Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 (edited) Η γνωστή μας Société Nationale Maritime Corse-Méditerranée (SNCM) που έχουμε πάντα καλές παρτίδες με αγορές πλοίων από αυτήν. Για παράδειγμα το Ναιας ΙΙ, το Golden Vergina, το Ποσειδών Εξπρές, το Παναγία Θαλασσινή & το Παναγία ΠάρουΑλλά έχουμε πουλήσει πλοία σε αυτήν όπως το Superfast X και το Πασιφάη Παλλάς.Φέτος την άνοιξη υπηρχε μια έντονη φημολογία για αγορά πλοίου της από την ΝΕΛ, που δε προχώρησε τελικά.Τώρα ήρθε η ώρα να ξανά φουντώσουν οι φήμες ότι πρέπει να πουλήθηκε πλοίο της πρόσφατα σε Έλληνες πλοιοκτήτες. Τα δυο υποψήφια για μένα σύμφωνα με αυτά που άκουσα (ταιριάζουν) είναι το Corse ή το Ile De Beaute Edited June 4, 2013 by proud_ionian tag
Nick the Greek Posted October 12, 2010 Posted October 12, 2010 Παναζία μου-Παναζία μου, καλός ο Σουηδός αλλά you foul . Έχουμε και στο κατάστημα τόσο topic για το ίδιο το πλοίο αλλά και ξεχωριστό δικό του κομμάτι στο γκάλλερι που εμπλουτίστηκε με καινούριο υλικό σε συνέχεια του πόστ σου. Ο Θεός μεθ' ημών, θα τον χρειαστούμε.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 13, 2010 Author Posted October 13, 2010 Πριν από λίγο μίλαγα με τον πρόεδρο Σαρκοζί και μου έλεγε ότι τελικά πρόκειται για το Monte Cinto, που πουληθηκε από τη SNCM. Ποιος λέτε να είναι ο αγοραστής??
Neptune Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 Πλακα θα εχει να ειναι η European Sea Lines (Seaways κτλ)
proud_ionian Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 το Monte Cinto συμφωνα με τους brokers & το FoSE, παει μέχικο.
NHSOS XIOS Posted November 25, 2010 Posted November 25, 2010 Στο navi συζητανε οτι βγηκε στο σφυρι το Napoleon Bonaparte επειδη η SNCM αντιμετωπιζει οικονομικα προβληματα.Επισης παντα πωλειται και το Ile De Beaute.
proud_ionian Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 στο Southern Europe & το shippax αναφερθηκε οτι το αυτονομιστικο κομμα της Κορσικης (Corsica Libera), διοργανωσε συνεντευξη τυπου εξω απο τα γραφεια της SNCM και δηλωσαν οτι αντιτιθενται στο μονοπωλειο της Veolia (μητρικη της SNCM), στις γραμμες της Κορσικης. αφορμη ειναι το γεγονος οτι αυτην την περιοδο, η τοπικη βουλη της κορσικης, συζητα το θεμα των επιδοτησεων για το 2011. οι αυτονομιστες κατηγορουν τη Veolia (κυριως) και την Corsica (δευτερευοντως) οτι χρησιμοποιουν τις επιδοτησεις για ιδιο οφελος και οχι για τη βελτιωση των συγκοινωνιων. λενε μαλλιστα οτι ναυπηγουνται Cruise Ferries, μονο και μονο για να σωθουν συγκεκριμενα ναυπηγεια, ενω οι γραμμες της κορσικης εχουν αναγκη κυριως Ro -Pax. ειδικα για τη veolia θεωρουν οτι η αποκτηση της SNCM ηταν το πρωτο βημα για την εδραιωση της στην κορσικη και ο επομενος στοχος ειναι η διαχειριση των υδατων και των στερεων αποβλητων του νησιου καθως και τις εσωτερικες συγκοινωνιες. τα αιτια ειναι και βαθυτερα πολιτικα, καθως το αυτονομιστικο κομμα, αντιτιθεται στην ξεφρενη τουριστικη αναπτυξη και θεωρε οτι οι επιδοτησεις αποβλεπουν στην ενισχυση του τουρισμου. (μεταξυ μας, λιγο σαν ΠΑΜΙτες ακουγονται)
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 το Monte Cinto συμφωνα με τους brokers & το FoSE, παει μέχικο. Το νέο ονομα του Monte Cinto είναι Mazaltan Star
proud_ionian Posted March 10, 2012 Posted March 10, 2012 το αφεντικο τρελλαθηκε και χαριζει FoSe & Mer et Marine, λενε οτι στελεχη της Veolia προτειναν στο περιφερειακο συμβουλιο της κορσικης να αγορασει τις μετοχες της SNCM που κατεχει η Veolia (66% περιπου) για ενα ευρω . (ολες, οχι το κομματι). αλλο ενα επεισοδιο στη μακρα κοντρα των αυτοδιοικητικων της κορσικης με τη Veolia (θεωρουν οτι αγορασε φτηνα την SNCM το 2005, δινοντας μονο €35εκ). πριν κανα μηνα ο προεδρος του περιφερειακου συμβουλιου (ο αντιστοιχος περιφερειαρχης) ειχε ανακονωσει το νεο καθεστως των επιδοτουμενων γραμμων της κορσικης, το οποιο περιλαμβανε, τι αλλο, περικοπες. μαλλο βρισκομαστε στην αρχη δεινων. και στη seafrance, λιγο πριν το λουκετο, μια απο τις προτασεις που ακουστηκαν ηταν να την αναλαβει το περιφερειακο συμβουλιο του Nord Pas de Calais. το γεγονος οτι μολις μια εταιρεια παει για φαλιμεντο, τα αφεντικα σκεφτονται να την δωσουν στην τοπικη αυτοδιοικηση, μας θυμιζει καποια αλλη χωρα. βεβαια με τη veolia ηταν στραβο το κλιμα εξ αρχης. συνεχισε να διοικει οπως και η κρατικη διοικηση της SNCM χωρις business plan της προκοπης. θυμιζω την αγορα του sfX που ελαχιστα ταξιδεψε για τη SNCM (μονο στην αδριατικη ναυλωμενο στην ΑΝΕΚ).
proud_ionian Posted April 5, 2012 Posted April 5, 2012 στα πλαισια της επικειμενης πωλησης γινονται τραμπες μετοχων μεταξυ Veolia και της κρατικης γαλλικης τραπεζας CDC. Veolia Environnement announced early in December its intention to sell its transport business
Nick the Greek Posted August 5, 2012 Posted August 5, 2012 Για να καταλαβουμε τι σημαινει SNCM, διαβαζα πριν λιγο καιρο ενα αρθρο στο οποιο ο εκπροσωπος της ενωσεως των ναυτικων της SNCM, ελεγε με λιγα λογια πως η συνδεση της ηπειρωτικης Γαλλιας με την Κορσικη δεν νοειται "παρα σε πλοια με Γαλλικη σημαια, με πληρωμα εξ' ολοκληρου Γαλλικο και -φυσικα- χτισμενα στη Γαλλια". Ο καυγας φετος σχετικα με τις επιδοτησεις γινεται διοτι και η Corsica Ferries που δεν πληρει τα παραπανω αλλα κανει δρομολογια απο την Τουλον, διεκδικει επισης επιχορηγησεις. Οποτε καταλαβαινετε τι γινεται. Το να πει παντως το οποιοδηποτε management οτι πουλαει τον Βοναπαρτη η οποιοδηποτε αλλο πλοιο χωρις να υπαρχει αντικαταστατης, αρα δηλαδη βαζοντας τις δουλειες των ναυτικων σε κινδυνο, μου φαινεται λιγακι δυσκολο. Οι αντιδρασεις θα ηταν μνημειωδεις. Οπως και να εχει το πραγμα 8 πλοια ειναι υπερβολικα υπερβολικος αριθμος, δεν γινεται να απορροφηθουν τοσα πλοια στη Μεσογειο, τουλαχιστον στις υπαρχουσες γραμμες κι αν δεν αυξηθει εντυπωσιακα η κινηση. Στα χαρτια παντως οπως ειπαν οι φιλοι και παραπανω, τα Ile de Beaute, Corse και Mediterranee φανταζουν οι πρωτοι υποψηφιοι.Το τελευταιο ας το δουμε και απο πιο ψηλα, εδω πλησιαζοντας, κι εδω κοντα στην εισοδο. Και φυσικα μην ξεχναμε και το ταχυπλοο NGV Liamone που εχει μεινει αμανατι στην Γαλλικη Πολυνησια αν θυμαμαι καλα.
proud_ionian Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 προσφατα στα yahoo groups χαρακτηριζαν την εταιρεια Seafrance της μεσογειου
.voyager Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 (edited) Τα δημοσιεύματα κάνουν λόγο για ναύλωση που ξεκινά την Άνοιξη. Το θέμα είναι πως θα ναυπηγήσει αφού έχει οικονομικά προβλήματα... Edited December 19, 2012 by .voyager
.voyager Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 (edited) Βareboat ναύλωση του Excelsior τελικά για 18 μήνες. Edited January 9, 2013 by .voyager
MarkCreta Posted February 25, 2013 Posted February 25, 2013 (edited) Δυο φωτογραφίες του Excelsior στη Μαρσέιγ με τα σινιάλα της SNCM Πηγή: marine-marchande.net Edited February 25, 2013 by MarkCreta
George Posted February 28, 2013 Posted February 28, 2013 Κάθε αρχή και δύσκολη The Italian authorities have revoked the sailing permit of the Excelsior upon her return to Marseille after a first Tunis crossing. The ship is entirely French crewed but Italian flagged until April and this is the source of the problem. Τα παραπάνω από το Ferries Of Southern Europe
Petros P Posted April 1, 2013 Posted April 1, 2013 Εμπρος λαε κρατα το Ιλ ντε Μποτέ ! http://www.cretalive.gr/greece/view/antarsia-twn-gallwn-gia-to-benizelos-ths-anek/73458
MILTIADIS Posted April 1, 2013 Posted April 1, 2013 Στο site του τριτου καναλιου της Γαλλικης τηλεορασης αναφερεται οτι ο λογος που δεν αλλαξε ο Βενιζελος σημαια ηταν το γεγονος οτι ναυλωθηκε μολις για 4 μηνες.Βεβαια πλεον το θεμα παιρνει αλλες διαστασεις μετα και την προγραμματισμενη για αυριο απεργια και πολλα μπορει να αλλαξουν.
proud_ionian Posted April 2, 2013 Posted April 2, 2013 ο Mat στο Ferries of S.Europe, εγραψε οτι σημερα στη διαμαζη παρενεβη ο αρμοδιος γαλλος υπουργος, υιοθετησε τις αποψεις του συνδικατου και ζητησε απο το Δ.Σ. της SNCM να συμπεριλαβει στη σημερινη συνεδριαση το θεμα. ποιο θεμα; μα αυτο της προστασιας των θεσεων εργασιας γαλλων και την αντικατασταση πλοιου με γαλλικη σημαια απο αλλο με γαλλικη σημαια. ΥΓ: το γαλλικο κρατος παραμενει μετοχος της SNCM
MILTIADIS Posted April 8, 2013 Posted April 8, 2013 Νεα 24ωρη απεργια θα πραγματοποιησουν την Πεμπτη 11 Απριλιου οι εργαζομενοι στα πλοια της εταιρειας διαμαρτυρομενοι για το θεμα του Ελ.Βενιζελος.
proud_ionian Posted May 3, 2013 Posted May 3, 2013 στο Ferries of Southern Εurope λενε, επικαλουμενοι γαλλικα ΜΜΕ, οτι η Ευρωπαϊκη Επιτροπη ζητα απο την SNCM, να επιστρεψει ως το τελος αυγουστου, επιδοτησεις υψους €220εκ, που ελαβε κυριως απο την περιφερεια της κορσικης. κατα την κομισιον ειναι παρατυπες και αντιθετες στην ευρωπαϊκη νομοθεσια περι ανταγωνισμου κλπ. το θεμα εφερε στην κομισιον, ποιος αλλος, η Corsica Ferries. Η γαλλικη κυβερνηση, ειπε οτι θα προσφυγει στο Ευρωπαϊκο Δικαστηριο. κοινως, του Σκαραμαγκα
Petros P Posted July 3, 2013 Posted July 3, 2013 Το Ile De Beaute οπως ηταν αναμενομενο πωληθηκε για σκραπ... Με νεο ονομα.. Beau ( μα πως το σκεφτηκαν ) και με σημαια παναμα.... επιπλεον στο γνωστο περιοδικο που κυκλοφορησε σημερα στα περιπτερα λεει πως κοιταει ενα απο τα 2 αδερφα της ΑΝΕΚ που ειναι στη Κορεα
MILTIADIS Posted November 20, 2013 Posted November 20, 2013 στο Ferries of Southern Εurope λενε, επικαλουμενοι γαλλικα ΜΜΕ, οτι η Ευρωπαϊκη Επιτροπη ζητα απο την SNCM, να επιστρεψει ως το τελος αυγουστου, επιδοτησεις υψους €220εκ, που ελαβε κυριως απο την περιφερεια της κορσικης. Δυσκολοι καιροι και για τους Γαλλους καθως η Ε.Ε ζηταει τοσα οσα λεει ο proud..και αλλα τοσα.Συνολικα δηλαδη 440 εκ. συμφωνα και με το bloomberg.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now