ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 Σε μία χρονιά που η παγκόσμια οικονομική κρίση όχι απλά χτύπησε την πόρτα της χώρας μας, αλλά και μπήκε και θρονιάστηκε φαρδιά πλατιά στις πλάτες όλων μας, με ταυτόχρονο και φυσιολογικό αντίχτυπο και στα της ναυτιλίας μας, και στο τέλος της οποίας ψάχναμε εναγωνίως να βρούμε έστω και ΕΝΑ ferry (νεότευκτο ή έστω νεοαγορασμένο) για να το συμπεριλάβουμε στην δημοσκόπηση μας για το «Καλύτερο ferry του 2010», δεκατέσσερα (14) ferries ανοικτού τύπου κατασκευάστηκαν και καθελκύστηκαν σε ναυπηγεία της χώρας μας. Ferries ανοικτού τύπου, που δεν θα «καταδεχόμασταν» ποτέ ίσως να τα συμπεριλάβουμε σε μία δημοσκόπηση που θα αφορούσε το καλύτερο ferry της χρονιάς. Κάποιοι ίσως από εμάς δεν καταδέχονται καν να τα συμπεριλάβουν στα πλοία που θα μπορούσαν να κινήσουν το ενδιαφέρον τους ή έστω να τους απασχολήσουν φωτογραφικά. Κι όμως, τα πλοία ανοικτού τύπου βρίσκονται παντού γύρω μας τις τελευταίες δεκαετίες, τα συναντάμε παντού σε όλη την Ελλάδα, εξυπηρετούν γραμμές με μεγάλη επιβατική κίνηση και έχουν μεταφέρει τεράστιο αριθμό επιβατών και οχημάτων όλα αυτά τα χρόνια προς και από τα νησιά μας. Μιλάμε για εκατοντάδες στην κυριολεξία πλοία, που αν όχι όλα, το ...99.9 % τουλάχιστον από αυτά κατασκευάστηκαν στην χώρα μας, και έδωσαν δουλειά σε αναρίθμητους ανθρώπους, είτε από τον τομέα των ναυπηγήσεων – συντηρήσεων, είτε σε ναυτικά πληρώματα. Είτε μας αρέσει είτε όχι , τα πλοία ανοικτού τύπου αποτελούν για την χώρα μας την «βαριά της βιομηχανία». Δυστυχώς ούτε αεροπλάνα κατασκευάζουμε, ούτε βαριά οχήματα, ούτε πλοία μεγάλα επιβατηγά ή φορτηγά (ελάχιστα μπροστά στον αριθμό των ανοικτού τύπου), ούτε καν αυτοκίνητα. Μόνο «παντόφλες», και μάλιστα με καταιγιστικούς ρυθμούς, και -ακόμα περισσότερο- όχι μόνο για την εγχώρια αλλά και για την παγκόσμια αγορά. Ας κάνουμε λοιπόν μία μικρή παρουσίαση στα Ελληνικά πλοία «ανοικτού τύπου» που ναυπηγήθηκαν ή αποπερατώθηκαν, καθελκύστηκαν και δρομολογήθηκαν μέσα στο 2010. Να σημειώσουμε ότι αναφέρεται για κάθε πλοίο ξεχωριστά το ναυπηγείο όπου κατασκευάστηκε, ο μήνας που καθελκύστηκε, καθώς και ότι παρατίθενται παραπομπές στα topics τους στο φόρουμ αλλά και στις φωτογραφίες τους στη gallery των shipfriends. Αναφέρεται ακόμα η γραμμή στην οποία δρομολογήθηκε το κάθε πλοίο. Σημ. Αν και το ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ καθελκύστηκε το 2009, λόγω του ότι αυτό έγινε τις τελευταίες ημέρες του έτους (22-12ου) αλλά και του ότι το πλοίο αποπερατώθηκε και δρομολογήθηκε μέσα στο 2010, το συγκαταλέγουμε στην παρούσα παρουσίαση. Για το ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ δεν αναφέρεται γραμμή δρομολόγησης μιας και είναι το μοναδικό από τα πλοία της παρουσίασης που δεν έχει δρομολογηθεί ακόμη. ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΣΑΒΒΑ, Ελευσίνα – Δεκέμβριος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιανουάριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ IV ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ , Πέραμα – Ιανουάριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΚΑΤΩ ΝΗΣΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά – Ιανουάριος 2010 – (Φανερωμένη Σαλαμίνας – Ακτή Μεγαρίδος) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Απρίλιος 2010 – (Αρκίτσα - Αιδηψός) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Μάιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ελευσίνα – Μάιος 2010 – (Πόρος – Γαλατάς) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΦΡΑΝΤΖΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2010 – (Πόρος – Γαλατάς) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Μ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΣΤΕΛΙΟΣ ΦΙΛΙΑΓΚΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Σεπτέμβριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Σεπτέμβριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Σεπτέμβριος 2010 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΑΡΗΣ ΙΙΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΗ, Πέραμα – Οκτώβριος 2010 – (Ωρωπός – Ερέτρια) Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery ΜΑΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΕΛΘΩΜ, Πέραμα – Οκτώβριος 2010 Topic στο φόρουμ -- Φωτογραφίες στη gallery
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 17, 2010 Author Posted December 17, 2010 ...και μια στον ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ γιατι ειναι ισως η ομορφοτερη απο τις ελαχιστες παντοφλες που χτιστικαν φετος Kαι όμως φίλε polmyt, δεν είναι και τόσο "ελάχιστες" οι παντόφλες που χτίστηκαν φέτος. ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΚΑΤΩ ΝΗΣΙ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Δ, ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ. Πέντε "παντόφλες" λοιπόν σε σύνολο δεκατεσσάρων πλοίων. Αν σε αυτές συνυπολογίσεις και το ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ (ως πλοίο μονής κατεύθυνσης), τότε έχουμε ένα σκορ της τάξης του 6 - 8. Όπου έξι είναι τα πλοία ανοικτού τύπου μονής κατεύθυνσης, και οκτώ τα αμφίπλωρα. Καθόλου άσχημα θα έλεγα, και αισιόδοξο μήνυμα στην ...μάχη ενάντια στον καταιγισμό αμφίπλωρων κατασκευών των τελευταίων ετών.
nomikos Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Να ρωτήσω;ποιο είναι το μεγαλύτερο σε μήκος και ποιο το ταχύτερο από τα 14 πανέμορφα 'ανοικτού τύπου';
stathis Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Ειναι εντυπωσιακό πάντως οτι τα περισσοτερα από αυτα τα πλοια κατασκευαζονται σε μικρά ναυπηγεία-καρνάγια και τα "μεγάλα" ναυπηγεία της χώρας έχουν μείνει έξω απο το παιχνίδι, με εξαιρεση τα δύο ιταλικά που φτιαχτηκαν στην Ελευσίνα.
NHSOS XIOS Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Νομιζω ειναι λογικο να κατασκευαζονται πολλα πλοια ανοιχτου τυπου σε μικρα καρναγια,το κοστος πρεπει να ειναι αναλογο Επισης ο μεγαλος αριθμος τους ισως οφειλεται απο την μια στο οτι ειναι κυριως πολυ φτηνες κατασκευες(σε σχεση με ενα ferry)κι απο την αλλη 'ξεπληρωνουν' σε συντομο χρονικο διαστημα το κοστος κατασκευης τους. Παντως μηπως τις προηγουμενες χρονιες μας εγκατελειψαν πολλες παντοφλες(λογω ηλικιας)και ηρθε το πληρωμα του χρονου που επρεπε να κατασκευαστουν καινουργιες? Δεν νομιζω καθε χρονια να κατασκευαζονται τοσες πολλες.
arberi Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Πολλα συνχαρητιρια στο φιλο sirios για τη δουλεια που εκανε....Ειναι οντοσ αυτα τα πλοια που πανε κοντρα στη κριση,και εγω ευχομαι να υπαρξουν κ αλλα το 2011 ετσι οστε να παραμινει το εξειδικευμενο προσοπικο στησ θεσεισ τουσ και να μην εχουμε κ αλλεσ απολισεισ
STELIOS- Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Να ρωτήσω;ποιο είναι το μεγαλύτερο σε μήκος και ποιο το ταχύτερο από τα 14 πανέμορφα 'ανοικτού τύπου'; Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος. Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους.
Ariadne Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος. Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους. Πολύ σωστά. Πιστεύω, ότι είναι 105 και 104 μέτρα αντίστοιχα
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 (edited) Παντως μηπως τις προηγουμενες χρονιες μας εγκατελειψαν πολλες παντοφλες(λογω ηλικιας)και ηρθε το πληρωμα του χρονου που επρεπε να κατασκευαστουν καινουργιες? Δεν νομιζω καθε χρονια να κατασκευαζονται τοσες πολλες. Σίγουρα, πολλές παντόφλες έχουμε στην χώρα μας, κάποιες συμπληρώνουν το όριο των ετών δρομολόγησης, στην συντριπτική τους πλειοψηφία πωλούνται κατόπιν στο εξωτερικό, και καινούργιες συνεχώς κατασκευάζονται. Ωστόσο έχεις δίκιο φίλε XIOS ότι εφέτος κατασκευάστηκαν πολλά πλοία ανοικτού τύπου. Αν κάνουμε μία σύγκριση με το 2009, θα δούμε ότι κατασκευάστηκαν στην χώρα μας οκτώ (8) πλοία ανοικτού τύπου, έξι δηλαδή λιγότερα από ότι το 2010. Να μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε λοιπόν και τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2009. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Απρίλιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα) ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα – Μάιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΨΥΧΑΛΗ, Πέραμα – Ιούνιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Νοέμβριος 2009 – (Ωρωπός – Ερέτρια) LA CARANTA ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα) LA RESTINGA ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα) Edited December 19, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
DELFINI Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 Το ταχύτερο από τα 14 ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος. Το μεγαλύτερο σε μήκος ειναι το Στέλιος Φιλιάγκος και το Απόστολος Μ. με διαφορά λίγων cm μεταξί τους. Το ταχύτερο νομίζω ότι είναι το STYRA.Αν δεν κάνω λάθος....
Ariadne Posted December 19, 2010 Posted December 19, 2010 Σίγουρα, πολλές παντόφλες έχουμε στην χώρα μας, κάποιες συμπληρώνουν το όριο των ετών δρομολόγησης, στην συντριπτική τους πλειοψηφία πωλούνται κατόπιν στο εξωτερικό, και καινούργιες συνεχώς κατασκευάζονται. Ωστόσο έχεις δίκιο φίλε XIOS ότι εφέτος κατασκευάστηκαν πολλά πλοία ανοικτού τύπου. Αν κάνουμε μία σύγκριση με το 2009, θα δούμε ότι κατασκευάστηκαν στην χώρα μας οκτώ (8) πλοία ανοικτού τύπου, έξι δηλαδή λιγότερα από ότι το 2010. Να μια ευκαιρία να παρουσιάσουμε λοιπόν και τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2009. Πολύ ωραία λίστα Και για περαιτέρω σύγκριση, εάν δεν απατώμαι το 2008 κατασκευάστηκαν μόλις 4 νέα ανοιχτού τύπου!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 19, 2010 Author Posted December 19, 2010 Μετά από τα νέα στοιχεία που προέκυψαν για το ΕΛΕΝΑ Α, να το προσθέσουμε στην λίστα (τρία ποστ πιό πάνω) με τα πλοία ανοικτού τύπου που κατασκευάστηκαν το 2009 στην χώρα μας. Διαμορφώνεται άρα και ο αριθμός των πλοίων της λίστας από οκτώ σε εννέα, έναντι των δεκατεσσάρων που κατασκευάστηκαν το 2010. ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΥ, Πέραμα - Απρίλιος 2009 – (Αγία Μαρίνα – Νέα Στύρα) ΓΛΥΚΟΦΙΛΟΥΣΑ ΙΙΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα – Μάιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΨΥΧΑΛΗ, Πέραμα – Ιούνιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Ιούλιος 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΕΛΕΝΑ Α ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα – Καλοκαίρι 2009 – (Πέραμα – Σαλαμίνα) ΑΝΝΑ ΜΑΡΙΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΤΑΛΗ, Πέραμα – Νοέμβριος 2009 – (Ωρωπός – Ερέτρια) LA CARANTA ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα) LA RESTINGA ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - (Βενεζουέλα)
polmyt Posted December 20, 2010 Posted December 20, 2010 Τελικα οντως το 2010 ειχαμε μεγαλο αριθμο κατασκευων σε σχεση με τα προηγουμενα χρονια.Για μενα ειναι μια εκπληξη αυτο αφου μεχρι τωρα ειχα την εντυπωση οτι πανω κατω και τα προηγουμενα χρονια τοσες ειχαν κατασκευαστει
STELIOS- Posted December 22, 2010 Posted December 22, 2010 Το ταχύτερο νομίζω ότι είναι το STYRA.Αν δεν κάνω λάθος.... Πόσο είναι η υπηρεσιακή και πόσο η μέγιστη ταχύτητα του STYRA DIAMOND ???
DELFINI Posted December 23, 2010 Posted December 23, 2010 (edited) Υπηρεσιακή περίπου 13,0-13,5 και μέγιστη 16-16,5. Edited December 23, 2010 by proud_ionian quote
STELIOS- Posted December 23, 2010 Posted December 23, 2010 Υπηρεσιακή περίπου 13,0-13,5 και μέγιστη 16-16,5. Το Στέλιος Φιλιάγκος έχει υπηρεσιακή 14 και μέγιστη 15,7 κόμβους αλλά με σχεδόν διπλάσια μεταφορική ικανότητα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 24, 2010 Author Posted December 24, 2010 Αφού είδαμε τα νεότευκτα πλοία ανοικτού τύπου του 2010 αλλά και (επί τη ευκαιρία) του 2009 σε παραπάνω ποστ στο παρόν θέμα, ας δούμε και τις νέες κατασκευές -εν εξελίξει- πλοίων ανοικτού τύπου που κληροδοτεί ο απερχόμενος σε λίγες ημέρες χρόνος, στο σωτήριον (ας ευχηθούμε ) έτος 2011. Αναφέρονται το ναυπηγεία όπου κατασκευάζονται τα πλοία, όπως και η γραμμή για την οποία προορίζονται. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΩΚΥΡΡΟΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Αρκίτσα - Αιδηψός) ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια) ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης - (Γραμμές Αγίου Όρους)
Ariadne Posted December 25, 2010 Posted December 25, 2010 Πολύ ωραία, φίλε Σείριε Εάν δεν απατώμαι, υπάρχει ακόμη το εξής: Ιωάννης VR (Γαλατάς-Πόρος)
finistrotechniki Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 Αγαπητέ φίλε ΣΕΙΡΙΕ μια μικρή διόρθωση και δύο προσθήκες: ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ (δίπλα ακριβώς από Παναγιωτάκη), Σαλαμίνα - (Γραμμή:Πέραμα - Σαλαμίνα) ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VΙ (υπό κατασκευή δίπλα στο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V) ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Γραμμή:Ωρωπός - Ερέτρια) ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VIΙ (δεν έχει ξεκινήσει αλλά προορίζεται για κατασκευή μέσα στο 2011) ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Γραμμή:Ωρωπός - Ερέτρια) και με επιφύλαξη για το όνομα, αν και υπάρχει σκάφος που κατασκευάζεται στο εν λόγω ναυπηγείο, οπότε πρέπει να είναι κατά πάσα πιθανότητα το: Ιωάννης VR ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ, Πέραμα - (Γραμμή:Γαλατάς-Πόρος)
Panagia Ekatontapiliani Posted December 29, 2010 Posted December 29, 2010 Στις δηλώσεις για τις ετήσιες δρομολογήσεις πλοίων αναφέρει σκέτο το όνομα Ιωάννης.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 29, 2010 Author Posted December 29, 2010 (edited) Αγαπητέ φίλε ΣΕΙΡΙΕ μια μικρή διόρθωση και δύο προσθήκες: ....................... Φίλε μου "finistrotechniki" σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και την συνδρομή σου στο παρόν θέμα . Θα προσθέσουμε (όπως θα δεις παρακάτω) στην λίστα με τα υπό κατασκευή πλοία του 2011, τα δύο πλοία για τα οποία μας είπες, αλλά όχι το ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VII μιας και όπως μόνος σου είπες δεν έχει ξεκινήσει ακόμα η κατασκευή του. Καλά να είμαστε, και όταν με το καλό αρχίσει να κατασκευάζεται, εδώ θα είμαστε να πούμε τα νέα του. Όσον αφορά την διόρθωση σου σχετικά με το ναυπηγείο όπου κατασκευάζεται το ΦΙΛΟΘΕΟΣ, έχεις απόλυτο δίκιο. Το λάθος μου όμως δεν οφείλεται σε άγνοια (μιας και στο topic του πλοίου αναφέρουμε σωστά το όνομα του ναυπηγείου) αλλά σε ...εσπευσμένο copy-paste . Όπως θα είδες στην παραπάνω λίστα, το ΦΙΛΟΘΕΟΣ βρίσκεται κάτω από το ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ. Φτιάχνοντας την λίστα, και μιας και τα δύο πλοία είχαν κοινά στοιχεία, για να μην τα γράφω δύο φορές έκανα copy-paste τα στοιχεία του ΔΗΜΗΤΡΗΣ Σ στο ΦΙΛΟΘΕΟΣ αλλά ξέχασα να διορθώσω το όνομα του ναυπηγείου . Ακόμα, όπως σωστά μας είπε και ο φίλος Π100, το "ΙΩΑΝΝΗΣ" είναι ...σκέτο, χωρίς δηλαδή το VR. Το VR είναι το λογότυπο της πλοιοκτήτριας εταιρείας, όπως μπορείς να διαπιστώσεις και από ΑΥΤΗ την φωτογραφία του ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ ΠΟΡΟΥ ΙΙΙ. Τέλος, να ξαναπαρουσιάσουμε την λίστα με τις νέες κατασκευές -εν εξελίξει- πλοίων ανοικτού τύπου του 2011 με την προσθήκη δύο ακόμα πλοίων σε σχέση με την προηγούμενη. Των ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VI και ΙΩΑΝΝΗΣ που μας ανέφεραν οι φίλοι Ariadne και finistrotechniki. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΦΙΛΟΘΕΟΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, Σαλαμίνα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΕΜΠΕΔΟΚΛΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΑΤΣΑΛΑΚΗ, Πέραμα - (Πέραμα - Σαλαμίνα) ΩΚΥΡΡΟΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Αρκίτσα - Αιδηψός) ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ V ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια) ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ VΙ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΟΥΡΗ, Αμαλιάπολη Μαγνησίας - (Ωρωπός - Ερέτρια) ΑΝΤΙΦΩΝΗΤΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης - (Γραμμές Αγίου Όρους) ΙΩΑΝΝΗΣ ΝΑΥΠΗΓΕΙΟ ΚΑΡΑΓΙΩΡΓΑ, Πέραμα - (Γαλατάς - Πόρος) Edited December 29, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now