Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

φρονω B) , που λενε και στην καθαρευουσα :) , οτι και σε χιο μυτιληνη και σε δωδεκανησα, οι μερες της χειμερινης περιοδου που θα χρειαστει να πουλησει πανω απο 127 κρεββατια, ειναι αρκετες για να μην παει το πλοιο για μεγαλο διαστημα (θυμηθειτε τι γκρινιες υπαρχουν, οταν πηγαινει ΒΑ αιγιαιο το μυκονος σε νυχτερινο ταξιδι στις ακινησιες του χιος). το γκαραζ του πιστευω οτι για 12νησα ειναι λιγο μικρο. (παιρνει δεν παιρνει 50 νταλικες οταν το μεγαλο bs παιρνει τα διπλα).
 
πιστευω ομως οτι ο βασικος λογος της πολυμηνης ακινησιας δεν ειναι αυτος.
 

  On 9/17/2013 at 9:35 PM, proud_ionian said:

εγω παλι γιατι εχω την εντυπωση οτι προσευχονται να βρεθει αγοραστης και δεν βρισκεται (τουλαχιστον δεν βρισκεται σε τιμη που να ξοφλα το φεσι του πλοιου) και ταξιδευει μονο οσες εβδομαδες βγαζει τα λειτουργικα εξοδα του, για να αφηνει και κανενα φραγκο να πληρωνεται κανενας τοκος.

 
το πλοιο παραδοθηκε προπερσυ και στοιχισε πανω απο 70 εκ, τα οποια ειναι σχεδον αποκλειστικα δανεικα. το πλοιο στην ουσια, ανηκει στην τραπεζα (τραπεζες ?) που το χρηματοδοτησαν.
 
70+μμυρια με ενα επιτοκιο 3,5 (λιγο πανω λιγο κατω.πιο πιθανο πανω) θελει γυρω στα 2,5εκ το χρονο μονο για τοκους (τσε βαλε).
 
με δεδομενες τις συνθηκες στην τιμη του πετρελαιου και στην κινηση στις εσωτερικες γραμμες, το πλοιο ταξιδευει μονο πασχα και καλοκαιρι, περιοδους που μπορει να περισσεψει κατι για να πληρωθει μερος των τοκων.
 
το πλοιο ειναι δυο χρονια στην ελλαδα και εχει ταξιδεψει 7 μηνες. πιστευετε οτι μετα απο πετρελαια, λιμανιατικα, μισθοδοσιες και λοιπα λειτουργικα εξοδα, περισσεψαν 5 εκατομμυρια για να πληρωσει τοκους;
πιστευετε οτι αν ταξιδευε χειμωνα σε ΒΑ αιγαιο ή δωδεκανησα, θα περισσευαν λεφτα για να πληρωσει και το φεσι του. μην κολλατε σε περιληπτικες και κεφαλια. το τι περισσευει στην τσεπη μετραει.
 
εγω πιστευω πως ουτε για τους τοκους δεν φτανουν οσα περισσευουν και γι'αυτο... φρονω B) οτι η τραπεζα (τραπεζες?) εχουν απαιτησει να ταξιδευει μονο για οσο διαστημα περισσευει κατι για τις ιδιες.
 
αν καποιος θυμαται καταναλωσεις κλπ και αν καποιος εχει διαβασει επισταμενως τις οικονομικες καταστασεις και τον ισολογισμο της Attica, ας μας τα πει με λεπτομερειες. (τι λειτουργικα εξοδα εχει τη μερα το πλοιο και τι ισχυει με το φεσι του- επιτοκιο κλπ)

Edited by proud_ionian
Posted (edited)

Χαίρομαι που υπάρχει μια φωνή που μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας, η δική σου. Σε ευχαριστώ.

Edited by proud_ionian
quote
Posted (edited)

Από την στιγμή που βγάζει τα λειτουργικά του έξοδα (θεωρώ ώς τέτοια και τους τόκους τών δανείων που πήρε η εταιρία γιά να το αγοράση) και αφήνει και ολίγον κέρδος,το βαπόρι θεωρείται "βιώσιμο".Το σημαντικό είναι να μήν μπαίνη το χέρι τού πλοιοκτήτη στην τσέπη γιά να βγάζη,αλλά γιά να βάζη λεφτά.

 

Το πότε θα αποσβεστή η απόκτησή του δέν νομίζω ότι ενδιαφέρει και τόσο την εταιρία,διότι α)ο χρόνος απόσβεσης ενός πλοίου δέν είναι και ιδιαιτέρως μεγάλος (και σε μιά δεκαετία να αποσβεστή,πάλι καλά είναι...) και β)επειδή "όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται" και επειδή γραμμές ημερόπλοιων δέν υπάρχουν μόνο στήν Ευρώπη,πάντα υπάρχει η πιθανότητα να βρεθή κάποιος σε μιά απ'τίς άλλες ηπείρους που θα το πάρη και ν'αποσβεστή έτσι ό,τι υπόλοιπο έχει μείνει απ'το αρχικώς διατεθέν κεφάλαιον...

Edited by Hastaroth
Posted (edited)

 

Για να γινει αποσβεση σε 10 χρονια θα πρεπει το πλοιο να αφηνει στην εταιρεια του περιπου 7 εκατομυρια καθαρα χωρις να υπολογιζουμε τοκους κλπ.Απο τι στιγμη που εδω λεμε οτι με το ζορι βγαζει τους τοκους και αν τους βγαζει και αυτους,οποτε καταλαβαινουμε οτι το πλοιο δυσκολα θα κανει αποσβεση και οτι ο χρονος αποσβεσης δεν ειναι μικρος αλλα τεραστιος

Edited by proud_ionian
Posted

Συνοψίζοντας τα παραπάνω, θεωρώ πως το Δήλος δεν πάει Χίο-Μυτιλήνη επειδή δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει στη συγκεκριμένη γραμμή, ούτε είναι οικονομικότερο από το Πάτμος (μπορεί βέβαια να το αντικαταστήσει άνετα 1-2 χειμερινούς μήνες) και δεν πάει Δωδεκάνησα κυρίως λόγω γκαράζ, καθώς δεν μπορεί να απορροφήσει τα φορτηγά της γραμμής.

 

Από εκεί και πέρα, είναι μονόδρομος για την εταιρεία του να το αντικαθιστά, από τη στιγμή που της περισσεύει (τουλάχιστον) ένα πλοίο και έτσι μπορεί να εξυπηρετεί τη γραμμή με μικρότερα έξοδα.

Posted

Πάντως δε νομίζω όταν το παρήγγειλαν να είχαν στο μυαλό τους οτι θα το δρομολογούν 11,5 μήνες/χρόνο όπως τα Παρος,Ναξος και να έπεσαν ξαφνικά από τα σύννεφα...

Posted

Πολλά από τα δεδομένα που ίσχυαν τότε που το παρήγγειλαν έχουν αλλάξει: οικονομική κρίση, τιμές πετρελαίου, αλλαγή της γραμμής που δραστηριοποιήθηκε το αδερφό του κλπ.

Posted

Πιο πολυ αγορες στα τυφλα νομιζω οτι ηταν οι ναυπηγησεις των Πατμος και Δηλος.Το οτι δεν ειχαν λεφτα αλλωστε φανταζομαι οτι το γνωριζαν οταν τα παραγγειλαν ανεξαρτητως της κρισης.

Posted

οσο καιρο ταξιδευει αφηνει λεφτα αυτο ειναι σιγουρο!αλλα δεν αφηνει λεφτα μονο απο τα εισητηρια κ τα φορτηγα αφηνει και απο τα μπαρ που οι εισπραξεις ειναι πολυ μεγαλες κ ειναι σχεδον πρωτο σε ολο τον ομιλο!αρα ειναι εσοδα κ αυτα...2ον ποιος μιλησε για αμεση αποσβεση?το πλοιο καθε χρονο πρεπει να βγαζει την λογιστικη αποσβεση κ οσο περνανε τα χρονια θα μριωνεται μεχρι καποια στιγμη να πουληθει οπως ολα οταν θα ερθει η ωρα του...στα 12νησα πιστευω οτι εχει μελλον τον χειμωνα αφου τα 60 φορτηγα που περνει μπορει να καλυψει τις μισες μερες μαζι με τον ΔΙΑΓΟΡΑ...

το θεμα ομως ειναι οτι η εταιρεια πρεπει να βρει μια γραμμη να το καθιερωσει που να συνδεει μεγαλα νησια κ να δουλευει ολο το χρονο εστω  κ με μικρες ταχυτητες

  • 4 months later...
Posted

Σύμφωνα με πληροφορίες (κρατάμε βέβαια μια επιφύλαξη) θα ξεκινήσει φέτος πιο γρήγορα απο την σεζόν που μας πέρασε,απο οτι έμαθα ξανά μπαίνει στην γραμμή του (Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορινη) τον Απρίλιο.

Posted

Αυτο νόμιζα και εγώ,αλλά απο οτι μου είπαν θα μπει κανονικά και θα συνεχίσει για όλο το καλοκαίρι,δεν θα σταματήσει δηλαδή τον Μάιο όπως περσυ.

Posted

Ταχουμε πει για το Δηλος ενα σωρο φορες.Μονο 3,5 μηνες μπορει να δουλεψει στην Ελλαδα αφου τοτε εχει αξιολογο μεταφορικο εργο για αυτο ωστε να βγαζει τα εξοδα του.Κατα τη γνωμη μου επρεπε να εχει αυτο και το αδελφο του περισσοτερες κλινες και ενα καταστρωμα ακομα περνωντας νταλικες και σε πανω γκαραζ.Ας ηταν και 10 μετρα μακρυτερο θα πηγαινε ομως οπουδηποτε.Σημερα ταξιδευονυας καλοκαιρι με 6000 επιβατες καθημερινα στο κυκλικο δε νομιζω οτι ειναι και ασχημα.

  • 1 month later...
Posted

Σήμερα είχαν ανοίξει τον ένα καταπέλτη του πλοίου και υπήρχε ένας γερανός στην αριστερή πλευρά του και έκανε κάποιες εργασίες στο ύψος των τζαμιών του σαλονιού

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Posted
  On 4/5/2014 at 2:24 PM, gpap2006 said:

 (που αντικαθίσταται απο το DELOS από Πέμπτη).

 

δυτης εχει πεσει;

ΥΓ: απο 17/5 μεχρι 5/6 φαινεται εκτος δρομολογιων.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...