Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Εμπορική συνεργασία από Aegean Speed Lines – Minoan Lines. Oφέλη για τους επιβάτες

H AEGEAN SPEED LINES είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την νέα εμπορική της συνεργασία με την MINOAN LINES.

Πιο συγκεκριμένα, οι επιβάτες που θα ταξιδεύουν μετ’ επιστροφής συνδυάζοντας δρομολόγια και των δυο εταιριών θα απολαμβάνουν προσφορές που προβλέπονται από την εμπορική πολιτική της MINOAN LINES. 

Για περισσότερες πληροφορίες οι επιβάτες θα πρέπει να απευθύνονται στα κεντρικά πρακτορεία των δύο εταιριών ή στην ιστοσελίδα www.minoan.gr

Edited by proud_ionian
link
  • Replies 563
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Στα ταξίδια με το Speedrunner 3 θα ισχύει πλέον και η κάρτα μέλους των Μινωικών που παρέχει 20% έκπτωση στα ατομικά εισιτήρια!!

  • 3 months later...
  • 6 months later...
  • 1 year later...
Posted

Ανακοινωση της Aegean για καποιες νεες συνδιαστικες προσφορες για επιβατες εσωτερικου και Αδριατικης.

  Quote

ΣΥΝΔΙΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΜΕ MINOAN LINES

20% έκπτωση σε επιβάτες και οχήματα σε συνδυαστικά ταξίδια MINOAN LINES - AEGEAN SPEED LINES.

Όσοι επιβάτες επιλέξουν να ταξιδέψουν με Minoan Lines και στη συνέχεια με Aegean Speed Lines για την επιστροφή τους ή για τον τελικό προορισμό τους και θα έχουν έκπτωση 20% στα εισιτήρια της 2ης διαδρομής (π.χ. Χανιά - Πειραιά / Πειραιά - Σέριφο ή Πειραιά - Πάρο με Minoan / Πάρο - Πειραιά με ASL).

Απαραίτητη προϋπόθεση για να επωφεληθούν έκπτωση με το SPEEDRUNNER 3 είναι να προηγείται ταξίδι εσωτερικού με ένα από τα πλοία των Μινωικών Γραμμών.

Κατά την επιβίβαση στο SPEEDRUNNER 3 είναι απαραίτητα η επίδειξη του εισιτηρίου της Minoan Lines αλλιώς οι επιβάτες θα υποχρεούνται να πληρώσουν τη διαφορά έως τον ακέραιο ναύλο.

30% έκπτωση στα εισιτήρια επιβατών που έχουν έρθει από το εξωτερικό με ένα από τα πλοία της MINOAN LINES και χρησιμοποιήσουν το πλοίο SPEEDRUNNER 3 για οποιοδήποτε προορισμό.

minoan-aegean-passenger-web.jpg

Expand  

 

  • 9 months later...
Posted

  

  On 11/24/2021 at 11:57 AM, speedrunner said:

Αφήνει τη πρωινή αναχώρηση που τόσα χρόνια κάνει στην SEAJETS και δεν θα εκτελέσει καθόλου απογευματινά δρομολόγια ούτε για Πάρο όπως φέτος, δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό εμένα μου δείχνε ότι είναι ένα βήμα πριν το τέλος!!!!

Expand  

Εγώ το είχα πει.... φαινόταν το τέλος από μακριά!!

Posted

Μετά την φημολογούμενη πώληση του Speedrunner III ας ελπίσουμε η εταιρεία να στραφεί στην αγορά συμβατικού πλοίου που τόσο πολύ έχει ανάγκη η γραμμή χειμώνα - καλοκαίρι .

Posted

Δεν το έκανε όταν έλαμπε το άστρο της, γιατί να το κάνει τώρα που τη γλεντανε ο Ηλιόπουλος και ο Ιταλός εντός έδρας;

Posted (edited)

Ενταξει και το SPEEDRUNNER δεν ταξιδευει και πολυ περισσοτερο καιρο.Δεν ειναι ομως ο Ιταλος το θεμα

Η εταιρεια εχει 17χρονια παρουσια στη γραμμη και καταφερε σταδιακα να την φανε οι υπολοιποι

Edited by polmyt
Posted (edited)

Η Aegean Speed Lines σήκωσε λευκή πετσέτα.Και πραγματικά απορώ.Γιατί εδώ και 20 χρόνια οι Δυτικές Κυκλάδες τη στήριζαν.Αποχωρεί αμαχητί,χωρίς αντιδράσεις όταν έβαζε ο ανταγωνιστής νέο δρομολόγιο πάνω στο δικό της το οποίο τό'χει πολλααα χρόνια.Αποχωρει χωρίς κάποια κίνηση τακτικής υποχώρησης ή αναπροσαρμογής δρομολογίων.Πραγματικά απορώ γιατί αυτή η εταιρεία είχε τη στήριξη των νησιωτών αλλά και των Μινωικών..

Η εξέλιξη αυτή είναι εις βάρος των νησιωτων.Οδηγούμαστε σε επικίνδυνες μονοπωλιακές καταστάσεις τη στιγμή που οι αρχές τις επικροτούν.Περαστκά μας και εις ανώτερα.

Edited by nomikos
Posted

Πιθανότατα έβλεπε ότι με τον Ιταλό και τον Ηλιοπουλο δεν υπήρχε μέλλον. Αργά ή γρήγορα θα υπήρχαν μεγάλες ζημιές. 

Posted

Αυτό ακριβώς φίλε @togias_k. Μαζί με το γεγονός πως τα καύσιμα έχουν πάει στον Θεό, θεώρησαν πως το περιθώριο κέρδους τους θα ήταν μικρό ή καθόλου. Συν την τροπή των πραγμάτων στην Ανδροτηνομυκονία με την καθολική επικράτηση του Ηλιόπουλου μπορεί να συνέτειναν στην απόφαση αυτή μια ώρα αρχίτερα.

Posted (edited)
  On 4/28/2022 at 1:22 PM, proud_ionian said:

Δεν το έκανε όταν έλαμπε το άστρο της, γιατί να το κάνει τώρα που τη γλεντανε ο Ηλιόπουλος και ο Ιταλός εντός έδρας;

Expand  

 

  On 4/28/2022 at 4:16 PM, Neptune said:

Θεωρώ ότι μπορούσε να το παλέψει. Όπως αποδεικνύεται μάλλον δεν ήθελε.

Expand  

Προσπαθησα να θυμηθω, ποσες φορες ειχαμε ακουσει "εγκυρες" πληροφοριες, οτι η ASL κοιταει ή ειναι κοντα στην αποκτηση καποιου συμβατικου. Μερικες φορες θα το εφερναν απο το εξωτερικο, αλλα τις περισσοτερες φορες ηταν ηδη δρομολογημενο στην Ελλαδα και επιτυχημενο στη γραμμη του. Μαλλιστα πολλες φορες ηταν τοσο εμπιστευτικη η πληροφορια, που δεν επρεπε να γραφτει πουθενα.B)

Προφανεστατα ολα αυτα ηταν μπουρδες και διαδιδονταν εσκεμμενα, για να ξεφυγει η εταιρια απο τις συνεχεις ερωτησεις των νησιωτων γιατι δεν φερνει ενα συμβατικο στις Δυτικες. Το τραινο περασε μπροστα απο την ASL, αλλα δεν ανεβηκε. Ισως και να μην το πηρε χαμπαρι. Η περιοδος οπου μπορουσε να φερει συμβατικο και να γινει αφεντικο της γραμμης, ηταν η περιοδος 12-15 οπου ο Βεντουρης ξανακατερρεε και η ΑΝΜΕΖ επαιζε κρυφτο με τραπεζες, προμηθευτες και πληρωματα

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Posted

Εγώ πάντως θυμάμαι απ' την αρχή της εταιρίας πιο πολύ να ενδιαφέρεται για την ναύλωση των πλοίων της (Πολωνια, ΙΙΙ & ΙV) και στη levante το ΙΙΙ & πολύ ντάνιασμα στην Ελλάδα παρά να επιθυμεί να γίνει υπερδύναμη στα ταχύπλοα και να μπει και στα συμβατικά!!! Δυστυχώς η έλλειψη μακροπρόθεσμων στόχων από την εταιρία την παραγκώνησαν και την ανάγκασαν να γίνει κομπάρσος μέχρι σήμερα που αποφάσισε να δώσει και το τελευταίο της πλοίο!!!

Posted

Η εταιρεία είχε βάση της το νησί της Σίφνου.Κάποια σχέση είχε αν θυμάμαι καλά ο κ Ευγενίδης και για αυτό δρομολογήθηκε Δυτικές.Αυτοσκοπός της εταιρείας από την αρχή ήταν η επιμονή μόνο στις Δυτικές.Η αποχώρηση από τη Φολέγανδρο και Σαντορίνη λογικά έγινε ώστε να δώσει χώρο στη Sea Jets ώστε η τελευταία να μη μπει ανταγωνιστικά Δυτικές.Η ισορροπία κρατήθηκε μέχρι πέρσυ. Και η Aegean βρήκε μερική διέξοδο στη Πάρο,νησί όπου η Sea Jets δεν είχε ισχυρή παρουσία.

Σκοπός της εταιρείας πιστεύω δεν ήταν ποτέ να γίνει υπερδύναμη στα ταχύπλοα.Απλά να εξυπηρετήσει τις Δυτικές,για αυτό άλλωστε το Runner ξεκίναγε πολύ νωρίς θυμάμαι ακόμα να εκτελεί δρομολόγια και από Μάρτη και τελείωνε πολύ αργά εώς Νοέμβρη.Δρομολόγια όχι για να βγάλει κέρδος της αρπαχτής που λέμε όπως κάνουν μερικοί άλλοι,αλλά δρομολόγια εξυπηρέτησης των νησιωτών και μόνο...

Posted

Φίλε Νομικέ είχε φτάσει μέχρι και τη Μύκονο αν θυμάσαι, και αυτό το εγκατέλειψαν.

 

Σωστά αυτά που λέτε, καταλήγουν όλα στον κοινό παρονομαστή του ότι όποιος δεν εξελίσσεται στη δουλειά του, δεν μένει στάσιμος. Στην πραγματικότητα κάνει βήματα πρός τα πίσω. Είναι νόμος αυτό. Κι αυτό πληρώνουν.

Posted

Πάντως στο site της η στη σελίδα της στο fb δεν βλέπω κάτι (οχι οτι αλλάζει ,αλλα λογικά επιστολή προς πρακτορες θα ειναι)

Posted

Ενδιαφέρον θα ήταν να μάθουμε όσο δύσκολο κι αν είναι το τίμημα γιατί δεν πρόκειται για πώληση μόνο ενός πλοίου αλλά στη ουσία μαζί με το πλοίο προίκα και μία γραμμή που η ASL είχε μεγάλο έρεισμα!!!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...