Panagia Ekatontapiliani Posted November 27, 2010 Posted November 27, 2010 (edited) H Marine Atlantic μας έχει γίνει γνωστή πρώτα από την αγορά ενός πρώην δικού μας βαποριού, δηλαδή του Superfast IX νυν Atlantic Vision, αλλά και την πώληση του Atlanitic Freighter νυν Πελαγιτης στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία είχε τέσσερα πλοία, το Atlantic Vision, το Leif Ericson, το Caribou και to Joseph and Clara Smallwood, Η εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει δυο εκ των πλοίων της, το Caribou και to Joseph and Clara Smallwood, ναυλώνοντας δυο πλοία από την Stena Group, πρόκειται για το Stena Trader (θα μετονομαστεί σε Blue Puttees) και το Stena Traveller (θα μετονομαστεί σε Highlanders). Μπορείτε να δείτε ένα συγκριτικό πινακα μεταξύ των παλιών πλοίων και των πλοίων που θα τα αντικαταστήσουν. Αυτή τη στιγμή τo Blue Puttees (ex Stena Trader) είναι στα ναυπηγείο της Lloyd Werft στο Bremerhaven, για τη μετασκευή του. Το πλοίο μίκρυνε περίπου 12 μέτρα (μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει σε επιμήκυνσης πλοίων), προστεθήκαν χώροι για επιβάτες και πλωριός καταπέλτης. Την άλλη εβδομάδα θα φτάσει στο Bremerhaven και το Stena Traveller, για να υποστεί τις ίδιες εργασίες μετασκευής. Edited April 10, 2017 by proud_ionian tag
NHSOS XIOS Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 (edited) Για αλλη μια φορα φαινεται ποσο ωραια ρεπορταζ κανουν οι Καναδοι-Αμερικανοι Φυσικα δεν θα μπορουσε να λειψει το αναλογο ρεπορταζ για τα καινουργια πλοια που μας λεει ο Π100. Edited November 18, 2014 by proud_ionian link
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2011 Author Posted January 27, 2011 Το Blue Puttees έφτασε στο Καναδά στις 5/1/11
NHSOS XIOS Posted January 28, 2011 Posted January 28, 2011 θα περιμενουμε να βγει το ρεπορταζ απο το αγαπημενο μας καναλι.Ας δουμε ομως τον αποχαιρετισμο του CARIBOU με πολυ πλουσιο ρεπορταζ (δεν μπορουσαμε να ειχαμε κ εμεις ενα τετοιο τηλεοπτικο σταθμο ) ΥΓ1.Το CARIBOU το πηρε κανεις? Η ΝΕΛ το εχει κοιταξει...? ΥΓ2.Ανυπομονω να παρεβρεθω στην κοπη τουρτας του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ οταν αποχωρει οριστικα απο την γραμμη του
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2011 Author Posted February 24, 2011 Ολοκληρώθηκε η μετασκευή του Highlanders και σήμερα αναμένεται να αναχωρήσει από το Bremerhaven για το Καναδά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 29, 2011 Author Posted March 29, 2011 Στις 03 Μαρτίου το Highlanders έφτασε για πρώτη φορά στο Καναδά στο λιμάνι του North Sydney
proud_ionian Posted June 1, 2011 Posted June 1, 2011 το Caribou και to Joseph and Clara Smallwood, εξακολουθουν να ειναι παροπλισμενα στο καναδα. οποιος ενδιαφερεται μπορει να καταθεσει σφραγισμενη προσφορα στην ICAP shipping του Λονδινου μεχρι τις 17.00UKST της 28/6.25χρονων το πρωτο και 22 το δευτερο 178,8*25*6.6/ (6.75 το νεωτερο) με μεγιστη 23 κομβους (22 το δευτερο) και υπερεσιακη 15.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 2, 2011 Author Posted September 2, 2011 Τα δυο πλοία της Marine Atlantic, το M/V Joseph and Clara Smallwood και το M/V Caribou, φαίνεται να πουλήθηκαν σύμφωνα με τη λίστα των OPTIMA SHIPBROKERS
proud_ionian Posted September 21, 2011 Posted September 21, 2011 και συμφωνα με τα yahoo groups, μαλλον πανε για σκραπ, τουλαστιχον το caribou
enas chiotis Posted September 22, 2011 Posted September 22, 2011 Το caribou με το όνομα CARIBO περνάει τωρα το Σουεζ για κάτω και το SMALLWOOD μετά από μια σύντομη στάση στην Αλεξάνδρεια συνεχίζει βορειοανατολικά μάλλον κι αυτό για Port Said και κάτω.
NHSOS XIOS Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 (edited) Και τα δυο εχουν βγει στην παραλια του Alang εδω και καποιες μερες.Κριμα παντως...να ζει η ΘΕΟΦΙΛΑΡΑ και να πηγαινουν για σκραπ αυτα τα πλοια Edited November 3, 2011 by proud_ionian move
rafina-lines Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 (edited) Τι ωραία πλοία!!! Πραγματικά, δεν τα' θελε κανένας, ρε παιδιά?? Αυτά μια χαρά κάνανε για γραμμές του Αιγαίου... Πχ Χίο - Μυτιλήνη, Δωδεκάνησα... Μα γιατί?? Edited November 3, 2011 by proud_ionian
proud_ionian Posted November 3, 2011 Posted November 3, 2011 γιατι ειχαν θεματα με αμιαντο και eurosolas
ΝΗΡΕΑΣ Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 Και ένας στα βαποράκια, από κάποιον που τα αγάπησε. Εμένα προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσαν εμφανισιακά, λόγω της γέφυρας και των φουγάρων. Θα μπορούσαν να είναι και ομορφότερα.
NHSOS XIOS Posted November 4, 2011 Posted November 4, 2011 (edited) Πολυ ωραια πλοια για μενα και μ αρεσουν ακριβως για την μεγαλη τους γεφυρα και τις ψηλες τσιμινιερες τους (αλλα και για την πλωρακλα τους) Καλοφτιαγμενο το βιντεο με ομορφες φωτο απο την ζωη και την γεννηση τους Κριμα,πραγματικα δεν μπορω να το χωνεψω οτι τα πηγαν για διαλυση Σκαρια του 86 και 89 αντιστοιχα,με 22μιλια max... Edited November 4, 2011 by NHSOS XIOS
.voyager Posted July 31, 2013 Posted July 31, 2013 Ατύχημα για το πλοίο Blue Puttees της Marine Atlantic (ναυλωμένο στην εταιρεία με το αδερφό του από τη Stena).
proud_ionian Posted May 26, 2015 Posted May 26, 2015 η εταιρια αγοραζει τα blue putees & highlanders.
proud_ionian Posted April 10, 2017 Posted April 10, 2017 (edited) On 27/11/2010 at 9:28 PM, Panagia Ekatontapiliani said: H Marine Atlantic μας έχει γίνει γνωστή πρώτα από την αγορά ενός πρώην δικού μας βαποριού, δηλαδή του Superfast IX νυν Atlantic Vision, αλλά και την πώληση του Atlanitic Freighter νυν Πελαγιτης στην Ελλάδα. μια και πιασαμε τον καναδα λογω aqua spirit, να πουμε δυο πραγματα ακομη για την Marine Atlantic. το Atlantic Vision, ουδεποτε αγορασθηκε. εξακολουθει να ειναι ναυλωμενο, τουλαχιστον ως το νοεμβριο του 2017. πριν το 1976, η εταιρεια λεγοταν Canadian National και ειχε για δεκα χρονια στην κατοχη της, το πρωτο Ionian Star του Στριντζη, ως Leif Erikson. λειτουργει σαν δημοσια εταιρεια (Crown Corporation) και υπαγεται στην Ομοσπονδιακη Κυβερνηση. πιστευω και οτι ολη αυτη ιστορια με τις μακροχρονιες ναυλωσεις, αντι αγορας καποιων απο τα πλοια, εχει να κανει και με τα κονδυλια που δινονται στην εταιρεια απο την Ομοσπονδιακη. Κυβερνηση του Καναδα Συνολικα μπορουμε να πουμε οτι δεν μας εχει παρει μονο ο καναδας (Sonia, Aqua Spirit, Superfast IX), αλλα μας εχει δωσει κιολας (Ιόνιαν Σταρ, Αίνος, Aegean Fantasy, Πελαγίτης) Edited April 11, 2017 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2019 Author Posted February 17, 2019 Ένα βίντεο από τη μετασκευή του Stena Trader σε Blue Puttees στο ναυπηγείο της Lloyd Werft στο Bremerhaven, για τη μετασκευή του, όπου το πλοίο μίκρυνε περίπου 12 μέτρα (μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει σε επιμήκυνσης πλοίων), προστεθήκαν χώροι για επιβάτες, πλωριός καταπέλτης, άλλος πρυμνιος καταπέλτης, τρίτο πλωριο προπέλακι.
marioskef Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 Ρητορικό το ερώτημα... τόσο δύσκολο ηταν να βρει κατάλληλο πλοίο με τις σωστές διαστάσεις ώστε να μην χρειαζεται αυτό το επιπλέον κοστος;
Nikos_Chania Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 Ένα συμπέρασμα μπορω να βγάλω, όπου μπλέκεται το κράτος υπάρχει και ασυδοσία.
proud_ionian Posted February 17, 2019 Posted February 17, 2019 συμφωνω με τον προλαλησαντα. τα εχουμε δει και με τη BC Ferries και με την CTMA και με τη Bay Ferries. ειδικα με τη Marine Atlantic, εχω χρονια την απορια, γιατη πληρωνει χρυσα ναυλα για το fast και δεν το εχει αγορασει
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now