by Orestis
Posted

Και σε πιο λιμάνι της άγονης ρε παιδιά θα μπει αυτό το πράγμα αν στο Ρέθυμνο τα βρίσκει σκούρα..? 

Posted (edited)

Το Ρέθυμνο είναι κλειστό λιμάνι με πολλούς περιορισμους λόγω βυθισματων. 

Edited by togias_k
  • 3 months later...
Posted

Το να χαρακτηρίζεις άγονη την γραμμή από Παλιόχωρα για Γαύδο το αντιλαμβανόμαστε. Αλλά να εντάσσεις στην άγονη αυτή προσέγγιση και στην Γαυδοπούλα, νομίζω δημιουργεί πολλές απορίες

Quote

αναθέτει στον δεύτερο των συμβαλλομένων, ονομαζόμενο στο εξής «ανάδοχο», την εξυπηρέτηση της δρομολογιακής γραμμής «ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑ – ΣΟΥΓΙΑ – ΑΓΙΑ ΡΟΥΜΕΛΗ – ΓΑΥΔΟΣ» και επιστροφή, με την εκτέλεση δύο (02) δρομολογίων την εβδομάδα με μία (01) υποχρεωτική προσέγγιση ανά εβδομάδα στη ΓΑΥΔΟΠΟΥΛΑ καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου

Η Γαυδοπούλα στην απογραφή του 2001 είχε 3 κατοίκους, ωστόσο πλέον δεν φαίνεται να υπάρχουν εγγεγραμμένοι κάτοικοι εκεί. Οι μόνες αναφορές που εντοπίζονται είναι πως η Γαυδοπούλα χρησιμοποιείται ως χώρος βόσκησης.

Από μία ματιά στην εικόνα δορυφόρου, δεν φαίνονται να υπάρχουν κτίσματα στην Γαυδοπούλα αλλά ούτε και φιλική παραλία για προσέγγιση ακόμα και παντόφλας. Παράλληλα, δεν μπόρεσα να βρω καμία αναφορά ή στοιχείο που να φαίνεται οτι έχει προσεγγίσει κάποιο πλοίο.

Posted

Αν η Γαυδοπούλα ήταν νοτιότερα της Γαύδου, Νίκο,  θα σου έλεγα πως ίσως να υπάρχει κάποιος γεωστρατηγικός σκοπός γι αυτό. Αλλά βρίσκεται ανάμεσα στην Κρήτη και τη Γαύδο οπότε είναι όντως παράξενο. Εκτός κι αν πρόκειται να γίνει κάποια εγκατάσταση/επένδυση εκεί που δεν γνωρίζουμε. Και τώρα που έψαξα για τη λέξη επένδυση, κάτι βρίσκουμε. Δεν ξέρω όμως πότε έχει γραφτεί αυτό το κείμενο. 

Posted

Για να ζητανε προσεγγιση σιγουρα δεν γινεται χωρις λογο

Προφανως καποιος (δημος Γαυδου, περιφερεια; ) ζητησε να υπαρχει αυτη η συνδεση.Θαωρω οτι θα μαθουμε καποια στιγμη.

Posted

Το είχα εντοπίσει και εγώ αυτό, ωστόσο δεν έδωσα βάση για να δικαιολόγησω την ακτοπλοική σύνδεση της Γαυδοπούλας κι αυτό διότι:

Quote

Στη βορειοδυτική άκρα υπάρχει φάρος για τον ασφαλή διάπλου των πλοίων από το στενό μεταξύ αυτής και της Γαύδου.

Βορειοδυτική άκρα, δηλαδή αντιδιαμετρικά από την Γαύδο. Ή που ήθελε να πει νοτιοανατολική, ή που εννοούσε μεταξύ αυτής και της Κρήτης. Σύμφωνα με ναυτικούς χάρτες, φανάρι υπάρχει όντως στο ΒΔ άκρο, άρα ισχύει το δεύτερο που ανέφερα.

Quote

Στις 13 Νοεμβρίου 1996 κατατέθηκε (...) σχέδιο για την "αξιοποίηση" της Γαυδοπούλας (...) που θα μετέτρεπε την ακατοίκητη τότε νησίδα 

Το 1996 ήταν ακατοίκητη, το 2001 είχε 3 κατοίκους, το 2011 ακατοίκητη. Δυσκολεύομαι να κατανοήσω αυτή την μετοίκηση των 3 κατοίκων.

Παρά του ότι φαίνεται πως τα σχέδια επένδυσης ήταν πραγματικά, δεν μπορώ να βρω όφελος σε έναν τέτοιο σταθμό σε εκείνο το σημείο, ειδικά τώρα που ο Πειραιάς έγινε Νο1 στην Μεσόγειο.

Βγήκαμε ίσως off topic, αλλά δόθηκε καλή πάσα.

Posted
6 hours ago, Tasos Kavala said:

σχετικά με την γραμμή του Πρίνου και δόθηκε θετική απάντηση όχι μόνο ως την επανέναρξη των δρομολογίων αλλά και την επιδότηση αυτών.

εδω η Νεα Δημοκρατια θα επιδοτησει και τον Πρινο, η Γαυδοπουλα σας μαρανε; :P

Posted

Η προσέγγιση στην Γαυδοπουλα δεν είναι έξτρα επιδότηση αλλά υποχρέωση στην επιδοτούμενη γραμμή. Όσο για τη γραμμή του Πρίνου φαντάζομαι ότι η επιδότηση θα είναι για τις Covid επιδοτήσεις!! Όταν όλες οι υπόλοιπες γραμμές έχουν πάρει επιδοτήση, δεν είναι λογικό να μην επιδοτείται και αυτή η γραμμή.

  • 5 weeks later...
Posted
5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ενώ αναβλήθηκε η προκήρυξη επιδότησης για τη γραμμή Μύκονος Κουφονήσια για επομένη συζήτηση του ΣΑΣ

Η γραμμή είναι απευθείας χωρίς ενδιάμεσα νησια;

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...