MILTIADIS Posted May 9, 2012 Posted May 9, 2012 Μα καθε ναυλοσυμφωνο εχει συγκεκριμενη διαρκεια φιλτατε proud Αν ειναι 6μηνη ναυλωση η' 12μηνη μια χαρα ξεκιναει και ο TOMΜY απο του χρονου,οπως ισχυει και για τα αλλα 2 τα οποια αποδεσμευονται Οκτωβριο(Ζευς)και Δεκεμβριο(Ικαρος)και ακομα και αν θελει να τα βαλει ο Μανωλης και ο Μr.moby νωριτερα στην Τirrenia θα πρεπει πρωτα να ολοκληρωθει η εξαγορα της η οποια θα παρει μηνες με τοσα εμποδια που εχουν προκυψει..Αυτο υπονοησα εις το παραπανω ποστιον μου
MILTIADIS Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 Συμφωνα με τη Lloyd's list η CIN φερεται να απεσυρε οριστικα το ενδιαφερον της για την εταιρεια και κατα πασα πιθανοτητα ο Onorato της MOBY θα προχωρησει μονος του σε νεα προσφορα για την εταιρεια χωρις τη συμμετοχη των αλλων 2 πλοιοκτητων.
NHSOS XIOS Posted June 8, 2012 Posted June 8, 2012 Τωρα Μιλτιαδη δεν εχω καταλαβει και εγω τι γινεται ακριβως αλλα διαβαζω στο navi οτι ο αρμοδιος υπουργος της κυβερνησης Monti ειπε χτες οτι αρχες Ιουλιου θα αναψει το πρασινο φως για την CIN(νεα Tirrenia). Οσο για τα πλοια που λεμε παραπανω,αλλοι υποστηριζουν οτι οντως τα αδερφα ZEUS και MOBY TOMMY θα αναλαβουν την γραμμη Civita-Cagliari ενω αλλοι επικαλουνται φημες(απο το κεντρικο πρακτορειο της ΜΙΝΟΑΝ στην Βενετια που εκλεισε και απολυθηκαν 11ατομα)οτι τουλαχιστον ενα παλατι των Μινωικων θα ανηκει στον στολο της νεας εταιριας και θα μεταφερθει στις γραμμες του Τυρρηνικου πελαγους.
MILTIADIS Posted June 8, 2012 Posted June 8, 2012 Στην οποια CIN δεν εχει ξεκαθαριστει,τουλαχιστον σε μενα,ποιοι απεμειναν. Ειναι δηλαδη ακομα Grimaldi-GNV-MOBY η' εφυγαν οι 2 πρωτοι οπως γραφτηκε στο εξωτερικο προ ημερων και πισω απο τη CIN βρισκεται μονο ο Onorato πλεον? Για το δευτερο σκελος,ολα ειναι πιθανα.Το ΖΕΥΣ εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες ενω με το ολο θεμα στη Βενετια δεν θα αποτελεσει εκπληξη αν ναυλωθει εστω σε πρωτη φαση το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στην νεα εταιρεια.Ισως γι αυτο να το μαζεψαν αρον αρον τελευταια στιγμη απο τη Βενετια.Το να αγοραστουν η' να ναυλωθουν πακετο και τα δυο παλατια ειναι πολυ δυσκολο καθοτι πανακριβα και μαλλον αχρειαστα και τα δυο μαζι. Τωρα δε νομιζω ακομα και αν ειναι ο Γκριμαλντι στο νεο σχημα να δωσει πανω απο 2 του πλοια συνεπως ΙΚΑΡΟΣ-ΕΥΡΩΠΗ προβλεπω να τη γλυτωνουν.
NHSOS XIOS Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 Η ιταλικη επιτροπη ανταγωνισμου εδωσε στην δημοσιοτητα το πλαισιο στο οποιο θα κινηθει η CIN(ποιες γραμμες θα μπορει να εξυπηρετει η νεα εταιρια,την τιμολογιακη πολιτικη που θα εφαρμοσουν,πως θα συνεργαζεται με τις αλλες εταιριες των ιδιοκτητων της κλπ). ΥΓ.Σε ολα αυτα,απο τις διαφορες συζητησεις στο navi,τα 2 παλατια της Ancona παιζουν δυνατα στον νεο στολο της εταιριας.(μαζι με τα zeus και tomy)
minoan Posted June 24, 2012 Posted June 24, 2012 ...Οσο για τα πλοια που λεμε παραπανω,αλλοι υποστηριζουν οτι οντως τα αδερφα ZEUS και MOBY TOMMY θα αναλαβουν την γραμμη Civita-Cagliari ενω αλλοι επικαλουνται φημες...οτι τουλαχιστον ενα παλατι των Μινωικων θα ανηκει στον στολο της νεας εταιριας και θα μεταφερθει στις γραμμες του Τυρρηνικου πελαγους. ... Για το δευτερο σκελος,ολα ειναι πιθανα.Το ΖΕΥΣ εχει τις περισσοτερες πιθανοτητες ενω με το ολο θεμα στη Βενετια δεν θα αποτελεσει εκπληξη αν ναυλωθει εστω σε πρωτη φαση το ΟΛΥΜΠΙΑ ΠΑΛΑΣ στην νεα εταιρεια.Ισως γι αυτο να το μαζεψαν αρον αρον τελευταια στιγμη απο τη Βενετια.Το να αγοραστουν η' να ναυλωθουν πακετο και τα δυο παλατια ειναι πολυ δυσκολο καθοτι πανακριβα και μαλλον αχρειαστα και τα δυο μαζι. Τωρα δε νομιζω ακομα και αν ειναι ο Γκριμαλντι στο νεο σχημα να δωσει πανω απο 2 του πλοια συνεπως ΙΚΑΡΟΣ-ΕΥΡΩΠΗ προβλεπω να τη γλυτωνουν. O Grimaldακης θα ειναι σιγουρα στο νεο σχημα και το ενα πλοιο σιγουρα θα ειναι το Ολυμπια Παλας...
NHSOS XIOS Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Την πεμπτη 5/7 θα εχουμε τα γεννητουρια της CIN και την σταδιακη εξαφανιση της ιστορικης Tirrenia.Υπαρχουν ακομα καποια εμποδια να ξεπεραστουν(που αφορουν χρεη της παλιας εταιριας)αλλα πιστευω οτι ολα θα κυλησουν ομαλα για την νεα εταιρια. Μεγαλομετοχος(40%)ο Onorato(της Moby)και τα υπολοια ποσοστα σε εταιριες(?)που δεν εχω ιδεα ποιες ειναι.Προεδρος ο Ettore Morace(το μελος του Δ.Σ της HSW λογικα).Περισσοτερα τις επομενες μερες.
proud_ionian Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 αρα σιγουρα ειναι και ο κυρ-μανωλης μεσα. δεν μπορω να φανταστω οτι πηγε ο δικςο τους να γινει προεδρος της CIN απο hobby
NHSOS XIOS Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Ειναι γεγονος πια η γεννηση της CIN καθως χτες επεσαν οι υπογραφες με τις τραπεζες για την χρηματοδοτηση(με δοσεις)της εξαγορας της Tirrenia με συνολικο κοστος 380 εκατομυρια ευρω. Τα ποσοστα: Moby 40% Clessidra 30% Gip 20% Shipping Investment 10%
NHSOS XIOS Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 (edited) Και σημερα επεσαν και οι υπογραφες με το αρμοδιο υπουργειο ωστε η CIN να 'βαλει μπροστα τις μηχανες'.Στο navi λενε οτι μαλλον θα μεινουν τα ιδια σινιαλα(οι μπλε ριγες)αλλα με διαφορετικο logo..Μην ειναι και τα δικα μας παλατια που θα το προβαρουν πρωτα Edited July 19, 2012 by NHSOS XIOS
Nick the Greek Posted August 9, 2012 Posted August 9, 2012 Απο Tirrenia καλα παμε βλεπω, ας περασουμε να δουμε συντομα και περιληπτικα ορισμενα πλοια της που δεν ειχαμε επισκεφθει φωτογραφικα μεχρι σημερα. Εν αρχη ην το Aurelia που εδω το βλεπουμε βραδυ στην Olbia να ετοιμαζεται να αναχωρησει για την Genova. Παραδιπλα το Nuraghes με αναχωρηση το ιδιο βραδυ για την Civitavecchia ενω την επομενη μερα βλεπουμε το αδελφο του Janas δεμενο στο λιμανι του Porto Torres οπου και ειχε φτασει το ιδιο πρωι απο τη Γενοβα. Ενα ακομα αδελφο ειναι το Sharden το οποιο και βλεπουμε εδω στην Civitavecchia να περιμενει ωστε να ξεκινησει η φορτωση του, να και το φουγαρο του. Δεν ξερω αν σας φαινεται καλυτερο απο πλωρα, εμενα προσωπικα δεν μου αρεσει καθολου, τολμω να πω μαλιστα πως στη νυχτερινη φωτογραφια που του εβγαλα στην Olbia, ειναι πιο ομορφο γιατι δεν το βλεπουμε καλα. Τελειωνουμε με μια μεγαλη αγαπη, την Toscanaρα την ατελειωτη. Ειμαι βαθυτατα συγκινημενος(που ελεγε κι ο Αντρεας) γιατι ηταν ενα βαπορι που παντα ηθελα να δω ζωντανα και τελικα τα καταφερα περυσι το Σεπτεμβρη στο Cagliari οπου και το πλοιο αφιχθη εκ Palermo, Sicilia. Οπως βλεπουμε εχει δεσει 2 ρυμουλκα μονο και μονο για να κανει τη στροφη απο το φαναρι της εισοδου, οποτε καταλαβαινει κανεις τι συμβαινει. Με την ενεργη συμμετοχη των ρυμουλκων, το πλοιο σιγα-σιγα γυριζει για τη θεση του και μας χαριζει μια καταπρυμη φωτογραφια που ομολογουμενως μονο πλοιο δεν θυμιζει. Με κοπο και βασανα γυρναμε για τη θεση μας και ευθυγραμμιζομαστε για το ντοκο, ευτυχως το Cagliari εχει αφθονο χωρο για μανουβρα μεσα στο λιμανι. Να και το φουγαρο μας. Και για οσους ξενιζει το design μας, ειμαστε χτισμενοι μολις το 1994 απο το ναυπηγειο Visentini, μετασκευαστηκαμε για περισσοτερη χωρητικοτητα σε επιβατες και τελικα παιρνουμε περιπου 450 επιβατες με 1700 περιπου γραμμικα μετρα. Ελπιζω αντιθετα με τα θρυλουμενα, το πλοιο να βρει μια στοργικη φωλια για καμποσα χρονια απο τωρα.
marittimo Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Σύμφωνα με την Ιταλική ιστοσελίδα www.torremare.net, τα τρία παλιά Ε/Γ-Ο/Γ CLODIA, FLAMINIA και NOMENTANA πουλήθηκαν σε Έλληνες, οι οποίοι, όπως τονίζεται, δεν έχουν αποφασίσει ακόμη αν θα τα μεταπωλήσουν ή θα τα οδηγήσουν στην τελευταία κατοικία τους.
Petros P Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Τελευταία κατοικία... Ενας Ελληνας που εχει πάρει αλλα τόσα...δεν εχει αφήσει τιποτα... Αποκλείεται αυτα τα πλοία να ρθουν στην Ελλάδα ,όποτε Τουρκία θα πανε
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 (edited) Που η εταιρεία του λέγεται Dido Shipping ; Τουλάχιστον να τα έφερνε πρώτα προς τα εδώ γιά καμμιά φωτό! Edited November 17, 2012 by ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ
George Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Τουλάχιστον να τα έφερνε πρώτα προς τα εδώ γιά καμμιά φωτό! Δεν νομίζω ότι σκάνε ιδιαίτερα για τις φωτογραφικές μας ανησυχίες Άλλωστε αμφιβάλω αν και οι ίδιοι θα τα βγάλουν καμία! Πιο εφικτό να πεταχτεί κάποιος μέχρι Civitavecchia...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted November 19, 2012 Posted November 19, 2012 (edited) Σίγουρα δεν έχουν το δικό μας ψώνιο αλλά ο Αϊβατζίδης παλιά γιά άγνωστο λόγο είχε φέρει για ένα διάστημα κάποια βαπόρια στην Κυνόσουρα π.χ. GAR ex-GARNATA,αγγλικά πολεμικά κλπ. Τώρα γιά ταξιδάκι στην Ιταλία γι' αυτό τον λόγο, νομίζω στους περισσότερους από εμάς λείπουν...τα ψιλά! Edited November 19, 2012 by proud_ionian quote
MarkCreta Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Σύμφωνα με το AIS το Toscana (IMO 9059107) το οποίο βρίσκεται στην Ανκόνα, άλλαξε όνομα σε AF MARINA και σημαία Μάλτας. Τα δρομολόγιά του ανέλαβε το Aurelia αν δε κάνω λάθος
Ariadne Posted November 20, 2012 Posted November 20, 2012 Το AF Marina θα εκτελεί δρομολόγια από Τεργέστη για Δυρράχιο για λογαριασμό της Adria Ferries σύμφωνα με τους Ιταλούς shipfriends. 4 πλοία ήδη η Adria. Μεγαλώνει ... Για να δούμε.
.voyager Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 (edited) Επειδή έχω μπερδευτεί, από τα 4 αδελφά ταχύπλοα της Fincantieri για την Τirrenia, ποιά υπάρχουν ακόμη; Σίγουρα το Scorpio-TeraJet. To Capricorn ήταν που έφτασε Αλιάγα για scrap και κατέληξε Τουρκία για να γίνει yacht το 2011, σωστά; Τα Aries και Taurus αναφέρεται στο fakta ότι πήγαν επίσης Αλιάγα το 2011, αλλά κόπηκαν ή κάποιο εξ αυτών ρυμουλκήθηκε για να μετασκευαστεί κι εκείνο σε yacht κάπου Κροατία, όπως είχα διαβάσει το FB; Edited January 10, 2015 by .voyager
Petros P Posted January 10, 2015 Posted January 10, 2015 Το Capricorn ειναι Κροατια..τα αλλα 2 κοπηκαν.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 Η Tirrenia σταματάει από σήμερα όλα τα δρομολόγια της από την Ηπειρωτική Ιταλία προς τη Σαρδηνία
MILTIADIS Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 Αυτη η αποφαση εχει πολυ παρασκηνιο.Καταρχην η Tirrenia φαινεται οτι πηγαινει για επανακρατικοποιηση,τοποθετειται προσωρινη διοικηση απο το κρατος(νεος ΟΑΣΘ )ενω σημερα λιγο πριν βγει αυτη η αποφαση μπλοκαριστηκαν με παρεμβαση της επιτροπης ολοι οι τραπεζικοι λογαριασμοι της εταιρειας. Ο Onorato δηλωσε πριν λιγο οτι θα επανελθει συντομα με δικα του πλοια(Μοby)στο Civitavecchia-Olbia.
Nick the Greek Posted March 30, 2020 Posted March 30, 2020 On 3/6/2020 at 11:53 PM, Nick the Greek said: Επεισόδιο 281ο Όπως είδαμε στο παραπάνω, μπικικίνια για την αφορά της Tirrenia δεν είχαν πέσει ποτέ. Αν καταλαβαίνω καλά εδώ, το δικαστήριο έδωσε πια το δικαίωμα στους εκκαθαριστές της Tirrenia να προβούν στη συντηρητική κατάσχεση κινητής ή ακκίνητης περιουσίας της Moby μέχρι το ποσό των 55 εκατομμυρίων. Τι σημαίνει αυτό στην πράξη θα το δούμε. Γιατί δικαίωμα μπορεί να απέκτησαν, αν για πολιτικούς λόγους όμως αποφασισθεί να μην πειράξουν τη Moby, δεν νομίζω να ασκήσουν οι εκκαθαριστές της Tirrenia αυτό τους το δικαίωμα. Και που να έρθουν και οι επιπτώσεις του corona virus. Βασικά πάγωσαν οι λογαριασμοί της CIN, οπότε και σταμάτησε η Tirrenia να κάνει δρομολόγια. Από τη μία είναι σωστό και δίκαιο μια και ο Onorato τα έκανε να μην πω τι, (και)με αυτήν την υπόθεση. Από την άλλη βέβαια, οι εκκαθαριστές της Tirrenia επέλεξαν να κάνουν αυτήν την κίνηση μέσα στη μεγαλύτερη μεταπολεμική συμφορά που έχει πλήξει την Ιταλία? Τι άλλο αποτέλεσμα μπορεί να έχει αυτό άμεσα, πέρα από την διατάραξη του supply chain των νησιών, αλλά και της ηπειρωτικής Ιταλίας? Τόσα χρόνια δεν είχαν πάρει δεκάρα, αν περίμεναν και 2-3 μήνες να ομαλοποιηθεί λίγο η κατάσταση, τι θα άλλαζε?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now