margaritis24 Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Την αλλη βδομαδα τριτη πεμπτη θα προσθεσει τη παρο στο δρομολογιο του κ τεταρτη παρασκευη τη ναξο για να καλυψει αναγκες φορτηγων
Nick the Greek Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Και μπορεί να το κάνει από τη στιγμή που από και πρός Τήνο δεν κουβαλάει σχεδόν τίποτε ενώ και στη Μύκονο η κίνηση κάθε άλλο παρά εντυπωσιακή είναι.
basilis89 Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Με αυτα τα νουμερα θα ηθελε να φανταστω να σταματησει και τις προσεγγίσεις. Αλλα αν τις σταματήσει θα αρχίσουν και γκρίνιες..
Nick the Greek Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Αυτό με τον Άγιο Διονύση αρχίζει να συμβαίνει συχνά. Την Δευτέρα το βράδυ πάλι στον Άγιο Διονύση ξεφόρτωσε και πήρε καύσιμα, πρέπει να μεθόρμισε σε θέση φόρτωσης το πρωί. Σήμερα είναι στη γνωστή του θέση στα Λεμονάδικα, δεν ξέρω ποιό είναι το κριτήριο για να πάει στον Άγιο Διονύση. Γενικά καταλαβαίνω την ανάγκη για μόνιμες και εύκολα προσβάσιμες θέσεις στο λιμάνι, από την άλλη πρέπει να γίνει και μια διαχείριση. Δε βλέπω το λόγο που παροπλισμένα πλοία όπως το Hellenic Highspeed και το Σαντορίνη Παλάς κατέχουν θέσεις που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να μην υπάρχει συνωστισμός.
Agaios Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Και Παρασκευή βράδυ στον Αγ.Διονυση έδεσε.Το πλοίο πηγαίνει στη θέση του στη γωνία των λεμονάδικων κατά τις 5:30 το πρωί.
margaritis24 Posted July 8, 2020 Posted July 8, 2020 Συνηθως πηγαινε για να αλλαξει τα σωστικα απο δεξια μερια
Nick the Greek Posted August 21, 2020 Posted August 21, 2020 Παρακολουθώ το Δήλος τα βράδια που επιστρέφει Πειραιά, είναι το πλέον προβλεπόμενο πλοίο -και καλά κάνει- από άποψη ταχύτητας με την οποία μπαίνει στο λιμάνι, έστω κι αν εκείνη την ώρα δεν υπάρχει σχεδόν κανένα από τα άλλα πλοία που θα μπορούσε να ενοχλήσει με τα απόνερά του. Πολύ σωστός.
Panagia Ekatontapiliani Posted September 27, 2020 Posted September 27, 2020 Το Blue Star Delos θα φορέσει scrubbers μέσα στο χειμώνα.
logaras Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 Για να λέμε και τα καλά στα πληρώματα και τις εταιρείες. Χθές απόγευμα 2/10 απο Πάρο για Πειραιά με κανονική αναχώρηση 19:15, η οποία σχεδόν πάντα τηρείται, το πλοίο έδεσε στις 19:15. Είμαστε πάνω απο 60 Ι.Χ. και λίγες νταλίκες, ρώτησα τον υπεύθυνο στην φόρτωση και είπε λόγω της Ιου που προστέθηκε στο δρομολόγιο. Αφήσαμε τον ντόκο στις 19:30 ακριβώς (φοβερά γρήγορη φόρτωση) και περάσαμε το φανάρι στο Πειραιά στις 23:30 και πάλι ακριβώς!!! Ημουν πατάρι, σχεδόν απο τους πρώτους, και πάτησα προβλήτα 23:45!!! Μπράβο τους...
cptmimis Posted October 3, 2020 Posted October 3, 2020 (edited) Respect! και για την ανάρτηση αλλά και για το πλήρωμα. Edited October 3, 2020 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted October 5, 2020 Posted October 5, 2020 Το Blue Star Delos αναμένεται να δεξαμενιστεί στη δεξαμενή Πειραιάς Ι από τις 11/01/21 έως τις 24/01/21.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 7, 2020 Posted October 7, 2020 Το Blue Star Delos λογικά θα σταματήσει τα δρομολόγια του στα τέλη Οκτωβρίου, έτσι ώστε από Νοέμβριο να ξεκινήσει τις εργασίες για τη τοποθέτηση των scrubbers στο Πέραμα.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 20, 2020 Posted October 20, 2020 Το Blue Star Delos θα μείνει εκτός δρομολογίων από τις 04/11/20 έως τις 06/02/21, για την εγκατάσταση των scrubbers.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Το Blue Star Delos σήμερα το πρωί μεθόρμισε στη γωνία της προβλήτας Νο: 1 στο Πέραμα, για να ξεκινήσουν οι εργασίες εγκατάστασης των scrubbers.
pie Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Φαντάζομαι θα γίνει αντίστοιχη μετατροπή της τσιμινιέρας όπως έγινε και στο Πάτμος?
Strofalos Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Μα το Πάτμος τα έβαλε στην Μάλτα. Στον Πειραιά έβαλε το 11. Πιο πιθανό, κατά την γνώμη μου, να μοιάζει η νέα τσιμινιέρα το Δήλος σε αυτήν του superfast.
George...f Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Ας ελπίσουμε τιποτα απ’τα 2. Και το A Nepita εδώ τα φόρεσε αλλά δεν άλλαξε καθολου η τσιμινιερα του. Ας βρουν ένα τρόπο να τα χωρέσουν με το ελάχιστο δυνατό κόστος στο design.
Agrino Posted November 4, 2020 Posted November 4, 2020 Η λογική λέει ότι θα βγει ίδια με του Patmos. Δεν έχει να κάνει με το ναυπηγείο που γίνεται η παρέμβαση, αλλά από τα τεχνικά σχέδια και τον εξοπλισμό που έχει αγοραστεί. Από την στιγμή που έγινε η μετατροπή στο Patmos, θεωρώ απίθανο να αλλάξουν κάτι στο αδελφό του, ξοδεύοντας χρόνο και χρήματα.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 Οι εργασίες για την εγκατάσταση των scrubbers του Blue Star Delos έχουν ξεκινήσει και κοπεί η δεξιά πλευρά και έχουν βγει οι οχετοί των καυσαερίων από τη τσιμινιέρα. Οι εργασίες ακολούθουν τη διαδικασία της εγκατάστασης του Superfast XI
George...f Posted November 19, 2020 Posted November 19, 2020 (edited) Ωχ. Θεωρείς ότι θα μεγαλώσει και σε μηκος πέρα από φάρδος; Μου κάνει εντύπωση πως δεν ακόλουθηθηκε η διαδικασία του Πατμος μιας και είναι αδελφά. Αν και δεν βλέπω κόψιμο για εξτρα κομμάτι όπως στο XI. Όπως επίσης ούτε να ψηλώνει στη βάση όπως στο αδελφό. Έχω μεγάλη περιέργεια για το αποτέλεσμα. Edited November 19, 2020 by proud_ionian quote αντί reply
George...f Posted December 2, 2020 Posted December 2, 2020 Έχουμε νεότερα όσον αφορά τις εργασίες στο πλοίο;
Shippihs Posted December 3, 2020 Posted December 3, 2020 Σχήμα σα του patmos απ οτι ειδα παίρνει η τσιμινιερα του πλοιου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now