Jump to content
Shipfriends

Nordic Pearl (IMO 8701674)


Recommended Posts

Posted (edited)

Το Pearl of Scandinavia της DFDS στην Κοπεγχάγη σήμερα. Με το Crown of Scandinavia ενώνει την CPH με το Oslo, προσφέροντας μαζί καθημερινή σύνδεση.

1_DSC_0341.JPG

Edited by Nick the Greek
Posted

Ήσουν Eurovision; Α, 2006! LOL

Κι εσύ μου έχεις θυμίσει πολλά πλοία και "έρωτες" από Τυρρηνικό πέλαγος, πάντως ;) Τόσο που κάτι μου λέει πως θα γυρίσω "εκεί" πριν τον Σεπτέμβρη... Οff topic αλλά οκ!

  • 6 months later...
  • 6 years later...
Posted (edited)

Να αναφέρουμε ότι το Pearl of Scandinavia έχει μετονομαστεί από το 2011 σε Pearl Seaways. Το Pearl Seaways είναι κατασκευασμένο το 1989 με το όνομα Athena μέχρι το 1993 μετονομάστηκε σε Star Aquarius και στο τέλος του 1993 Langkapuri Star Aquarius. To 2001 άλλαξε το όνομα του σε Aquarius και το καλοκαίρι του 2001 πήρε το όνομα Pearl of Scandinavia και το 2011 πήρε το σημερινό του όνομα Pearl Seaways.

Edited by Nick the Greek
Links
Posted (edited)

πλοιο κοσμημα για την εποχη του.

ηταν και σε καποιο απο τα ημερολογια τους ships monthly τοτε, ως athena.

ξεκινησε απο τη viking line, περασε στη star cruises μετα το κανονι της viking, στις αρχες των 90s, οπως τα περισσοτερα vikingοβαπορα

Edited by proud_ionian
  • 4 weeks later...
  • 10 months later...
  • 2 weeks later...
Posted

Το Pearl Seaways θα μείνει στο ναυπηγείο Fayard για περίπου ένα μήνα για εργασίες συντήρησης αλλά και ανακαίνισης στο ξενοδοχειακό του, όπως θα αντικατασταθεί το καζίνο με ένα VIP συνεδριακό χώρο και θα αλλάξει θέση το εστιατόριο Μικρή Ιταλία

  • 1 year later...
Posted

Το πλοίο έχει πια ξεκινήσει δρομολόγια στην κλασσική του γραμμή Κοπεγχάγης - Όσλο με ενδιάμεσο σταθμό πια το Fredrikshavn της Δανίας, αναπληρώνοντας μερικώς το κενό που άφησε η Stena Line με την απόσυρσή της από τη γραμμή.

  • 1 year later...
Posted

Πάμε να πάρουμε μια γεύση δροσιάς από το fjord του Oslo. Στις οθόνες μας το Pearl Seaways που έχει βρίσκεται κανένα δίωρο από τον προορισμό του και πλέει μέσα σε ένα πραγματικα ειδυλλιακό τοπίο. Νορβηγία και Ελλάδα, δύο πανέμορφες χώρες, η κάθε μια με το δικό της τρόπο. Η διαφορά εντοπίζεται στο ότι οι Σκανδιναβοί φροντίζουν πάνω απ΄ όλα να μην βιάζουν το φυσικό τους περιβάλλον.

  • 1 month later...
  • 2 years later...
Posted

Έχει γίνει η αλλαγή πλοιοκτησίας του Pearl Seaways στα χαρτιά για την Rederi AB Gotland, το καινούριο SPV λέγεται Alvina Shipping A/S. Παρ’ όλ’ αυτά φαίνεται ακόμη την τεχνική διαχείριση να την έχει η DFDS ενώ ούτε μετονομασία έχουμε ακόμη.

Posted

Ταξίδεψα με αυτό το πλοίο πριν από δύο εβδομάδες. Έχει νέο ιδιοκτήτη αλλά δεν το αναφέρουν. Όλα εξακολουθούν να είναι ίδια με το DFDS να είναι το μόνο όνομα εταιρείας που ακούγεται στο πλοίο.

  • 3 weeks later...
Posted

Τα τέλη Οκτωβρίου δεν ήταν η καλύτερη εποχή για να επισκεφθείτε την Κοπεγχάγη. Ο χειμώνας ξεκίνησε, με έναν υγρό, παγωμένο άνεμο να πνέει στην αποβάθρα Langelinie καθώς περίμενα την άφιξη των Pearl Seaways της DFD Seaways στις 10:00. Είμαι πιο συνηθισμένος σε πιο ζεστά κλίματα και έτρεμα τόσο πολύ που ο άστεγος που κάμπινγκ στο αίθριο του κλειστού υπαίθριου καφέ που βρισκόταν εκεί κοντά, ήρθε και μου έδωσε ένα φλιτζάνι από τον καφέ που έφτιαχνε στη σόμπα του. Είπε ότι έμοιαζα ότι χρειαζόμουν ζέσταμα.

Οι Pearl Seaways και εγώ πηγαίνουμε πολύ πίσω, οπότε αυτό θα ήταν μια ευτυχισμένη επανένωση. Το ίδιο το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1989 ως Athena για τη σουηδική εταιρεία Rederi AB Slite, μέρος της κοινοπραξίας Viking Line.

Ο Slite χρεοκόπησε το 1993. Η Athena και το πανομοιότυπο Kalypso πουλήθηκαν στο Genting Group της Μαλαισίας για να γίνουν Star Aquarius (επίσημα Langkapuri Star Aquarius) και Star Pisces. Μετά από εκτεταμένες μετατροπές έγιναν τα πρωτοποριακά κρουαζιερόπλοια της νεοσύστατης Star Cruises, της εταιρείας που έφερε τις σύγχρονες κρουαζιέρες μαζικής αγοράς στην Ασία.

Ταξίδεψα με το Star Aquarius τρεις φορές και πάντα εντυπωσιάστηκα με το υψηλό επίπεδο με το οποίο διατηρήθηκε και λειτουργούσε. Τότε ήταν ακόμα ένα σχετικά νέο πλοίο, είχε φωτεινή τροπική διακόσμηση, πολλά εστιατόρια και παρόλο που ήταν ένα πλοίο υψηλής πυκνότητας με μικρές καμπίνες, πολλοί από τους επιβάτες πέρασαν το ταξίδι στα τεράστια καζίνο που ήταν χτισμένα στο πρώην κατάστρωμα αυτοκινήτων, αφήνοντας πολλά του χώρου αλλού για όλους τους άλλους που μόλις ήρθαν για την κρουαζιέρα.

Το Star Aquarius πουλήθηκε στην DFDS το 2001, αφού αντικαταστάθηκε από νεότερα, ειδικά κατασκευασμένα κρουαζιερόπλοια. ενώ το Star Pisces θα συνέχιζε με το Star για άλλα 20 περίπου χρόνια τρέχοντας ολονύχτια κρουαζιέρες τζόγου έξω από το Χονγκ Κονγκ.

Η DFDS έκρινε το 40.000-gt Star Aquarius ως ιδανικό πλοίο για το ολονύκτιο δρομολόγιο του πλοίου μεταξύ Κοπεγχάγης προς Όσλο. Το πλοίο στάλθηκε σε ναυπηγείο στο Άαλμποργκ της Δανίας, όπου μετατράπηκε ξανά σε πορθμείο. Μεγάλο μέρος της εργασίας περιελάμβανε την απογύμνωση των καζίνο και τις καμπίνες πληρωμάτων που είχαν εγκατασταθεί στα πρώην καταστρώματα αυτοκινήτων και την αποκατάσταση αυτών των χώρων στον προηγούμενο ρόλο τους.

Η πολύχρωμη διακόσμηση του Star απογυμνώθηκε με το εσωτερικό να ανακαινίζεται σε σκανδιναβικό στιλ.

Το πλοίο αναδύθηκε από το ναυπηγείο ως το Μαργαριτάρι της Σκανδιναβίας.

Μια άσκηση αλλαγής επωνυμίας στο DFDS το 2011 είδε το πλοίο να μετονομαστεί σε Pearl Seaways και το λευκό "κρουαζιερό" χρώμα που φορούσαν τα πορθμεία της εταιρείας αντικαταστάθηκε από το σκούρο μπλε κύτος και το λευκό επάνω μέρος που φορούσαν προηγουμένως μόνο τα φορτηγά πλοία της εταιρείας.

Σε κάποιο λιμάνι μετά από αυτό, το πλοίο ανακαινίστηκε ακόμη μια μεγάλη, με τους εσωτερικούς χώρους να ανακαινίζονται ξανά, αλλά αυτή τη φορά σε ένα θλιβερό μαύρο/άσπρο/γκρι χρωματικό σχέδιο. Το πλοίο στερείται σχεδόν εντελώς χρώματος και το όλο πράγμα απλώς ουρλιάζει εταιρική μουντότητα.

Δεν βοήθησε που ο καιρός έξω ήταν εξίσου σκοτεινός και καταθλιπτικός. Τουλάχιστον το πλοίο είχε στολιστεί για τα Χριστούγεννα που έδωσε λίγο χρώμα στους εσωτερικούς χώρους. Και υπήρχαν μερικά όμορφα μοντέλα παλαιότερων πλοίων DFDS στην οθόνη.

Πριν από λίγους μήνες, η DFDS ανακοίνωσε προς έκπληξη όλων ότι πούλησε την επιχείρηση φέρι μποτ του Όσλο στο Gotlandsbolaget (Rederi Gotland) της Σουηδίας σε μια συμφωνία που περιελάμβανε την Pearl Seaways, την Crown Seaways, το πλήρωμα και το προσωπικό της ξηράς.

Η DFDS εκτελούσε υπηρεσίες επιβατών μεταξύ Κοπεγχάγης και Όσλο από το 1867. Υποθέτω ότι αναγνώρισαν ότι πολύ σύντομα θα πρέπει να επενδύσουν μεγάλα χρηματικά ποσά για να αντικαταστήσουν δύο οχηματαγωγά 30+ ετών και αποφάσισαν ότι τα χρήματα θα δαπανηθούν καλύτερα σε νέα φορτηγά πλοία.

Το Gotlandsbolaget υποσχέθηκε να δαπανήσει μεγάλα χρηματικά ποσά για την αναβάθμιση των πλοίων, κάτι που ελπίζουμε ότι σημαίνει να εισάγουμε κάποιο χρώμα σε αυτούς τους ασπρόμαυρους εσωτερικούς χώρους. Ωστόσο, με όλο και πιο αυστηρούς κανονισμούς της ΕΕ για τις εκπομπές στον ορίζοντα, φαντάζομαι ότι η αντικατάσταση αυτών των πλοίων με νέα που μπορούν να λειτουργούν με εναλλακτικά οικολογικά καύσιμα θα είναι υψηλή προτεραιότητα.

Το Pearl Seaways παραδόθηκε στο Gotlandsbolaget δύο εβδομάδες πριν από το ταξίδι μου. Οι επιβάτες που επιβιβάζονταν εκείνη την ημέρα δεν θα γνώριζαν ποτέ τι συνέβαινε, καθώς όλα εξακολουθούσαν να χαρακτηρίζονται ως DFDS.

Θα δώσω στο DFDS πλήρη εύσημα για την εκτέλεση μιας λειτουργίας κορυφαίας ποιότητας. Το Pearl Seaways ήταν σε εξαιρετική κατάσταση για ένα πλοίο 35 ετών. Το δανέζικο πλήρωμα ήταν αισιόδοξο, φιλικό και επαγγελματικό παρά το φόβο ότι μπορεί να αντικατασταθούν από φθηνότερο πλήρωμα των Φιλιππίνων στο μέλλον.

Για αυτή τη μίνι κρουαζιέρα μετ' επιστροφής έκλεισα μια μικρή εξωτερική διπλή καμπίνα. Σίγουρα ήταν μικρό – μπήκες για να βρεις ένα μπάνιο στα δεξιά, δυο γάντζους για παλτό στον τοίχο στα αριστερά και ένα διπλό κρεβάτι που γέμιζε το υπόλοιπο δωμάτιο. Αυτή η καμπίνα ήταν αρχικά καμπίνα με μονό κρεβάτι, αλλά το μέγεθος του κρεβατιού αυξήθηκε αφαιρώντας το μικρό γραφείο μεταξύ του αρχικού κρεβατιού και του μπάνιου. Δεν θα ήθελα να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο σε μια τέτοια καμπίνα, αλλά ήταν μια χαρά για ένα άτομο για δύο νύχτες.

Το πλοίο αναχώρησε από την Κοπεγχάγη στις 16:00. Είχε ήδη σκοτεινιάσει εκείνη την ώρα. Πολλοί από τους επιβάτες ήταν μεσήλικες Νορβηγοί στο πόδι της επιστροφής της μίνι κρουαζιέρας τους και αποφασισμένοι να καταναλώσουν όσο περισσότερο φθηνό αλκοόλ μπορούσαν να καταναλώσουν τις επόμενες δώδεκα ώρες.

Στο κεντρικό σαλόνι προσφερόταν άφθονη ψυχαγωγία, ξεκινώντας με παιχνίδια όπως μπίνγκο και ιπποδρομίες. Αργότερα το βράδυ ένα συγκρότημα έπαιξε ροκ μελωδίες από τις δεκαετίες του 1980 και του 1990. Οι εορτασμοί της νύχτας ολοκληρώθηκαν με μια μεταμεσονύχτια ντίσκο, όπου έπαιζε περισσότερο το Euro-rock της δεκαετίας του 1980 και του 1990 από έναν DJ. Άλλα μπαρ διάσπαρτα γύρω από το πλοίο παρουσίαζαν επίσης ζωντανή μουσική και ήταν πολύ απασχολημένα.

Υπήρχαν πολλές προσφορές στο γαστρονομικό μέτωπο. Έκανα κράτηση για τα δείπνα μου στο εστιατόριο με μπουφέ του πλοίου, το οποίο σέρβιρε έναν ειδικό χριστουγεννιάτικο μπουφέ. Η ποικιλία και η ποιότητα του φαγητού ήταν εξαιρετικά καλή – αρκετά για να με βάλει σε λήθαργο για το φαγητό και να με στείλει για ύπνο για νωρίς το βράδυ.

Ξύπνησα το επόμενο πρωί στις 05:30 λαχταρώντας ένα φλιτζάνι καφέ. Το καφενείο του πλοίου δεν επρόκειτο να ανοίξει για άλλη μια ώρα περίπου, αλλά ο νυχτοφύλακας που επάνδρωνε το γραφείο του γρι-γρι μου πήρε ευγενικά ένα από το μπάχαλο του πληρώματος.

Εκείνη την πρώτη ώρα υπήρχαν ακόμη μερικοί γλεντζέδες από το προηγούμενο βράδυ που καραδοκούσαν στους δημόσιους χώρους σε διάφορες καταστάσεις κινδύνου. Ένας τύπος είχε λιποθυμήσει σε έναν ανελκυστήρα και πέρασε όλη τη νύχτα ανεβοκατεβαίνοντας ανάμεσα στα καταστρώματα σαν γιόγιο. Άλλοι επιβάτες φαινόταν να σκέφτονται ότι αυτό ήταν αρκετά φυσιολογικό καθώς περνούσαν γύρω του χωρίς να ρίξουν μια δεύτερη ματιά.

Μέχρι τα ξημερώματα οι Pearl Seaways εισέρχονται στο Oslofjord. Οι καιρικές συνθήκες έξω στο κατάστρωμα ήταν παγωμένοι, ομιχλώδεις, υγροί και άθλιες. Βελτιωνόταν όσο πλησιάζαμε στο Όσλο, όπου δέσαμε στις 10:00.

Το Όσλο ήταν πολύ ήσυχο αυτό το πρωί της Κυριακής, κυρίως επειδή όλα τα τρένα μέσα και έξω από την πόλη ακυρώθηκαν λόγω βλάβης του συστήματος σηματοδότησης (η οποία θα διαρκούσε συνολικά 24 ώρες). Το αποκορύφωμα της σύντομης επίσκεψής μου στη νορβηγική πρωτεύουσα ήταν μια κρουαζιέρα γύρω από το λιμάνι με ένα ηλεκτρικό τουριστικό σκάφος με το όνομα Vision of the Fjords.

Οι επιβάτες της μίνι κρουαζιέρας επιτρέπεται να πηγαινοέρχονται από το Pearl Seaways καθ' όλη τη διάρκεια της ελλιμενισμού του στο λιμάνι. Το εκμεταλλεύτηκα αυτό και επέστρεψα στο πλοίο το απόγευμα για να ξεφύγω από το κρύο. Ξύπνησα από έναν απογευματινό υπνάκο λίγο αφότου είχαμε φύγει από το Όσλο.

Η ατμόσφαιρα ήταν πολύ πιο ήρεμη στο ταξίδι της επιστροφής. Υπήρχαν λιγότεροι επιβάτες, με τους περισσότερους να είναι οικογένειες από τη Δανία που ταξίδευαν με τα παιδιά τους.

Το πλοίο έδεσε στην Κοπεγχάγη στις 10:00 το επόμενο πρωί. Ένα λεωφορείο με μετέφερε από τον τερματικό σταθμό των φέρι στο ξενοδοχείο μου. Πέρασα το απόγευμα περιπλανώμενος στην πόλη, την οποία θα ήθελα να επισκεφτώ ξανά όταν ο καιρός είναι πιο ζεστός.

Φωτογραφίες του ταξιδιού μπορείτε να δείτε εδώ: 

Pearl Seaways

 

  • 4 weeks later...
Posted

To Pearl Seaways βρίσκεται από τις 2 Ιανουάριου στο ναυπηγείο Oresund στην Landskrona και θα μείνει μέχρι το τέλος Ιανουαρίου, όπου θα υποστεί κάποια ανακαίνιση στο ξενοδοχειακό του και θα μετονομαστεί σε Nordic Pearl.

  • 2 weeks later...
Posted

Ο σουηδός έχει ανεβάσει φώτο στην οποία φαίνεται πλέον στα πράσινα και τσιμινίερα Gotland.

Φέρνει και λίγο σε Balearia η απόχρωση 

  • Nick the Greek changed the title to Nordic Pearl (IMO 8701674)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...