Hastaroth Posted August 24, 2012 Posted August 24, 2012 Ναί,αλλά τότε θα το κράζαμε όλοι το πλοίο "τί μπαούλο είναι τούτο" κλπ.Οχι ότι και τώρα είναι καλαίσθητο,με τα δύο μπαούλα έτσι που φαίνονται στην πρύμνη δηλαδή.... Υποθέτω βέβαια ότι εκεί που βρίσκονται αυτές οι δεξαμενές δέν επιτρέπεται να πλησιάσουν επιβάτες,πολύ περισσότερο μάλιστα άν είναι θεριακλήδες. ΥΓ.Στά πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου οι δεξαμενές είναι έκθετες αλλά στα πλοία αυτά δέν πληρώνεις γιά να ταξιδέψης-πληρώνεσαι (αλλά και δουλεύεις) ώς μεταφορεύς επικινδύνου φορτίου,άρα γνωρίζεις το ρίσκο που παίρνεις.
NHSOS XIOS Posted September 5, 2012 Posted September 5, 2012 Κι αυτο γιαχαμπιμπι γιαλελελι θα ειναι εσωτερικα Θα ηθελα να δω που θα πανε τα νερα του Spa αν εχει ενα 6αρακι απ εξω
.voyager Posted September 20, 2012 Author Posted September 20, 2012 Κι αυτο γιαχαμπιμπι γιαλελελι θα ειναι εσωτερικα Καλαίσθητο, εκμοντερνισμένο retro look με επιρροές από τα 70's και νοσταλγικά στοιχεία, από αρχιτεκτονική σκοπιά. Ψηφίστε το signature tune του πλοίου!
pid137 Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Το φυσικό αέριο είναι πιο ελαφρύ από τον αέρα. Ως LNG είναι υγροποιημένο περιπου στους -160 βαθμούς. Όσο καλή και να είναι η μόνωση θερμότητα περνάει και λίγο λγό εξατμίζεται. Όσο εξατμίζεται διοχετευεται στις μηχανές ως καύσιμο. Εάν η δεξαμενή LNG βρίσκεται σε κλειστό χώρο και υπάρχει διαρροή τότε το αέριο μαζεύται στο ταβάνι του κλειστού χώρου όπου βρίσκεται η δεξαμενή. Αν λοιπόν οι δεξαμενές ήταν κάπου χαμηλά μεσα στο πλοίο θά χρειάζονταν χώροι στεγανοί (για αέρια έτσι ώστε το αέριο να μην φτάσει σε διπλανούς χώρους) με δυνατή απορρόφηση, αερισμό. Φαντάζομαι ότι τοποθετώντας τις δεξαμενές έξω, λύνονται απλά όλα τα προβλήματα: Σε διαρροή το αέριο ανεβαίνει στην ατμόσφαιρα.
.voyager Posted December 7, 2012 Author Posted December 7, 2012 To πλοίο πραγματοποίησε την 1η Δεκεμβρίου το στο παγωμένο Turku. Μεγάλο, εντυπωσιακό, cruise-ferry από κάθε άποψη. Θα του δούμε λεπτομερώς στις 14/01.
.voyager Posted December 11, 2012 Author Posted December 11, 2012 (edited) Κι άλλα δοκιμαστικά για το πλοίο στην παγωμένη Βαλτική. Edited January 26, 2017 by proud_ionian
.voyager Posted January 9, 2013 Author Posted January 9, 2013 Στο πλοίο πραγματοποιούνται οι τελευταίες προετοιμασίες, ώστε την Κυριακή να πραγματοποιήσει το παρθενικό του ταξίδι από το Turku στην πανέμορφη και αυτή την εποχή παγωμένη Στοκχόλμη.
.voyager Posted January 11, 2013 Author Posted January 11, 2013 Το video από την παράδοση του πλοίου. Την Κυριακή η βάφτιση.
margaritis24 Posted January 11, 2013 Posted January 11, 2013 κ για να βλεπουν μερικοι μερικοι πως δουλευουν οι σοβαρες εταιριες στο θεμα του marketing
Superfast Posted January 13, 2013 Posted January 13, 2013 Το πλοιο σημερα ξεκινησε τα δρομολογια του και αυτη τη στιγμη βρισκεται στη Στοκχολμη.Η πιο υψηλη ταχητητα που επιασε ηταν 22,8 κομβοι.
.voyager Posted January 13, 2013 Author Posted January 13, 2013 (edited) Το πλοίο σήμερα βαφτίστηκε στο Turku, τώρα είναι στα Åland Islands κι αύριο πρωί έρχεται στη Στοκχόλμη για πρώτη φορά. Edited January 13, 2013 by .voyager
.voyager Posted January 15, 2013 Author Posted January 15, 2013 (edited) Πρόκειται για ένα καινοτόμο -λόγω του οικολογικού του χαρακτήρα- πλοίο αλλά και κορυφαίο στην αρχιτεκτονική του. Μπορεί εξωτερικά να φαντάζει κι αυτό σαν τα cruiseships λίγο "κουτί", μα εσωτερικά πραγματικά εντυπωσιάζει, αποτελώντας κορυφαιο δείγμα των τάσεων της σύγχρονης αρχιτεκτονικής (αποτέλεσμα της δουλειάς του περίφημου γραφείου dSign που πρώτη φορά καταπιάστηκε με τη διαρρύθμιση και διακόσμηση εσωτερικών χώρων πλοίου). Παρόντα στη συνέντευξη τύπου σημαντικά πρόσωπα της πλοιοκτήτριας, όπως ο CEO, ο πρόεδρος της AGA, ο αρχιτέκτων και ιδιοκτήτης του dSign, αλλά και η υπουργός περιβάλλοντος της Σουηδίας. Ένα ferry, λοιπόν, που παρέχει υπηρεσίες κρουαζιέρας. Μπορεί το Turku και τα Åland να μην αποτελούν προορισμό των ονείρων μας, αλλά ένα ταξίδι με το Viking Grace στο αρχιπέλαγος είναι σίγουρα ονειρεμένο και αξίζει να πραγματωθεί... Edited January 15, 2013 by .voyager
.voyager Posted August 2, 2013 Author Posted August 2, 2013 (edited) Πάμε να δούμε τους κοινόχρηστους χώρους του Viking Grace. Στο 9ο deck βρισκεται το “Arcade” ή “Στοά”, ο πιο φημισμένος χώρο του πλοίου. Πρόκειται για ένα αίθριο με εκμοντερνισμένο retro look κι επιρροές από τα 70’s. Πολυθρόνες και καναπέδες, φυτά, κινούμενα φωτιστικά και μια μεγάλη τζαμαρία που προσφέρει απεριόριστη θέα στη θάλασσα συνθέτουν το σκηνικό. Καθώς η μέρα προχωρά και μέχρι τη δύση του ηλίου, ο φωτισμός μεταβάλλεται και προσαρμόζεται ανάλογα με το εξωτερικό φως. Διαφορετικά χρώματα το πρωί, ζωντάνα, άλλα, έντονα το μεσημέρι, πιο ζεστά το βράδυ. Δίπλα βρίσκεται η minimal υποδοχή. Επτά εξαιρετικά εστιατόρια και μπαρ είναι στη διάθεση των επιβατών του Viking Grace. Ο συνολικός αριθμός των θέσεων σε όλα τα εστιατόρια επί του σκάφους ξεπερνά τις 2000. 22 μηχανές καφέ, 22 φούρνοι, 600 κατσαρόλες, 4300 κούπες καφέ, 9500 πιάτα, 19.500 σετ μαχαιροπήρουνα στην υπηρεσία των επιβατων του. Το à la carte εστιατόριο “Oscar” βρίσκεται στο υψηλότερο πλωριό σημείο, παρέχει σαφώς καταπληκτική πανοραμική θέα υπό τον ήχο του πιάνου και διαθέτει κλασσική κουζίνα με επιρροές από σκανδιναβικές σπεσιαλιτέ και μεγάλη ποικιλία σε κρασιά. Μοιράζεται το χώρο με την άιθουσα Seamore, ένα ιδανικό μέρος για να απολαύσει κανείς κάποιο απεριτίφ, κάποιο κοκτέιλ, ένα ποτήρι κρασί ή σαμπάνια πριν από το δείπνο στο Oscar και για να αγοράσει από το “Takeaway wine” κάποιο μπουκάλι από τα κορυφαίας ποιότητας, διάσημα κρασιά που αυτό εμπορεύεται. Λίγο πιο πίσω βρίσκεται το “Frank’s Casual Dining Restaurant", που σερβίρει γεύμα και δείπνο σε μια χαλαρή ατμόσφαιρα και που η πληρωμή των γευμάτων γίνεται με τη μέθοδο που εισήγαγε πρώτη η γερμανική αλυσίδα εστιατορίων ιταλικής κουζίνας “VaPiano”: σε μια κάρτα που δίνεται στον πελάτη κατά την είσοδο στο εστιατόριο καταγράφονται ηλεκτρονικά οι παραγγελίες και η εξόφληση γίνεται στο ταμείο κατά την αποχώρησή εκείνου. Ένα deck πιο κάτω συναντάμε το καφέ-εστιατόριο "Sweet & Salty", ένα χώρο μοντέρνο αλλά και με νοσταλγικές νότες στη διακόσμησή του. Είναι το εστιατόριο που κλείνει τελευταίο και η τελευταία κατά συνέπεια επιλογή για τους επιβάτες που επιθυμούν να «τσιμπήσουν» κάτι πριν αποσυρθούν στις καμπίνες τους για το βραδινό τους ύπνο. Πλώρα του 10ου καταστρώματος εκτείνεται το buffet-restaurant “Aurora”, το μεγαλύτερο εστιατόριο επί του σκάφους που το πρωί προσφέρει ένα ελαφρύ πρωινό και το βράδυ δείπνο από διεθνή κουζίνα, ενώ τα παιδιά έχουν το δικό τους μπουφέ με προσεκτικά επιλεγμένα αγαθά. Το Rockmore bar με την “rock-rustic” διακόσμηση προσφέρει χαλαρωτικά ποτά μέχρι τα χαράματα. Στο πρυμνιο τμήμα των καταστρωμάτων 10 και 11 βρίσκεται το μεγάλο Club Vogue με τα μπαρ του και τη σκηνή όπου δίνονται παραστάσεις και πραγματοποιούνται συναυλίες. Το Viking Grace δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον στους μικρούς φιλοξενούμενους και διαθέτει γι’ αυτούς τρείς διαφορετικούς χώρους, προσαρμοσμένους ώστε να ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες ανάγκες τους ανά ηλικιακή ομάδα. Στο πλοίο συναντάμε το μεγαλύτερο στον κόσμο κατάστημα αφορολογήτων ειδών σε πλοίο, το “Shopping World”, που καταλαμβάνει τη μισή έκταση του 9ου καταστρώματος. Ιδιαίτερη αίσθηση κάνει το Spa & Wellness Center στο κατάστρωμα 11 -το ανώτερo κατάστρωμα επιβατών- που διαθέτει δύο μεγάλα τζακούζι με φανταστική θέα στη θάλασσα. Εκτός από τις κλασσικές σάουνες, υπάρχει μια σάουνα ατμού και μια ακόμη με βότανα, ενώ στη λεγόμενη “snow cave” (σπηλιά χιονιού) χιονίζει πραγματικά και η θερμοκρασία κυμένεται στους μείον 2 βαθμούς Κελσίου! Οι διάφορες θεραπείες που πωλούνται γίνοται με οικολογικά προϊόντα και φυσικά υλικά της ιταλικής Comfort Zone. Ο συνεδριακός χώρος διαθέτει 227 θέσεις και μπορεί να διαιρεθεί σε τρία μικρότερα τμήματα και περιλαμβάνει άρτια εξοπλισμένο τμήμα catering. Οι καμπίνες έχουν σχεδιαστεί από την εταιρεία Korpi & Gordon που ειδικεύεται στο σχεδιασμό επίπλων για κουζίνες, σαλόνια, υπνοδωμάτια και τουαλέτες κατοικιών, ενώ συνεργάζεται με τα γνωστά μας IKEA. Προσοχή δόθηκε ακόμη και στους διαδρόμους που οδηγούν στις καμπίνες, στα κλιμακοστάσια με τις οθόνες και το όμορφα φωτισμένο φουγάρο. Edited August 2, 2013 by .voyager
Agrino Posted August 2, 2013 Posted August 2, 2013 .voyager ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον και όμορφα οργανωμένο και διατυπωμένο review ενός πλοίου κοσμήματος. Το θεωρώ έναν από τα πλοία-σταθμούς στην ναυπηγική αρχιτεκτονική και διακόσμηση εσωτερικού πλοίων.(εύχομαι να με αξιώσει ο θεός να συμμετέχω και γω κάποια στιγμή στην επαγγελματική μου ζωή στον σχεδιασμό ενός τέτοιου πλοίου..)
Hastaroth Posted August 5, 2013 Posted August 5, 2013 Εμένα μού έκανε εντύπωση το γεγονός ότι φρόντισαν να κάνουν ευχάριστους στο μάτι ακόμη και τους διαδρόμους πρός τίς καμπίνες,έτσι ώστε οι επιβάται να μήν νομίζουν πως βρίσκονται σε λίμπερτυ τής δεκαετίας τού '40.....
.voyager Posted October 5, 2013 Author Posted October 5, 2013 Αυτές είναι πληρότητες!! (Θα ξεπεράσει τους 1εκ. επιβάτες μέχρι το τέλος του '13!)
.voyager Posted February 12, 2016 Author Posted February 12, 2016 (edited) Στο πλοίο κατά τη διάρκει του δεξαμενισμού του έγιναν κάποιες παρμεβάσεις για περαιτέρω αναβάθμιση του ήδη εξαιρετικού ξενοδοχειακού του. The changes included a larger sauna and a VIP sauna that can be booked for private events (γιάμι!). The conference facilities have been modernized, while the range of games on offer to teenagers has been expanded. Edited February 12, 2016 by .voyager
.voyager Posted November 2, 2016 Author Posted November 2, 2016 (edited) Το Viking Grace δεν πληροί τελικά τις προϋποθέσεις αναφορικά με την πρόκληση κυματισμού από την πλώρη όταν πλέει με ταχύτητα άνω των 12 κόμβων στο αρχιπέλαγος της Στοκχόλμης, όπως προέβλεπαν οι υπολογισμοί προ της ναυπήγησης. Έχει μάλιστα δεχτεί κριτικές από τον τύπο στη Σουηδία, όπου θέματα σχετιζόμενα με την προστασία του αρχιπελάγους είναι πολύ ευαίσθητα. Η Viking Line έχει παραδεχτεί το πρόβλημα και έκτοτε το πλοίο στο αρχιπέλαγος πλέει με χαμηλότερη της προαναφερθείσας ταχύτητας. Edited November 2, 2016 by .voyager
.voyager Posted January 11, 2017 Author Posted January 11, 2017 Ατύχημα είχε σήμερα το πλοίο στο Mariehamn.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2017 Posted January 25, 2017 Η Norsepower Oy Ltd. ανακοίνωσε σήμερα τη συμφωνία με τη Viking Line για την εγκατάσταση συστήματος αιολικής πρόωσης στο Viking Grace. Με την προσθήκη της τεχνολογίας Norsepower, το Viking Grace θα μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και το κόστος των καυσίμων, αλλά θα μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα περίπου κατά 900 τόνους ετησίως; που ισοδυναμεί με μείωση 300 τόνους καυσίμου LNG ετησίως. Αυτή η μετατροπή αναμένεται να γίνει στο δεύτερο τρίμηνο του 2018.
margaritis24 Posted March 2, 2017 Posted March 2, 2017 Παμε να δουμε τον μικρο shipfriends της σουηδιας σε γεφυρα κ μηχανοστασιο..
.voyager Posted March 3, 2017 Author Posted March 3, 2017 Στα καταστρώματα του Viking Grace, τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πλοίου στο λιμάνι της Σουηδικής πρωτεύουσας. Παρότι έκτοτε το συνάντησα κάποιες φορές εν πλω, τώρα απήλαυσα ένα νυχτερινό, one way ταξίδι μαζί του για Στοκχόλμη, όπου μάλιστα για ώρα πλεύσαμε στο παγωμένο αρχιπέλαγος του Turku. To πλοίο δεν παρουσιάζει φθορές παρά τον πολύ κόσμο που μεταφέρει και γενικά παραμένει το πιο καλαίσθητο εσωτερικά στη Βόρειο Ευρώπη, μάλλον το ξαδερφάκι του θα έχει να "ανταγωνιστεί". Θεωρώ τους ανταγωνιστές του Princes και Galaxy τουλάχιστον ένα κλικ πιο κάτω.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 To Viking Grace επέστρεψε στις 21 Ιανουαρίου στα δρομολόγια στη γραμμή Turku Στοκχόλμη, μετά από μια ακινησία λίγων ημερών όπου υπέστη μια mini ανακαίνιση στο χώρο των καταστημάτων και στο Oscar á la Carte εστιατόριο.
margaritis24 Posted January 28, 2018 Posted January 28, 2018 Αλλαξανε κ το πρυμνιο καταρτι με ενα μεγαλυτερο
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2018 Posted April 11, 2018 (edited) Ξεκινώντας από τις 12 Απριλίου, το Viking Grace στη γραμμή Turku-Åland-Stockholm θα γίνει το πρώτο επιβατικό πλοίο στον κόσμο που θα χρησιμοποιεί την αιολική ενέργεια μέσω ενός πανιού ρότορα. Το "ιστιο", που αναπτύχθηκε από τη φινλανδική εταιρεία Norsepower Oy Ltd, υπόσχεται να μειώσει την κατανάλωση καυσίμων και να μειώσει τις εκπομπές CO2 έως και 900 τόνους ετησίως, ανάλογα με τις συνθήκες ανέμου. Edited April 11, 2018 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now