Earl Granville Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Ήταν κι η ταχύτητα ένας λόγος αλλά ο βασικότερος είναι ότι το βύθισμα , το μήκος και κυρίως οι ελικτικές του δυνατότητες δεν του επιτρέπουν να δέσει σε αυτό το λιμάνι με οποιοδήποτε καιρό. Κυρίως με νοτιάδες και σοροκάδα οποιαδήποτε προσπάθεια να δέσει αυτό το πλοίο στο λιμάνι της Πάτμου θα ήταν ηρωική. Όσο για το τι θα κάνει το βαπόρι δεν ξέρουμε ακόμη. Υπάρχει μια συνεργασία που μόλις τώρα ανακοινώθηκε με την ΑΝΕΚ , το βαπόρι έχει τεθεί προς πώληση εδώ και πολύ καιρό, Ιούνιος μπαίνει και κάθεται άπραγο στον νέο μόλο, η εταιρε΄'ια δεν έχει ανακοινώσει τίποτα για το μέλλον σε κάποια γραμμή, οπότε αν είχα λεφτά θα τα έβαζα στο να μείνει δεμένο τουλάχιστον μέχρι τον Οκτώβρη που ξεκινάν οι επισκευές παρά να μπει από Θεσσαλονίκη.
gpap2006 Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Με προβληματίζει κι εμένα το γεγονός πως φτάσαμε 30/5 και ακόμα τίποτα στο θέμα σύνδεσης Θεσσαλονίκης με Κυκλάδες ή Δωδεκάνησα. Πέρσυ 4 Ιουνίου ξεκίναγε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ. Ίσως οι Θεσσαλονικείς πρέπει να συνηθίζουν στην ιδέα πως για να βλέπουν τα νησιά πρέπει να έρχονται Αθήνα.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 εάν δε ετοιμασθεί η εξωτερική προβλητα και ξαναμπεί το μεγάλο BS στη Κάλυμνο...εύκολα μπορεί να ελευθερωθεί το τρίτο δρομολόγιο από Πειραιά για να κάνει την Θεσσαλονίκη. Όσο για τα λιμάνια, Καρλόβασι επ ουδενί δεν μπαίνει, στο Βαθύ καλοκαίρι στην εξωτερική προβλήτα μπορεί να δουλέψει αλλά χειμώνα με τους νοτιάδες ή με τους ισχυρούς βοριάδες δεν θα κάνει δουλειά. Για Πάτμο είναι πολύ μεγάλο και πάντα όταν έκανε τις επισκευές των Ροδίτικών η εταιρεία ποτέ δεν το έστελνε από αυτό το λιμάνι. Στα παραπάνω να προσθέσω ότι σύμφωνα με τα νεώτερα, η εξωτερική προβλήτα της Καλύμνου προβλέπεται να είναι έτοιμη τέλος Ιουλίου. Οπότε για το επόμενο δίμηνο ούτε το Horizon μπορεί να πιάσει Κάλυμνο, ούτε και να κόψει το τρίτο δρομολόγιο ο Διαγόρας. Και πλέον μέσα σε αυτή την κατάσταση, δεν βλέπω κανένα λόγο η Blue Star να προσθέσει άλλη μια ανακατωσούρα στα δρομολόγιά της, όταν ήδη έχει ένα σοβαρό παράγοντα αβεβαιότητας, τον χρόνο έλευσης του Δήλος. Και χωρίς να μπορώ να αποκλείσω κανένα ενδεχόμενο δεν θα με εξέπλητε να έβλεπα στη γραμμή κανένα Θεόφιλο...και να γελάσει και το παρδαλό Σαμιώτικο κατσίκι... Έπειτα αυτή η εταιρεία δεν μας έχει συνηθίσει σε ευκαιριακές δρομολογήσεις πλοίων αλλά σε δρομολογήσεις με προοπτική 12μηνης απασχόλησης του πλοίου. Έπειτα το ΟΡΑΙΖΟΝ είναι ένα πολύ μεγάλο βαπόρι κι εξαιρετικό αλλά πολυδάπανο για να γίνει αγονόπλοιο και να αποβλέπει σε μια επιδότηση και σε 1 μήνα σεζόν. Χώρια που το πλοίο δεν είναι φτιαγμένο για τέτοια δρομολόγια και στα Χανιά έδειξε ότι μόλις ζορίστηκε , άρχισε να βγάζει βλάβες. Πόσο μάλλον όταν θα αρχίσει τα προσανάποδα στις στρούγκες. Και όπως και να το δει κανείς είναι κρίμα από το Θεό το Οράιζον να γίνει αγονόπλοιο του ΒΑ Αιγαίου και να δουλεύουν (και μάλιστα κερδοφόρα) στις κύριες γραμμές του ΒΑ Αιγαίου πλοία κλάσεις υποδεέστερα του Οράιζον. Και μάλιστα αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν (εάν είναι δυνατόν) να σκεφθεί κανείς να βάλει τέτοιο πλοίο στο Σίγρι και να μην το βάλει (αυτό ή άλλο) στην κύρια γραμμή Χίου-Μυτιλήνης. Λιγότερη καταπόνηση θα είχε το πλοίο και περισσότερα έσοδα...και μάλιστα όλο τον χρόνο και με μακροχρόνια προοπτική.
margaritis24 Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 εγω θα πονταρα στο ιεραπετρα το οποιο επισκευαζεται στο περαμα
Nikos_Chania Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Μπα, αυτό θα το στείλουν στην Κύπρο σύμφωνα με το Ελληνική Ακτοπλοία... ειδάλλως κι εμένα δεν θα μου φαινόταν περίεργο αν το βλέπαμε έτσι...
gpap2006 Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Εκτός αν στείλουν κανα ΚΡΗΤΗ στην Κύπρο και κάνει το ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ το Σαλονικιώτικο.
Nikos_Chania Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Ναι. Όντως θα μπορούσε να το κάνει σε συνδυασμό με την άγονή του στα Δωδεκάνησα...
kostas-93 Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 Φτανουμε στο Καρλοβασι που εχω την εντυπωση οτι λογω των βυθισματων μπορει να μην ειναι καταλληλο για το πλοιο.Θα μπορουσε λοιπον το πλοιο να πιανει Βαθυ οπως εχει ειπωθει κ παραπανω. ) ) παιδια στο Καρλοβασι εχει τελειώσει το νεο λιμανι αλλα αν και εχουν γίνει εγκαίνια εδω και δυο χρονια δεν το εχουν παραδώσει απ οτι λένε θελει ακόμα λιγο εκβάθυνση ( μάλλον φράγκα θελουν ) και οι μπιγες ειναι εδω και ίσως ήρθε η ωρα να το παραδώσουν.
NHSOS XIOS Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 ήθελα να κάνω μια επισήμανση σχετικά με την ίδια την είδηση. Υπάρχουν άπειρες αναπαραγωγές και παραλλαγές...ανάλογα το μεράκι του καθενός στην αντιγραφή. Η αρχική όμως εκδοχή της είδησης είναι η παρακάτω, χωρίς όμως να υπάρχει καμιά αναφορά στην πηγή πληροφόρησης, πχ ΥΘΥΝΑΛ, κάποιος Δήμος, η Blue Star...κάποιος σχετικός τέλος πάντων. Η ιδιαίτερη βέβαια αναφορά στη Σάμο υποψιάζει για σαμιώτικη πηγή...χωρίς όμως να μαθαίνουμε ποιά είναι αυτή. Νομιζω οτι το ρεπορταζ της Σαμιακης(απο το 16:28) στις 27/5 ξεκινησε την ειδηση και ολο το υπολοιπο net ακολουθησε Το περιεργο ειναι οτι δεν λεει πουθενα για Blue Star
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 30, 2011 Posted May 30, 2011 (edited) Ναι λογικό φαίνεται να είναι αυτή η αρχική πηγή. Για Blue Star μπορεί να μην είπε, είχε όμως χορταστικά πλάνα από...Θεόφιλο. Τώρα από που προκύπτουν αυτές οι 13 ώρες που λέγονται από Θεσ/νίκη για Σάμο...δεν γνωρίζω. Ο Διαγόρας πέρυσι έκανε νομίζω πάνω από 15 ώρες. Και χωρίς να μπορώ να αποκλείσω κανένα ενδεχόμενο δεν θα με εξέπλητε να έβλεπα στη γραμμή κανένα Θεόφιλο... Edited May 30, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 31, 2011 Posted May 31, 2011 Σύμφωνα με τον Αγγελιοφόρο, μέχρι στιγμής δεν υπάρχει τίποτε σίγουρο, πλην του Ταξιάρχη. Και για τα υπόλοιπα μόνο υποθέσεις, όπως αυτές που κάνουμε παραπάνω.
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 3, 2011 Posted June 3, 2011 Ας δούμε και την απάντηση του ΥΘΥΝΑΛ, στο προηγούμενο δημοσίευμα του Αγγελιοφόρου, σχετικά για την γραμμή που συζητάμε, αλλά και για όλες τις γραμμές από Θεσσαλονίκη. Όσα ήδη ξέρουμε και για τα υπόλοιπα...από Ιούλιο με αναθέσεις. Εν ολίγοις, καλά κρασά... ΥΓ Λέτε την ανταπόκριση της γραμμής με Φούρνους και Ικαρία να την κάνει το Οράιζον?
NHSOS XIOS Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Απ οτι ακουσα φετος ξεχναμε την γραμμη λογω κρισης(και γενικοτερου μπαχαλου που επικρατει στην χωρα συμπληρωνω εγω)
proud_ionian Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 κριμα στην κολοκυθια αν θα ειναι διαγορας ή horizon
NHSOS XIOS Posted June 21, 2011 Posted June 21, 2011 Η αλληλογραφια Σιγριον blog και Blue Star για την γραμμη Νομιζω και 15 Αυγουστου να φτασουμε,παλι δεν θα ξερουν
NHSOS XIOS Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣ η Blue Star δεν ενδιαφερεται πια για την γραμμη(τα εχουμε πει κ παραπανω) Δεν έχει αίσιο τέλος, έως τώρα, η προσπάθεια εξεύρεσης πλοίου που θα καλύπτει τη θερινή άγονη γραμμή που συνδέει τη βόρεια Ελλάδα με το λιμάνι του Σιγρίου. Το δρομολόγιο αυτό έχει επιδότηση 90.000 ευρώ και προεκτείνεται ως τα Δωδεκάνησα. Κατά πληροφορίες, η Blue Star ήδη απάντησε ότι δεν ενδιαφέρεται για τη δρομολόγηση του πλοίου «Διαγόρας» στη γραμμή.Οι τουριστικές επιχειρήσεις της δυτικής Λέσβου είχαν στηρίξει πολλές ελπίδες στη δρομολόγηση πλοίου στη συγκεκριμένη γραμμή, καθώς έχουν δει ουσιαστική αύξηση του τζίρου τα καλοκαίρια που υπάρχει πλοίο. Οι προσπάθειες συνεχίζονται, όμως από τη στιγμή που ήδη διανύουμε την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου, είναι δύσκολο να βρεθεί πλοίο που θα αναλάβει άμεσα την εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή. Εν τω μεταξύ, λύεται εντός των ημερών η σύμβαση του Ελληνικού Δημοσίου με την ΑΝΕΚ για την άγονη γραμμή Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη. Η κίνηση αυτή ήταν απαραίτητη προκειμένου να γίνει νέα ανάθεση της γραμμής μετά από διαγωνισμό.
NHSOS XIOS Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 Και η απάντηση Χαλκιώτη στις καταγγελίες της ΝΕΛ, μαζί με το οριστικό τέλος (για φέτος) για τη γραμμή Θεσ/νίκη-Δωδεκάνησα. Νομιζω οτι το ποσο επιδοτησης που εδινε το υπουργειο για αυτη την γραμμη μαλλον δεν 'εκανε' σε καμια εταιρια,διαφορετικα οχι μονο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ αλλα και HORIZON θα βλεπαμε αν τα ευρωπουλα ηταν πολλα. ΥΓ.Μπορει βεβαια οι εταιριες να σκεφτηκαν και καπως ετσι ΄για ενα μηνα,μεσα στην κριση,ας περναει ολη η Ελλαδα απο Πειραια να γεμιζει τα πλοια μας κι ας αφησουμε τις αγονες που αργουν κιολας να μας τις πληρωσουν'.
rhodian Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Καλησπέρα Τον Μάιο που μας πέρασε είχε δημοσιευθεί σε διάφορα sites ότι μετά από σχεδόν μία δεκαετία θα ξεκινούσαν (κάποια στιγμη) δρομολόγια στη γραμμή Θεσσαλονίκη (ή Καβάλα)- Βόρειο Αιγαίο - Δωδεκάνησα, καθώς ήταν μέσα στις γραμμές που είχαν προκηρυχθεί. Ωστόσο από τοτε μεχρι σήμερα δεν έχω δει καποια εξέλιξη για το συγκεκριμένο θέμα, παρα μόνο τη γραμμή του BS Myconos από Καβάλα μέχρι Σάμο και Πειραιά. Γνωρίζει κάποιος αν όντως θα ξεκινήσουν δρομολόγια ;
Panagia Ekatontapiliani Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Για να ξεκινήσουν αυτά τα δρομολόγια πρέπει να υπάρχει ενδιαφέρον από κάποια εταιρεία, που να δηλώσει συμμετοχή στην άγονη γραμμή για την επιδότηση της. Αλλά δεν υπήρξε ενδιαφέρον, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσει κάποιο δρομολόγιο.
Agaios Posted December 11, 2020 Posted December 11, 2020 Το ερχόμενο καλοκαίρι (βέβαια αν συνεχιστεί η πανδημία) δεν θα είναι έκπληξη κάποια εταιρεία να δηλώσει ενδιαφέρον για την γραμμή. Για εμένα δεν θα αποτελούσε έκπληξη να μπει το Ολύμπους στην γραμμή,αν το έχουμε μέχρι το καλοκαίρι(και ας είναι δύσκολο το εγχείρημα).
Samianshiplover Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 (edited) 15 hours ago, proud_ionian said: εχει ξαναγραφτει. με τοσα που εχουμε δει, τπτ δεν αποκλειεται Θα ήταν βιώσιμο το δρομολόγιο Ρόδου Θεσσαλονίκης με το συγκεκριμένο πλοίο ; Μιας και απο όσο θυμάμαι το δρομολόγιο πρέπει να είναι επιδωτουμενο Edited August 16, 2022 by proud_ionian μεταφορά
Annivas Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 αυτό το δρομολόγιο υπήρχε τότε που ακόμη οι δρόμοι από Αθήνα για Θεσσαλονίκη δεν ήταν καλοί , κι επίσης οι πτήσεις από Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη ήταν ανύπαρκτες. Από εκείνη την εποχή πολλά έχουν αλλάξει και δεν ευνοούν κάτι τέτοιο και οποιαδήποτε επιδότηση θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως μία ακόμη διασπάθιση δημόσιου χρήματος. Τώρα με τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας - Θεσσαλονίκης , με πτήσεις από την συμπρωτεύουσα προς Ηράκλειο και στα περισσότερα νησιά, με τα ταχύπλοα να καλύπτουν εξ ολοκλήρου το κομμάτι Ηράκλειο - Σαντορίνη - Ίος - Πάρος - Νάξος - Μύκονος , με ταχύπλοα που καλύπτουν το κομμάτι Θεσσαλονίκη - Σκιάθος... θα ήταν σκάνδαλο αν έβγαινε καμία επιδότηση για να πάει κάποιο βαπόρι σε αυτή την γραμμή.
proud_ionian Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 παλια αν θυμαμαι καλα, δεν επιδοτειτο. ηταν στην αδεια σκοπιμοτητας του Πατμος. Μετα επι Attica επιδοτηθηκε για δυο τρια καλοκαιρια
rhodian Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 6 hours ago, Annivas said: Από εκείνη την εποχή πολλά έχουν αλλάξει και δεν ευνοούν κάτι τέτοιο και οποιαδήποτε επιδότηση θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί ως μία ακόμη διασπάθιση δημόσιου χρήματος. Για την μετακίνηση από νησί των Δωδεκανήσων σε νησί του Βορείου Αιγαίου δεν έχει αλλάξει τίποτα απολύτως προς το καλύτερο. Γιατί απλά δεν υπάρχει πλεόν η δυνατότητα ακτοπλοϊκής μετακίνησης μεταξύ τους. Ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί ο Διαγόρας από τα Δωδεκάνησα πιάνει Λέρο, και όχι Ρόδο ή και Κω (1 φορά την εβδομάδα), νησιά από τα οποία θα είχε σαφώς μεγαλύτερη κίνηση. Σημειωτέον ότι στη Λέρο δεν υπάρχει ανταπόκριση με άλλο πλοίο της γραμμής. Όσον αφορά την επιδότηση, καλύτερα να έδιναν σε μία τέτοια γραμμή που θα έδινε πνοή στα νησιά και δυνατότητα διαπεριφερειακής μετακίνησης, πάρα σε κάτι ανεκδιήγητες, τύπου Θεσσαλονική - Σποράδες, Θεσσαλονική - Μυτιλήνη (με ταχύπλοο και με το Σμύρνα...) και αλλες...
SuperRunner Posted August 16, 2022 Posted August 16, 2022 Για έναν επιβάτη από τη Βόρειο Ελλάδα είναι καλύτερα να επιδοτηθεί ένα ταχύπλοο π.χ. από Θεσσαλονίκη παρά να υποστεί τη ταλαιπωρία της Καβάλας ή του Πειραιά ή ακόμα και του Βόλου για Σποράδες. Τα 12νησα εξυπηρετούνται από επιδοτούμενα δρομολόγια και δε νομίζω να χρειάζεται να επιδοτηθεί εκ νέου. Ποιος θα το φανταζόταν ότι σε 7 ώρες με το Champion Jet 1 θα πήγαινε από Μυτιλήνη στη Θεσσαλονίκη ή σε 10 ώρες με το Blue Star Myconos. Θα μπορούσε να επιδοτηθεί το καλοκαίρι και για 12νησα από Βόρειο Ελλάδα αλλά χρειάζεται ταχύπλοο και με καμπίνες ή θα πρέπει να μπει ένα πλοίο τύπου Blue Star Chios/Myconos.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now