NHSOS XIOS Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Και μετά από αυτό που έκανε το Υπουργείο το καλοκαίρι να αφήσει να μπει σε ελεύθερο δρομολόγιο το Μυτιλήνη μέχρι τη Θεσσαλονίκη τις καλές ήμερες του καλοκαιριού, καλά θα κάνουν να την αφήσουν Ναι τωρα θα κλαψουμε που το υπουργειο 'αδικησε' την ΑΝΕΚ κ το ΛΙΣΣΟΣ Καλα κανουν κ κοβουν σιγα σιγα τα περιττα εξοδα στις αγονες.Ενα οργανωμενο σχεδιο θελει κ με τα μισα δρομολογια(σε ορισμενες γραμμες)μπορουν να καλυψουν την υπαρχουσα κινηση.Ας δουν λιγο κ απο Καβαλα μερια που ΤΑΧΙΑΡΧΗΣ κ ΘΕΟΦΙΛΟΣ κανουν το Καβαλα-Λημνος(κ το αναποδο)με διαφορα λιγων ωρων(προς στον ιδιο προορισμο εννοω).
NHSOS XIOS Posted October 15, 2010 Posted October 15, 2010 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΘΕΟΦΙΛΟΣ στην βουλη Τωρα εκεινη την ωρα που γινονταν η συγκεκριμενη ερωτηση απο τον βουλευτη αναρωτιεμαι ποσοι απο τους 300 θα ηταν στην αιθουσα...κι απο αυτους,ποσοι εχουν ιδεα τι γινεται με τις αγονες(πλοια,χρηματικα ποσα,δρομολογια)
Panagia Ekatontapiliani Posted October 28, 2010 Posted October 28, 2010 Μέσω Τουρκίας προμηθεύονται οι κάτοικοι του ακριτικού Καστελλορίζου τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, λόγω της άθλιας ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας του νησιού με την Ρόδο. Μετά την διακοπή των δρομολογίων που εκτελούσε το Ε/Γ – Ο/Γ «Πρωτεύς» το Καστελλόριζο έμεινε ουσιαστικά χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Ρόδο, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί πρόβλημα στην τροφοδοσία της αγοράς.
NHSOS XIOS Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 άρα αν λάβουμε την ηλικία και την κατηγορία του πλοίου Παναγία Θαλασσινή τότε θα πρέπει να είναι 22.600,00 €. Τον διαγωνισμό τον πήρε σαν Ε/Γ-Ο/Γ και όχι σαν ταχύπλοο άρα για αυτό κάνει τόσο μεγάλη συνολική διάρκεια ταξιδιού (6,5ώρες). Στην επιστροφη για Λαυριο ειχε τον συγκλονιστικο αριθμο των 5 επιβατων!!! Να δινει το κρατος 23000 ευρω το κυκλικο δρομολογιο για να πηγαινοερχονται 5επιβατες,απο την στιγμη που δινει και 7000 ευρω στο Ν.ΘΗΡΑ για να εξασφαλιζεται η ζωτικης σημασιας συνδεση των Ψαρων με την Χιο,το βρισκω παραλογο. Ειναι υπερβολικο δηλαδη αυτοι οι 5-10-30 ανθρωποι που χρειαζονται να πανε Αθηνα απο τα Ψαρα,να κανουν το ταξιδι μεσω Χιου? Μια σωστη μελετη χρειαζεται με τα δρομολογια κ τα 23000ευρω τα 'γλιτωνουμε' ολοι
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Μιλάμε για κατά κεφαλήν κόστος...τρελά νούμερα. Και ειδικά γι' αυτή τη γραμμή που δεν θεωρείται ζωτικής σημασίας για τα Ψαρά, όπως είναι η γραμμή του Ν.Θήρα. Και μάλιστα, 5 άτομα θα μπορούσαν να πάνε και να έρθουν στα Ψαρά (σε 1+1 ώρα) πολύ φθηνότερα με ναυλωμένο ελικόπτερο.
Earl Granville Posted November 1, 2010 Posted November 1, 2010 Ναι είναι τραγική η σχέση μισθώματος κι επιβατών στην άγονη από Λάυριο.Το καλύτερο θα ήταν μια αναβάθμιση στην γραμμή Χίου Ψαρρών με λίγο καλύτερο μίσθωμα ώστε να προσελκύσει κάποιο καλύτερο βαπόρι από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ.
gtogias Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 (edited) Να μη σας κακοκαρδίσω, αλλά να αλλάξουν οι όροι του διαγωνισμού και να βρεθεί καλύτερο καράβι από το Ν. Θήρα αποκλείεται. Πιο λογικό μου κάνει να επανασχεδιαστεί το δρομολόγιο και είτε να αλλάξει και να γίνει πχ Βολισσός-Ψαρά, που σημαίνει 1 ώρα οδική διαδρομή από Χίο έως Βολισσό και άλλη μια (σκάρτη) ώρα πλοίο ως Ψαρά ή αν αυτό δε είναι εφικτό να υπάρξει κάποια σχέση ανταπόκρισης με τα πλοία από/προς Πειραιά. Σήμερα κάποιος φτάνει στη Χίο από 6.30 απόγευμα ως και 4 το πρωί και φεύγει 3 το μεσημέρι για Ψαρα. Αντίστοιχα βέβαια φτάνει στη Χίο 10.30 το πρωί από Ψαρά και περιμένει μέχρι τις 10.00 το βράδυ για να γυρίσει Πειραιά. Edited November 2, 2010 by gtogias
polman Posted November 8, 2010 Posted November 8, 2010 Δόξα τω Θεώ, καλά άρχισαν να πηγαίνουν τα πράγματα, εφόσον εν μέσω μνημονίου και κατοχής της Ελλάδος από την τρισκατάρατη τρόικα EU-IMF-ECB, η κοσμαγάπητη C-LINK Ferries επιδοτήθηκε για το 12μηνο που έληξε στις 31-10-2010, με 6 εκατομμύρια Ευρώ για την κάλυψη της ζωτικότατης σημασίας άγονης γραμμής Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος . Επειδή δεν κατάλαβα με τι ύφος το λες, εννοείς ότι το ποσό είναι υπερβολικό ή ότι δεν είναι ζωτικής σημασίας η άγονη ή και τα δυο? Η άγονη δεν πάει μέχρι την Καβάλα? Γιατί η συγκεκριμένη γραμμή είναι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας των δύο νησιών με την Αττική. Me 6 δρομολόγια την βδομάδα, βγαίνει 20800 ευρώ το ένα. Πολλά δεν είναι? Επίσης το Ταξιάρχης από πότε ειναι στην c-link?
georgios express Posted November 9, 2010 Posted November 9, 2010 ...Επειδή δεν κατάλαβα με τι ύφος το λες, εννοείς ότι το ποσό είναι υπερβολικό ή ότι δεν είναι ζωτικής σημασίας η άγονη ή και τα δυο? Η άγονη δεν πάει μέχρι την Καβάλα? .... Απαντώ επαναλαμβάνοντας το ποσόν: 6 εκ. Ευρώ, ήτοι από τις παλιές δραχμές που είχαμε κάποτε 2 δις. Συμφωνώ απολύτως ότι οφείλουν να επικοινωνούν με την υπόλοιπη χώρα τα 2 νησιά, αλλά Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, επιδότηση 6 εκ. Ευρώ ετησίως, δεν είναι μεγάλη? (Ίσως, εφόσον ο ΟΣΕ παράγει ζημίες σχεδόν 3 εκ. Ευρώ ημερησίως και παραμένει ενδόξως στη θέση του .)
NHSOS XIOS Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 (edited) Εγω συμφωνω οτι εχουν ξοδευτει κ ξοδευονται τεραστια ποσα στις αγονες χωρις μαλιστα να βλεπουμε ενα οργανωμενο σχεδιο απο την πλευρα της πολιτειας κι απο την αλλη,καμια επενδυση απο τις ακτοπλοικες(θυμιθειτε ΣΑΟΣ κ GA που εχουν καταληξει,που πηγαν ολα αυτα τα χρηματα που επαιρναν απο τις αγονες ).Τωρα που μειωνονται τα μισθωματα κανεις δεν ενδιαφερεται απο την Ημερισια Οι ακτοπλοϊκές έχουν ενοχληθεί από τη μείωση των μισθωμάτων που επιβλήθηκε λόγω του Μνημονίου, την απόφαση του κ. Διαμαντίδη να παρατείνει μονομερώς τις υφιστάμενες μισθώσεις για άλλους τέσσερις μήνες, τις μεγάλες καθυστερήσεις στην καταβολή των επιδοτήσεων σε μία κρίσιμη περίοδο για την οικονομική τους κατάσταση αλλά και τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην καταβολή οικονομικών υποχρεώσεων άλλων υπουργείων απέναντί τους. Ας μας πουν οι ακτοπλοικες γιατι δεν 'βγαινουν' με 10000,20000,30000ευρω το κυκλικο δρομολογιο,μεταφεροντας 20-50-100 ανθρωπους ενω την ιδια ωρα κρατανε δρομολογια πλοιων της ταξης των 200μετρων,20+μιλιων για να μεταφερουν παλι το πολυ 100ατομα...Μηπως το κρατος πρεπει να αυξησει τα μισθωματα ωστε να πληρωνει και τα 'σπασμενα' τους Edited November 11, 2010 by NHSOS XIOS
margaritis24 Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 (edited) οι εταιριες εχουν χασει την μπαλα με την κριση που μας εχουν φερει!!!γιατι να πηγαινεις στο ηρακλειο με 19ευρω με 3 πλοια κ να μην παει ο "κουφονησιωτης" στο νησι του με 19ευρω που ειναι κ αγονο!!!να αυξησουνε τα εισητηρια εκει που πρεπει..ποσο μεγαλη ζημια κανανε φετος σε ολα τα νησια με τα 19ευρω αφου ολοι πηγαν στην κρητη να το πληρωσουμε το B S DILOS αλλα κατσε να ερθει πρωτα να ταξιδεψει κ να βγαλει το ψωμι του τιμια κ οχι να το προπληρωσουμε εμεις σαν ποιλτες επειδη η αττικα κ η ανεκ εκβιαζουν το υπουργειο ειναι αναγκασμενες να παρεχουν την συγκοινωνια αυτη...κανονικα πρεπει να γυρισουμε στην εποχη της αδειας σκοπιμοτητας με τις εγγυητικες επιταγες κ με το πια γραμμη θα παρει ο καθενας κ να του δωσουμε κ μια αγονη για να εξυπηρετουντε ολοι,κ ηταν ολα μια χαρα Edited November 11, 2010 by margaritis24
proud_ionian Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 ασε γιατι και τοτε υπηρχαν θαλασσιες ντακοτες και τοτε υπηρχαν επιδοτησεις και πολλα αλλα στραβα. πρωταρχικο μελημα των εταιρειων πρεπει να ειναι η επιβιωση, η οποια θα ερθει με συμπτηξη δραστηριοτητων και αποφυγη του ανταρτοπολεμου. αλλιως αργα ή γρηγορα καποια θα σκασει και αν σκασει μια εταιρεια το τσουναμι θα τους παρει ολους και οι πρωτοι που θα πονεσουν θα ειναι οι κατοικοι των νησιων της αγονης. να πληρωσουμε χιλιες φορες τη blue star για να παει απο τη ναξο στα falklands, να πληρωσουμε για να πιανει νισυρο τηλο καστελοριζο, να πληρωσουμε οποιον παει σαμο (την HSW εν προκειμενω) για ναπαει μια φορα την εβδομαδα απο σαμο λειψους (και να μην πληρωνουμε φωτογραφικα δρομολογια οπως του ιεραπετρα), αλλα να μην π ληρωνουμε το θαλασσινη να πηγαινει λαυριο μεστα ψαρα (μπορει να πιασει ο ταξιαρχης μια φορα την εβδομαδα στα ψαρα), να μην πληρωνουμε 3 βαπορια για ενδοκυκλαδικα (1 αρκει, τα υπολοιπα μπορουν να γινουν με προεκτασεις δρομολογιων πλοιων απο πειραια, οπως πχ εκανε παλιοτερα το ρομιλντα), να μην πληρωνουμε προβληματικες εταιρειες, για να επιβιωνουν μεσω των επιδοτησεων (ΣΑΟΣ, GA, C link πρωτα, ΑΝΕΚ, Nel τωρα).
NHSOS XIOS Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 175.000 και κάτι ψιλά μας κόστισαν τα 28 κυκλικά δρομολόγια του Θήρα για τον Οκτώβρη. Επειδη 'λεφτα υπαρχουν',γιατι δεν σκεφτονται να βαλουν στα Ψαρα και 3ο επιδοτουμενο πλοιο,μετα τα ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ κ ΘΗΡΑ Να κανει ας πουμε Βολος-Σκυρος-Ψαρα-Λαυριο ...δεν μπορει καποιο πλοιο θα 'χρειαζεται' την συγκεκριμενη αγονη
gpap2006 Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Από τη μια έχουμε το μνημόνιο που απαιτεί περικοπή δαπανών από παντού και από την άλλη έχουμε τη γεωγραφική ιδιαιτερότητα του Αιγαίου με τα αμέτρητα μικρά νησιά που κατοικούνται από Έλληνες που βάση του Συντάγματος είναι ίσοι απέναντι στο Νόμο και έχουν ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις. Συνεπώς και δικαίωμα σε σωστές, συνεπείς θαλάσσιες συγκοινωνίες. Πρέπει λοιπόν να βρεθεί η χρυσή τομή. Κατά τη γνώμη μου υπάρχουν κάποια περιθώρια για περιορισμό των επιδοτούμενων δρομολογίων. Για παράδειγμα, δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχουν 3 επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά Δεκέμβρη μήνα. Ή γιατί η Αμοργός (των 1.700 κατοίκων) να έχει καράβι από Πειραιά 5 φορές την εβδομάδα τέτοια εποχή, τη στιγμή που η Κάλυμνος με δεκαπλάσιο πληθυσμό έχει μόλις 2!! Ή γιατί η γραμμή Ψαρών Μεστών είναι ολοχρονική με μηδενική σχεδόν κίνηση. Την ίδια στιγμή που η Κάρπαθος είχε μείνει χωρίς καράβι 11 ολόκληρες μέρες για να πάει σήμερα το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ. Συνεπώς θεωρώ πως το σύστημα με τις άγονες επιδοτούμενες πρέπει να αλλάξει εκ βάθρων με εξορθολογισμό δρομολογίων χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν πολιτικά συμφέροντα,κλπ. Πλοία για όλους αλλά χωρίς σπατάλες και υπερβολές. Σήμερα υπάρχει καθεστώς πληβείων και πατρικιων με κάποιους αδικημένους και άλλους ευνοημένους.
proud_ionian Posted December 7, 2010 Posted December 7, 2010 Αντι για καινουργιο πλοιο(φανταζομαι κανα ΤΑΞΙΑΡΧΗ θα εννοει)ειναι καλυτερα να μπει αλλη εταιρια στην γραμμη. μηπως ειναι ευκαιρια, αν δεν θελει και ο νεος υπουργος να γραψει την ιστορια του κεφαλογιαννη, του βουλγαρακη και του πάπα της λιγουρας, να επανασχεδιαστει το δικτυο των αγονων (ωστε να εξυπηρετουν τα νησια και οχι της εταιρειες) και να αναμεσα στα αλλα κριτηρια να ειναι και το γενικοτερο service και η αξιοπιστια των εταιρειων. δεν ειναι δυνατον να μην μπορει το Νησος Μυκονος να παρει αγονη ως HSW λογω μετοχολογιου και να στηνεται ολοκληρη πατεντα με την Αιγαιον Πελαγος και απο την αλλη η ΝΕΛ με το Θεοφιλο να προσφερει τριτοκοσμικου επιπεδου service. ουτε επισης πρεπει να επιδοτουνται οι αιολοι και οι παναγιες για αγονες που ειτε δεν χρειαζονται, ειτε θα μπορουσε να τις κανει συμβατικο.
nomikos Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Οπως όλοι γνωρίζουμε ο Θεόφιλος έχει δημιουργήσει τεράστιο πρόβλημα στην συγκοινωνία των νησιών του ΒΑ Αιγαίου.Όμως για τις χαμηλού επιπέδου υπηρεσίες που προσφέρει το πλοίο δεν νομίζω να φταίει το πλήρωμα του.Η σύνθεση του πληρώματος προφανώς είναι μειωμένη.Τι να προλάβουν οι άνθρωποι να μαζέψουν;σκεφτείτε πως το πλοίο έμπαινε και στο Καρλόβασι που είναι μικρό λιμάνι σε σχέση με το μέγεθος του.Ασκώντας αρνητική κριτική στο πλοίο και στις υπηρεσίες του καλό θα ήταν να πούμε και ένα ΜΠΡΑΒΟ στο πλήρωμα του που δεν είναι υπεύθυνο για αυτή την κατάσταση.Σε συνθήκες άγονης έχουν να αντιμέτωπίσουν πάρα πολλές δυσκολίες.Το περιστατικό με την άγκυρα στο λιμάνι της Μυτιλήνης που είδαμε στο βίντεο είναι ένα δείγμα το τι περνούν καθημερινά αυτοι οι άνθρωποι. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΚΑΙ γενικά ΣΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΓΟΝΟΠΛΟΙΩΝ
Earl Granville Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Κανείς δεν νομίζω να έχει διάθεση να κατηγορήσει το πλήρωμα του ΘΕΟΦΙΛΟΣ για τις καθυστερήσεις και τις υπηρεσίες που προσφέρει. Προφανώς κι είναι άξιοι πολλών συγχαρητηρίων που με ένα βαπόρι που βγάζει αλλεπάλληλα προβλήματα καταφέρνουν και βγάζουν το δρομολόγιο όπως όπως, που μπαίνουν σε λιμάνια ακατάλληλα για το μέγεθος και τις δυνατότητες του πλοίου (Καρλόβασι, Άγιος Κήρυκος,..)... Από εκεί και πέρα όμως θα έπρεπε η εταιρεία του και το υπουργείο να είχαν αναλάβει τις ευθύνες που τους αναλογούν. Το πλοίο είναι φανερό ότι δεν τραβάει, θέλει επισκευές, δεν μπορεί να ανταποκριθεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο οπότε θα έπρεπε να είχε βρεθεί μια λύση ώστε να μην ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό και το πλήρωμά του. Για το πλοίο πιστεύω ότι έχει έρθει το πλήρωμα του χρόνου προ πολλού, ίσως από το ατύχημά του στις Οινούσσες. Αποδεικνύεται περίτρανα ότι ούτε στις απαιτήσεις μιας άγονης δεν μπορεί να ανταποκριθεί οπότε θα πρέπει η εταιρεία του να είχε ήδη αποφασίσει είτε να ρίξει λεφτά για την επισκευή του (η οποία ενδεχομένως να κρίνεται ασύμφορη) , είτε να το πουλήσει , είτε να το μεταδρομολογήσει σε γραμμή με μηδενικές απαιτήσεις όπως είναι η Αλβανία. Έτσι όπως είναι και στην γραμμή που είναι ταλαιπωρεί το επιβατικό κοινό, το πληρωμά του που καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες και μουτζουρώνει καθημερινά το προφίλ της εταιρείας.
NHSOS XIOS Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Εγω οσο σκεφτομαι οτι ολα τα στραβα και τα παραλογα των αγονων τα βλεπουμε μονο εμεις και οχι το αρμοδιο Υπουργειο,ειλικρινα απογοητευομαι-εξοργιζομαι.Δυστυχως στο ιδιο tempo θα συνεχισει το πανηγυρακι μεχρι να φτασουμε στο σημειο να μην υπαρχει δεκαρα τσακιστη οχι για επιδοτουμενες γραμμες αλλα για τιποτα,και τοτε θα ειναι πια αργα για ολους μας
ΝΗΡΕΑΣ Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Η μεγάλη "πλάκα" είναι ότι ενώ κανένας δεν ενοχλείται από τις ταχύτητες των 13-15 κόμβων (που θα έπρεπε να είναι 18)...τους ενόχλησε που έλειπε ένα τυπικό χαρτί από τα Μπλουσταράκια...τα οποία κάνουν την άγονη των Φώκλαντς με 22-23 κόμβους...βρέξει χιονίσει και με κάθε καιρό. Καταλαβαίνω ότι θα υπάρχει κάποιο τυπικό ζήτημα, αλλά όπως και να το κάνουμε...βγάζει μάτι. Απορρίφθηκε ... το bs naxos (για τα Φώκλαντς) επιπλέον γιατί δεν αναφέρεται η κατάσταση θαλάσσης στις δοκιμές ταχύτητας του πλοίου.
NHSOS XIOS Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 (edited) ΝΗΡΕΑ με τις ταχυτητες των πλοιων στις αγονες υπαρχει ενα τεραστιο παραθυρο(το εχουμε ξανασυζητησει νομιζω)στις συμβασεις που υπογραφονται.Οριζεται μεγιστη ταχυτητα (20-21μιλια)αλλα οχι ελαχιστη Θεωρητικα δηλαδη ο καθενας μπορει να βγαλει δρομολογια με 10-12-14 μιλια κ να λεει 'α κυριοι εγω τα σεβομαι τα ωραρια' Απο οτι φαινεται,μειωνουν(οι εταιριες)τις συνθεσεις των πληρωματων στις αγονες,πηγαινουν με 14-15-16 μιλια,ωστε να ελαχιστοποιουνται τα λειτουργικα εξοδα των πλοιων κ απο το ποσο της επιδοτησης,να τους μπαινει ενα καλο μερος στα ταμεια Τωρα αν πει κανεις,οτι οι εταιριες λειτουργουν με μειωμενα πληρωματα και περιοριζουν τις ταχυτητες(καυσιμα)γιατι διαφορετικα δεν 'βγαινουν' σε αυτα τα δρομολογια,τοτε απορω γιατι καιγονται οι περισσοτερες ναυτιλιακες να συμμετεχουν σε επιδοτουμενες γραμμες Edited December 8, 2010 by NHSOS XIOS
NHSOS XIOS Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Κι οταν το κρατος αδιαφορει(οπως παντα) η Τουρκια δινει την λυση
proud_ionian Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Δηλαδή κάθε μήνα η ΝΕΛ τσεπώνει τουλάχιστον 400.000 ευρώ για τα επιδοτούμενα του ΠΗΝΕΛΟΠΗ σε συνθήκες κατάψυξης, χωρίς κουζίνα, με ταύτητες 14 μιλίων... Εν έτει 2011 και σε συνθήκες ΔΝΤ που ψαλιδίζονται συντάξεις των 500-600 ευρώ!!Δεν υπάρχουν λόγια... τι σε παραξενευει απο ολα αυτα; welcome to Greece
enas chiotis Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Δεν είναι όπως το καλοκαίρι που ψάχναμε να δούμε αν δουλεύει ο κλιματισμός του ΤΕΟ και εκαναν καταδρομικές τα λιμεναρχεία με τα θερμόμετρα στο χέρι. Τώρα και γνωρίζουμε σαν κράτος και μεριμνουμε για τους επιβάτες, στέλνοντας επιστολές στην εταιρεία... emprosnet.grΟ αρμόδιος γενικός γραμματέας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, Δημήτρης Χαλκιώτης, υποστήριξε πως τα παραπάνω προβλήματα ισχύουν και είναι εις γνώση του. Μάλιστα έχει ήδη στείλει έγγραφο προς τη ΝΕΛ, από την οποία ζητάει να αντιμετωπισθούν άμεσα τα συγκεκριμένα προβλήματα, ενώ επίκειται και δεύτερη επικοινωνία μια και η κατάσταση παραμένει ίδια.
proud_ionian Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 μας δουλευουν ψιλο γαζι ακομη μια φορα. λες και περιμεναν οι παθοντες απο τον καρεκλοκενταυρο να τους το επιβεβαιωσει.
TAXMAN Posted January 4, 2011 Posted January 4, 2011 Το. Σημερινό. Άρθρο. Του εμπρός. Αναφέρει ότι το Πηνελόπη κανει. 17. Ορες. Μυτ. Θεσαλονικη. Ούτε. Φαγητό. Δεν δίνουν στους. Επιβάτες Τι είναι. Κ τις ΝΕΛ. Ζώα. Κουβαλατεε. Και σύμφωνα με το Άρθρο. Πάντα. Περνει. 96000 ευρώ. Την εβδομάδα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now