margaritis24 Posted April 13, 2018 Posted April 13, 2018 Εδω το βλεπουμε σε λειτουργια! Δεν θα εχει επιπτωση στο ταξιδεμα του πλοιου τοσο ψιλα που παει αλλα κ βαρυ που ειναι;;;
pathfinder Posted April 14, 2018 Posted April 14, 2018 δεν φαντάζομαι ότι θα είναι ιδιαίτερα βαρειά σαν κατασκευή αλλά η αξιοποίηση της δύναμης του ανέμου σημαίνει φορτία και συνεπώς αλλαγή της διαγωγής του πλοίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 9, 2018 Posted December 9, 2018 Ένα βίντεο από μια μανούβρα του Viking Grace με δυνατό αέρα, που είχε σαν αποτέλεσμα να έρθει σε έντονη επαφή με τα fender
giorgos_249 Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 Ταξίδι με το πλοίο στις 5/2/2019 από Mariehamn για Turku. Σχημάτισα εξαιρετικές εντυπώσεις. Οποιος επισκεφτεί τη Στοκχόλμη αξίζει να κάνει όλο το δρομολόγιο ως το Τούρκου 11 ωρες περίπου και κόστος 15 ευρώ την εποχή του χειμώνα και 20 αυτή την εποχή (με καμπίνα)..... Δε θα κουράσω, απλά θέλω να πω αυτά που μου έκαναν εντύπωση, πέραν των όσων έχουν αναφερθεί σε προηγούμενες σελίδες του θέματος. 1) Ανεβαίνω στο πλοίο και προσπαθώ να φτάσω στο sun deck (το 12). Πηγαίνω από την μία πόρτα και έχει ταμπελάκι "closed in harbor time, it will open after leaving", πηγαινω δε και σε άλλη πόρτα και έχει άλλη ταμπέλα "closed due to ice". Αφού έχασα την αναχώρηση από το Mariehamn και κόντευα να σκάσω κατεβαίνω στη ρεσεψιόν και ρωτάω γιατί αυτό, η απάντηση "για την ασφάλειά σας". Παρ΄ όλα αυτά αποφασίζω και στέλνω εκείνη τη στιγμή ένα email στα κεντρικά της εταιρείας εξηγώντας την κατάσταση (την διαφορά εξηγήσεων στις ταμπέλες) και τους λέω εν ολίγοις το προφανές << ενώ διαφημίζετε το κατάστρωμα 12 στην ιστοσελίδα σας με virtual tour δεν λέτε πουθενά ότι μπορεί να είναι κλειστό ένα τμήμα του χρόνου ή όταν έχει άσχημο καιρό, θεωρώ ότι με εξαπατήσατε γιατί σας επέλεξα γι αυτό παρότι η silja έφτανε στο Turku σε πιο βολική ώρα>>. Η απάντηση άμεση (εντός 5αλέπτου), << Αγαπητε κ. __ εχετε δικιο, ζητουμε συγγνώμη, θα ανοίξουμε το κατάστρωμα 12 σε δέκα λεπτά για όλους τους επιβάτες - παρακαλω να προσέχετε>>. Πραγματι εντός 10αλέπτου ένας υποπλοίαρχος πήγε κ ξεκλείδωσε όλες τις πόρτες, και ζήτησε προσωπικά συγγνώμη από εμένα και 2-3 ακόμη επιβάτες (εκείνοι καπνιστές) που περίμεναν να ανέβουν. Καπως ετσι αντιμετωπιζουν τον επιβάτη οι εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους..... 2) Στο τούρκου ένας "στρατός" από 20 άτομα ντυμένοι στα κίτρινα, αμέσως πριν την αποβίβαση των επιβατών όρμησαν στο πλοίο και κατευθύνθηκαν προς τις καμπίνες. Από τα ανοιχτά παράθυρα τους έβλεπα από το τέρμιναλ να αλλάζουν τα σεντόνια και να καθαρίζουν τα τζάμια. Εν ολίγοις το πλοίο έχει μέσα τους πολύ απαραίτητους ανθρώπους και ο καθαρισμός γίνεται από εξωτερικά συνεργεία που μπαίνουν και βγαίνουν στο λιμάνι. Και δεδομένων των διαφορών σε μισθό στεριανού και ναυτικού, αλλά και του μικρότερου αριθμού αυτών (άλλο 20 καμαρότοι σε κάθε πλοίο και άλλο 20-30 άτομα στη στεριά για όλα τα πλοία) αναλογίζομαι την οικονομία που μπορεί να κάνει η εταιρεία (χωρίς να ρίξει το επίπεδο όπως ο Grimaldi), που με ένα χονδρικό υπολογισμό μπορεί να είναι και μισό εκατομμύριο το χρόνο. Η ώρα των εικόνων, δεμένο και αναχώρηση από Mariehamn, πλέοντας στο αρχιπέλαγος των νήσων Aland, τσιμινιέρα, στην παγωμένη θάλασσα πρώτη και δεύτερη , στροφή στο Τούρκου, δένουμε, και αποβίβαση.
Nick the Greek Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 (edited) Και πάλι μερσί για το ραπόρτο. Ανήκουστα πράγματα για τα Μεσογειακά δεδομένα, ακόμη και για τα εκτός Σκανδιναβίας/Βαλτικής ίσως. Edited March 10, 2019 by Nick the Greek Ορθογραφία
margaritis24 Posted March 10, 2019 Posted March 10, 2019 Κ ομως το 2002 στο blue star Paros υπηρχε συνεργειο 6 ατομων που εμπαινε κ καθαριζε τα σαλονια καθε τριτη πεμπτη που ερχοταν 2.15 μετα τα μεσανυχτα!
Nick the Greek Posted April 20, 2020 Posted April 20, 2020 Λοιπόν αυτό το θαύμα της φύσεως δεν το έχουμε σε εξωτερικές φωτογραφίες στην gallerie, για πάμε να το δούμε λοιπόν. Δυστυχώς έχουμε πέσει στη μοναδική συννεφιασμένη μέρα όλου του ταξιδιού, όπως και να έχει να η πλωριά όψη. Το πλοίο είναι υπερμεγέθες και μπαουλάκι ανεξαρτήτα από το καυλιτσέκι που του φόρεσαν. Σε εντυπωσιάζει με τον όγκο του και όχι με τη σιλουέτα του. Συνεχίζουμε με την πρυμνιά όψη που βλέπει κανείς τις δεξαμενές του LNG και το ανοιχτό deck από πάνω. Ένας και μοναδικός ο καταπέλτης ο οποίος είναι μάλιστα και κοντός όπως βλέπετε. Το πλοίο έχει φτιαχτεί για επιβάτες, για συγκεκριμένα λιμάνια και για σχετική χρονική άνεση στη φορτω-εκφόρτωση. Bonus coverage η κατάπλωρη φωτογραφία, δεν έχω λόγια για να σχολιάσω.
margaritis24 Posted July 2, 2020 Posted July 2, 2020 Εαν νομιζετε οτι φυσαει μονο στη ικαρια κ στη τηνο παρηγορειθητε κ με το μακρινο βορρα κ το θηριο να γυρανει αγερωχο.. Εχει κ αλλα βιντεακια αμα ψαχτειτε λιγο🤔
Nick the Greek Posted April 16, 2024 Posted April 16, 2024 Ξαναπετυχαίνουμε το Viking Grace στο Φινλανδικό αρχιπέλαγος, ενώ αυτό πλέει πρός το Turku. Αν συγκρίνετε τις φωτογραφίες του με τις προηγούμενες που έχουν ανέβει στο θέμα, θα διαπιστώσετε πως το κέρατο του τάρανδου έχει αφαιρεθεί από το πλοίο. Προφανώς δεν απέδωσε τα αναμενόμενα, και αποφάσισαν να ξεφορτωθούν το περιττό βάρος.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now