Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Προς το καλοκαίρι δεν θα ήταν άσχημη και η προέκταση για αγκίστρι... Πάνω από 2ωρο δεν νομίζω να κανει

Όλο και κάποιο κομμάτι θα πάρει για κει τόσο από Πειραιά όσο και από Αίγινα για αγκίστρι 

Posted

Καλή αρχή να έχει, ξεκίνησε ήδη τα δρομολόγια του! 

 

Εντομεταξυ στην επιστροφή από Αίγινα για Πειραιά πριν λίγη ώρα, ενώ πήγαινε με 12,5 κόμβους στο ύψος της ραδας έκοψε σταδιακά στους 6,5 και το πέρασε ο Ποσειδώνας που έφυγε 40 λεπτά μετά 

Posted

Μακάρι να πετύχει στην 2η επάνοδό στη γραμμή. Είναι βέβαιο αυτή τη φορά σαν εντελώς ανεξάρτητο δεν θα έχει και τόσο καλή αντιμετώπιση από τον βασικό αντίπαλο όπως είναι η κοινοπραξία. Ομορφαίνει όμως με την παρουσία του και τον Πειραιά, αλλά και την Αίγινα!

Posted

Ξεκινάει σε σχετικά νεκρή περίοδο και αυτό θα το εκτιμήσει ο κόσμος. Ελπίζω να πάει καλά και να το διπλώσει η εταιρεία του με άλλο πλοιο.

Posted

Πάντως για πρώτη μέρα το οτι σε όλα σχεδόν τα δρομολόγια είχε και φορτηγό μέσα καλό σημάδι είναι.

Πάντως απο τους Αιγινήτες γκρίνιαζαν για το Yabusa, σκεφτείτε εδώ τι χολή θα πέσει...

Posted

Όντως, αναγνώρισα 2-3 από την live camera του Πειραιά που ήταν τακτικοί πελάτες του Νήσος Αίγινα και παλιότερα του Άγιος Νεκτάριος 

Posted

Έχει ξεκινήσει στο Facebook μια συζήτηση σχετικά με μια υποτιθέμενη προσέγγιση της Ελένης στην Σουβάλα. Επειδή προσωπικά ταξιδεύω συχνά για Σουβάλα πιστεύω και ένα δρομολόγιο έστω τα καλοκαιρινά σκ θα είχε απήχηση. Επιστροφή Κυριακή δεν βρίσκεις για αμάξι αν δεν κλείσεις αρκετά νωρίτερα. Θα ήθελα μελλοντικά να δω μια τέτοια κόντρα αλλά θέλω να ακούσω και άλλες απόψεις πάνω στο θέμα 

Posted

Το λες και μόνος σου μόνο για ΣΚ το καλοκαίρι!! Τις καθημερινές τι θα κάνει?? Επίσης στη Σουβάλα θέλουν πλοία αλλά πεζός επιβάτης δεν έχει μέσο να φύγει από το λιμάνι γιατί δεν έχει ούτε ταξί ούτε λεωφορείο σε ανταπόκριση με τα δρομολόγια του πλοίου. Οπότε ο κόσμος επιλέγει το λιμάνι της Αίγινας.

Posted

Όταν η τοπική κοινωνία αποφασίσει να αναβαθμίσει τις υποδομές της, τότε να ζητήσουν πλοία παντού.

Για την ώρα ας πιάσει πελατεία και βλέπουμε για μετά.

Posted

Δυστυχως ετσι ειναι, αν εχεις μεταφορικο μεσο, να δωσεις κατι λιγοτερο και να ταξιδεψεις λιγοτερη ωρα, μετα οδηγεις 10 λεπτα προς το υπολοιπο ανατολικο νησι που συμφερει η σουβαλα (πλην αιγινας και περδικας). Δεν υπαρχει επιβατηγο κοινο το χειμωνα για σουβαλα, εκτος αν υπηρχε λεωφορειο για Αγια Μαρινα και Αιγινα μεσω κυψελης, να πιασεις και το κεντρικο νησι που χρειαζεται επισης μεταφορικο μεσο για να πας. Και παλια που υπηρχαν μονο παντοφλες και η διαφορα ταξιδιου σουβαλας με αιγινα ηταν 20-25 λεπτα, το χειμωνα δεν ειχε πολλους επιβατες για σουβαλα και το πλοιο μετα συνεχιζε ως Αιγινα αναγκαστικα για να εχει σχετικη πληροτητα,  χειμωνα και καλοκαιρι. Ταξιδευω απο μικρος ολο το χρονο και μενω στη σουβαλα ενα τεταρτο με τα ποδια απο το λιμανι και εχω πειρα.

Posted

Για να μπορεσει να σταθει για χρονια στη γραμμη πρεπει να κατοχυρωσει ενα εστω πολυ πρωινο δρομολογιο στην Σουβαλα 6:30-7:00 και γρηγορη επιστροφη στον Πειραια για ολο τον χρονο . Θυμηθείτε τι γινοταν με αυτο το δρομολογιο της Φαιδρας , τρομερη διευκολυνση για τους επαγγελαματιες αλλα και τα φορτηγα. Ειναι ενα δρομολογιο που εχει αποδειξει οτι αν το μαθει ο κοσμος της Αιγινας θα παει παρα πολυ καλα . Φυσικα θα πρεπει να προσαρμοσει χαμηλα ναυλα  και να γινει ποιο ανταγωνιστικο λογο της αποστασης. Ξερουμε ότι τα λειτουργικα εξοδα αυτου του τυπου βαπορακια ειναι αρκετα ποιο χαμηλα και με πλεονεκτημα το κοντινο λιμανακι της Σουβαλας θα κανει σιγουρα δουλεια!

  • 2 weeks later...
Posted

Το «ΕΛΕΝΗ» ξεκίνησε δρομολόγια από το λιμάνι του Πειραιά για την Αίγινα.            Είναι ένα πλοίο που έχει όμορφους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους και η εταιρεία του το κρατά σε πολύ καλή κατάσταση.
Το πλοίο της KERKYRA SEAWAYS έρχεται ξανά στην γραμμή της Αίγινας καθώς είχε ναυλωθεί παλαιότερα από την ΑΝΕΣ.
Η εταιρεία για την οποία θα ταξιδέψει έχει λογότυπο AIGINA FERRIES.
Το «ΕΛΕΝΗ» συνεχίζει την μεγάλη παράδοση της γραμμής της Αίγινας σε πλοία ανοικτού τύπου.
Από τις αρχές της δεκαετίας του ’60 ξεκίνησε μία μεγάλη γενιά πλοίων ανοικτού τύπου.
Ποιος μπορεί να ξεχάσει το «ΑΙΓΙΝΑ», το «ΑΙΑΣ», το «ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΙΙ», το «ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ», το «ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π», το «ΜΙΑΟΥΛΗΣ Ι» και τόσα ακόμα.
Το 2008 αποχώρησε το τελευταίο πλοίο της παλιάς γενιάς που ήταν το «ΑΙΑΣ».
Το 2016 δρομολογήθηκε το «ΟΣΙΟΣ ΔΑΥΪΔ», ένας εκπρόσωπος της νέας γενιάς πλοίων ανοικτού τύπου.
Στα επόμενα χρόνια είχαμε σποραδικές εμφανίσεις πλοίων ανοικτού τύπου, αλλά κανένα δεν μακροημέρευσε.
Και τώρα έρχεται για δεύτερη φορά στη γραμμή το «ΕΛΕΝΗ».
Η γραμμή της Αίγινας έχει μεγάλη κίνηση και υπάρχει δουλειά για πολλά πλοία.
Για τα νησιά είναι σημαντικό να υπάρχουν αρκετά πλοία να δραστηριοποιούνται.
Και σε μία γραμμή σαν αυτήν της Αίγινας υπάρχει δουλειά για όλα τα πλοία.

Υγ.Το κείμενο είναι από την περιγραφή του βίντεο 

 

Posted

Το πλοίο έχει δέσει στην Αίγινα με την μπάντα για κάποιο λόγο και μάλιστα ο Φοίβος αναγκάστηκε να πέσει εκτός των θέσεων του λιμανιού.

  • 1 month later...
Posted

Απ όσο μαθαίνω το βαπορακι δεν τα πάει και τόσο άσχημα από κίνηση ειδικά στα πρωινά δρομολόγια που έχει αρκετά φορτηγά

Σε συνδυασμό με το φθηνότερο εισιτήριο και την λιγότερη διάρκεια ταξιδιού από το Νήσος Αίγινα θεωρώ θα αντέξει στην γραμμή, ο χρόνος θα δείξει 

Posted

Κάτι γνωστοί μου που ταξίδεψαν πριν λίγες μέρες με το πλοίο μου μετέφεραν τα καλύτερα για την Ελένη

Posted

10 λεπτά πριν την αναχώρηση των 14.45 που πέρασα από το λιμάνι, είχε φορτώσει 3 φορτηγά και 2-3 ΙΧ. Δεν νομίζω ότι τέτοια περίοδο θα περίμενε κανείς να γεμίσει το πλοίο και μάλιστα σε δρομολόγιο σε κοντινή ώρα με τα πλοία του ανταγωνισμού.

Posted

Μα δεν γεμίζει κάποιο πλοίο εύκολα αυτήν την περίοδο. Το καλύτερο δρομολόγιο του Ελένη είναι το πρώτο πρωινό από την Αίγινα που εξυπηρετεί τα φορτηγά.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...