Petros P Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 Ακριβώς..προσυπογράφω... τοσο πιο πολυ "μασουλαει" απο το BS2 ας πουμε??
proud_ionian Posted September 20, 2013 Posted September 20, 2013 (edited) φρονω , που λενε και στην καθαρευουσα , οτι και σε χιο μυτιληνη και σε δωδεκανησα, οι μερες της χειμερινης περιοδου που θα χρειαστει να πουλησει πανω απο 127 κρεββατια, ειναι αρκετες για να μην παει το πλοιο για μεγαλο διαστημα (θυμηθειτε τι γκρινιες υπαρχουν, οταν πηγαινει ΒΑ αιγιαιο το μυκονος σε νυχτερινο ταξιδι στις ακινησιες του χιος). το γκαραζ του πιστευω οτι για 12νησα ειναι λιγο μικρο. (παιρνει δεν παιρνει 50 νταλικες οταν το μεγαλο bs παιρνει τα διπλα). πιστευω ομως οτι ο βασικος λογος της πολυμηνης ακινησιας δεν ειναι αυτος. On 9/17/2013 at 9:35 PM, proud_ionian said: εγω παλι γιατι εχω την εντυπωση οτι προσευχονται να βρεθει αγοραστης και δεν βρισκεται (τουλαχιστον δεν βρισκεται σε τιμη που να ξοφλα το φεσι του πλοιου) και ταξιδευει μονο οσες εβδομαδες βγαζει τα λειτουργικα εξοδα του, για να αφηνει και κανενα φραγκο να πληρωνεται κανενας τοκος. το πλοιο παραδοθηκε προπερσυ και στοιχισε πανω απο 70 εκ, τα οποια ειναι σχεδον αποκλειστικα δανεικα. το πλοιο στην ουσια, ανηκει στην τραπεζα (τραπεζες ?) που το χρηματοδοτησαν. 70+μμυρια με ενα επιτοκιο 3,5 (λιγο πανω λιγο κατω.πιο πιθανο πανω) θελει γυρω στα 2,5εκ το χρονο μονο για τοκους (τσε βαλε). με δεδομενες τις συνθηκες στην τιμη του πετρελαιου και στην κινηση στις εσωτερικες γραμμες, το πλοιο ταξιδευει μονο πασχα και καλοκαιρι, περιοδους που μπορει να περισσεψει κατι για να πληρωθει μερος των τοκων. το πλοιο ειναι δυο χρονια στην ελλαδα και εχει ταξιδεψει 7 μηνες. πιστευετε οτι μετα απο πετρελαια, λιμανιατικα, μισθοδοσιες και λοιπα λειτουργικα εξοδα, περισσεψαν 5 εκατομμυρια για να πληρωσει τοκους;πιστευετε οτι αν ταξιδευε χειμωνα σε ΒΑ αιγαιο ή δωδεκανησα, θα περισσευαν λεφτα για να πληρωσει και το φεσι του. μην κολλατε σε περιληπτικες και κεφαλια. το τι περισσευει στην τσεπη μετραει. εγω πιστευω πως ουτε για τους τοκους δεν φτανουν οσα περισσευουν και γι'αυτο... φρονω οτι η τραπεζα (τραπεζες?) εχουν απαιτησει να ταξιδευει μονο για οσο διαστημα περισσευει κατι για τις ιδιες. αν καποιος θυμαται καταναλωσεις κλπ και αν καποιος εχει διαβασει επισταμενως τις οικονομικες καταστασεις και τον ισολογισμο της Attica, ας μας τα πει με λεπτομερειες. (τι λειτουργικα εξοδα εχει τη μερα το πλοιο και τι ισχυει με το φεσι του- επιτοκιο κλπ) Edited September 20, 2013 by proud_ionian
Molmed Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 (edited) Χαίρομαι που υπάρχει μια φωνή που μιλάει τη γλώσσα της αλήθειας, η δική σου. Σε ευχαριστώ. Edited September 21, 2013 by proud_ionian quote
Hastaroth Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 (edited) Από την στιγμή που βγάζει τα λειτουργικά του έξοδα (θεωρώ ώς τέτοια και τους τόκους τών δανείων που πήρε η εταιρία γιά να το αγοράση) και αφήνει και ολίγον κέρδος,το βαπόρι θεωρείται "βιώσιμο".Το σημαντικό είναι να μήν μπαίνη το χέρι τού πλοιοκτήτη στην τσέπη γιά να βγάζη,αλλά γιά να βάζη λεφτά. Το πότε θα αποσβεστή η απόκτησή του δέν νομίζω ότι ενδιαφέρει και τόσο την εταιρία,διότι α)ο χρόνος απόσβεσης ενός πλοίου δέν είναι και ιδιαιτέρως μεγάλος (και σε μιά δεκαετία να αποσβεστή,πάλι καλά είναι...) και β)επειδή "όλα πουλιούνται και όλα αγοράζονται" και επειδή γραμμές ημερόπλοιων δέν υπάρχουν μόνο στήν Ευρώπη,πάντα υπάρχει η πιθανότητα να βρεθή κάποιος σε μιά απ'τίς άλλες ηπείρους που θα το πάρη και ν'αποσβεστή έτσι ό,τι υπόλοιπο έχει μείνει απ'το αρχικώς διατεθέν κεφάλαιον... Edited September 21, 2013 by Hastaroth
polmyt Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 (edited) Για να γινει αποσβεση σε 10 χρονια θα πρεπει το πλοιο να αφηνει στην εταιρεια του περιπου 7 εκατομυρια καθαρα χωρις να υπολογιζουμε τοκους κλπ.Απο τι στιγμη που εδω λεμε οτι με το ζορι βγαζει τους τοκους και αν τους βγαζει και αυτους,οποτε καταλαβαινουμε οτι το πλοιο δυσκολα θα κανει αποσβεση και οτι ο χρονος αποσβεσης δεν ειναι μικρος αλλα τεραστιος Edited September 21, 2013 by proud_ionian
Orestis Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Συνοψίζοντας τα παραπάνω, θεωρώ πως το Δήλος δεν πάει Χίο-Μυτιλήνη επειδή δεν έχει κάτι παραπάνω να προσφέρει στη συγκεκριμένη γραμμή, ούτε είναι οικονομικότερο από το Πάτμος (μπορεί βέβαια να το αντικαταστήσει άνετα 1-2 χειμερινούς μήνες) και δεν πάει Δωδεκάνησα κυρίως λόγω γκαράζ, καθώς δεν μπορεί να απορροφήσει τα φορτηγά της γραμμής. Από εκεί και πέρα, είναι μονόδρομος για την εταιρεία του να το αντικαθιστά, από τη στιγμή που της περισσεύει (τουλάχιστον) ένα πλοίο και έτσι μπορεί να εξυπηρετεί τη γραμμή με μικρότερα έξοδα.
gpap2006 Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Πάντως δε νομίζω όταν το παρήγγειλαν να είχαν στο μυαλό τους οτι θα το δρομολογούν 11,5 μήνες/χρόνο όπως τα Παρος,Ναξος και να έπεσαν ξαφνικά από τα σύννεφα...
Orestis Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Πολλά από τα δεδομένα που ίσχυαν τότε που το παρήγγειλαν έχουν αλλάξει: οικονομική κρίση, τιμές πετρελαίου, αλλαγή της γραμμής που δραστηριοποιήθηκε το αδερφό του κλπ.
MILTIADIS Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 Πιο πολυ αγορες στα τυφλα νομιζω οτι ηταν οι ναυπηγησεις των Πατμος και Δηλος.Το οτι δεν ειχαν λεφτα αλλωστε φανταζομαι οτι το γνωριζαν οταν τα παραγγειλαν ανεξαρτητως της κρισης.
margaritis24 Posted September 21, 2013 Posted September 21, 2013 οσο καιρο ταξιδευει αφηνει λεφτα αυτο ειναι σιγουρο!αλλα δεν αφηνει λεφτα μονο απο τα εισητηρια κ τα φορτηγα αφηνει και απο τα μπαρ που οι εισπραξεις ειναι πολυ μεγαλες κ ειναι σχεδον πρωτο σε ολο τον ομιλο!αρα ειναι εσοδα κ αυτα...2ον ποιος μιλησε για αμεση αποσβεση?το πλοιο καθε χρονο πρεπει να βγαζει την λογιστικη αποσβεση κ οσο περνανε τα χρονια θα μριωνεται μεχρι καποια στιγμη να πουληθει οπως ολα οταν θα ερθει η ωρα του...στα 12νησα πιστευω οτι εχει μελλον τον χειμωνα αφου τα 60 φορτηγα που περνει μπορει να καλυψει τις μισες μερες μαζι με τον ΔΙΑΓΟΡΑ... το θεμα ομως ειναι οτι η εταιρεια πρεπει να βρει μια γραμμη να το καθιερωσει που να συνδεει μεγαλα νησια κ να δουλευει ολο το χρονο εστω κ με μικρες ταχυτητες
Lord Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Σύμφωνα με πληροφορίες (κρατάμε βέβαια μια επιφύλαξη) θα ξεκινήσει φέτος πιο γρήγορα απο την σεζόν που μας πέρασε,απο οτι έμαθα ξανά μπαίνει στην γραμμή του (Πάρο-Νάξο-Ιο-Σαντορινη) τον Απρίλιο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Λογικο ειναι αυτο, αφου φετος ειναι πιο νωρις το Πασχα!! Αλλα το Μαιο θα ξανα σταματησει απο τη γραμμη!!!
Lord Posted January 24, 2014 Posted January 24, 2014 Αυτο νόμιζα και εγώ,αλλά απο οτι μου είπαν θα μπει κανονικά και θα συνεχίσει για όλο το καλοκαίρι,δεν θα σταματήσει δηλαδή τον Μάιο όπως περσυ.
proud_ionian Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 παντως στο ΣΑΣ, θεμα 22 ζηταν δρομολογση 01/6-15/9
Petros P Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Νεότευκτο για να το δουλέψεις 3,5 μήνες... #katikaravolatrika
nomikos Posted January 28, 2014 Posted January 28, 2014 Ταχουμε πει για το Δηλος ενα σωρο φορες.Μονο 3,5 μηνες μπορει να δουλεψει στην Ελλαδα αφου τοτε εχει αξιολογο μεταφορικο εργο για αυτο ωστε να βγαζει τα εξοδα του.Κατα τη γνωμη μου επρεπε να εχει αυτο και το αδελφο του περισσοτερες κλινες και ενα καταστρωμα ακομα περνωντας νταλικες και σε πανω γκαραζ.Ας ηταν και 10 μετρα μακρυτερο θα πηγαινε ομως οπουδηποτε.Σημερα ταξιδευονυας καλοκαιρι με 6000 επιβατες καθημερινα στο κυκλικο δε νομιζω οτι ειναι και ασχημα.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2014 Posted March 13, 2014 Σήμερα είχαν ανοίξει τον ένα καταπέλτη του πλοίου και υπήρχε ένας γερανός στην αριστερή πλευρά του και έκανε κάποιες εργασίες στο ύψος των τζαμιών του σαλονιού
Blue Star Delos Posted March 19, 2014 Posted March 19, 2014 Ξέρει κάποιος αν αυτό και το αδελφό του θα δεξαμενιστούν;
margaritis24 Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Κατεβασμενος ο δεξης καταπελτης κ ειχε κοσμο μεσα
oceanus Posted March 27, 2014 Posted March 27, 2014 Δεξαμενιστηκε περσι , οποτε θα ξεκινησει κατευθειαν απο Πειραια...
proud_ionian Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 On 4/5/2014 at 2:24 PM, gpap2006 said: (που αντικαθίσταται απο το DELOS από Πέμπτη). δυτης εχει πεσει; ΥΓ: απο 17/5 μεχρι 5/6 φαινεται εκτος δρομολογιων.
margaritis24 Posted April 5, 2014 Posted April 5, 2014 εχει κοσμο παντως κ απο την πεμπτη ειναι ολοφωτο κ τα βραδια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now