Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 (edited) Η MCCL- Mediterranean Car Carriers Line S.A ιδρύθηκε το 1995. Το πρώτο της πλοίο αγόρασε ήταν το 1997 το Sea Coquette, το 2003 ακολούθησε η αγορά του Sea Witch και μετέπειτα Sea Angel (νυν Strofades IV),το 2007 ακολούθησε η αγορά του Sea Atlas (πλέον το πλοίο δεν υπάρχει, έχει κοπεί το 2009), το 2008 ακολούθησε η αγορά του Sea Anemos και το 2008 ακολούθησε η αγορά του Sea Amazon (ex Jasmine Ace). Το Sea Amazon μετά την επισκευή στη μωλο της ΔΕΗ, χθες έκανε την εμφάνιση στο λιμάνι του Πειραιά Edited November 14, 2023 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2010 Author Posted November 19, 2010 Γ.Καββάδας: Ο εφοπλιστής που κυριαρχεί στον τομέα της μεταφοράς δια θαλάσσης αυτοκινήτων Θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες στον τομέα της μεταφοράς δια θαλάσσης αυτοκινήτων. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και κάμψης στο εμπόριο οχημάτων, εκείνος προχωράει σε επενδύσεις ενισχύοντας των στόλο με σύγχρονα πλοία που ανταποκρίνονται στις απατήσεις των μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών. Ο Γιώργος Καββάδας είναι ο πλοιοκτήτης που έχει ως οδηγό του το ρητό ότι η απάντηση στην κρίση έρχεται μέσα από την ανάπτυξη και την ποιοτική αναβάθμιση. Η εταιρεία του η Mediterranean Car-Carriers Line (MCCL), μία από τις κορυφαίες feeder operator της Μεσογείου, προγραμματίζει συστηματικά τα βήματα γα μία συνεχή ανάπτυξη. Διαθέτει στόλο από επτά πλοία μεταφοράς οχημάτων. Πρόσφατα προσέθεσε στον στόλο της το Sea Amazon, το οποίο εγκαινίασε στο λιμάνι του Πειραιά. Πρόκειται για ένα άλλο κόσμο της ναυτιλίας, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας παρά το γεγονός ότι είναι ο λόγος που ο καθένα από εμάς οδηγεί ένα αυτοκίνητο. Συναντήσαμε τον Γιώργο Καββάδα στα γραφεία της εταιρείας στο λιμάνι του Πειραιά, απέναντι από το Κεντρικό Λιμεναρχείο. Τον βρήκαμε να μιλάει σε τρία τηλέφωνα ταυτοχρόνως! « Τα πλοία ro-ro και μεταφοράς αυτοκινήτων είναι μία ναυτιλία λίγο διαφορετική από τη κλασσική ναυτιλία. Κύριο αντικείμενο είναι οι μεταφορτώσεις αυτοκινήτων. Είναι μπακάλικο» μας λέει αφοπλιστικά ο Γιώργος Καββάδας και με την εισαγωγή αυτή μας βάζει στο κλίμα του ιδιαίτερου αυτού τομέα. « Τα πλοία που κάνουν τις μεγάλες γραμμές από Αμερική και Άπω Ανατολή, αφήνουν τα αυτοκίνητα σε συγκεκριμένα λιμάνι στη Μεσόγειο. Από εκεί αναλαμβάνουμε εμείς, με μικρότερα πλοία να τα στείλουμε στους προορισμούς». Ο ίδιος μας αποκάλυψε ότι ο Πειραιάς τα δύο τελευταία χρόνια έχασε το 90% των μεταφορτώσεων και μαζί με αυτές έσοδα εκατομμυρίων ευρώ. «Μέχρι πριν από 2-3 χρόνια το 90% των μεταφορτώσεων γινόταν από τον Πειραιά. Όμως η κατάσταση που ακολούθησε με τις ατελείωτες απεργίες των λιμενεργατών, είχε ως αποτέλεσμα το λιμάνι του Πειραιά να αμφισβητηθεί. Οι μεγάλες εταιρείες έψαξαν και βρήκαν εναλλακτικές λύσεις σε λιμάνια που ήταν μέχρι πρόσφατα άσχετα με το αντικείμενο, όπως το λιμάνι Gioia Tauro στην Ιταλία, της Βαλέτα στη Μάλτα που έχει εξελιχθεί σε πρώτο λιμάνι μεταφορτώσεων και ορισμένα άλλα παραδοσιακά λιμάνια, όπως της Βαρκελώνης τα ου Λιβόρνο και της Ταραγκόνα». Οι αριθμοί είναι συγκλονιστικοί και όταν κανείς σκεφτεί πόσα έχασε ο Πειραιάς σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο, προβληματίζεται: «Γενικά τα νούμερα είναι τεράστια. Έχουν χαθεί 100 χιλ. αυτοκίνητα τον χρόνο από τις μεταφορτώσεις και ο αριθμός μεγαλώνει καθημερινά. Βέβαια γίνονται προσπάθειες αυτές τη στιγμή να συμμαζευτεί το λιμάνι αλλά η ζημιά έχει γίνει πιστεύω. Σκεφτείτε ότι για κάθε αυτοκίνητο το λιμάνι του Πειραιά παίρνει 12 ευρώ για την εκφόρτωση και άλλα 12 για την επαναφόρτωση σε μικρότερα πλοία που θα κάνουν τη μεταφορά –διανομή στους τελικούς προορισμούς» επισημαίνει ο Γ.Καββάδας και προσθέτει: «Αν σκεφτεί κανείς ότι οι μεγάλες γραμμές, δηλαδή οι ναυτιλιακοί όμιλοι που φέρνουν στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα μαζικά για να διανεμηθούν από μικρότερα πλοία, κάνουν προγραμματισμό 10ετάις τότε καταλαβαίνετε ότι ο Πειραιάς έχει μείνει πίσω. Ο Έλληνας πλοιοκτήτης επισημαίνει ότι ακόμα και εάν βρεθεί λύση η αιτία θα είναι οι πράκτορες των γραμμών: « Ούτε ο ΟΛΠ ούτε όλοι οι γύρω από αυτόν αντίστοιχοι Οργανισμοί. Οι επαφές με τις ναυτιλιακές εταιρείες Liners που φέρνουν τη δουλειά στον Πειραιά, γίνονται μόνο με πρωτοβουλία των ναυτιλιακών πρακτόρων». Όσο αφορά στην εικόνα του τομέα μεταφοράς αυτοκινήτων δια θαλάσσης του αυτοκινήτου δεν είναι καθόλου ευχάριστη: «Η δουλειά του αυτοκινήτου έχει πέσει παγκοσμίως λόγω της κρίσης. Είχε τρομακτική κάμψη. Στη συνέχεια άρχισε να βελτιώνεται σε ό,τι αφορά τον όγκο των διακινουμένων αυτοκινήτων, όμως στον δικό μας τομέα η κατάσταση δεν είναι καθόλου ευχάριστη. Και αυτό γιατί έχουν έπεσαν ήδη στο νερό αρκετά από το newbuldings πλοία μεταφοράς οχημάτων με αποτέλεσμα να υπάρχει πλεόνασμα χωρητικότητας». Το επενδυτικό σχέδιο της MCCL βασίζεται στη λογική «ή προσαρμόζεσαι ή χάνεσαι»: «Το επενδυτικό μας πρόγραμμα προχωράει με βάση την προβλεπόμενη κατάσταση για τα επόμενα 2-3 χρόνια που θέλει τα πλοία ro-ro- αυτοκινητάδικα να είναι πολλαπλών χρήσεων. Δηλαδή να μπορούν να φορτώσουν φορτία διαφορετικών τύπων όπως αυτοκίνητα, φορτηγά, βαριά αυτοκινούμενα μηχανήματα τρέιλερς και mafis δηλαδή πλατοφόρμες στις οποίες στοιβάζονται τα κοντέινερς. Τέτοιο πλοίο το «Sea Amazon» που εγκαινιάσαμε πρόσφατα και ένα αδελφό πλοίο το οποίο θα παραληφθεί την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου» επισημαίνει ο Γ.Καββάδας: «Όσο αφορά στα μακροπρόθεσμα σχέδιά μας είναι πάντοτε με βάση τις απαιτήσεις των πελατών μας που στην παρούσα κατάστασης είναι η αύξηση της χωρητικότητας σε τέτοια πλοία.» Το κεφάλαιο ανταγωνισμός στον συγκεκριμένο τομέα είναι μία σκληρή ιστορία «Ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός και κατά περιπτώσεις «κάτω από τη ζώνη». Όμως η προσπάθεια της εταιρείας να διατηρεί σε απίστευτα ψηλά επίπεδα τα στάνταρ της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων και των υψηλών προδιαγραφών των πλοίων μας, επιτρέπουν να έχουμε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των διακινουμένων μεταφορτώσεων που φθάνει σε ορισμένες περιπτώσεις φθάνει το 90% για Μεσόγειο και Μαύρη Θάλασσα» τονίζει η Γ.Καββάδας: «Για τον λόγο αυτό έχουμε ιδιόκτητα γραφεία σε λιμάνια της Λιβύης, Τρίπολη, και Μισουράτα, το Κόπερ της Σλοβενίας κλπ. Σε ό,τι αφορά τη Μαύρη Θάλασσα προωθούμε αυτοκίνητα στη Ρωσία μέσω του λιμανιού του Kavkas, στην Ουκρανία μέσω του λιμανιού της Οδησσού και στην Γεωργία και Αρμενία μέσω του λιμανιού Poti» και καταλήγει: « Ο στόλος της εταιρείας αποτελείται από τέσσερα πλοία ιδιόκτητα χωρητικότητας από 350-1.000 αυτοκίνητα. Είναι το ιδανικό μέγεθος για τις μεταφορτώσεις. Άλλα τρία χρονοναυλωμένα εκτός Ευρώπης σύνολο επτά πλοία. Σκοπός είναι να ανεβάσουμε όσο γίνεται τη χωρητικότητα της εταιρείας όπως το Seα Amazon χωρίς να παραβλέπουμε τα pure car carriers, τα οποία παίρνουν μόνο ι.χ. αυτοκίνητα. Η επιτυχημένη συνεργασία μας στον τομέα των μεταφορτώσεων με όλες τις μεγάλες Γραμμές, μας έχει δημιουργήσει την υποχρέωση να μεγαλώσουμε κι άλλο με συνεχείς επενδύσεις σε πλοία υψηλών προδιαγραφών.». Το Sea Amazon είναι πλοίο κατασκευασμένο στην Ιαπωνία. Είναι ro-ro πολλαπλών χρήσεων, με πέντε καταστρώματα που διαθέτουν ύψος που φθάνει τα 4,70 μέτρα. Είναι εφοδιασμένο με κύρια μηχανή Hitachi B&W που μπορεί να αναπτύξει υπηρεσιακή ταχύτητα 20 κόμβων. Για την προσωπική του πορεία στον χώρο ο Γ.Καββάδας ήταν ολιγόλογος αλλά περιεκτικός. Θυμάται: «Από τότε που με θυμάμαι ήθελα να ασχοληθώ με τη θάλασσα παρά το ότι η οικογένεια μου δεν είχε καμία σχέση με το αντικείμενο. Αφού με απέτρεψαν οι γονείς μου να γίνω καπετάνιος, βρήκα άλλον τρόπο και ασχολήθηκα με τη θάλασσα. Ξεκίνησα σε ναυλομεσιτικό γραφείο, αμισθί, για ένα χρόνο προκειμένου να μάθω τη δουλειά. Από τον Ιανουάριο του 1980 μέχρι τον Φεβρουάριο του 1981. Μετά δούλεψα σε ναυτικό πρακτορείο έως το 1996 και από το 1996 ξεκίνησα την MCCL. Από τα 1988 ασχολούμαι αποκλειστικά με το αυτοκίνητο.» Πηγη: MARINEWS
Panagia Ekatontapiliani Posted April 18, 2013 Author Posted April 18, 2013 Η MCCL φαίνεται ότι διαχειρίζεται το Ro-Ro Carrier Franconia (IMO No: 8415794), πέρα των τριών ιδιόκτητων πλοίων της
Panagia Ekatontapiliani Posted September 9, 2013 Author Posted September 9, 2013 Η MCCL απεκτησε ενα ακομα πλοιο, το οποιο εφτασε το Σαββατο στο μωλο της ΔΕΗ. Προκειται για το Ro-Ro Carrier Sea Aeolis πρωην Tosei Maru του 1992.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 18, 2014 Author Posted February 18, 2014 Νομιζω οτι η εταιρεια πρεπει να αγορασε ακομα ενα Ro-Ro Carrier γιατι ετοιμαζεται πληρωμα για να παει για την παραλαβη του πλοιου στην Ιαπωνια
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2014 Author Posted March 17, 2014 Το Σαββατο ηταν στο Πειραια ενα Ro-Ro Carrier με το ονομα City of Misurata, που ειχε ερθει για λογαριασμο της MCCL και αναρωτιεμαι μηπως ειναι τελικα αυτο το πλοιο, που ακουγεται οτι εχει αγορασει
moros Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 Το πλοιο που αγορασε ειναι το SEA HELLINIS ex. Celestial Wing
Petros P Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 ανεβαινει σε μεγεθος η mccl !! μπράβο στην εταιρεια!! πολυ πιο καινουριο απο τα αλλα!
gtogias Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 (edited) Με βάση τον ιστότοπο της εταιρείας έχει 6 πλοία. Edited March 19, 2014 by proud_ionian
.voyager Posted May 14, 2014 Posted May 14, 2014 ανεβαινει σε μεγεθος η mccl! Το Sea Hellinis (ωραίο όνομα) στη Δραπετσώνα.
Panagia Skiadeni Posted May 29, 2014 Posted May 29, 2014 Παιδιά, ξέρετε εάν ο προεδρος της MCCL, Γιώργος Καββαδά, έχει άλλες ναυτιλιακές ή άλλα πλοία? Πέρα από αυτή την εταιρεία.
TankerShip Posted June 1, 2014 Posted June 1, 2014 Το Ro-Ro carrier Franconia είναι νέος ένοικος στο Ν.Μ. Δραπετσώνας Να πούμε ότι το FRANCONIA (IMO:8415794) μετονομάστηκε πλέον σε SEA PATRIS. Η αλλαγή του ονόματος μήπως έχει να κάνει με την αγορά του πλοίου από την MCCL (αν δεν κάνω λάθος η εταιρία μέχρι τώρα απλά το διαχειριζόταν)?
TankerShip Posted August 11, 2014 Posted August 11, 2014 Το SEA PATRIS (πρώην FRANCONIA) βρίσκεται στο Πέραμα για επισκευές και ήδη φαίνεται να είναι βαμμένο στα χρώματα της εταιρίας (κόκκινο + μπεζ). Πιθανόν κάποια στιγμή θα αλλάξει χρώματα και το SEA HELLINIS, το οποίο btw ήταν σήμερα το πρωί στο Κερατσίνι.
TankerShip Posted September 11, 2014 Posted September 11, 2014 Να δούμε το SEA PATRIS με τα νέα του χρώματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2015 Author Posted October 7, 2015 Ανανεωμένη σελίδα της εταιρείας στο ίντερνετ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 23, 2015 Author Posted October 23, 2015 Το Sea Coquette είναι δεμένο από το Μάιο στο μωλο της ΔΕΗ. Πριν δυο εβδομάδες που το είχα δει εκεί μου φαίνεται ότι ήταν σβησμένα τα σινιάλα της MCCL από τις μπάντες του πλοίου. Και τώρα βλέπω να έχει αλλάξει το όνομα του σε ASTRA με σημαία Palau
Petros P Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Αν κρίνω απο αυτον που το αγόρασε συμφωνα με το νηογνώμονα του μάλλον για Livestock το βλέπω
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2015 Author Posted October 27, 2015 Χθες το απόγευμα το Astra αναχώρησε από το μώλο της ΔΕΗ με προορισμό της Κωστάντζα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 16, 2015 Author Posted November 16, 2015 Μπορεί να πουλήθηκε το πιο μικρό πλοίο της εταιρείας αλλά σύντομα θα έχουμε προσθήκη δυο μεγάλων πλοίων στο στόλο της.
Petros P Posted December 5, 2015 Posted December 5, 2015 Μήπως το ένα απο τα 2 είναι το Silver Sky που ήρθε στο Πέραμα σήμερα?
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2015 Author Posted December 7, 2015 Το ένα από τα δυο πλοία είχα ακούσει το όνομα τους οπού κοίταγαν, δεν ειναι αυτό. Άλλα από εκεί που ήταν τα πλοία λιγάκι δύσκολα να έφτασε κάποιο τόσο γρήγορα στην Ελλάδα!!
Panagia Ekatontapiliani Posted January 13, 2016 Author Posted January 13, 2016 Αύριο αναμένεται στο Πειραιά το Ro-Ro carrier NOOC Coral (IMO No: 8709157) για λογαριασμό της MCCL. Οπότε πιθανολογώ ότι μπορεί να είναι κάποιο από τα δυο πλοία που κοίταγε η εταιρία.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 30, 2016 Author Posted January 30, 2016 Το Nooc Coral έχει ναυλωθει από την MCCL με option αγοράς, που λογικά θα ενεργοποιηθεί το καλοκαίρι
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now