Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

 

Olympic Champion Main Particulars / Olympic Champion Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Olympic Champion

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Kriti III(2000)

IMO Number: 9216028

LOA / Μέγιστο Μήκος: 204,00 m

Breadth / Πλάτος: 26,12 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 32694 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2000

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Landskrona, NORWAY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 X Wärtsilä-NSD 12V46C, 50400KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 28,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

___________________________________________________________

(2000, launched as Kriti III, ex- Olympic Champion)

Edited by proud_ionian
tag
  • Replies 736
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

διανυκτερευση ειχε αποψε το champion στην πατρα. ηταν στο 14 γωνια και υπηρχε εντονη κινητικοτητα γυρω του. βαφοταν ολη η δεξια μπαντα με τη βοηθεια γερανου του ΟΛΠΑ

Edited by Nick the Greek
tag
  • 6 months later...
  • 2 months later...
Posted

βαφτηκε ο αριστερος καταπελτης σημερα (εχει 48ωρη παραμονη απο χτες). γενικα γινοταν ξεπλυμα ντεκ και εξωτερικος καλωπισμος.

βεβαια οτι δεν φαινεται δεν το πολυκοιταμε. στην οροφη του ανω γκαραζ φαινοται τρεξιματα σε αρκετα σημεια

  • 4 months later...
Posted

"Οι Γερμανοι της γνωστης Λέσχης Αυτοκινητου ADAC δεν χτυπησαν φετος τα ελληνικα ακτοπλοικα πλοια, όπως έπραξαν περισυ!Κι οχι μονο αυτο, αλλα εβγαλαν και πρωτο το OLYMPIC CHAMPION της ΑΝΕΚ με καλυτερη βαθμολογια μαλιστα απ' αυτη που ειχε παρει το 2005 το COLOR FANTAZY!

Δευτερο στη λιστα το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ"

πηγη:http://www.efoplistis.gr/archives/pages/1604000.pdf

Posted

Ειναι κατι που εχει αναφερθει εδω και πολυ καιρο στο φορουμ.

Δυστυχως για τα περιοδικα και τις εφημεριδες τα ηλεκτρονικα μεσα ενημερωσης εχουν παρει τα πρωτεια στην ταχυτητα ενημερωσης

Eδω θα βρεις και τις σχετικες πληροφοριες απο τις 28-06-06

Test πλοίων από την ADAC για το 2006

  • 3 months later...
Posted

βαφη ducktail σημερα στο 7-8 της πατρας. σε προγραμματισμενη 48ωρη ξεκουραση απο χτες.

(εχει αρχισει το χειμερινο προγραμμα διανυκτερευσεων της ΑΝΕΚ)

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...
Posted

μολις εχει περασει τις οξειες και στριβει βοεριοανατολικα προς το ακρωτηρι "δρακου πηδημα" της Ιθακης.

post-13-128326967081_thumb.jpg

  • 3 weeks later...
Posted

και εδω μολις εχει περασει το "Δρακου Πηδημα". η φωτο τραβηγμενη απο τη θεση "Πυραμιδες" στο χωριο Εξωγη της Ιθακης.

δεν ξερω αν θα παει χανια, αλλα εκει δεν εχει ουτε Δρακους ουτε Πηδηματα.

post-13-128326967651_thumb.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

Με ένα απλό υπολογισμό αν πάει με full ταχύτητα (32 κόμβοι) θα κάνει τη διαδρομή για Χανιά σε 5 ώρες. Ξέρουμε με τη ταχύτητα ταξιδεύει στην Αδριατική.

Posted
Με ένα απλό υπολογισμό αν πάει με full ταχύτητα (32 κόμβοι) θα κάνει τη διαδρομή για Χανιά σε 5 ώρες. Ξέρουμε με τη ταχύτητα ταξιδεύει στην Αδριατική.

Στους 28 κόμβους περίπου ταξιδεύει.Με 32 δεν θα πάει με τίποτα.Ακόμα όμως δεν γνωρίζουμε τι δρομολόγια θα κάνει.Νυχτερινά ή θα ακολουθήσει το δρομολόγιο τύπου HSW???Διότι αν κάνει νυχτερινό δρομολόγιο το βλέπω να ταξιδεύει με 20 κόμβους και είναι κρίμα για αυτό το βαπόρι.Στην άλλη περίπτωση όμως τί θα γίνει,αν δηλαδή η ΑΝΕΚ το βάλει μαζί με το Αριάδνη..τότε θα έχει 3 πλοία στη γραμμή;Πολλά λοιπόν τα ερωτηματικά!

Posted

Den iparchi periptosi na pai me 32 milia to Olympic Champion,

teties taxitites den ton vazane na piani oute tin proti chronia pou eitane se eggiisi. Ante na ton pigenoune an theloune me 28/29 to poli opos Knossos/Festos Palace.

Stin grammi tis italias pou ta esoda einai trella se sxesi me tin Aktoploia den pane sinithos parapano apo 28 kts

  • 5 weeks later...
Posted

Giro stis 17.00 efige simera apo Patra kai anamenete na ftasi ayrio to proi kata tis 8.00 sto Pirea.

Kala taksidia stin kenourgia kai prosorini grami.

Posted

Το πλοίο έδεσε σήμερα το πρωϊ στις 08.10. Κάθισα και το χάζευα από τον ΗΣΑΠ για 5 λεπτά και ομολογώ πως άν και έχω ταξιδέψει μαζί του απο Ανκόνα-Πάτρα μου φάνηκε αν μη τι άλλο επιβλητικο, ιδιαιτερα οι τεράστοι καταπέλτες.

Δεν ξέρω αν επιτρέπεται στα πλαίσια του thread να το αναφέρω εδώ αλλά θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία που είχα στο συγκεκριμένο βαπόρι πριν απο 5 χρόνια. Είχα μαζέψει και φορτώσει τα υπάρχοντα μου στο αυτοκίνητο μετά από 8 χρόνια Βελγιο για σπουδες και μετά απο ένα non-stop ταξίδι Βρυξέλλες-Ανκόνα σε 12,5 ώρες φτάσαμε με τον αδελφό μου στο ιταλικό λιμάνι για να μάθουμε ότι λόγω φάρσας το πλοίο έχει 5ωρη καθυστέρηση. Μόλις αντίκρισα το βαπόρι η αλήθεια είναι ότι έμεινα αναυδος αλλά δεν μου άρεσε που φαινόταν που άσπρο. Περι όρέξεως όμως...

Αφού τσιμπήσαμε κάτι ο αδελφός ξεράθηκε αφου συμπλήρωνε 24 ώρες αυπνος και γω βγήκα στη πρύμνη εκει που είναι η πισίνα για ένα τσιγάρο. Είχε βραδιάσει και είμασταν πλέον στο μέσο της Αδριατικής με ένα γεμάτο 8αρι. Μόλις τέλειωσα το τσιγάρο μπήκα μέσα και άρχισα να περπατάω σε ένα διάδρομο που συνδεει τη πρύμνη με τα σαλόνια ταλαντευόμενος λόγω του καιρού. Ήταν λίγο να πας ευθεία. Και τότε από την αντίθετη κατεύθυνση βλέπω κάποιον με μια τετράδα Heineken εκ των οποίων μια ανοικτή να έρχεται προς το μέρος μου τρεκλίζοντας. Όταν διασταυρωθήκαμε με είδε και μένα που πήγαινα από δω και από κεί λόγω κύματος και γεμάτος συμπόνοια μου λέει "Είμαι και γω φιλαράκι, αλλά είσαι και συ...." και μου πρόσφερε μια μπύρα.:confused:

Posted

καθυστερισε γιατι περιμενε φορτηγα επειδη αλλαξε δρομολογιο.πηρε καμια 70 φορτηγα σιγουρα τωρα γυρισα απο Πειραια.εξαλλου θα φτασει ανετα στα Χανια κ γρηγορα με τα 27.6 που παει

Posted

Σκεφτείτε λοιπόν, ότι σε ένα κυκλικό δρομολόγιο Πειραιάς - Χανιά - Πειραιάς, το πλοίο αυτό θα καταναλώνει διπλάσια καύσιμα από Λατό - Λισσός, μεταφέροντας περίπου τον ίδιο αριθμό φορτηγών, ΙΧ και επιβατών... με μειωμένες τιμές εισιτηρίων...

Posted

Ναι αλλα η εταιρια εχει κοστος για ενα πλοιο. Πληρωματα, λιμανιατικα κτλ κτλ. Αν και ειναι ξεκαθαρο οτι ειναι επιδειξη δυναμης απο πλευρας ΑΝΕΚ. Δεν την ενδιαφερει το οικονομικο αποτελεσμα για αρχη αλλα να δειξει οτι ειναι ανωτερη του ανταγωνισμου

Posted

Ούτως ή άλλως τα καύσιμα επηρεάζουν περισσότερο όλων τα οικονομικά αποτελέσματα. Λιμανιάτικα πληρώνει αφού χρησιμοποιεί και τα 2 λιμάνια την ίδια ημέρα για λιγότερο χρόνο. Ασε δε, που χάθηκε το πλεονέκτημα της βραδυνής αναχώρησης για να προλαβαίνουν τα φορτηγά, συν τα μειωμένα έξοδα bar και εστιατορίων στο δρομολόγιο επιστροφής, λόγω της ώρας. Είδωμεν πόσο θα κρατήσει, ώστε να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...