Orestis Posted March 22, 2006 Posted March 22, 2006 Όλο το χειμώνα που δεν είχαν δρομολόγια, είχαν site, τώρα που ξεκινάει η season, το site τους δεν είναι διαθέσιμο....
Nick the Greek Posted March 28, 2006 Author Posted March 28, 2006 Συμφωνα με επισημη ανακοινωση της μαμας Sea Containers, προκειται αμεσα να αποδραστηριοποιηθει απο τον τομεα των φερρυ με αφορμη το γεγονος οτι μπαινει μεσα μεχρι το λαιμο, τοσο απο την Silja Line αλλα και απο τον στολο με τα ταχυπλοα της. Αναρωτιεμαι τι σημαινει αυτο για την Aegean Speedlines. Ισως εξαγορα του πλοιου και της συμμετοχης απο τον Ομιλο Ευγενιδη? Η μηπως κατι αλλο?
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2006 Posted March 31, 2006 Άλλαξε η κεντρική πρακτόρευση του πλοίου στο Πειραιά! Από το πρακτορείο Ηνωμένα Πρακτορεία, πήγε στο πρακτορείο Sea Lines!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Με τη χρηση Αυγουστου υπολογισμενη η εταιρια παρουσιαζει αρνητικο ισολογισμο 100.000 ευρω περιπου...Να υποθεσω πως απο δω και περα δε θα μειωθει αλλα θα αυξηθει αυτο? Σχετικα λιγο παντως για πρωτη φορα στην ακτοπλοια και σε σχεση με αλλα πρωτοεμφανιζομενα ταχυπλοα Από ότι έμαθα η χρόνια έκλεισε με ζημίες ύψους 500,000 Ευρω !! Και το πλοίο δε ήταν στα μέρη μας από την αρχή της χρονιάς αλλά από το Μάιο στα δρομολόγια ενώ από τον Απρίλιο στο δυναμικό της εταιρείας!! Φέτος που θα είναι από την αρχή, θα ήθελα να μάθω στο τέλος της χρονιάς που θα κυμανθούν οι ζημιές?? :P
pie Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Άρα αυτό δείχνει ότι ίσως να είναι η τελευταία του χρονιά στις ελληνικές θάλασσες?????
georgios express Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Να φύγει δεν είναι ούτε πολύ δύσκολο (οι ζημιές αυτές είναι σοβαρές), αλλά ούτε και πολύ εύκολο λόγω της εννοείται σοβαρής τουριστικής επένδυσης που έχει κάνει η οικογένεια Ευγενίδη στη Σίφνο. Εάν βέβαια φύγει, δεν θα βάλουμε και τα κλάμματα (πως είναι έτσι και πως το έβαψαν και έτσι. Για να σοβαρευτούμε: αν φύγει μάλλον θα ενταθεί το θερινό συγκοινωνιακό πρόβλημα των Δυτικών Κυκλάδων και θα επανέλθει στο προσκήνιο εντονότερα η ανάγκη για ένα καλό συμβατικό (ούτε απαραίτητα καινούργιο, ούτε ταχύτητες "Νήσος Μύκονος"), που θα ταξιδεύει χειμώνα-καλοκαίρι για να μην κλείνουνε κι' οι δήμαρχοι τα σχολεία Μάρτη μήνα.
Orestis Posted April 3, 2006 Posted April 3, 2006 Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να βγάλουμε συμπεράσματα. Το site πάντως της εταιρίας είναι πάλι στον αέρα, εντελώς ανανεωμένο αν και έχει αρκετά λαθάκια... Μας ενημερώνει πως φέτος το καλοκαίρι θα προστεθεί και η Φολέγανδρος στους προορισμούς της εταιρίας.
giorgosz Posted June 22, 2006 Posted June 22, 2006 Μόλις γύρισα από το πρακτορείο που συνήθως κλείνω εισητήρια. Έκλεισα για Παρασκευή 14 Ιουλίου και μου είπαν ότι ισχύει το φοιτητικό! Για Σίφνο λοιπόν 27 ευρώ το φοιτητικό και 58 ευρώ το αυτοκίνητο.
proud_ionian Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 Η seaco ηρθε για να μεινει π@π@ριες ...Αναρωτιεμαι τι σημαινει αυτο για την Aegean Speedlines. Ισως εξαγορα του πλοιου και της συμμετοχης απο τον Ομιλο Ευγενιδη? Η μηπως κατι αλλο? Το Speedrunner 1 ξεκινάει στις 27 Μαρτίου συμφωνα με το ferries of southern europe αλλα και το site της seaco o ταχυδρομεας εχει πουληθει. τι ακριβως σημαινει αυτο; ανηκει η aegean speedlines εξ ολοκληρου στην οικογενεια ευγενιδη ή η μετοχικη συνθεση δεν εχει αλλαξει;
Neptune Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 Το Speedrunner 1 ανηκει πλεον στην εταιρια και δεν ειναι ναυλωμενο οπως τις 2 χρονιες που περασαν. Την Επομενη βδομαδα θα δεξαμενιστει εκτενως στη Χαλκιδα οπου θα γινουν σημαντικες επισκευες και επιθεωρησεις. Τελευταια κυκλοφορει και μια ανεπιβεβαιωτη φημη οτι αγοραστηκε και καποιο SuperSeaCat τυπου monohull (Speedrunner 2) που θα δρομολογηθει στο Αιγαιο φετος αλλα οχι στις Δυτικες Κυκλαδες
Panagia Ekatontapiliani Posted February 15, 2007 Posted February 15, 2007 Από πέρυσι το Μάιο το Speedrunner 1 ανήκει στον όμιλο Ευγενίδη. Από πριν δέσει μου λέγανε ότι έχουν κλείσει δεύτερο βαπόρι αλλά δε τους πιστεύω γιατί και πέρυσι τα ίδια μου λέγανε. Πιθανόν εάν το έχουν αγοράσει να πάει Σύρο Τήνο Μύκονο που λέγανε και πέρυσι για την υποτιθέμενη αγορά.
LEFTERIS68 Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Τελικά αληθεύει η φήμη που σέρνεται στον Πειραιά ότι πήρε και το αδελφάκι του SPEEDRUNNER 1?Ξέρει κάποιος φίλος κάτι?
THALASSOLYKOS Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 FILE LEFTERI APO MOLIS EGKYRH PHGH SXETIKA ME ADERFAKI SPEEDRUNNER1 PHGAN VOREIA EYROPH GIA EPI8EWRHSH ENOS MONOHULL ALLA TELIKA DEN EYDOKIMISE KAI AKOMH STA LOGIA EINAI AN 8A PAREI H OXI GIA NA DOUME KAI AS PERIMENOUME LOIPON TIPOTA KAINOURGIO SXETIKA APO TON KYRIO EUGENIDI..... OSO GIA TO ADERFAKI TOU SPEEDRUNNER TELIKA TO PHRE O LELAKHS..... :D
LEFTERIS68 Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 FILE LEFTERI APO MOLIS EGKYRH PHGH SXETIKA ME ADERFAKI SPEEDRUNNER1....OSO GIA TO ADERFAKI TOU SPEEDRUNNER TELIKA TO PHRE O LELAKHS..... :D Και τι θα το κάνει θα το στείλει Ερυθρά να κάνει παρέα στο Αλκυώνη? Αν και κάποιος μου ανέφερε ότι δεν είναι χαρακτηρισμένο highspeed ?
Neptune Posted March 14, 2007 Posted March 14, 2007 Αργησανε το παιδεψανε απο δω το κανανε απο κει τα ειδανε τα μιλησανε τα συμφωνησανε αλλα ακομα δεν το ανακοινωσανε γι αυτο με μια μικρη επιφυλαξη.... Το Speedrunner 2
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 18, 2007 Posted March 18, 2007 Δεν έχω δει τίποτε ακόμη περί πώλησης του Tallink Autoexpress 4...αντιθέτως είδα ότι πουλήθηκε το αδελφό του Tallink Autoexpress 3 στην Αιγυπτιο/Ιορδανική Arab Bridge Maritime (που δραστηριοποιείται στην Ερυθρά) για 8,2 εκ Ευρώ και παράδοση τον Απρίλιο.
George Posted March 19, 2007 Posted March 19, 2007 Σύμφωνα με πληροφορίες που αποκόμισα από ταξίδι/κρουαζιέρα στις Δυτικές Κυκλάδες, το νέο πλοίο της εταιρίας θα καταφτάσει στην Ελλάδα σχεδόν αμέσως μετά το Πάσχα. Δυστυχώς κανένας δεν ήταν σε θέση να μου πει με βεβαιώτητα ποιο είναι αν και από ότι κατάλαβα όλοι έχουν την αίσθηση πως πρόκειται για αδερφό του SPEEDRUNNER. Οι αιτήσεις για ναυτολόγηση πληρώματος έχουν πάρει φωτιά όπως λένε και η νέα του γραμμή θα είναι Πειραιάς - Πάρος - Νάξος. Όλα αυτά εννοείται πως τα μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη.
LEFTERIS68 Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Το πλοίο είναι το Pegasus I.Δεσμεύομαι για παραπάνω πληροφορίες.Όμως για να ληθεί η παρανόηση είναι αυτό που ανέφερε ο Neptune.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Οι αιτήσεις για ναυτολόγηση πληρώματος έχουν πάρει φωτιά Για να το φέρουν λογικά θα πάει το δεύτερο πλήρωμα του Speedrunner 1. Οπότε θα χρειαστούν από το καλοκαίρι ναυτικούς για δεύτερο πλήρωμα και στα δυο πλοία.
Apostolos Posted March 20, 2007 Posted March 20, 2007 Μα καλά τοοόσο καλα πηγένει το πρώτο και θέλανε και δεύτερο? Ελληνική σημαία θα έχει, ή τώρα που μάθαμε το κόλπο θα γεμίσει ο κόσμος Εγγλέζικες?
Orestis Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Πριν από ένα μήνα το γράψαμε, μια εβδομάδα νωρίτερα το επιβεβαιώσαμε και το συμφωνήσαμε. Τι να μας πει τώρα και η Ναυτεμπορική… :eek:
THALASSOLYKOS Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ. ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 8Α ΕΡΘΕΙ ΕΛΛΑΔΑ!!!
tiniakos Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ SPEEDRUNNER. ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΑΠΟΚΤΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΕΥΓΕΙ ΠΛΗΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΜΕ ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ ΤΟΝ ΚΥΡΟΥ. Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ SPEEDRUNNER
ΝΗΡΕΑΣ Posted March 26, 2007 Posted March 26, 2007 Η TALLINK σήμερα το πρωί επιβεβαίωσε επισήμως την πώληση του HSC Tallink Autoexpress 4. Tallink GruppCompany Announcement 2007-03-26 08:52:10.62 Sale of HSC Tallink Autoexpress 4 AS Tallink Grupp's subsidiary company Tallink High Speed Line Ltd. and a subsidiary of Greek company Reefer & General Ship Management, Jaywick Shipping Co Ltd have entered into a Memorandum of Agreement, whereby Tallink High Speed Line Ltd. will sell HSC Tallink Autoexpress 4 at the price of EUR 8 million. The vessel will be delivered to the buyer in April 2007. The sale of the vessel will not have any significant effect on increase of AS Tallink Grupp's profits. Janek Stalmeister Financial Director AS Tallink Grupp Η εταιρεία αυτή ποιά είναι και τι ακριβώς σχέση έχει με την Aegean Speedlines ?
Nick the Greek Posted March 26, 2007 Author Posted March 26, 2007 Η Jaywick Shipping πρεπει να ειναι η καινουρια μονοβαπορη εταιρεια με εδρα την Κυπρο που εφτιαξαν οι νεοι του πλοιοκτητες με δεδομενο οτι υψωνει την Κυπριακη σημαια. Manager του πλοιου για λογαριασμο των πλοιοκτητων(Jaywick) φερεται να ειναι η Reefer & General Ship Management, ελληνικη εταιρεια με εδρα το εμπορικο κεντρο City Plaza στη Γλυφαδα οπου και εδρευει και η Aegean Speedlines η οποια φαινεται να εχει ηδη υπο την σκεπη της και ενα general cargo πλοιο. Κατα τα φαινομενα λοιπον, μιλαμε για μια θυγατρικη του Ομιλου Ευγενιδη οποτε και κατα πασα πιθανοτητα θα υπαρχει και καποιο(εικονικο εστω) συμφωνο χρονοναυλωσης μεταξυ πλοιοκτητων και Aegean Speedlines. Τοσα χρονια καναμε να δουμε Union Jack στην Ελλαδα, και παμε στην Κυπρο
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now