Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ας συνεισφέρω στο θεμα με μια φωτογραφια της παντοφλας στην αρχικη της μορφη από την εποχη που δουλευε στη λιμνη των Κρεμαστων

Να πω βεβαια ότι δεν είμαι απολυτα σιγουρος αν είναι το ΔΙΡΚΗ ή το ΠΕΙΡΗΝΗ ,αλλα νομιζω ότι εχει μικρη σημασια μιας και η φωτογραφια είναι συλλεκτικη

  • 2 weeks later...
Posted (edited)

Το πλοιο εχει αλλαξει ονομα από το 2014 και πλεον ονομάζεται TOTOZAFY

Παρακατω δυο φωτο από το flickr και τον χρηστη Norbert Leroy.

Από ότι φαινεται μαλλον τοτε γινοταν οι εργασιες στο πλοιο γιαυτο και φαινεται φρεσκοβαμμενο.Ας ελπισουμε ότι η παντοφλα υπαρχει ακομα και ότι καποια στιγμη θα βρουμε και πιο προσφατες φωτογραφιες της

 

30127490534_6603d3dec1_new.jpg30759754735_80d0d7a249_hnew.jpg

 

 

Edited by polmyt
  • 1 year later...
Posted

η φωτο κυκλοφορει σε κεφαλονιτικα groups στο fb. αλλος ελεγε οτι ειναι καρτ ποσταλ, αλλος οτι ειναι δικη του, μεχρι που ο Ξενοφων Αργυριου/Xenophon Mantinios, ειπε οτι δεν ειναι καρτ ποσταλ. ειναι δικη του φωτο για τουριστικο οδηγο της κεφαλονιας στα 80s.

Ο φωτογραφος λεει οτι την εβγαλε ανοιξη του 1983 στο φισκαρδο.

προσωπικα δεν θυμαμαι τον καββαφη το 1983, αλλά 1984 και 1985

354372217_kavafis1984s.thumb.jpg.ebaa1280ba3548207eb42f5fcce5b598.jpg

Posted

Άσχετο, αλλά τεράστια, προς το αρνητικό, αλλαγή του Φισκάρδου τα τελευταία 40 χρόνια ...!!!

  • 1 year later...
Posted

Στο google earth εχει ανεβει αυτη η φωτογραφια της παντοφλας.Θεωρητικα ειναι τραβηγμενη το Δεκεμβριο του 2017 και ειναι οτι η πιο προσφατη φωτογραφια που βρισκω μεχρι στιγμης

Το ονομα σε αυτη τη φωτογραφια ειναι σβησμενο και δεν υπαρχει καποιο αλλο ονομα στο πλοιο.Ειναι ενα καλο ερωτημα αν δουλευει ακομα με καποιο τροπο ακομα η παντοφλα.Σε θεωρητικα μεταγενεστρες φωτογραφιες παντως δεν υπαρχει στο συγκεκριμενο σημειο.

 

image.thumb.png.0322d75d3a80bd38c7c1cad47d9af294.png

 

 

  • 7 months later...
Posted (edited)

Φωτο απο το γκαραζ του πλοιου σαν ΔΙΚΡΗ στην λιμνη των Κρεμαστων,με ενα λεωφορειο της εποχης

Απο το γκρουπ του facebook Δυτικη Eυρυτανια.H φωτο της κας Γεωργιας Τσεκουρα

281838083_4967968896648047_5386450463134714288_n.thumb.jpg.53ef13a9e8bf5be7cca66c1466fdb93a.jpg

Edited by polmyt
  • 11 months later...
Posted
On 12/27/2017 at 10:19 PM, polmyt said:

Ας συνεισφέρω στο θεμα με μια φωτογραφια της παντοφλας στην αρχικη της μορφη από την εποχη που δουλευε στη λιμνη των Κρεμαστων

Να πω βεβαια ότι δεν είμαι απολυτα σιγουρος αν είναι το ΔΙΡΚΗ ή το ΠΕΙΡΗΝΗ ,αλλα νομιζω ότι εχει μικρη σημασια μιας και η φωτογραφια είναι συλλεκτικη

Είναι το ΔΙΡΚΗ, είχαν διάφορες με το αδελφό του στα πλαϊνά ανοίγματα. 

On 10/27/2008 at 9:36 AM, Hastaroth said:

Μέ το ένα από αυτά (μάλλον το Δίρκη) θυμάμαι οτι είχα ταξιδέψει κι'εγώ (στά Γιάννενα πηγαίναμε,πώς βρεθήκαμε στη λίμνη τών Κρεμαστών δέν το θυμάμαι......... 

............. Επίσης,άν δέν κάνω λάθος,αμφότερα τά πορθμεία ήταν αμφίπρωρα,πράγμα που μού έκανε μεγάλη εντύπωση αφού μέχρι τότε ήξερα μόνο τίς παντόφλες τού Σαρωνικού και τού Ρίου...

Πράγματι τα ΔΙΡΚΗ και ΠΕΙΡΗΝΗ είχαν κατασκευαστεί ως αμφιπλωρα, τα πρώτα αμφιπλωρα ελληνικής κατασκευής. 

Η κατασκευή τους είχε γίνει το 1965 στο ναυπηγείο ΑΡΓΏ του Περάματος, ανέβηκαν τα βουνά σε τμήματα, και στην λίμνη έγινε η συνένωση αυτών των τμημάτων. Λίγο καιρό αργότερα, επιτόπου στην λίμνη μετασκευαστηκαν σε μονής κατεύθυνσης, με την μετακίνηση της γέφυρας από τα πλαϊνά στην νέα διαμορφωθεισα πρύμνη. 

Σύμφωνα με μαρτυρίες, σταμάτησαν να δουλεύουν στην λίμνη το 1975, με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Αγρινίου - Καρπενησίου. Και ένα καλό ερώτημα είναι το που βρισκοντουσαν τουλάχιστον μέχρι το 1984, χρονιά που γνωρίζουμε ότι το ΔΙΡΚΗ μετονομάστηκε ΚΩΣΤΗΣ ΚΑΒΑΦΗΣ και δρομολογηθηκε στο Ιόνιο. Πιθανόν όταν κατέβηκαν τα βουνά, να συνέχισαν να δουλεύουν για την ΔΕΗ σε άλλες περιοχές της χώρας μας. Και ίσως έτσι να εξηγείται και η αναπάντεχη παρουσία του ΔΙΡΚΗ σε φώτο από τον Γαλατα (Πόρο) τον Ιούλιο του 1982 δίπλα στα ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ, ΑΦΑΊΑ, ΔΗΜΗΤΡΆΚΗΣ. 

Να προσθέσω ακόμα, πως σύμφωνα με στοιχεία που μου είχε δώσει ο αείμνηστος καλός μου φίλος Εμμανουήλ Παπαδάκης, το ΠΕΙΡΗΝΗ πουλήθηκε επίσης στο εξωτερικό (κατά πάσα πιθανότητα στο Ιράν) πολύ πριν το ΔΙΡΚΗ. Το 1988, όταν και μετονομάστηκε BASHAR I με σημαία Ονδούρας και τότε απέκτησε μάλιστα και αριθμό ΙΜΟ 8428698.

Πηγη φώτο - Credits : Flickr -  Leonora Ellie Enking

1683135108106_flickr_Leonora Ellie Enking_09-07-1982.jpg

Posted

Ενδιαφερουσες οι πληροφοριες.Αρκετα πιθανο λοιπον να βρουμε φωτο του και σε αλλα μερη 

Βλεπουμε οτι διατηρει τη μορφη που ειχε οταν δουλευε στη λιμνη.Θεωρητικα λοιπον η μετασκευη του ,ωστε να παρει τη μορφη που εχει σημερα πρεπει να εγινε το 1986 οταν εγινε και η μετονομασια του σε ΑΦΡΟΔΙΤΗ Λ

 

  • 1 year later...
Posted (edited)

 

On 3/31/2008 at 9:43 PM, proud_ionian said:

το αφροδιτη λ. ταξιδεψε το 1984 και το 1985 (πριν μετασκευαστει),

@polmyt Όχι θεωρητικά. Πραγματικά ;)

On 4/2/2008 at 9:30 PM, proud_ionian said:

δυστυχως φωτο δεν το εχω ουτε σαν καββαφη, ουτε σαν αφροδιτη (οποτε διεφερε αρκετα, ειδικα η πρυμη).

παντως θυμαμαι πολυ καλα οτι οταν πρωτοηρθε το 1984, στο Θιακι ελεγαν (ο πρακτορας, το πληρωμα και αλλοι του λιμανιου) οτι το ειχε η ΔΕΗ στα κρεμμαστα.

 

On 1/9/2011 at 10:49 PM, proud_ionian said:

οι παλιοτεροι παντως τον καββαφη, τον θυμουνται ακομη και τωρα ως... Κανταφι. ετσι το ελεγαν οι ψαραδες και οι βαρκαρηδες σε φισκαρδο και φρικες, που ειχε σπασει τις βαρκες και τα καϊκια αρκετες φορες.

Στην ομάδα FISCARDO @ KEFALONIA, βλέπουμε φωτό του πλοίου στο Φισκάρδο, πριν 40+ χρόνια. Την έχει ανεβάσει η Αφροδίτη Παπαλεξάτου και είναι του Ξενοφώντα Μαντίνειου.

 

462067815_1054143722783684_1345347775158917568_n(1).thumb.jpg.be15408253016095dad9a586b1dc4d10.jpg

Ανακάλυψη του @Captain_Nionios 🙂

Edited by proud_ionian
Posted

Εκπληκτική φωτογραφία, τόσο ιστορικά όσο και αισθητικά. 

Αναρωτιέμαι πόσοι παρόμοιοι θησαυροί υπάρχουν ακόμα σε "σεντούκια" που πιθανόν να μην τους δούμε και ποτέ. 

Posted

Καταπληκτική ανακάλυψη! 

Σείριε, δυστυχώς πάρα, μα πάρα πολλοί ...

  • 1 month later...
Posted

Δίρκη, Κωστής Καβάφης, Αφροδίτη Λ..... τίτλοι τέλους

Το πλέον θρυλικό και μυθιστορηματικό πλοίο ανοικτού τύπου (ανάμεσα σε τετρακόσια πάνω κάτω) που κατασκευάστηκαν στην χώρα μας (οπωσδήποτε κατά την προσωπική μου άποψη), λογικά δεν πρέπει να υπάρχει πιά.

Βυθίστηκε στο λιμάνι Diego Suarez στην βόρεια Μαδαγασκάρη, μόλις πριν λίγους μήνες (9 Μαίου 2024), ένα χρόνο πριν συμπληρώσει τα εξήντα του χρόνια, με τελευταίο του όνομα το LCT TOTOZAFY.

Η παντοφλίτσα δούλευε τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια ως φορτηγό, με γερανάκια στον χώρο του γκαράζ του, και κατά την βύθιση του μετέφερε φιάλες με ποτά, τα οποία γίναν... ανάρπαστα από ντόπιους βουτηχτές πλιατσικολόγους, σε σημείο που η εταιρεία στην οποία ανήκαν να βγάλει ανακοίνωση για κίνδυνο... αλλοίωσης των φιαλών από το θαλάσσιο νερό.

Οι πληροφορίες και οι παρακάτω φωτογραφίες από το Facebook (Chasse-info) και το ειδησεογραφικό site laverite.mg.

442409205_959612772522919_3024048503310186706_n.jpg

49b65713937eee65920bc374a243ef7f_S.jpg

  • proud_ionian changed the title to Δίρκη (Ν. Πειραιώς 2588)
  • 3 weeks later...
Posted

Παρ' όλα αυτά, το "ταξίδι" μας συνεχίζεται...

"Σ' ένα μαγαζί στο Nosy Be πήρες το μαχαίρι δυό σελίνια, μέρα μεσημέρι απά στη λίνια ξάστραψες σαν φάρου αναλαμπή"

Το καραβάκι μας στο Νόζι μπι (νησί βορειοδυτικά της Μαδαγασκάρης) του Νίκου Καββαδία, πριν δύο χρόνια, τον Νοέμβριο 2022.

Φώτο : baderjournal.com

baderjournal.com_Nov 2022_nosy-be-madagascar.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...