Nick the Greek Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 Ταχύπλοο και με καμπίνες να κάνει overnight ταξίδια? Ποιό ακριβώς θα ήταν αυτό που έχει καμπίνες για επιβάτες, και πόσα πληρώματα θα χρειαζόταν για να πάει και να έρθει στη Ρόδο? Ο Ηλιόπουλος επί παραδείγματι με το Champion Jet 1, για 2 ενήλικες και 1 ΙΧ μετ' επιστροφής για Μυτιλήνη ζητά στην οικονομικότερη θέση(silver), EUR 583 (!!!!!). Όσο ένα εισιτήριο μετ' επιστροφής για Νέα Υόρκη. Η ίδια υπηρεσία δηλαδή για τη Ρόδο πόσο θα στοίχιζε?
SuperRunner Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 (edited) Δεν υπάρχει τέτοιου είδους ταχύπλοο και κακώς δε το ανέφερα. Διπλό πλήρωμα χρειάζεται. 241€ με επιστροφή το όχημα στο Πειραιάς-Λέσβος και 172€ στην οικονομικότερη θέση οι ενήλικες με επιστροφή στην ίδια διαδρομή. EUR 412 σύνολο. Η διαφορά των 170€ με τη τιμή του Ηλιόπουλου βγαίνει σε βενζίνες, διόδια συν έξοδα σε στάσεις. Μάλλον το εγχείρημα είναι πετυχημένο για Λέσβο από τη Συμπρωτεύουσα. Για Ρόδο ούτε συζήτηση γιατί προφανώς μιλάμε για μεγαλύτερη απόσταση άρα σχεδόν τιμή εις διπλούν. Αλλά αν από την επιδότηση μπορεί να έχει όσο το δυνατόν χαμηλές τιμές, γιατί όχι;; Αλλά για μία τέτοια γραμμή κατά κύριο λόγο θες πλοία όπως προανέφερα. ΧΙΟΣ/ΜΥΚΟΝΟΣ και όχι Champion Jet 1 η Superrunner Jet. Edited August 16, 2022 by SuperRunner
Nick the Greek Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 2 hours ago, SuperRunner said: Αλλά αν από την επιδότηση μπορεί να έχει όσο το δυνατόν χαμηλές τιμές, γιατί όχι;; Σε καμιά Νορβηγία μπορεί να συμβαίνουν αυτά. Στην Ελλάδα που σε επιδοτούμενες δεν ανοίγουν καν οικονομική θέση και πουλάνε μόνο business με την ανοχή του Κράτους και σε υποχρεώνουν να πληρώνεις τα λύτρα του Βασιλιά για εισιτήριο, ούτε στο έτος 3000.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now