minoan Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 (edited) Και γι αυτο ξαναπουλαει την Πασιφάη; Edited November 21, 2013 by minoan
Petros P Posted November 21, 2013 Posted November 21, 2013 440 εκατομμυρια δεν πληρωνονται ουτε με ολο το στολο παντως... το τελος της εταιρειας ειναι κατα την αποψη μου...
MILTIADIS Posted December 5, 2013 Posted December 5, 2013 Ολοι στον αγωνα για να σωθει η Σοσιετε Νασιοναλ!! Μαζι και ο Ολαντ που ετοιμαζεται να μεταβει για το θεμα του προστιμου στις Βρυξελλες για να τους πει δυο...Γαλλικα!
proud_ionian Posted March 24, 2014 Posted March 24, 2014 (edited) η veolia ζητει την εκκαθαριση της εταιρειας, συμφωνα με τα γαλλικα ΜΜΕ και τους βρετανους συνασθενεις των yahoogroups. Edited March 24, 2014 by proud_ionian
minoan Posted September 8, 2014 Posted September 8, 2014 Το Δικαστήριο επικυρώνει την μερική ακύρωση της αποφάσεως με την οποία η Επιτροπή ενέκρινε διάφορα μέτρα που έλαβε η Γαλλία υπέρ της SNCM Η Société Nationale Corse-Méditerranée (SNCM) είναι γαλλική ναυτιλιακή εταιρία που πραγματοποιεί τακτικές συνδέσεις από την ηπειρωτική Γαλλία. Το 2002, το κεφάλαιο της SNCM κατείχαν κατά ποσοστό 20 % η Société nationale des chemins de fer (SNCF) και κατά ποσοστό 80 % η Compagnie générale maritime et financière (CGMF), οι οποίες αμφότερες ανήκαν κατά ποσοστό 100 % στο Γαλλικό Δημόσιο. Κατά την προσφορά μετοχών το 2006, δύο ιδιώτες αγοραστές (η Butler Capital Partners και η Veolia Transport[1]) απέκτησαν το 66 % της SNCM, ενώ η CGMF παρέμεινε στην εταιρία έχοντας στην κατοχή της το 25 %, το δε 9 % του κεφαλαίου κατείχαν οι εργαζόμενοι. Με απόφαση της 8ης Ιουλίου 2008[2], η Επιτροπή έκρινε ότι η εισφορά κεφαλαίου[3] της CGMF προς την SNCM του 2002, ύψους 76 εκατομμυρίων ευρώ (53,48 εκατομμύρια ευρώ για την εκπλήρωση υποχρεώσεων παροχής δημόσιας υπηρεσίας και 22,52 εκατομμύρια ευρώ για ενισχύσεις αναδιάρθρωσης), ήταν συμβατή με την κοινή αγορά. Ομοίως, η Επιτροπή έκρινε ότι τα μέτρα του σχεδίου ιδιωτικοποίησης του 2006 δεν συνιστούσαν κρατικές ενισχύσεις. Τα μέτρα αυτά περιελάμβαναν πώληση της SNCM από τη CGMF στην αρνητική τιμή των 158 εκατομμυρίων ευρώ (νέα κεφαλαιοποίηση), συμπληρωματική εισφορά κεφαλαίου από τη CGMF ύψους 8,75 εκατομμυρίων ευρώ και, τέλος, προκαταβολή σε τρεχούμενο λογαριασμό ποσού 38,5 εκατομμυρίων ευρώ για τη χρηματοδότηση ενδεχόμενου κοινωνικού σχεδίου εφαρμοστέου από τους αγοραστές. Η Corsica Ferries France SAS, κύρια ανταγωνίστρια της SNCM, άσκησε προσφυγή ακυρώσεως ενώπιον του Γενικού Δικαστηρίου κατά της αποφάσεως της Επιτροπής. Με απόφαση της 11ης Σεπτεμβρίου 2012[4], το Γενικό Δικαστήριο ακύρωσε εν μέρει την απόφαση, κρίνοντας ότι η Επιτροπή είχε υποπέσει σε πλάνη εκτιμήσεως τόσο ως προς την εισφορά κεφαλαίου όσο και ως προς το σχέδιο ιδιωτικοποίησης. Η SNCM και η Γαλλία ζητούν από το Δικαστήριο την αναίρεση της αποφάσεως αυτής. Με τη σημερινή απόφασή του, το Δικαστήριο απορρίπτει τις αιτήσεις αναιρέσεως της SNCM και της Γαλλίας και επικυρώνει τη μερική ακύρωση της αποφάσεως της Επιτροπής. Όσον αφορά την πώληση της SNCM στην αρνητική τιμή των 158 εκατομμυρίων ευρώ, η SNCM και η Γαλλία προσάπτουν στο Γενικό Δικαστήριο ότι δεν εφάρμοσε ορθώς το «κριτήριο του ιδιώτη επενδυτή υπό συνθήκες οικονομίας της αγοράς»[5]. Το Δικαστήριο κρίνει ότι το Γενικό Δικαστήριο ορθώς καθόρισε τα αναγκαία κριτήρια για τον προσδιορισμό του συνετού ιδιώτη επενδυτή με τον οποίο έπρεπε να συγκριθεί η οικεία δημόσια επιχείρηση (η CGMF). Εξάλλου, το Γενικό Δικαστήριο ορθώς συμπέρανε ότι η Επιτροπή δεν απέδειξε επαρκώς κατά νόμο ότι η συμπεριφορά του Γαλλικού Δημοσίου δικαιολογείται από την εύλογη πιθανότητα να αποκομίσει μακροπρόθεσμο έμμεσο υλικό όφελος από την εν λόγω πράξη. Όσον αφορά την εισφορά κεφαλαίου των 8,75 εκατομμυρίων ευρώ στην οποία προέβη η CGMF από κοινού και ταυτόχρονα με τους ιδιώτες επενδυτές, το Δικαστήριο επιβεβαιώνει ότι το Γενικό Δικαστήριο δεν υπέπεσε σε πλάνη περί το δίκαιο εκτιμώντας την επίπτωση της ρήτρας υπαναχώρησης από τη μεταβίβαση η οποία συνήφθη κατά τη στιγμή της εισφοράς κεφαλαίου στο πλαίσιο της μερικής ιδιωτικοποιήσεως της SNCM. Συγκεκριμένα, το Δικαστήριο επισημαίνει ότι σε περίπτωση ενεργοποιήσεως της ρήτρας αυτής, οι αγοραστές έχουν τη δυνατότητα να ανακτήσουν την εισφορά τους και να αποχωρήσουν από την SNCM. Είναι επομένως προφανές, όπως διαπίστωσε το Γενικό Δικαστήριο, ότι η ρήτρα υπαναχώρησης μπορούσε να έχει επίπτωση στους όρους της ανακεφαλαίωσης και να επηρεάσει έτσι τους όρους συγκρισιμότητας των εισφορών κεφαλαίου των ιδιωτών μετόχων και των μετόχων του δημόσιου τομέα. Δεδομένου ότι το Γενικό Δικαστήριο ανέφερε στοιχεία που αποδείκνυαν την ύπαρξη της επιπτώσεως, ορθώς συμπέρανε ότι η Επιτροπή έπρεπε να προβεί σε εμπεριστατωμένη ανάλυση της οικονομικής επιπτώσεως της ρήτρας υπαναχώρησης από τη μεταβίβαση. Όσον αφορά, τέλος, την ενίσχυση σε πρόσωπα ύψους 38,5 εκατομμυρίων ευρώ, η SNCM και η Γαλλία υποστηρίζουν ότι το Γενικό Δικαστήριο έπρεπε να εξακριβώσει αν το ποσό αυτό μπορούσε να δικαιολογηθεί σε σχέση με το κριτήριο του ιδιώτη επενδυτή. Συναφώς, το Δικαστήριο τονίζει ότι κανένα από τα επιχειρήματα της SNCM και της Γαλλίας δεν αποδεικνύει ότι το ποσό των 38,5 εκατομμυρίων ευρώ είναι διαφορετικής φύσεως από το ποσό των 158 εκατομμυρίων ευρώ, καθώς και ότι το ίδιο συμπέρασμα επιβάλλεται όσον αφορά το κριτήριο του ιδιώτη επενδυτή.
proud_ionian Posted November 1, 2014 Posted November 1, 2014 απο οτι λενε οι ξενοι συνασθενεις στο yahoo και ορισμενα γαλλικα ΜΜΕ, η ωρα που η εταιρεια θα σηκωσει λευκη πετσετα και θα ζητησει δικαστικη προστασια εφτασε
George Posted February 3, 2015 Posted February 3, 2015 Στο Ferries of Southern Europe ανέβηκε ένα λινκ σύμφωνα με το οποίο χθες ήταν η καταληκτική ημερομηνία για τις προσφορές της ετοιμοθάνατης. Επτά είναι οι μνηστήρες μέσα στους οποίους οι Baja Ferries, Christian Garin of Marseille, Patrick Rocca of Corsica, μία Ελβετική, μία Κυπριακή και ... L'une émane de Suisse, deux de Grèce et une dernière de Chypre ... και δύο δικοί μας Η DFDS σφύριξε αδιάφορα Le danois DFDS dont le nom avait été avancé, ne fait pas parti du lot ενώ στο FoSE γράφτηκε ότι η μία από τις δύο Ελληνικές "συμμετοχές" ήταν η Attica Y.Γ.: Καρφί για φιδέμπορα το κόβω
Orestis Posted February 19, 2015 Posted February 19, 2015 Χαμένοι στη μετάφραση Mexico’s Baja Ferries and shipowner Christian Garin, the former president of Marseille port, were already known to have made offers. Corsican businessman Patrick Rocca, Greek ferry group Attica, Swiss businessman Pierre Mollia and investors Adrien Scarso and Giglio Mazzoli are the others. Baja, Garin, Rocca and Attica appear to be the frontrunners, according to daily Le Figaro. The Mexican company has pledged to retain six of seven ferries and to keep 800 of 1,500 workers, with an investment of EUR 100m ($114.26m). Garin, working with unnamed Norwegian partners, also wants six ships, but would employ 896 workers. Rocca’s offer would see all seven ferries acquired, but only 700 staff retained, while Attica plans to run six ships and keep 680 workers. SNCM union chiefs said they were unimpressed with the offers, which they deemed “precarious.” Italian ferry owner GNV was earlier said to be in the hunt, but has not been mentioned as a confirmed bidder. www.tradewindsnews.com Στο short list έχουν περάσει σύμφωνα με πληροφορίες άλλοι τρεις από του επτά συνολικά ομίλους που έχουν εκδηλώσει σοβαρό ενδιαφέρον. Οι τρείς αυτοί που βρίσκονται απέναντι από την ελληνική εταιρεία είναι ο όμιλος του κορσικανού επιχειρηματία Patrick Rocca, ο εφοπλιστής Christian Garin σε συνεργασία με νορβηγικά συμφέροντα και η μεξικάνικη ακτοπλοϊκή Baja Ferries. Ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει επίσης ο Ελβετός επιχειρηματίας Pierre Mollia και τα επενδυτικά οχήματα των Adrien Scarso και Giglio Mazzoli.Η πρόταση της Attica, σύμφωνα με πληροφορίες από την Γαλλία, είναι η μεγαλύτερη και ανέρχεται στα 20 εκατομμύρια ευρώ και διατήρηση της απασχόλησης των 800 εργαζόμενων. Η Société Baja Ferries προσφέρει 15 εκατ. ευρώ και 708 θέσεις απασχόλησης, ο Christian Garin 9,5 εκατ. ευρώ και 897 θέσεις και ο Patrick Rocca 7 εκατ. και 670 θέσεις. www.capital.gr
MILTIADIS Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 (edited) Οι Baja Ferries,ο Christian Garin και ο Patrick Rocca περασαν''στην επομενη φαση''διεκδικησης της καταχρεωμενης sncm.Τους φακελους τους θα εξετασουν τα αρμοδια οργανα των δικαστικων αρχων της Μασσαλιας στις 22 Απριλιου. Edited April 17, 2015 by MILTIADIS
Petros P Posted November 20, 2015 Posted November 20, 2015 And the SNCM goes to............. Patrick Rocca!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted March 5, 2019 Author Posted March 5, 2019 On 7/3/2013 at 1:04 PM, Petros P said: Το Ile De Beaute οπως ηταν αναμενομενο πωληθηκε για σκραπ... Με νεο ονομα.. Beau ( μα πως το σκεφτηκαν ) και με σημαια παναμα.... Ένα βίντεο από την άφιξη του στη παραλία του Αλιαγα
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now