Strofalos Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 5 hours ago, Annivas said: Απο την στιγμή που ένα πλοίο συμμορφώνεται με τους κανονισμούς και τα πρότυπα ασφαλειας και εχει εν ισχύ πιστοποιητικά αξιοπλοιας δεν υπάρχει κάποιο έρεισμα να του απαγορεύσεις να δουλέψει . Αυτό ακριβώς.., ποιός θα γυρίσει π.χ. να απαγορεύσει στο Superstar να κάνει δρομολόγια γιατί είναι υπερήλικο? Ναι μεν κάποια στιγμή πρέπει και αυτό να φύγει για Αλιάγα αλλά προς το παρόν κρατιέται άριστα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 12 hours ago, stathis said: Στην Κορέα έχει μπει όριο 25 χρόνια μετά το ναυάγιο του Sewol. Και στις Φιλιππίνες υπάρχει όριο 20 χρόνια για να μπει ένα πλοίο στο νηολόγιο. To 20 χρόνια εισόδου το είχαν βάλει κ εδώ γιά ένα φεγγάρι
giorgos_249 Posted February 3, 2024 Posted February 3, 2024 9 hours ago, Strofalos said: Αυτό ακριβώς.., ποιός θα γυρίσει π.χ. να απαγορεύσει στο Superstar να κάνει δρομολόγια γιατί είναι υπερήλικο? Ναι μεν κάποια στιγμή πρέπει και αυτό να φύγει για Αλιάγα αλλά προς το παρόν κρατιέται άριστα. Το ότι "κρατιέται" δε λέει τίποτα (=έχει σε καλή κατάσταση τη μπογιά στο κατάστρωμα και βγαζει πολύ λίγες βλάβες, έτσι εννοούν το "κρατιέται" οι πιο πολλοί) γιατί παραβλέπει πολύ σημαντικά πράγματα..πχ τι emissions βγάζει και τι βλάβες δημιουργεί η μακροχρόνια έκθεση σε αυτά τα σωματίδια στον πληθυσμό που ζει δίπλα στα λιμάνια που είναι δεμένο το πλοιο όλη νύχτα, πχ τι χρόνο χάνει ο κόσμος που δε μετακινείται με ένα γρηγορότερο πλοίο (και πόσο κοστίζει), πχ τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος (το ίδιο που άντεξε το Πάτμος στην Ιο θα άντεχε κ το Μυρτιδιώτισσα στο ίδιο ατύχημα πχ να το πούμε λαϊκα και χύμα?), πχ άνεση και ένα σωρό άλλα. Εκτός των άλλων να το θέσω διαφορετικά, και ένα φαξ μπορεί να δουλεύει άριστα αλλά δεν είναι επιχείρημα να το κρατήσεις, είναι τεχνολογία 30 ετών πριν, θα πεις ποτέ σε σοβαρό άνθρωπο "θα σου στείλω φαξ"? Θα γελάνε κ οι πέτρες, όλος ο πλανήτης το έχει γυρίσει στα email εδώ και 20 χρόνια και πλέον υπάρχει και το cloud εδώ και 10 χρόνια....
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 9 hours ago, giorgos_249 said: Εκτός των άλλων να το θέσω διαφορετικά, και ένα φαξ μπορεί να δουλεύει άριστα αλλά δεν είναι επιχείρημα να το κρατήσεις, είναι τεχνολογία 30 ετών πριν, θα πεις ποτέ σε σοβαρό άνθρωπο "θα σου στείλω φαξ"? Θα γελάνε κ οι πέτρες, όλος ο πλανήτης το έχει γυρίσει στα email εδώ και 20 χρόνια και πλέον υπάρχει και το cloud εδώ και 10 χρόνια.... Άσχετο αλλά το τέλεξ κ το φαξ τα έχουν κρατήσει η Κίνα κ πρώην σοβιετικές κεντροασιατικές "δημοκρατίες" γιά εσωτερική επικοινωνία Μάλλον τα θεωρούν πιό ασφαλή!
Strofalos Posted February 4, 2024 Posted February 4, 2024 @giorgos_249 Σύμφωνοι αλλά όλα αυτά θέλουν λεφτά, και βλέπεις πως ακόμα και σοβαρές εταιρείες (πχ Aegean S. L) πάνε στην πιο φτηνή λύση. Ε με αυτά τα δεδομένα, άλλης φάσης υπερήλικο π.χ το Superstar και άλλης το Agios Georgios. Το σωστό είναι να πάνε σε καινούργια πλοία με σύγχρονες τεχνολογίες αλλά βλέπεις πως ούτε καν η Άττικα δεν το κάνει αυτό παρά μόνο ο Μανωλιός.
nomikos Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 (edited) Πολύ καλή δουλειά και αρκετά αξιόλογο βαπόρι. Σε άλλες εποχές θα το έπιανε υποχρεωτικά η 35αετια και θα αποσύρονταν. Edited December 25, 2024 by nomikos
express adonis Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Αυτο υπηρχε και σταματησε με την 35ετια???
BS CHIOS Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Αφού φέτος κλείνει τα 35 του. Πως να την προλάβει;
Nikos_Chania Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Ναι, προφανώς εννοεί ότι δεν θα δεχόταν τέτοια φροντίδα από τη στιγμή που θα αποσυρόταν σύντομα.
nomikos Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Αυτό εννοούσα που λέει ο @Nikos_Chania. Και το πάω και λίγο παραπέρα.Φύγαν πολύ αξιόλογα πλοία σε αυτή την ηλικία που με την ανάλογη φροντίδα θα ταξίδευαν και άλλα χρόνια.Πλοία όπως το Ποσειδών Εξπρες 2,Εξπρες Ολυμπια,Εξπρες Μήλος,το Εξπρες Απόλλων,το Ναιάς2,το Εξπρες Άδωνις,τα παλιά συμβατικά των Μινωικών και πολλά πολλά ακόμα!!! Σκεφτείτε όλα αυτά έφυγαν στην ηλικία που έχει σήμερα το Άνδρος,το Σάμος,το Ρόδος,το Αστερίων,ο Σολωμός και σχεδόν όλος ο ακτοπλοϊκός στολος του σήμερα..Με ελάχιστες εξαιρεσεις.
margaritis24 Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 (edited) ολα αυτα δεν ειχαν ποτε την αναλογη φροντιδα,ουτε ο Απολλωνας μονο τη πρωτη χρονια που τον πηρε ο Αγαπητος οποτε καλως φυγαν Edited December 25, 2024 by polmyt quote
Nikos_Chania Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 Μα αυτό είναι το σκεπτικό αγαπητέ @margaritis24 πισω απο την αναφορά στην 35ετια. Οτι αν ξέρανε οτι τα βαπορια τους θα τα είχαν κι άλλο, θα τα φρόντιζαν. Όταν έχεις ένα πλοίο 28-30 χρόνων και ξέρεις ότι σε 5-7 χρόνια θα το διώξεις, γιατί να ρίξεις χρήμα πάνω του;
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 25, 2024 Posted December 25, 2024 (edited) Ολα αυτα τα βαπορια που αναφερεις στα στερνα τους ηταν σε αθλια κατασταση...Πολυ αθλια... Edited December 25, 2024 by polmyt quote
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now