Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Δεν το ήξερα αυτό, για την ελεύθερη δρομολόγηση. Αλλά θα πρέπει να μείνει όλο τον χρόνο μετά, έτσι δεν είναι ?

Posted

Πάντως τα οικονομικά της εταιρείας μάλλον δείχνουν ότι η επιδότηση δεν είναι απαραίτητη...

Posted
On 7/4/2024 at 5:01 PM, NOMIKOS LINES said:

Παράδειγμα προς μίμηση η υποστήριξη που έχει η εταιρεία λαϊκής βάσης από τους Σκυριανούς!! Εάν ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑΝ και άλλοι νησιώτες  με πολύ μεγαλύτερη κινηση στις γραμμές τους το εγχείρημα αυτό θα είχαν προ πολλού τελειώσει πολλά προβλήματα τους. Κάποτε το Άγιος Νεκτάριος ήταν στις σποραδες σαν Παναγία σκιαθου από εταιρεία λαϊκής βάσης. Σήμερα τα εισιτήρια για σποραδες έχουν τιμές  air sporades.. 

Oι Σκυριανοί μπόρεσαν να υποστηρίξουν το νησί τους γιατί είναι σχετικά απομονωμένο Στις Κυκλάδες πχ δεν μπορεί να γίνει αυτό όταν τα νησιά περιβάλλονται από άλλα κ δεν μπορούν να πουν οι κάτοικοι ότι δεν θέλουν πλοίο από άλλη εταιρεία

  • 3 months later...
Posted

ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ" ΑΧΙΛΛΕΑ" -ΣΤΟ 9-ΜΗΝΟ (ΙΑΝ-ΣΕΠΤ 2024)! 
ΑΥΞΗΣΗ κατά 19.401 η 13,02% !
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΤΑ ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ μεχρι τον ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2025!  ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ! https://www.sne.gr/dromologia/

Εδώ και 15 χρόνια που κάθε καλοκαιρινή σεζόν έχει διαφορετικά χαρακτηριστικά από την προηγούμενη. 

Από το 2010 μέχρι σήμερα κάθε καλοκαιρινή περίοδος σε ό,τι αφορά τον τουρισμό είχε διαφορετικά χαρακτηριστικά και καμιά δεν μπορούσε να αποτελέσει φυσική συνέχεια της προηγούμενης η προοίμιο της επόμενης. 
Η οκταετία των μνημονίων δημιούργησε η νέες κατηγορίες Ελλήνων. Άλλοι μείωναν τις δαπάνες των θερινών διακοπών, άλλοι τις περιόριζαν και άλλοι δεν ήταν σε θέση να σχεδιάζουν διακοπές.
Η μεταβατική περίοδος από την έξοδο από τα μνημόνια μέχρι την έλευση του κορονοϊού προσέδωσε μία προσωρινή αισιοδοξία σε ό,τι αφορούσε την απόδοση του ελληνικού τουρισμού και την αύξηση των επισκεπτών σε όλους τους προορισμούς.

Μέχρι που ξέσπασε η πανδημία το Μάρτιο του 2020.

Εκείνη η τουριστική περίοδος διαδέχτηκε το αρχικό “lock down” κατά τη  διάρκεια του οποίου αλλάξαν  οι συνήθειες μας  αναστοχαστήκαμε με αναζητήσαμε τρόπους για να διατηρήσουμε την ψυχική και σωματική μας υγεία !

Το καλοκαίρι του 2020 με τους περισσότερους ξένους να παραμένουν στην χώρες τους, οι Έλληνες ταξίδεψαν επωφελούμενοι της διαθεσιμότητας και των καλών προσφορών - πάντα με το φόβο της πολυκοσμίας- αποφεύγοντας το συνωστισμό στα καράβια και τα αεροπλάνα ενώ κάποιοι κοντινοί νησιωτικοί προορισμοί μεταξύ των οποίων και η Σκύρος δεν τα πήγαν άσχημα, δεν είχαν τόσο μεγάλες απώλειες.

Το επόμενο καλοκαίρι αυτό του 2021, “έκλεισε” με καλύτερες επιδόσεις από αυτό του 2020, με περισσότερους ξένους να έρχονται στην Ελλάδα και την Σκύρο και να εμφανίζεται μία ακόμα μεγαλύτερη ανάκαμψη παρά τις μεταλλάξεις του κορονοϊού και την διάχυτη ανησυχία που προκαλούσαν.

Η καλοκαιρινή περίοδος του 2022 με  περισσότερη υγειονομική ελευθερία χαρακτηρίστηκε κυρίως από την ένταση του Αυγούστου και την ανοδική τάση της κατανάλωσης - σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια - αποτέλεσμα της αποταμίευσης και της εξοικονόμησης πολλών δαπανών που είχαν περιοριστεί λόγω της πανδημίας την προηγούμενη διετία.

Το 2023 η Σκύρος ωφελήθηκε από την νέα αύξηση του μεταπανδημικού τουριστικού ρεύματος προς την Ελλάδα  αφού παρατηρήθηκε συμπύκνωση προς τους νησιωτικούς προορισμούς ενω η Σκύρος ευνοήθηκε και από τη σωστή απόφαση της διοίκησης της ΣΝΕ για τη διακοπή  των δρομολογίων του Αχιλλέα προς την Σποράδες σε όφελος των δρομολογίων του νησιού μας. 

Κατ αυτό τον τρόπο καταγράφηκε αύξηση στην διακίνηση των επιβατών προς τη Σκύρο η οποία συνετέλεσε στο να “κλείσει” η  χρονιά  καταγράφοντας το μεγαλύτερο ετήσιο αριθμό διακίνησης επιβατών από την ίδρυση της  ΣΝΕ (167.515).
Ομως  το 2023 χαρακτηρίστηκε και από την ακρίβεια, η οποία είχε ήδη χτυπήσει τα τιμολόγια του ρεύματος των καυσίμων και των τροφίμων, με αποτέλεσμα η αυξημένη ροή στα εισιτήρια του πλοίου να μην μεταφράζεται απαραίτητα σε ανάλογη καταναλωτική συμπεριφορά των επισκεπτών στο νησί.

Το 2024 ξεκίνησε αυξητικά καταγράφοντας νέα ρεκόρ προσέλευσης στις  βασικές περιόδους, τις Απόκριες, το Πάσχα, και του Αγίου πνεύματος που σημείωσαν ρεκόρ προσέλευσης επισκεπτών. 
Έτσι, μέχρι τέλος Μαΐου η αύξηση στα εισιτήρια του πλοίου κατέγραψε θετικό πρόσημο με άνοδο 23% εναντι της προηγούμενης πεντάμηνης  περιόδου του 2023.

Η αύξηση των εισιτηρίων του πλοίου συνεχίστηκε και τους επόμενους Καλοκαιρινούς μήνες Ιούνιο Ιούλιο και Αύγουστο και Σεπτέμβριο.
Ετσι 9 ΜΗΝΟ  (ΙΑΝ - ΣΕΠΤ) 2024 “έκλεισε”  με  +19.401 εισιτήρια ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο το αντίστοιχο διάστημα του 2023! ΗΤΟΙ ΑΥΞΗΣΗ +13,02 % ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΒΑΤΕΣ &  6.229 περισσότερα  ΙΧ η +14,14%.. 
ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΣΤΗ ΣΚΥΡΟ (ΙΟΥΝ-ΣΕΠΤ 2024) : 2.458 εισιτήρια επιβατών, 330 Ι.Χ, 50 εισιτήρια  δικύκλων & 20 εισιτήρια Πούλμαν 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
Η ΚΙΝΗΣΗ του ΘΕΡΟΥΣ  του 2024
Τον Ιουνιο του 2024  διακινήθηκαν 23.237 επιβάτες  εναντι 20.400 του 2023 = ΑΥΞΗΣΗ (+2.837) η +13,91%
 Τον Ιούλιο του 2024 διακινήθηκαν 37.451 επιβάτες εναντι 35.985 επιβατών του 2023 = ΑΥΞΗΣΗ(+1.466) η +1,26%
Τον Αυγουστο του 2024 διακινήθηκαν  58.136 επιβάτες  εναντι  50.410 του 2023 = ΑΥΞΗΣΗ (+ 7.726) η +15,33 %
Τον Σεπτέμβριο του 2024 διακινηθηκαν 16.389 εναντι 18.689 του 2024  ΑΥΞΗΣΗ(+2.300) η + 14,03%
ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ 9ΜΗΝΟΥ  του 2024 παρουσίασε ΑΥΞΗΣΗ  σε όλες τις κατηγορίες
ΕΠΙΒΑΤΕΣ  9μήνου 2024/ 19.401 η 13,02 % περισσότεροι του αντίστοιχου  9μηνου του 2023 
ΙΧ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ  9μήνου 2024/ 6.229 η   14,14% περισσότερα του αντίστοιχου  9μηνου του 2023  
ΦΟΡΤΗΓΑ 2024 9μήνου/ 58 η  1,79%  περισσότερα του αντίστοιχου  9μηνου του 2023  
ΔΙΚΥΚΛΑ 9μήνου 2024/  311 η  13,74  περισσότερα του αντίστοιχου  9μηνου του 2023
Με την ολοκλήρωση του 9μηνου του 2024 ο ΑΧΙΛΛΕΑΣ έχει ηδη “κόψει” 168.450 εισιτήρια έχοντας ξεπεράσει κατα 935 εισιτήρια (3 μήνες πριν τη λήξη του ετους)  το συνολο των εισιτηρίων του 2023!

Σημαντικό ρόλο στην αύξηση επιβατών και οχημάτων είχαν: 
Η επιλογή της έγκαιρης ανακοίνωσης των δρομολογίων από τον Ιανουάριο του 2024 για όλη την θερινή περίοδο  χωρίς αλλαγές και χωρίς προσθήκες εκτάκτων δρομολογίων της τελευταίας στιγμής.
Η επιλογή πρωινών δρομολογίων από την Κύμη για όλες τις ημέρες και επιπλέον απογευματινών -βραδινών δρομολογίων αναχώρησης για τέσσερις μέρες τη βδομάδα (Πε-Παρ-Σα-Κυρ)  από τη Σκύρο.
Η καθιέρωση των 2 διανυκτερεύσεων /εβδομαδα στο λιμανι της Κύμης με δυνατότητα αναχώρησης απο τη Σκύρο στις 20.30  
Οι βραδινές αναχωρήσεις της Πέμπτης και του Σαββάτου με διανυκτέρευση στην Κύμη και η προσφορά έκπτωσης στα τοπικά φορτηγά λειτούργησαν απόλυτα, αφού τα σαββατοκύριακα ελευθερώθηκαν από την πίεση της εμπορικής κίνησης  και αφιερώθηκαν απρόσκοπτα στις αναχωρήσεις των τουριστικών πούλμαν και των επιβατών ενώ παράλληλα ωφελήθηκαν οι μεταφορείς και η “αγορά” .

Σημαντικό μερίδιο είχε και το μέτρο που λήφθηκε για πρώτη φορά, αυτό  της δυνατότητας αυθημερόν παραμονής στη Σκύρο από εφτά έως οκτώμισι ώρες για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα. Η διημέρευση εφερε στην εταιρεία  2.458 εισιτήρια επιβατών 330 εισητηρια  Ι.Χ. 50 εισιτήρια  δικύκλων  και 20 εισιτήρια Πούλμαν που ξόδεψαν μία μέρα στο νησί με έκπτωση στην αυθημερόν μετάβαση και πιθανότατα θα αποτελέσουν μελλοντικούς τακτικούς επισκέπτες. 
Τα δρομολόγια της αυθημερόν μετάβασης και επιστροφή στη Σκύρο αναμένεται να αποδώσουν τα μέγιστα τα επόμενα χρόνια εφαρμογής τους τηρουμένων των αναλογιών τουρισμού και οικονομίας.

Η τροφοδοσία των καταστημάτων λειτούργησε πολύ ομαλά και δεν παρατηρήθηκαν φαινόμενα αδυναμίας φορτώσεων οχημάτων είτε επαγγελματικών είτε ιδιωτικών.

Όμως το κύριο χαρακτηριστικό της περιόδου του 2024 αποτέλεσε η οικονομική αδυναμία μεγάλου αριθμού των επισκεπτών  και η σφιχτή η κατανάλωση που δεν αντιστοιχούσε με την πυκνότητα του κόσμου στο νησί.

Η αύξηση στα καταναλωτικά προϊόντα τις μεταφορές και τις υπηρεσίες που “έτρεχε” από το 2023 εντάθηκε όλη τη χρονιά το 2024 θέτοντας νέους κανόνες συμπεριφοράς των επισκεπτών που έκαναν διακοπές στο νησί μας.

Οι νέοι  κανόνες της καταναλωτικής συμπεριφοράς παρέχουν την ευκαιρία στους επισκέπτες να περιορίζουν τις εξορμήσεις στα καταστήματα εστίασης αφού η παροχή πλήρους οικιακού εξοπλισμού σε όλα τα καταλύματα και κυρίως στα δεκάδες AirbnB που εισέρχονται κάθε χρόνο στην τουριστική αγορά παρέχοντας όλα τα οικιακά κομφόρ,  οδηγούν αναγκαστικά πολλούς από τους επισκέπτες να σιτίζονται στα καταλύματα τους και ουσιαστικά να τα χρησιμοποιούν ως επέκταση του τρόπου διαβίωσης που είχαν και πριν τις διακοπές τους. 

Σημαντικό ρόλο σε αυτή την επιλογή είχε και η αύξηση των τιμών στην εστίαση και στα καταλύματα της Σκύρου.
Τα  καταστήματα εστίασης ναι μεν παραμένουν ανταγωνιστικά στα προσφερόμενα φαγητά αλλά και της τεχνοτροπίας παρασκευής τους ομως “ο τουρισμός του σουπερμάρκετ” ειναι εδω, έχει φανερά ανοδική τάση προκειμένου οι καταναλωτές να απολαύσουν περισσότερη φύση με πιο ελεγχόμενα έξοδα.

Στην περίπτωση που η ακρίβεια δεν ελεγχθεί και οι οικονομικές απολαβές δεν αυξηθούν άμεσα η τάση των επισκεπτών για την επόμενη ή τις επόμενες χρονιές θα προσανατολίζεται όσο αυτό είναι δυνατόν σε διακοπές περισσότερο του Ιούνη και λιγότερο του Σεπτεμβρίου ώστε  να απολαύσουν εξίσου ζεστό καιρό, μεγάλη διάρκεια ημέρας και σαφώς  καλύτερες τιμές στην εστίαση και στα καταλύματα από αυτές του Ιουλίου και του Αυγούστου. 
Ο Αύγουστος θα παραμείνει κυρίαρχος αλλά λιγότερο καταναλωτικός αφού ο πανευρωπαϊκός και παγκόσμιος εργασιακός ιστός διακόπτει τις εργασίες του εκείνη την περίοδο.

Το αντιστάθμισμα σε αυτή την τάση που έρχεται, προϋποθέτει.
1. Την εξισορρόπηση της σχέσης ποιότητας τιμής σε όλα τα επίπεδα. Με λίγα λόγια αύξηση της ποιότητας των προσφερόμενων ειδών και των υπηρεσιών.
2. Την τροποποίηση του μίγματος των επισκεπτών με προσπάθεια προσέλκυσης αλλοδαπών από πλέον εύρωστες οικονομίες κυρίως στους περιφερειακούς  μήνες , Μάιο , Ιούνιο , Σεπτέμβριο, Οκτώβριο..
3. Τη συνεχή  βελτίωση της ποιότητας των δημόσιων χώρων και των υποδομών που συμμετέχουν καθοριστικά στο value for money.
4. Τον  εμπλουτισμό των μηνών Μαΐου Ιουνίου Σεπτεμβρίου με πολιτιστικές αθλητικές, κοινωνικές και εκπαιδευτικές εκδηλώσεις που θα προσφέρουν επισκεψιμότητα, ωφελιμότητα  και εξωστρέφεια.
5. Την καθιέρωση πολιτιστικών εκδηλώσεων που θα μετατρέπονται σε ετήσιο θεσμό.
6. Την αξιοποίηση του συνόλου του γνήσιου παραδοσιακού προϊόντος (τέχνες - τροφές- έθιμα) της Σκύρου
7. Τον επανασχεδιασμό και  την αξιοποίηση των περιπατητικών διαδρομών.
8. Τη συνεχή άνοδο  της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών στο πλοίο και το  σχεδιασμό δρομολογίων που θα προσφέρουν ολες τις επιλογές ζήτησης.
9. Τη βελτίωση των αεροπορικών δρομολογίων της Olympic air και της sky express.

Η πρόγνωση για τα οικονομικά θέματα δεν είναι αισιόδοξη καθώς οι γεωπολιτικές και οικονομικές ανακατατάξεις θα επηρεάζουν πάντοτε τον τελικό καταναλωτή. Προφανώς οι τουριστικές εποχές του 70 του 80 του 90 του 2000 πέρασαν ανεπιστρεπτί. Και το στοίχημα που  θα πρέπει να κερδηθεί, θα έχει ως επικεφαλίδα την ποιότητα σε κάθε έκφανση της ιδιωτικής και δημόσιας παροχής υπηρεσίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βιωσιμότητα Της Σκύρου ως ποιοτικού τουριστικού προορισμού.

Ομως η Σκύρος εχει το μοναδικό πλεονέκτημα έναντι όλων των άλλων νησιών, της βιοποικιλότητας της γεωφυσικής ποικιλίας της φυσικής ομορφιάς, της ιστορίας και της παράδοσης.
Αλλωστε οπως ακράδαντα πιστεύω, το βιώσιμο μέλλον της ισόρροπης τουριστικής ανάπτυξης στα νησιά, είναι το παρόν της Σκύρου!

ΜΕΡΟΣ Β 

ΤΑ ΝΕΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ 1 ΝΟΕ 2024 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2025! Οι Αλλαγές 1
Τα δρομολόγια έχουν ήδη αναρτηθεί στο site της εταιρείας! https://www.sne.gr/dromologia/
Για το χρονικό διάστημα από 1 Νοεμβρίου 2024 μέχρι και 31 Μαΐου 2025 οι αναχωρήσεις του πλοίου για όλες τις Παρασκευές θα γίνονται μεσημέρι στις 16:00 αντι της 15:00 που ίσχυε.

Αυτή η επιλογή κρίθηκε πιο επωφελής από την εναλλαγή, μία Παρασκευή πρωί - μια  Παρασκευή μεσημέρι που ίσχυε.
Η αλλαγή αυτή θεμελιώνεται στα παρακάτω γεγονότα.
1. Οι υπηρεσίες της Κυμης όπως Πολεοδομία εφορία δεν εξυπηρετούν το κοινό τις Παρασκευές
2. Σε όλη την χειμερινή περίοδο τα φορτηγά του νησιού δεν επιλέγουν το πρωί της Παρασκευής για αναχώρηση
3. Από τα στατιστικά στοιχεία της εταιρείας προκύπτει ότι η αναχωρήσεις την Παρασκευή το μεσημέρι έχουν υπερδιπλάσιο αριθμό εισιτηρίων από αυτών της Παρασκευής το πρωί.
4. Παρέχεται η δυνατότητα αναχώρησης από το νησί για κάθε Παρασκευή σε όσους εργάζονται εδώ (Γιατροί νοσηλευτές, εκπαιδευτικοί στρατιωτικοί, υπάλληλοι), ως κίνητρο να επιλέγουν τις Σκύρο για  τόπο εργασίας τους χωρίς να αποκόπτονται από το οικογενειακό τους περιβάλλον.
5. Εξυπηρετεί περισσότερους πολίτες για να μεταβαίνουν σε αστικά κέντρα με πιο ελεύθερο προγραμματισμό στην επιλογή του Σαββατοκύριακου.
6. Η μετάθεση της ώρας από 15:00 σε 16:00 γίνεται ώστε να μην πιέζονται οι υπηρεσίες, οι εργαζόμενοι σε αυτές και οι κάθε είδους πρωινές υποχρεώσεις όσων αναχωρούν το μεσημέρι.
7. Παρέχεται η δυνατότητα σε όσους έχουν τεχνικές ή άλλης φύσεως δουλειές στο νησί ( υπαλλήλους δημοσίων υπηρεσιών ελεγκτές δόμησης, οικοδομικά συνεργεία και λοιπούς επαγγελματίες και  επισκέπτες)  που μπορούν να επιλέξουν την Πέμπτη για να έρθουν στο νησί και να εργαστούν ολόκληρο το πρωί της Παρασκευής έως την ώρα αναχώρησης.
8. Εάν παραστεί ανάγκη υπάρχει πάντοτε η δυνατότητα εκτέλεσης έκτακτου 2ου δρομολογίου με πρωινή αναχώρηση από τη Σκύρο 08:00 και από την Κύμη 11:00.

Αλλαγή έγινε στις ώρες αναχώρησης του πλοίου από τη Σκύρο στις εθνικές εορτές και αργίες όπως, των Θεοφανείων, του Ευαγγελισμού, της 28 Οκτωβρίου (16.00), της Πρωτομαγιάς (17.00) ωστε να δοθεί περισσότερος χρόνος σε ντόπιους και επισκέπτες για τις εκδηλώσεις και τις συνεστιάσεις λόγω της ειδικής σημασίας αυτών των εορτών.

Τα δρομολόγια του θέρους του 2025 είναι τα ίδια με αυτά του θέρους του 2024 με μικροαλλαγές προς το καλύτερο στα διαστήματα φορτοεκφορτώσεων μεταξύ δρομολογίων και με την Καθιέρωση αναχώρησης 0700 κάθε Πέμπτη κατά το διάστημα Ιουνίου, Ιουλίου και Αυγούστου, προκειμένου να υπάρχει επαρκής χρόνος στην Κύμη για τον ανεφοδιασμό του πλοίου σε συνδυασμό με τις συνθήκες εργασίας του τελωνείου, της πλάστιγγας ζύγισης του λιμένα Κυμης,  του απαιτούμενου χρόνου πετρέλευσης του πλοίου και του χρόνου άφιξης των βυτιοφόρων ανεφοδιασμού του από τα διυλιστήρια.

Η διανυκτέρευση του πλοίου στην Κύμη κάθε Πέμπτη και Σάββατο κατά τον Ιούνιο Ιούλιο Αύγουστο και Σεπτέμβριο διατηρείται όπως διατηρείται οπως και η δυνατότητα διημέρευσης στη Σκύρο για το ίδιο διάστημα κάθε Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο και Κυριακή.

Τον Σεπτέμβριο του 2025 και για το διάστημα από 8 μέχρι 30 του μηνός προβλέπονται δύο διαφοροποιήσεις στα δρομολόγια της Δευτέρας και της Τετάρτης με αναχώρηση 1000 από Σκύρο και 1300 από Κύμη. 

Αυτή η επιλογή εξυπηρετεί ακόμα περισσότερο την προσέλκυση και αναχώρηση εκδρομικών πούλμαν που κατακλύζουν το νησί κατά το μήνα Σεπτέμβριο προσφέρει περισσότερες ενεργές  ώρες των επισκεπτόμενων και αναχωρούντων από  νησί σε συνδυασμό με τα δρομολόγια του ΠΣΚ τα οποία παραμένουν διπλά και τριπλά μέχρι τέλος του Σεπτεμβρίου.
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ -ΚΑΛΗ ΝΕΑ ΣΑΙΖΟΝ και ΝΕΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Κυριακος Αντωνόπουλος,  Δήμαρχος Σκύρου, Πρόεδρος ΣΝΕ

Posted

Αφού όπως είπαμε και πέρσι οι Σκυριανοί έκαναν 40 χρόνια να καταλάβουν την αξία των δρομολογίων διημέρευσης, θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουν και την αξία της συνεργασίας με κάποια άλλη εταιρεία, ώστε να υπάρχει η σύνδεση με τις Σποράδες. 

Η καλύτερη επιλογή θα ήταν το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, να τερματίζει στην Κύμη και όχι στο Μαντούδι, ώστε να υπάρχει πρόσβαση και στην Σκύρο, έστω και αν η διαφορά των 9 μιλίων της διαδρομής είναι υπαρκτή.

Γενικά οι Σκυριανοί πρέπει να ανοίξουν το μυαλό τους περισσότερο, ώστε να περάσουν στον κόσμο, σαν οικονομικός προορισμός και σαν επέκταση της Εύβοιας. 

Posted

Ας κάνουν ντηλ μαζί του, για συνεργασία χωρίς να πηγαίνει στην Σκύρο, αλλά να έχει ανταπόκριση και έκπτωση στο εισιτήριο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...