Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

3 Ιταλοί εφοπλιστές, οι Gianluigi Aponte (SNAV), Emanuele Grimaldi (Grimaldi Lines) & Vincenzo Onorato (MOBY Lines), αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να αναλάβουν από κοινού την τύχη της εταιρείας Tirrenia, κρατικής εταιρείας που ιδρύθηκε το 1936 και διαχειρίζεται ένα στόλο 20 περίπου πλοίων.

Edited by proud_ionian
tag
Posted

Κρίμα, άλλη μια ιστορικότατη εταιρεία που μας αφήνει ... Αν και τα τελευταία χρόνια, ήταν ... για τα κλάματα ... ;)

Γνωρίζει κανείς, εάν τα Domiziana και Flaminia που ταξίδευαν τελευταία στην Αδριατική μπορούν να συνεχίσουν χωρίς ανάγκη μεγάλων και δαπανηρών μετατροπών λόγω SOLAS 2010;

Δε γνωρίζω τα πλοία προσωπικά, αλλά μήπως ΄μπορούν να αποτελέσουν μια γρήγορη βοήθεια π.χ. για τη Χαλκυδών;

Posted (edited)

Και τα δυο πλοια εχουν ναυλωθει στην Adria Ferries οπως γραφουν στο naviermatori.Απο την αλλη το DOMIZIANA φαινεται να εχει προβλημα με την SOLAS(εχει παροπλιστει στο Crotone)ενω το FLAMINIA συνεχιζει κανονικα τα δρομολογια Μπαρι-Δυρραχιο(με πληρωμα της Adria).

Σχετικα με την Tirrenia,καιρο τωρα περιμεναν στην Ιταλια να αποδεσμευτει το ιταλικο κρατος απο τις τεραστιες ζημιες που εχει η εταιρια τα τελευταια χρονια(παρεπιπτοντως η μεγαλη κατηφορα αρχισε οταν εφτιαξαν τα γνωστα ταχυπλοακαι μετα δεν μπορουσαν να τα δουλεψουν-κατι μας θυμιζει :rolleyes: ).

Υποτιθεται ετσι(με το νεο σχημα εφοπλιστων)πως η εταιρια θα παρει τα πανω της(με νεο ονομα το Compagnia Italiana Navigazione αλλα οι φιλοι μας του navi επισημαινουν οτι στο τελος θα φτιαχτουν 2 εταιριες: Μια που θα ειναι η παλια ζημιογονα Tirrenia και θα συνεχισουν οι Ιταλοι να πληρωνουν τις ζημιες της,κ μια αλλη,η καινουργια,που θα ειναι απαλλαγμενη απο τα χρεη και θα φερνει κερδη στους εφοπλιστες που την ανελαβαν.

Edited by NHSOS XIOS
Posted

Υποτιθεται ετσι(με το νεο σχημα εφοπλιστων)πως η εταιρια θα παρει τα πανω της(με νεο ονομα το Compagnia Italiana Navigazione αλλα οι φιλοι μας του navi επισημαινουν οτι στο τελος θα φτιαχτουν 2 εταιριες: Μια που θα ειναι η παλια ζημιογονα Tirrenia και θα συνεχισουν οι Ιταλοι να πληρωνουν τις ζημιες της,κ μια αλλη,η καινουργια,που θα ειναι απαλλαγμενη απο τα χρεη και θα φερνει κερδη στους εφοπλιστες που την ανελαβαν.

Κάτι μας θυμίζει αυτό, έτσι δεν είναι; :rolleyes:

Σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες! Έχει ακουστεί μήπως τίποτα στο naviearmatori για την τύχη του Flaminia; Μήπως υπάρχει καμιά σκέψη στην Adria Ferries για αντικατάσταση του Riviera del Conero;

Γνωρίζεις, εάν τα Ro-Ro της εταιρείας εξακολουθούν να δουλεύουν στην Αδριατική;

Πάντως, ωραίο το νέο όνομα. Έχει κάτι το αρχοντικό. Υποθέτω, τα νέα αφεντικά θα κρατήσουν τις γραμμές φιλέτο και τα νεότευκτα αδερφά/ξάδερφα των Μινωικών Palace και θα δώσουν δρόμο σε όλα τα υπόλοιπα ... Εχεί ακουστεί τίποτα για τις μικρές ακτοπλοϊκές γραμμές, π.χ. στη Σαρδηνία;

Posted

Οτι διαβαζω απο το naviermatori

Το FLAMINIA εχει κι αυτο τελικα θεμα με την SOLAS και σε λιγες μερες θα σταματησει(τωρα τι θα τα κανει η Adria Ferries μονο αυτη ξερει :blink: ).Επισης τα ιδια ισχυουν για το RIVIERA DEN CONERO αλλα και τον ΔΑΙΔΑΛΟ(RIVIERA ADRIATICA).

Τα RO-RO της Tirrenia συνεχιζουν κανονικα τα δρομολογια τους ενω για τις υπολοιπες μικροτερες γραμμες(σικελια,σαρδηνια,κλπ)θα φανει στην πορεια τι θα γινει αφου εξυπηρετουνται απο θυγατρικες της(toremar,siremar και αλλες).

Posted

Δηλαδή και τα 2+1 (+1) της Adria Ferries, έχουν πρόβλημα με τη SOLAS! Κάπως υποθέτω θα λυθεί το πρόβλημα, γιατί διαφορετικά θα έχουν εξαφανιστεί από τις γραμμές της Αλβανίας μέσα σε πολύ σύντομο διάστημα 9 πλοία, από το σύνολο αυτών που ταξίδευαν το καλοκαίρι!

  • 5 weeks later...
Posted

Πωλουνται 7 πλοια της Tirrenia με 2 διαγωνισμους.Ο πρωτος ληγει στις 7/2/11 και αφορα τα Aries, Capricorn, Guizzo, Scatto, Scorpio, Taurus(τα γνωστα ταχυπλοα)και ο δευτερος στις 20/1/11 και αφορα το Domiziana.Τρεξτε να προλαβετε :rolleyes:

Posted (edited)

Το Domiziana και όλη η σειρά του (Clodia, Aurelia, κλπ) σίγουρα πρέπει να είναι στο μάτι της ΝΕΛ όσο ακόμα αντέχουν. Για τα ταχύπλοα βέβαια ούτε λόγος. Εδώ λέμε πώς θα ξεφορτωθεί και αυτά που έχει.

Edited by gpap2006
  • 1 month later...
Posted

Πωλουνται 7 πλοια της Tirrenia με 2 διαγωνισμους.Ο πρωτος ληγει στις 7/2/11 και αφορα τα Aries, Capricorn, Guizzo, Scatto, Scorpio, Taurus(τα γνωστα ταχυπλοα)και ο δευτερος στις 20/1/11 και αφορα το Domiziana.Τρεξτε να προλαβετε :rolleyes:

Κι επειδη φυσικα κανεις δεν ετρεξε,εδωσαν παραταση στον πρωτο διαγωνισμο μεχρι τις 16/2 μηπως και βρεθει καποιος :rolleyes: Το πιο σημαντικο ειναι ομως,οτι εβαλαν και την παρακατω option 'οι ενδιαφερομενοι θα μπορουν να κανουν προσφορες ακομα και μονο για αγορα που θα οδηγησει τα πλοια σε διαλυση αλλα απο την στιγμη που θα κερδισουν,ειναι δεσμευμενοι να χρησιμοποιησουν τα πλοια μονο γιαυτο τον σκοπο'

Οποτε δεν αποκλειεται να τα δουμε συντομα,να περνανε ενα ενα το Αιγαιο,για το χωριο του Selim :D

Απο το naviermatori τα νεα.

  • 2 months later...
Posted

Στο naviearmatori μπηκε ενα δημοσιευμα οπου βρεθηκε αγοραστης(χωρις να αποκαλυπτεται η ταυτοτητα του)για τα 6 ταχυπλοα της σειρας TAURUS στην τιμη των 12εκ.ευρω(2εκ δηλαδη ο καθε αλουμινενιος ντενεκες :P )

  • 4 weeks later...
Posted
Εχεί ακουστεί τίποτα για τις μικρές ακτοπλοϊκές γραμμές, π.χ. στη Σαρδηνία;

O Onorato(MOBY LINES)ανελαβε σημερα τον στολο της Toremar(η θυγατρικη στην Τοσκανη).

  • 2 months later...
Posted

Πωλουνται 7 πλοια της Tirrenia με 2 διαγωνισμους.Ο πρωτος ληγει στις 7/2/11 και αφορα τα Aries, Capricorn, Guizzo, Scatto, Scorpio, Taurus(τα γνωστα ταχυπλοα)και ο δευτερος στις 20/1/11 και αφορα το Domiziana.Τρεξτε να προλαβετε :rolleyes:

Εχει την τιμητικη του αυτες τις μερες το ταξιδι προς τον τελευταιο προορισμο :D

Διαβαζω στο naviermatori οτι το CAPRICORN θα φυγει ισως και αυριο απο την Ναπολη οπως επισης και το SCATTO απο την Stabia(το ρυμουλκο EMRE OMUR ειναι εκει οποτε δεν αποκλειεται να το 'τσιμπησει' για τον Selim San).

Posted (edited)

Σημερα στο Cagliari της Σαρδηνιας εγινε αλλαγη σημαιας στο SCORPIO αφου τις επομενες μερες θα οδηγηθει και αυτο για διαλυση.Κραταω το σχολιο του αρθρογραφου(πρωην πληρωμα στα ταχυπλοα της Tirrenia)

Η ιστορια των ταχυπλοων τελειωνει μεσα σε μια 10ετια.Θυμαμαι σαν τωρα τα εγκαινια του ARIES και του TAURUS στο λιμανι της Ναπολη,παρουσια του προεδρου δημοκρατιας Scalfaro.Λεγονταν τοτε,οτι αυτα ηταν τα πλοια του μελλοντος...
Edited by proud_ionian
Posted

Η εποχη των παγετωνων εχει αρχισει και οι δεινοσαυροι μας τελειωνουν, αφου πρωτα κατασπαραξαν την τροφη απο αλλα ειδη, που μαλλον δεν θα εξαφανιστουν

Posted

δυστυχώς κανείς δεν μπόρεσε να προβλέψει τις τιμές του πετραλαίου μετά απο 10 χρόνια,με βάση τα τότε δεδομένα τα πλοία αυτά ήταν πρωτοπορία,με βάση τα σημερινά δεδομένα είναι ίσως η μελενότερη σελίδα της παγκόσμοιας ναυπηγικής τεχνολογίας,βεβαια υπάρχει η περίπτωση κάποια στιγμή στο μέλλον να δημιουργηθούν αποδοτικότερες γάστρες οπότε ποτέ δεν ξέρεις,όλο και κάποιος θα βρεθεί να αγοράσει να νέα υβρίδια

  • 2 months later...
Posted
  • 3 months later...
Posted

H Eυρωπαϊκή Eπιτροπή ξεκίνησε έρευνα βάσει του κανονισμού περί συγκεντρώσεων της στην Eυρωπαϊκή Eνωση για την απόκτηση της Iταλικής κρατικής ακτοπλοϊκής εταιρείας Tirrenia από την επίσης ιταλική εταιρεία Compagnia di Navigazione Italiana (CIN) της ιταλίας.

πηγή: THESEANATION

  • 1 month later...
Posted

Μερικα νεοτερα για το σηριαλ της TIRRENIA.. B)

THE EUROPE OF PISE

"CIN HAS TOO MANY LINES

A SHAREHOLDER LEAVES »

terminal_trag_Ge08009_639--U12024595248768oH-102x153--220x286.jpg

Genoa - The European Antitrust asked the owners of the Cin a step back on the shares in the company should take over the fleet of state of Tirrenia. This hypothesis that emerges from the corridors of Brussels. Currently, shareholders are Cin Gianluigi Aponte (through Marinvest controls Gnv or SNAV), Vincenzo Onorato (Moby Lines), the Grimaldi (Grimaldi).

The problem highlighted by the Committee is that of overlapping lines, in particular on Sardinia: some routes (this is the case with those from Genoa) are covered by Tirrenia, Moby and Gnv. The risk is the concentration, therefore, expects that the Antitrust Aponte Onorato, or step back.

However, the business center of Moby are just connections to Sardinia, while Gnv can count on a wider variety of destinations (like Sicily, North Africa). So according to sources in the field of the setback could be done by Aponte, even if the managers of the companies does not unbalance in any way, defining these as mere hypotheses in the study. On the other hand, in recent days to the Cin, Ettore Morace, it is as safe to be able to find an optimal solution can avoid cutting services

Πηγη>http://shippingonline.ilsecoloxix.it/

Posted (edited)

Η υποθεση εξαγορας της TIRRENIA απο την CIN(Grimaldi+Moby Lines)φαινεται να καταληγει σε αδιεξοδο μετα την εμπλοκη της Ευρωπαικης Επιτροπης η οποια ζηταει πισω 400 εκατομυρια ευρω απο παρανομες κρατικες ενισχυσεις που ειχε λαβει η εταιρεια το μακρινο πια 1994.Οι υποψηφιοι αγοραστες δηλωνουν οτι αδυνατουν να πληρωσουν ενα τοσο υψηλο προστιμο και δηλωνουν ετοιμοι να αποσυρουν το ενδιαφερον τους για την αποκτηση της εταιρειας.Αυτα δηλωσε σημερα εκπροσωπος της CIN στην Ιταλικη http://www.ansa.it/ προσθετοντας οτι σε μια τετοια περιπτωση με βαση τη δεινη θεση στην οποια βρισκεται ο κλαδος και στην Ιταλια δεν θα βρεθει κανενας αγοραστης για την εταιρεια με ο,τι αυτο συνεπαγεται για την ιδια και τους 1500 εργαζομενους της.

Edited by MILTIADIS
  • 1 month later...
Posted

Το παλευουν ακομα οι Ιταλοι για την ιδιωτικοποιηση της Tirrenia.Νομιζω αυτος που επιμενει για την CIN ειναι ο προεδρος της MOBY(Onorato)που εχει ηδη παρει και την θυγατρικη Torremar.

Επισης προσθεσε οτι τα 5 πλοια των δρομων της Ρωμης(CLODIA,FLAMINIA κλπ)θα πανε σχεδον ολα για scrap και στην θεση τους θα ερθουν 3 νεα(2000 lane meters γκαραζ και υπηρεσιακη 24μιλιων)με bare boat charter και option αγορας.

Για να δουμε λοιπον τι θα 'ψωνισουν' απο μας :D

Τα τρια πλοια που λενε στο navi ειναι τα ZEUS PALACE,IKARUS PALACE και MOBY TOMMY.

Posted

Προφανως μιλαμε για αργοτερα φιλε George ;) Αλλωστε και τα αλλα 2 που αναφερθηκαν θα ειναι ναυλωμενα στις εταιρειες που ξερουμε μεχρι τελος του ετους σχεδον.Και επισης μην ξεχναμε οτι η πληρης ιδιωτικοποιηση της ΤIRRENIA φαινεται πως εχει αρκετο δρομο ακομα!

Posted

ναι ρε σαρκοζι, αλλα αλλο να ειναι ναυλωμενο σε αδελφη εταιρεια και αλλο σε τριτη, εκτος και αν η ΤΤΤ ειναι και αυτη του ομιλου Grimaldατση

Posted

Λες να κάνει κανα claim η ΜΙΝΟΑΝ στον Grimaldi άμα στείλει το ΖΕΥΣ στη θέση του CLODIA; :P :P :P

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...