Orestis Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Ζόρικα τα πράγματα για τις Μινωικές, οι οποίες παρά την αύξηση του μεταφορικού τους έργου, είδαν τα αποτελέσματα τους σε επίπεδο EBITDA να υποχωρούν κατά 25%, ενώ η καθαρή κερδοφορία τους σημείωσε πτώση κατά 70% περίπου, τόσο σε επίπεδο μητρικής εταιρείας (4,3 εκ. vs 14,8 εκ.) όσο και σε επίπεδο ομίλου (7,6 εκ. vs 26,3 εκ.). Το κόστος των καυσίμων αυξήθηκε κατά 57% ή αλλιώς κατά 22,8 εκ. ευρώ….
Orestis Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 Με τις ζημιές να φτάνουν τα 16 εκ. ευρώ και με ένα σωρό εκκρεμότητες να παραμένουν ανοικτές, δεν μπορώ να φανταστώ σε τι μπορεί να ελπίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας.
Neptune Posted November 28, 2008 Posted November 28, 2008 δεν μπορώ να φανταστώ σε τι μπορεί να ελπίζουν οι άνθρωποι της εταιρείας. Εγω παντως που η φαντασια μου καλπαζει φανταζομαι ακομα χειροτερα αποτελεσματα μεχρι το τελος του ετους που θα εχει δρομολογηθει και ο Αιολος Κεντερης ΙΙ σε αγονες..
Orestis Posted November 29, 2008 Posted November 29, 2008 (edited) Στο γενικότερο κλίμα και τα αποτελέσματα της HSW: Όπως προκύπτει από τις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις των Μινωικών Γραμμών, ο κύκλος εργασιών της HSW αυξήθηκε κατά 23% (193 εκ. vs 157 εκ.) αλλά τα καθαρά κέρδη της εταιρείας σημείωσαν σημαντικότατη πτώση κατά 52% (16,5 εκ. vs 34,6 εκ.). Edited November 29, 2008 by Orestis
NHSOS XIOS Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 ''Συνολικές ζημιές ύψους 48,1 εκατ. ευρώ κατέγραφε στις 30 Σεπτεμβρίου η ΣΑΟΣ, τόσο σε επίπεδο Ομίλου, όσο και σε επίπεδο εταιρίας, σύμφωνα με τα αποτελέσματα εννεαμήνου.'' Μ αρεσει που καναμε/εκανα και ονειρα σχετικα με το φλερτ Στριντζη-Λασκαριδη... Απορω με τοσες ζημιες πως υπαρχουν ακομα τετοιες εταιριες....
Orestis Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Το άρθρο που μας παραπέμπεις δεν αποδίδει σωστά τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, προφανώς έχει γίνει κάποια παρερμηνεία: Οι ζημιές του ομίλου για το εννιάμηνο του 2008 ανέρχονται σε 7,1 εκ. ευρώ (και όχι 48,1 εκ. που αναφέρει το δημοσίευμα), διπλάσιες από τις αντίστοιχες της περσινής περιόδου (3,5 εκ. ευρώ). Τα υπόλοιπα που αναφέρονται στο άρθρο σχετικά με τις ληξιπρόθεσμες οφειλές είναι σωστά και προκύπτουν από τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις.
Orestis Posted December 1, 2008 Posted December 1, 2008 Το λάθος διορθώθηκε άμεσα. Η ουσία φυσικά βρίσκεται αλλού: Άλλη μια εταιρεία βρίσκεται στο κόκκινο…
Orestis Posted January 5, 2009 Posted January 5, 2009 Η Attica είχε προχωρήσει σε hedging καυσίμων για το διάστημα Οκτωβρίου 08 – Μαρτίου 09, απόφαση που με τα σημερινά δεδομένα θα της επιφέρει σημαντικές ζημιές καθώς οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν τους τελευταίους 3 μήνες κατά 50%. Περισσότερα για τα προθεσμιακά συμβόλαια αντιστάθμισης κινδύνου (hedging) έχουμε αναφέρει εδώ.
Orestis Posted February 26, 2009 Posted February 26, 2009 Αν και τα αποτελέσματα είναι ενδεικτικά και όχι οριστικά (η δημοσίευση "Ενδεικτικών Αποτελεσμάτων" προκύπτει από την Κυπριακή νομοθεσία), η εικόνα τους είναι σαφής: οι ζημιές αυξήθηκαν σε 17,8 εκ. vs 10,4 εκ. που ήταν το 2007.
Orestis Posted March 17, 2009 Posted March 17, 2009 Με σημερινή της ανακοίνωση η ΑΝΕΚ προϊδεάζει αρνητικά το επενδυτικό κοινό αφού αναφέρει πως δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2008.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Με χθεσινή της ανακοίνωση η ATTICA GROUP αναφέρει ότι θα προτείνει να διανείμει μέρισμα 0,07 ευρώ ανά μετοχή για τη χρήση του 2008.
Orestis Posted March 26, 2009 Posted March 26, 2009 Με σημερινή της ανακοίνωση η ΑΝΕΚ προϊδεάζει αρνητικά το επενδυτικό κοινό αφού αναφέρει πως δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2008. Ούτε οι Μινωικές Γραμμές θα διανείμουν μέρισμα για το 2008.
Orestis Posted March 28, 2009 Posted March 28, 2009 Αν και η εταιρεία είχε προϊδεάσει για τα αποτελέσματα, ακόμα και οι πιο απαισιόδοξοι μάλλον εξεπλάγησαν από το μέγεθος της πτώσης. Αν και ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9,7% φτάνοντας τα 278,9 εκ, τα αποτελέσματα EBITDA μειώθηκαν κατά 37% (26,9 εκ vs 43,0) ενώ τα καθαρά αποτελέσματα του ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημιές 6,4 εκ από κέρδη 11,8 εκ. για το 2007. Είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρήση που η εταιρεία σημειώνει σημαντική μείωση της κερδοφορίας (το 2006 είχε καθαρά κέρδη 21,5 εκ.). Έτσι η φετινή χρονιά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και ναι μεν οι τιμές των καυσίμων είναι ευνοϊκές, αλλά ο ανταγωνισμός έχει οξυνθεί επικίνδυνα τόσο στην Αδριατική όσο και στην Κρήτη. Περισσότερα στο Δελτίο Τύπου & τα Αναλυτικά αποτελέσματα.
Orestis Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Μαύρα τα αποτελέσματα και για τις Μινωικές Γραμμές. Από το δελτίο τύπου, στο οποίο δεν αναφέρονται ούτε οι περσινές τις επιδόσεις ούτε τα ποσοστά μεταβολής των βασικών μεγεθών , προκύπτει αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 9,3% (213,6 εκ. ευρώ), αλλά σημαντική συρρίκνωση της κερδοφορίας των ενοποιημένων αποτελεσμάτων της κατά 80% (3,3 εκ. vs 16,3 εκ. τo 2007).
Neptune Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Τουλαχιστον ειχαν θετικο προσημο. Του χρονου που θα εχουν μεσα μια (ισως και δυο) πωληση πλοιου θα ειναι ακομα καλυτερα.
marioskef Posted March 30, 2009 Posted March 30, 2009 Ενα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης είναι οτι η ναύλωση του Αριάδνη κοστίζει περίπου €30.000 ανα ημέρα. Παράλληλα βλέπω οτι το κόστος του Ελυρος ήταν €72 εκ (Orestis με διορθώνεις ίσως) και παράλληλα πως ουσιαστικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα από την αύξηση μ.κ. για αγορά δεύτερου πλοίου... Αρα αυτό ήταν και τελειωσε με τα νέα πλοία... Εχει κάνείς ιδέα ποιο είναι το ποσό που τελικά επένδυσε το τελευταίο καιρό σε αμοιβαία κεφάλαια η εταιρεία?
Orestis Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Παράλληλα βλέπω οτι το κόστος του Ελυρος ήταν 72 εκ και παράλληλα πως ουσιαστικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα από την αύξηση μ.κ. για αγορά δεύτερου πλοίου... Νομίζω πως αυτό ήταν γνωστό και αναμενόμενο από την αρχή: από τα 102,6 εκ. που συγκεντρώθηκαν (106,6 μείον 4,0 εκ. τα έξοδα της ΑΜΚ), τα 72,5 δόθηκαν για τον Έλυρο, τα 20,4 για μείωση δανεισμού, τα 4,5 για κεφάλαιο κίνησης, και παραμένουν αδιάθετα 5,1 εκ. Εχει κάνείς ιδέα ποιο είναι το ποσό που τελικά επένδυσε το τελευταίο καιρό σε αμοιβαία κεφάλαια η εταιρεία? Τον τελευταίο χρόνο δόθηκαν για αμοιβαία και μετοχές περίπου 17,5 εκ.
marioskef Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Ειχα την εντυπωση πως σε συνδυασμό με δανισμό, αυτα τα κεφάλαια θα επαρκούσαν για 2 πλοία. Τελικά από οτι κατάλαβα αποφασισαν να χρημαοδοτήσουν τον Ελυρο από ίδια μόνο κεφάλαια. Ορεστη μια και εισαι πάντα ενημερωμένος, από αυτα τα 17,5 εκατ. στα αμοιβαία, τι απώλειες στο αρχικο κεφάλαιο ειχαν (αν προκύπτει από πουθενα)?
Orestis Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Οι ζημιές από τις επενδύσεις σε μετοχές και αμοιβαία είναι σημαντικές και ανέρχονται περίπου σε 8,2 εκ. Από την άλλη κατά τη διάρκεια της χρήσης προέκυψαν και κέρδη 4 εκ. από συμβόλαια μελλοντικής εκπλήρωσης (futures) και έτσι η τελική επιβάρυνση από επενδυτικές δραστηριότητες στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας ήταν 4,1 εκ.
Orestis Posted March 31, 2009 Posted March 31, 2009 Σε μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο, έχοντας και το ατύχημα του Θεόφιλος, τα πράγματα έγιναν πολύ ζόρικα για τη ΝΕΛ. Μείωση του κύκλου εργασιών κατά 24% (33 εκ. vs 43,3 εκ.), αρνητικό EBITDA (-16,3 εκ.) και ζημιές 29,1 εκ. (από ζημιές 9,8 το 2007). Την εικόνα συμπληρώνει η εκτόξευση του δανεισμού (108 εκ. vs 56,1), αποτέλεσμα της επανένταξης στο στόλο της εταιρείας των Red Sea Ι & Red Sea II.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 και τωρα φτανουν στα αυτια μου φημες οτι η εταιρεια δεν ειναι συνεπης σε καποιες οικονομικες υποχρεωσεις της. Και μαλιστα το ακουω απο πολλες μεριες οι οποιες εχουνε παραπονα. Ελπιζω να μην εχουμε κι αλλες ομοιοτητες με την εταιρια του αδερφου του κυρ Μιμη. Με το καραμέλα της κρίσης πολύ λίγες ακτοπλοϊκές εταιρείες είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις τους. Άλλες δεν είναι συνεπής με τα πληρώματα (περά αυτών που έχουν βγει στη δημοσιότητα), άλλες με τους προμηθευτές τους (λέγοντας ότι δεν έχουν έσοδα άρα δε σας πληρώνουμε)
Orestis Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Στο άρθρο των Νέων που ανέβασε ο Π100, διαβάζουμε πως: τα περιθώρια κέρδους στην Αδριατική είναι κατά πολύ μεγαλύτερα σε σύγκριση με τις γραμμές του Αιγαίου. Τα ναύλα στην Αδριατική δεν επιβαρύνονται με το 33% των φόρων υπέρ τρίτων που υπάρχουν στα ναύλα των γραμμών του Αιγαίου. Προφανώς ο συντάκτης δεν έχει ιδέα σχετικά με αυτό που γράφει, αφού ως γνωστών εδώ και χρόνια συμβαίνει εντελώς το αντίθετο. Ενδεικτικά για το 2008, το περιθώριο EBITDA του ομίλου Attica ήταν 27% στην ακτοπλοΐα και μόλις 8% στην Αδριατική, ενώ αντίστοιχα για τις Μινωικές ήταν 37% στην ακτοπλοΐα και 11% στην Αδριατική.
Orestis Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Παρά τη μείωση των τιμών των καυσίμων, τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ για το πρώτο τρίμηνο του 2009 παρουσίασαν επιδείνωση. Ο κύκλος εργασιών του ομίλου ανήλθε σε 43,1 εκ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 7,6% παρά το γεγονός πως το φετινό τρίμηνο ο όμιλος είχε δύο πλοία περισσότερα σε σχέση με πέρσι (Έλυρος & Αριάδνη). Τα αποτελέσματα EBITDA παρέμειναν περίπου σταθερά (-5,5 εκ. vs -5,3 εκ.) ενώ τα καθαρά αποτελέσματα ανήλθαν σε ζημιές 14,6 εκ. vs ζημιών 11,1 εκ. ευρώ, ως αποτέλεσμα των αυξημένων αποσβέσεων, του χρηματοοικονομικού κόστους και κάποιων έκτακτων ζημιών από επενδυτικές δραστηριότητες.
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 22, 2009 Posted May 22, 2009 Τί να σημαίνει άραγε αυτή η πολυδιάστατη μπηχτή της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ...λέτε να δούμε και πράγματα που ούτε καν φανταζόμαστε? Ναυτιλία:Πιέσεις για αποπληρωμή των συσσωρευμένων οφειλών[...]Η κρίση και η μείωση του όγκου πώλησης ναυτιλιακών καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο του 2009 -η μείωση μαζί με τα αεροπορικά καύσιμα έχει φθάσει στο 10% - 11%- φαίνεται ότι έχει συντελέσει στην αλλαγή στάσης των εταιρειών πετρελαιοειδών προς τους «κακοπληρωτές». Σύμφωνα με κύκλους της αγοράς, οι ακτοπλοϊκές, από την πλευρά τους, ζητούν επίμονα επιμήκυνση του χρόνου για τις προγραμματισμένες πληρωμές, όμως δεν είναι πλέον εύκολο να εξασφαλίσουν νέες πιστώσεις. Στα 50 εκατ. Υπολογίζεται ότι οι οφειλές ακτοπλοϊκών εταιρειών υπερβαίνουν πλέον τα 50 εκατ. ευρώ και το αξιοσημείωτο είναι ότι μεγάλο ποσοστό τους δεν προέρχεται από εταιρείες που είναι γνωστό ότι αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα, αλλά και από ορισμένες επιχειρήσεις «υπεράνω υποψίας». http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&tag=9464&pubid=10233200
Orestis Posted May 26, 2009 Posted May 26, 2009 Σημαντική μείωση του κύκλου εργασιών αλλά και γενικότερη κάμψη των οικονομικών μεγεθών για την Attica. Όπως αναφέρεται στο σχολιασμό των αποτελεσμάτων: Τα ενοποιημένα αποτελέσματα της Attica Group, παρουσιάζουν ζημίες μετά από φόρους 14,81 εκατ. ευρώ στις οποίες περιλαμβάνονται μη επαναλαμβανόμενες ζημίες 4,38 εκατ. ευρώ από χρηματοοικονομικά παράγωγα ασφάλισης κινδύνου για το πετρέλαιο. κάτι που οι αναγνώστες του shipfriends γνώριζαν από μήνες Η Attica είχε προχωρήσει σε hedging καυσίμων για το διάστημα Οκτωβρίου 08 – Μαρτίου 09, απόφαση που με τα σημερινά δεδομένα θα της επιφέρει σημαντικές ζημιές καθώς οι τιμές των καυσίμων μειώθηκαν τους τελευταίους 3 μήνες κατά 50%.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now