ΝΗΡΕΑΣ Posted February 11, 2010 Posted February 11, 2010 (edited) Για να δούμε τώρα και μια είδηση πρώτου μεγέθους που μας έρχεται από Πορτογαλία μεριά.Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα .. τα ναυπηγεία Viana do Castelo που έφτιαξαν το ATLANTIS για λογαριασμό της Atlanticoline και αυτή δεν το παρέλαβε τελικά...βρίσκονται σε τελικές συζητήσεις για την πώληση του πλοίου στην Swan Hellenic Cruises. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι λένε πως μέχρι τέλους του μηνός θα κλείσουν με την ίδια εταιρεία συμβόλαιο για ναυπήγηση 2 ferries για τα ελληνικά νησιά...ύψους 100 εκ ευρώ. Το περίεργο είναι ότι αναφέρουν πως η Swan Hellenic Cruises έχει 34 πλοία.Και εδώ αρχίζουν τα περίεργα, καθώς η Swan Hellenic έχει μόνο 1 πλοίο (το Μινέρβα) και δεν ασχολείται με ακτοπλοϊα.Κια ελληνική εταιρεία που ασχολείται με ακτοπλοϊα και έχει 34 πλοία...ξέρω μόνο μία...που είναι και Hellenic και έχει και κλάδο Cruise... Edited June 27, 2013 by proud_ionian tag
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 (edited) Άντε καλορίζικα να είναι τα 2 ferries αξίας 120 εκ ευρώ (και με option και για άλλο ένα)...που παραγγέλθηκαν τελικά στα γνωστά μας Estaleiros Navais de Viana do Castelo ... όπως εξάλλου το είχαμε προαναγγείλει προ καιρού. Μάλλον σήμερα πέφτουν οι υπογραφές...εάν δεν έπεσαν ήδη. Edited April 29, 2010 by ΝΗΡΕΑΣ links
NHSOS XIOS Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Το θυμομουν που το ειχες γραψει ΝΗΡΕΑ και ελεγα τοτε 'λες'..?Παντως τα συγκεκριμενα ναυπηγεια εχουν φτιαξει ομορφα αλλα μικρα πλοια,φανταζομαι αυτα τα 2 να ειναι μεγαλυτερα σε μεγεθος.Σου αναθετουμε και επισημα να μας βρεις περισσοτερα στοιχεια για τα νεα σκαρια αφου κατεχεις απτεστα την Πορτογαλικην ΥΓ.Καλοριζικα να ειναι,ευτυχως η HSW δεν διαβαζει το,παγκοσμιας επιτυχιας,θεμα ''Δανεια του Νοτου'':D:D
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Γιατί εμένα προχθές μου έλεγαν ότι χάλασε η δουλειά (άνθρωποι εκτός εταιρείας) για τη ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων??? Πάντως εάν προχώρησε η δουλειά θα μιλάμε για δυο πλοία περίπου σε μέγεθος του Νήσος Χίος/Μύκονος, που όμως θα έχουν διαφορετικό σύστημα πρόωσης από τα συνηθισμένα ακτοπλοϊκά πλοία
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Πάντως, σήμερα ο Πορτογαλικός τύπος γράφει ότι έκλεισε η δουλειά και ότι έχει έρθει αντιπροσωπεία των ναυπηγείων εδώ και 3 βδομάδες για συζητήσεις και κυρίως για το θέμα της χρηματοδότησης από Πορτογαλικές τράπεζες. Τώρα εάν μας δουλεύουν οι Πορτογάλοι...ή παίζεται κανένα άλλο παιχνίδι στην Πορτογαλία δεν μπορώ να το γνωρίζω. http://diariodigital.sapo.pt/dinheiro_digital/news.asp?section_id=30&id_news=136062 http://economia.publico.pt/Noticia/estaleiros-de-viana-reforcam-carteira-com-encomenda-grega-de-120-milhoes-de-euros_1434557
Neptune Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Και γω απ οσο γνωριζω εχει κλεισει η δουλεια. Μαλιστα οσοι διαβαζουν προσεκτικα και μετα σκεπτονται ορθα μπορουν να καταλαβουν Απο 13 Φεβρουαριου ενα πουλακι φωναζε αλλα φωναζε πολυ σιγα Νηρεα πως και η παρουσιαση. Ακουσες και συ οτι ελληνικη εταιρια συζηταει μαζι τους για 2 πλοια?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 29, 2010 Posted April 29, 2010 Έτσι όπως τα λέει το άρθρο, πάνω κάτω μου τα έχουν πει και εμένα. Αλλά το θέμα της χρηματοδότησης όλου του εγχειρήματος, μου ανέφεραν ότι ήταν η αίτια για να χαλάσει η δουλειά. Ας περιμένουμε λίγες ήμερες εάν τελικά έκλεισε η συμφωνία ή όχι.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 29, 2010 Author Posted April 29, 2010 Να πω και εγώ την γνώμη μου για το μείζον ζήτημα που προέκυψε. 1) Όταν είδα αυτό, είπα ότι απλώς υπάρχει ενδιαφέρον. 2) Όταν είδα και αυτό, θεώρησα ότι υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο. 3) Όταν είδα ότι τα ναυπηγεία πάνε για ιδιωτικοποίηση και με τους εργαζόμενους να αντιδρούν, είπα σιγά μη βάλει κανένας λεφτά και να μη ξέρει πότε και εάν θα τελειώσουν τα πλοία 4) Όταν ξέσπασε η μεγάλη κρίση στην Ελλάδα, είπα σιγά μη βρεθεί ελληνική τράπεζα να χρηματοδοτήσει τέτοια επένδυση. 5) Όταν η κρίση άρχισε να αγγίζει και την Πορτογαλία, είπα χαιρέτα μας τον πλάτανο…και ξέχασα την υπόθεση. 6) Σήμερα όμως που τα Πορτογαλικά δημοσιεύματα ήταν τόσα πολλά, συγκεκριμένα και κατηγορηματικά…δεν είχα λόγο να τα αμφισβητήσω. Ένα μάλιστα αποψινό δημοσίευμα , που επικαλείται πηγές των ναυπηγείων, γράφει ότι η συμφωνία έχει ήδη υπογραφεί από το αφεντικό της HSW. Εάν όμως αυτή η είδηση δεν επιβεβαιώνεται από ελληνικής πλευράς, ενδεχομένως να παίζεται κάποιο παιχνίδι στην Πορτογαλία, σε σχέση με τα ναυπηγεία, με την ιδιωτικοποίηση τους ή με κάτι άλλο που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Εάν όμως αυτή η είδηση δεν επιβεβαιώνεται από ελληνικής πλευράς, ενδεχομένως να παίζεται κάποιο παιχνίδι στην Πορτογαλία, σε σχέση με τα ναυπηγεία, με την ιδιωτικοποίηση τους ή με κάτι άλλο που δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Και τα σημερινά πορτογαλικά δημοσιεύματα επιμένουν ότι χθες έκλεισε η δουλειά. Όμως πρόσεξα και μια μικρή λεπτομέρεια: η θητεία της σημερινής διοίκησης των ναυπηγείων λήγει σε μια βδομάδα και στις 7 Μαϊου έχουν ΓΣ για εκλογή νέας διοίκησης. Οπότε, ας περιμένουμε λιγάκι...για το ενδεχόμενο να πρόκειται για κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι της απερχόμενης διοίκησης.
NHSOS XIOS Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Μα γινεται τα ναυπηγεια να εχουν κυκλοφορησει αυτη την φημη μονο κ μονο επειδη ερχονται εκλογες Να πω οτι την ειδηση την ειχε γραψει ενα blog,εδω μας παρεθεσες 3 διαφορετικα αρθρα που το τελευταιο μιλαει για συμφωνια με το αφεντικο της HSW.Απ την αλλη οταν καποιος λεει οτι μου παρηγγειλαν 2 πλοια,αν ειναι οντως φουμαρα,δεν θα υπηρχε εστω και μια τυπικη διαψευση απο την εταιρια(εστω κι αν δεν ειναι στο χρηματιστηριο)?
gtogias Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Η ίδια μπορεί να μην είναι αλλά η μια μαμά είναι στης Αθήνας και η άλλη στο Κυπριακό. Κάτι δεν πρέπει να πουν?
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Δεν νομίζω ότι έχει καμία υποχρέωση να πει κάτι. Έξαλλου τι σχέση έχει η μαμά εταιρεία με τη κόρη?? Η μαμά εταιρεία μπορεί να βγάλει ανακοινώσεις μόνο για τα του οίκου της.
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 εδω μας παρεθεσες 3 διαφορετικα αρθρα Δεν μιλάμε για ένα και δύο άρθρα...αλλά για πολύ περισσότερα.
proud_ionian Posted April 30, 2010 Posted April 30, 2010 Δεν νομίζω ότι έχει καμία υποχρέωση να πει κάτι. Έξαλλου τι σχέση έχει η μαμά εταιρεία με τη κόρη?? Η μαμά εταιρεία μπορεί να βγάλει ανακοινώσεις μόνο για τα του οίκου της.μιλαμε για μια εισηγμενη στο ΧΑΑ (την ΑΝΕΚ) και μια στο ΧΑΚ (sea star). η θυγατρικη κανει μια επενδυση που μπορει να επιρρεασει την κερδοφορια της και τη δανειακη της εκθεση (αρα και την αξια της επενδυσης των μαμαδων και την κερδοφορια σε επιπεδο ομιλου) και δεν ειναι αυτο στα του οικου τους;:confused:
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 30, 2010 Author Posted April 30, 2010 Οπότε, ας περιμένουμε λιγάκι...για το ενδεχόμενο να πρόκειται για κανένα επικοινωνιακό παιχνίδι της απερχόμενης διοίκησης. Να πω οτι την ειδηση την ειχε γραψει ενα blog,εδω μας παρεθεσες 3 διαφορετικα αρθρα που το τελευταιο μιλαει για συμφωνια με το αφεντικο της HSW.Επειδή όλη αυτή η φάση μου έχει κάνει εντύπωση την παρακολουθώ συνεχώς από χθες. Και αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μάλλον είχα δίκιο στις υποψίες μου.Το δημοσίευμα που έλεγε περί υπογραφής δεν ήταν ένα τυχαίο δημοσίευμα, αλλά δηλώσεις πηγών του ναυπηγείου στο Lusa, το Πορτογαλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (το αντίστοιχο του ΑΠΕ). Εγκυρότατη πηγή, λοιπόν, και γι' αυτό η είδηση αναμεταδόθηκε αστραπιαία. Και γι' αυτό τον λόγο απόψε η διοίκηση των ναυπηγείων έστειλε ανακοίνωση στο Lusa όπου διευκρινίζει ότι επετεύχθη "κατ' αρχήν συμφωνία" με την HSW και οι διαπραγματεύσεις αναμένεται να συνεχισθούν και να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος Μαϊου. Συνεπώς, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας για να ολοκληρωθεί η συμφωνία...εάν βεβαίως βρεθεί χρηματοδότηση.
George Posted September 9, 2010 Posted September 9, 2010 Το ξένα φόρουμ επαναφέρουν το ζήτημα των δύο νεοναυπηγούμενων της εταιρίας, το οποίο μάλλον κι εμείς οι ίδιοι είχαμε ξεχάσει. Γύρισα λίγα μηνύματα πίσω αλλά δυστυχώς τα Link που είχε παραθέσει ο ΝΗΡΕΑΣ πέσανε θύματα της αναβάθμισης του φόρουμ και δεν λειτουργούν. Μία περίληψη λοιπόν για να θυμηθούμε, σύμφωνα με το Shippax: Τα πλοία θα είναι 139 μ μήκος, 22,3 μ πλάτος και 5,3 μ βύθισμα. Θα φέρουν 2 Wärtsilä 12V46 και 2 2 Wärtsilä 6L46 με ισχύ 32.000 kW και ταχύτητα 25 κόμβων. Τέλος θα έχουν μεταφορική ικανότητα 1700 επιβατών και 449 ΙΧ.
Orestis Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Το δημοσίευμα αναφέρει επίσης πως τίποτα δεν είναι οριστικό, καθώς εκκρεμεί η χρηματοδότηση του project και πως νεότερα θα υπάρξουν τις επόμενες εβδομάδες.
proud_ionian Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 κοντευει μηνας κοπελια. ειχαμε κανα νεο απο τη χωρα του μαριο σοαρες και του αντονιο εανες; (και του φερναντο σαντος βεβαιως βεβαιως).
NHSOS XIOS Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 (edited) καθώς εκκρεμεί η χρηματοδότηση του project και πως νεότερα θα υπάρξουν τις επόμενες εβδομάδες. αποψε ειχα παει σε ενα ντεφιλε και ηταν και ο φουρας εκει. μου ειπε εμπιστευτικα, οτι ο ρεστης θα επενδυσει στη HSW και το management θα το εχει ο αποστολης (Β) Φανταζομαι οταν ακουσουμε για νεους(η εστω με μεγαλυτερο ποσοστο)επενδυτες στη Hellenic θα μαθουμε και νεα για τα παπορια. Edited October 1, 2010 by NHSOS XIOS
.voyager Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 (edited) Ως τότε και για την ώρα, δεν τίθεται θέμα παραγγελιών, απ' όσο γνωρίζω. Edited October 1, 2010 by proud_ionian quote
Cruise Europa Posted October 1, 2010 Posted October 1, 2010 Kι όμως υπάρχουν άτομα που δουλεύουν στο γραφείο της εταιρείας και ισχυρίζοντε ότι τα πλοία θα ναυπηγηθούν για λογαριασμό της!!! Τώρα το τί θα γίνει δεν ξέρω
HIGHSPEED 4 Posted October 4, 2010 Posted October 4, 2010 Tα πλοια ειναι πιθανο να χτιστουν. Το θεμα ειναι σημαντικο ομως γιατι την τελικη αποφαση θα πρεπει να την παρει η εταιρεια αφου πρωτα η ιδια ανακαλυψει ή μαλλον καλυτερα οριοθετησει την ταυτοτητα και το profile λειτουργιας της. Δηλαδη ή διαλεγει να ειναι εταιρεια που το βαρος τα ριχνει στα ταχυπλοα της και διατηρει καποια συμβατικα στο στολο της χωρις ουσιαστικα να ανταγωνιζεται αμεσσα το αντιπαλο δεος (Blue Star) στις Κυκλαδες ή απεμπλεκεται μερικως απο τα ταχυπλοα και ενδυναμωνει το στολο της με συμβατικα (δηλ. τα Πορτογαλικα ξαδερφια των Νησσος)και χτυπαει μεχρι τελικης πτωσης τον αντιπαλο στα ισια. Οπιαδηποτε αλλη αναρχη κινηση με χτισιμο των πορτογαλικων πλοιοων και αγορα νεων ταχυπλοων για αντικατασταση των Highspeed 1,2 & 3 θα ηταν αυτοκαστροφικη, μιας και στο τελος η εταιρεια θα ανταγωνιζεται τα ιδια της τα πλοια περα απο τη Blue Star. Η παρουσα χρονικη περιοδος ειναι κομβικη για την εταιρεια καθως θα πρεπει να ληφθουν σημαντικες ζωτικης σημασιας αποφασεις που θα καθορισουν τις μελλοντικες επενδυσεις, αλλα και το operation plan. Για αλλη μια φορα προσωπικα τονιζω πως ειναι κατι παραπανω απο κρισιμη η κατασταση και οι υθηνοντες της εταιρειας πρεπει να επιδιξουν επαγγελματισμο, πλανο, συνεση και πανω απο ολα ικανοτητα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted October 12, 2010 Author Posted October 12, 2010 Σύμφωνα με το Lusa, εξέπνευσε η συμβατική προθεσμία που είχε η HSW για την εξεύρεση χρηματοδότησης και τυχόν νέες συνομιλίες για την ναυπήγηση θα γίνουν σε καινούρια βάση.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2011 Posted June 26, 2011 (edited) Εχει κυκλοφορησει κανα σχεδιακι πως θα ηταν τα 2 νεοτευκτα της HSW αν φτιαχνονταν ποτε? Βεβαια στην ουσια ηταν μονο φημες αφου ποτε δεν ακουσαμε κατι επισημο απο την εταιρια για αυτα τα πλοια. Τον Απρίλιο του 2010 είχα αναφέρει πως θα είναι περίπου τα πλοία εάν προχωρούσαν τα σχέδια!! Γιατί εμένα προχθές μου έλεγαν ότι χάλασε η δουλειά (άνθρωποι εκτός εταιρείας) για τη ναυπήγηση αυτών των δυο πλοίων??? Πάντως εάν προχώρησε η δουλειά θα μιλάμε για δυο πλοία περίπου σε μέγεθος του Νήσος Χίος/Μύκονος, που όμως θα έχουν διαφορετικό σύστημα πρόωσης από τα συνηθισμένα ακτοπλοϊκά πλοία Edited June 27, 2011 by proud_ionian quote/move
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 26, 2011 Author Posted June 26, 2011 (edited) Και πως θα ήταν αυτό το ασυνήθιστο σύστημα πρόωσης, έχεις κανένα σχέδιο για να καταλάβουμε? Edited June 26, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now