margaritis24 Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Τους πιο πολλους τους εχασε η Κρητη κ οι Σποραδες!!!
cyclades_shipping Posted June 17, 2024 Posted June 17, 2024 Επίσης βλέπουμε ότι στα οχήματα ,στην 2η θέση κατω από τις γραμμές της Κρήτης βρίσκεται η γραμμή της Ραφηνας !
Strofalos Posted June 18, 2024 Posted June 18, 2024 Κάνει μπαμ η γραμμή του Πρέβελης/Χίος. Συν 339% στους επιβάτες και συν 139% στα οχήματα! Τρομακτική αύξηση!!! Εξηγείται εν μέρη από το γεγονός πως την εποχή εκείνη την γραμμή την έκανε ο Αγούδημος αλλά και πάλι, η αύξηση είναι γεωμετρική..!
NOMIKOS LINES Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Το αιγαίο έχει μείνει στην ακτοπλοΐα του 1980!! Τέλος. Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και (επιδοτήσεις δρομολογίων). Είναι τρέλα να πηγαίνεις απευθείας Πειραιά Χανιά. Πειραιά- ηράκλειο. Πειραιά Χίο. Πειραιά Μυτιλήνη . Και να μην μπορείς να πας Πειραιά -ρόδο. Μιλάμε για τρέλα. Νυχτερινά ro-ro στις παραπάνω γραμμές και γρήγορα επιβατικά με πολυτελέστατους εσωτερικούς χώρους κοινόχρηστους και ταχύτητες 25-26 μίλια. Για ημερήσια πρωινά δρομολόγια. Η Άποψη μου αυτή είναι. Κρήτη- Χίος-Μυτιλήνη - Ρόδος έχουν και αεροδρόμια.
iord Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Ως επιβάτης Κρήτης εγώ μπορώ να κρατήσω το βραδυνό δρομολόγιο που με βολεύει η θα στείλω το αμάξι με το ρόρο και θα πάω πρωί με το αεροπλάνο;;; Παιδιά σοβαρά τώρα, από εκεί που συζητούσαμε για μια γραμμή που προτάθηκε για το αν θα είχε ένα νόημα έχουμε φτάσει να βγάζουμε πρόγραμμα και να απαιτούμε πλοία, δρομολόγια για το σύνολο της ακτοπλοΐας χωρίς καν να υπάρχει κάποιο υπόβαθρο. Ειδικά στις Κυκλάδες τι λείπει ακριβώς και είναι στην εποχή του 1980? Τα νεότερα πλοία στην Ελλάδα εκεί είναι, τα συμβατικά είναι με 23+ και τα ταχύπλοα 30+ μίλια, από πού και ως που είναι αυτό εποχή 1980. Και έλα αυτά τα συμβατικά με πολυτελέστατους της εσωτερικούς χώρους και τα 26 μιλια τα βραδινά ρόρο ποιος θα τα βάλει; Ποιος θα τα πληρώσει; Πώς θα υποστηριχθούν λειτουργικά;; Όταν κάποιος έχει μια τόσο ριζοσπασική ιδέα, μπορεί ρεαλιστικά να την στηριξεί κάπου η απλά λέει τον ευσεβή πόθο του?
NOMIKOS LINES Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Αγαπητέ iord σε όλο το κείμενο που έγραψα αναφέρθηκα ότι στο αιγαίο έχουμε εποχές! 1980 όχι ταχύτητες ούτε καράβια. Εποχές (πρακτικές) επίσης δεν θεωρώ ότι οι κυκλαδες αντιπροσωπεύουν ΟΛΟ το αιγαίο αλλά ένα μικρό κομμάτι του με ΤΕΡΑΣΤΙΑ έσοδα.
SuperRunner Posted October 11, 2024 Posted October 11, 2024 Το μόνο που δε διάβασα ακόμα από κανέναν σας, είναι να ναυπηγηθούν "συμβατικά ταχύπλοα" με ταχύτητες Worldchampion.
proud_ionian Posted January 24 Posted January 24 (edited) 7 hours ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said: για τη μετεπειτα θρυλικη ακτοπλοια των 80'ς και μεσα 90'ς.... Η οποία έκλεισε με το πολύνεκρο ναυάγιο του Express Σαμίνα, ενώ είχε δώσει άλλα τέσσερα τουλάχιστον. Το επίσης πολύνεκρο Χρυσή Αυγή και τα Νηρεύς, Ιόνιον και Ποσειδών Εξπρές. Άσε έξω το Ζάκυνθος, γιατί ήταν στο Ιόνιο σε γραμμή χωρίς τον έντονο ανταγωνισμό του Αιγαίου. Edited January 24 by proud_ionian
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted January 24 Posted January 24 (edited) Εκτος του Ποσειδωνα που εφταιξε ο ανταγωνισμος δηλαδη στα υπολοιπα? Αν και σε αυτον μαλλον οι λιμενικες αρχες κατ εμε ειχαν την ευθυνη. Νηρευς? Μαλλον επι του Πονηρευς...Ιονιον? Χμμμμ..Σαμινα?Εγκληματικη αμελεια κτλ κτλ.. Edited January 24 by polmyt quote
Ermenegildo Posted January 25 Posted January 25 για τον ποσειδωνα εχω τρελες αμφιβολιες για το αν εφταιγε ο ανταγωνισμος... η ο εσωτερικος ανταγωνισμος........ επειδη ημουν εκει σε ολα...
Annivas Posted January 25 Posted January 25 Το ίδιο πιστεύω κι εγώ . Υπήρχαν πολλές φωνές μέσα στην εταιρεία που εξέφραζαν διαφορετικές απόψεις. Μια από αυτή ήταν η αλλαγή πλοιαρχιας του πλοίου η οποία υιοθετήθηκε χωρίς να υπάρχει λόγος .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now