Ariadne Posted January 7, 2013 Posted January 7, 2013 Δεν ξέρω τι να πω και να πρωτοπιστέψω ... Σωστή η σκέψη για φυγή από τον Πόρο. Δεν τους κάθησε η Κεφαλλονιά. Γιατί όμως ήρθανε τότε αρχικά; Μόνο και μόνο για αντιπερισπασμό στην κοινοπραξία; Για να υποχωρήσουν τώρα με αντάλλαγμα κάτι στη Ζάκυνθο; Αλήθεια, τα δρομολόγια για Ζάκυνθο πώς πάνε; Καλύτερα;
proud_ionian Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 οσο για την ΑΝΕΖ δε νομιζω οτι περιμενει να εχει καποιο κερδος με το εβδομαδιαιο δρομολογιο, υποθηκες για το καλοκαιρι εγγραφει (ουτε βεβαια οι κεφαλονιτες θα ταξιδευουν μονο τριτες). εχει ακουστει οτι μπορει να δουμε κοινοπραξια (επισημως ή ανεπισημως) ΑΝΕΖ και Fior di Levante. θα φανει
polmyt Posted January 21, 2013 Posted January 21, 2013 Δεν ξερω αν ειχε και στο παρελθον παντως η εταιρεια εχει site και μαλιστα ενημερωμενο
proud_ionian Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 εχει ακουστει οτι μπορει να δουμε κοινοπραξια (επισημως ή ανεπισημως) ΑΝΕΖ και Fior di Levante. θα φανει paroles paroles. απο οτι ακουγεται τα τελευταια 24ωρα, εχει σπασει ο παγος μεταξυ ΑΝΜΕΖ και κοινοπραξιας. ειναι μακρυς ο δρομος, αλλα η πραγματικοτητα ειναι αμειλικτη
Ariadne Posted February 4, 2013 Posted February 4, 2013 Δηλαδή, ο επιβάτης θα είναι και πάλι ο χαμένος ...
proud_ionian Posted February 9, 2013 Posted February 9, 2013 απεχει η ανεζ απο τα off site δρομολογια της ναρκης; κριμα γιατι ηταν ευκαιρια να δουμε το Ζακυνθος Ι στο Patrasso
polmyt Posted February 10, 2013 Posted February 10, 2013 paroles paroles. απο οτι ακουγεται τα τελευταια 24ωρα, εχει σπασει ο παγος μεταξυ ΑΝΜΕΖ και κοινοπραξιας. ειναι μακρυς ο δρομος, αλλα η πραγματικοτητα ειναι αμειλικτη Μαλλον δεν ηταν μακρυς ο δρομος Στη σελιδα της ΑΝΕΖ στο facebook υπαρχει ανακοινωση σχετικα με την ενταξη της ΑΝΕΖ στην κοινοπραξια.
proud_ionian Posted February 21, 2013 Posted February 21, 2013 στο αρθρο της ημερας, υπαρχει και μια χοντρη μπηχτη για τη διοικηση της ΑΝΕΖ. Κάποιοι έχουν ξεχάσει να ενημερώσουν τους μικρομετόχους ανακοινώνοντας τα ποσοστά συμμετοχής τους στο νέο κοινοπρακτικό… Πόσα διεκδικούσαν και πόσα τους έδωσαν;
proud_ionian Posted May 29, 2013 Posted May 29, 2013 ερχεται γενικη συνελευση τον ιουνιο και αρχισαν οι γκρινιες.
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Έγινε η γενική συνέλευση της ΑΝΕΖ με σχετικές εντάσεις από τους μετόχους, που ζηταγαν ενημέρωση για τα οικονομικά πεπραγμένα της εταιρείας!! Το ποσοστό της εταιρείας στη κοινοπραξία είναι 10,75%, ενώ υπάρχουν σκέψεις να την βγάλουν από τη κοινοπραξία!!! Πηγή: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
proud_ionian Posted December 11, 2013 Posted December 11, 2013 στο θεμα 22 του ΣΑΣ μιλα για διακοπη δρομολογιων του Ζακυνθος Ι απο 21/12 ως 03/02. συμφωνα με τις διαταξεις του αρθρου 6 παρ.5 του Ν.2932/2001. αφου θυμησω οτι ειναι δεμενο το πλοιο απο τα τελη οκτωβριου, να ρωτησω: α) τι λεει ο νομος αυτος & β) αν η ΑΝΕΖ ειναι ακομη στην κοινοπραξια
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2014 Posted January 22, 2014 (edited) Πλεον η ΑΝΕΖ θετει τον ευατο της εξω απο την κοινοπραξια συμφωνα με το πρωτοσελιδο της ΗΜΕΡΑΣ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Edited January 22, 2014 by proud_ionian λινκ
proud_ionian Posted January 22, 2014 Posted January 22, 2014 αναμενομενη απο καιρο η αποχωρηση (δειτε τα προηγουμενα ποστ) και μαλλον δεν στενοχωρησε καμια πλευρα το ερωτημα ειναι αν η ΑΝΕΖ θα συνταχθει με το στρατοπεδο λυκουδη (οπως φημολογειται τις τελευταιες εβδομαδες) ή θα αναμενει τον ερχομο του Fior, για να συμμαχησει μαζι του (οπως ακουγοταν απο την πρωτη στιγμη της επαναδρομολογησης του Ζακυνθος Ι).
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 Λεπτομερειες για την αποχωρηση της ΑΝΕΖ απο την κοινοπραξια Ionian Ferries απο την ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ Ως κεραυνός εν αιθρία «έσκασε» η είδηση ότι οι μέτοχοι της ΑΝΕΖ έχουν αποστείλει έγγραφο στην «IONIAN FERRIES», με το οποίο ενημερώνουν ότι η εταιρεία τους θέλει να αποχωρήσει. Αυτό σημαίνει ότι το «Ζάκυνθος 1» θα σαλπάρει για Κυλλήνη χωρίς να είναι ενταγμένο σε κάποια ναυτιλιακή «συμμαχία», κάτι που εφόσον συμβεί τελικά δημιουργεί νέα δεδομένα στη γραμμή.Τις πληροφορίες της εφημερίδας μας επιβεβαίωσε χθες βράδυ και ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΝΕΖ, Χάρης Μαρκουτσάς, ο οποίος κληθείς να σχολιάσει την κίνηση που γίνεται, τόνισε πως στόχος είναι να προασπιστούν τα συμφέροντα της ΑΝΕΖ και πρόσθεσε πώς θα πρέπει όταν γίνονται μειώσεις στα εισιτήρια να είναι ενημερωμένες όλες οι πλευρές που λαμβάνουν μέρος σε ένα σχήμα.«Όταν βλέπεις πως κάτι δεν πάει καλά, θα πρέπει να αντιδράσεις και να μην κάτσεις με τα χέρια σταυρωμένα» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Μαρκουτσάς, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι μέσα στα επόμενα 24ωρα θα γίνει συνάντηση με τους εκπροσώπους της «IONIAN FERRIES», ούτως ώστε να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο. Αναμενόμενο… Άνθρωποι που γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα στα ακτοπλοϊκά δρώμενα, χαρακτήριζαν αναμενόμενη την ενέργεια της ΑΝΕΖ, αφού οι εκπρόσωποί της βλέπουν ότι το παιχνίδι έχει «ανοίξει» και ως εκ τούτου προσπαθούν να πάρουν μεγαλύτερο μερίδιο από την πίτα της αγοράς.Εξάλλου, το προηγούμενο διάστημα, και μετά την έλευση στη Ζάκυνθο της «Kefalonian Lines» υπήρχε μεγάλη ένταση ανάμεσα στις δύο πλευρές, κατάσταση που έφερε και σοβαρές διαφωνίες. Το σενάριο…Μόλις έγινε γνωστή η προαναφερόμενη είδηση, κάποιοι έσπευσαν να πουν ότι η ΑΝΕΖ θα συνεργαστεί πλέον με την «Kefalonian Lines».Ερωτηθείς για αυτό το… σενάριο, ο κ. Μαρκουτσάς τόνισε ότι δεν έχει γίνει καμία τέτοια συνεννόηση και συμπλήρωσε πως αν τελικά η εταιρεία φύγει από την Κοινοπραξία, τότε θα ακολουθήσει αυτόνομη πορεία και θα προσπαθήσει να επιβιώσει μέσα σε ένα πολύ δύσκολο οικονομικό περιβάλλον.Αυτό, πάντως, που πρέπει να επισημανθεί είναι ότι το σενάριο της συνεργασίας με την εταιρεία από την Κεφαλονιά «παίζει» εδώ και καιρό και αν τα πράγματα δεν εξελιχθούν όπως επιθυμούν η διοίκηση και οι μέτοχοι της ΑΝΕΖ, τότε ενδεχομένως να αντιμετωπίσουν διαφορετικά την κατάσταση απ΄ ότι κάνουν τώρα. Ένα χρόνο πριν Πέρυσι την ίδια ακριβώς ημερομηνία η εταιρία είχε επιλέξει να γυρίσει και πάλι σελίδα στην ακτοπλοϊκή συγκοινωνία του νησιού. Η ΑΝΕΖ αποφάσισε να κόψει τις γέφυρες με το παρελθόν κάνοντας επανεκκίνηση με δυο δρομολόγια την ημέρα Ζάκυνθος – Κυλλήνη και αντίστροφα, σύνδεση του νησιού κάθε Τρίτη με την Κεφαλονιά και επαναστατικές μειώσεις που έφθαναν στο 50% στα εισιτήρια ΙΧ, λεωφορείων, φορτηγών και επιβατικού κοινού. Οι λόγοι για τους οποίους η εταιρία λαϊκής βάσης, αποχώρησε τότε από την Κοινοπραξία ήταν διότι είχε συρρικνώσει τη συχνότητα των δρομολογίων, κρατώντας στα υψηλότερα επίπεδα τα κόστη των εισιτηρίων χωρίς να ερωτηθεί.
proud_ionian Posted January 23, 2014 Posted January 23, 2014 οπως ειπα και παραπανω, μονο κεραυνος εν αιθρια δεν ηταν. το μονο που μενει ειναι να δουμε με ποιον απο τους δυο αλλους παικτες θα παει, γιατι μονη της δεν θα μπορεσει να σταθει, για λογους που εχουμε αναλυσει παλιοτερα στο θεμα του πλοιου (χαμηλο πρωτοκολλο κλπ)
proud_ionian Posted January 31, 2014 Posted January 31, 2014 στο ΣΑΣ 05/2 δεν υπαρχει αιτημα της εταιρειας ουτε στην ημερησια διαταξη, ουτε στα εκτος ημερησιας.
proud_ionian Posted February 10, 2014 Posted February 10, 2014 συμφωνα με τοπικα ΜΜΕ της Ζακυνθου (ermis news και Ionian Channel τουλαχιστον), η ΑΝΕΖ εχει ζητησει 3 δρομολογια τη μερα. ενα πρωινο κυκλικο κυλληνη ζακυνθο και δυο απογευματινα για πορο. επισης εχουν ζητησει ακινησια του πλοιου μεχρι αρχες απριλιου, για να αποκατασταθει η ζημια απο τη φωτια. για την ωρα ειναι μια εταιρεια χωρις εσοδα. το πλοιο δεμενο απο τα τελη οκτωβριου (παει για πεντεμισυ μηνες ακινησια) και, επισημως πλεον, εκτος κοινοπραξιας. οι κακες γλωσσες λενε οτι τα δρομολογια εχουν ζητηθει ετσι, ωστε να μην κοντραρεται με το κεφαλονια και να πιεστει η ionian περισσοτερο. το τι τελικα πραγματικα ισχυει, θα το δουμε μονο οταν (αν?) βγει το πλοιο για δρομολογια
Panagia Ekatontapiliani Posted February 17, 2014 Posted February 17, 2014 Επειδή τις τελευταίες ημέρες έχουν φουντώσει οι φήμες για συνεργασία με την Kefalonian Lines, εκπρόσωπος της εταιρείας τόνισε ότι: «Δεν ασχολούμεθα με τις φήμες! Εκείνο που προέχει είναι να πάρουμε το πράσινο φως και να μπει το πλοίο στη γραμμή Ζάκυνθος – Κυλλήνη. Όλα τα υπόλοιπα που λέγονται και ακούγονται δεν μας αφορούν! Πηγη: ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ
proud_ionian Posted February 17, 2014 Posted February 17, 2014 σε αλλο ζακυνθινο ΜΜΕ (ermisnews) γραφτηκε προ ημερων οτι εχουν εγκριθει τα δρομολογια που ζητησε η ΑΝΕΖ. κυριακη κοντη γιορτη
Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Μάλλον το πλοίο θα ναυλωθεί ή θα είναι σε συνεργασία με την Kefalonian Lines, όταν θα ξεκινήσει πάλι δρομολόγια
Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Αλλα εκπροσωπος της εταιρειας ειχε βγει πριν σχεδον ενα μηνα να διαψευσει αυτες τις φημες!!!
Petros P Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 Και αλλοι λεγανε οτι δε θα ψηφισουν τα μνημονια και τα ψηφισανε..και αλλοι οτι δε φανε τη σοκολατινα και τη φαγανε ... Περαν απο την οποια πλακα.,.για την επιβιωση του πλοιου και γενικοτερα των εταιρειων εκει..οπως και εδω (αργοσαρωνικο)κατα την αποψη μου ,ειναι η υπαρξη κοινοπραξιων.
proud_ionian Posted March 11, 2014 Posted March 11, 2014 εχω την αισθηση οτι η ΑΝΕΖ προτιμα ναυλωση ή οποια μορφη συνεργασιας της αποφερει σταθερο εσοδο. κοινοπραξια (ή αλλη μορφη συνεργασιας) με ποσοστα υπολογισμενα με βαση τη χωρητικοτητα δεν την ευνοει και δεν τη θελει
proud_ionian Posted March 18, 2014 Posted March 18, 2014 στα ραδιοφωνα της ζακυνθου ανθρωποι των δυο εταιρειων ανακοινωσαν τον αρραβωνα τους.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now