proud_ionian Posted March 5, 2015 Posted March 5, 2015 (edited) κερδη για την attica το 2014. κερδη μετα απο φορους 4,17εκ εναντι ζημιων 10,13εκ το 2013 (ας ειναι καλα το ιθακη που αφησε καθαρο κερδος 4εκ). αυξηση ebitda κατα 56% στα 42,35εκ απο 27,15εκ και αυξηση μεταφορικου εργου σε επιβατες και ΙΧ και οριακη αυξηση στα φορτηγα Edited March 5, 2015 by proud_ionian
proud_ionian Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 ανακοινωσαν και οι μινωικες. αυξηση λειτουρικων κερδων (EBITDA) απο €16,1εκ στα €20,2εκ, αυξηση τζιρου στα €168εκ, καθαρα κερδη μετα απο φορους.... €100.000,00 και μειωση χρηματοοικονομικων εξοδων κατα 44% αυτα απο ναυτεμπορικη. τα υπολοιπα οταν δουμε αναρτημενες τις λογιστικες καταστασεις
Blue Star Delos Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 Και η ΑΝΕΚ με περιορισμό λειτουργικού κόστους, μέιωση μεταφορικού έργου εκτός φορτηγών και αύξηση EBITDA.
proud_ionian Posted March 31, 2015 Posted March 31, 2015 αλλα με 17εκ ζημιες. μειωμενες αρκετα μεν, αλλα ζημιες δε
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 Τα οικονομικα αποτελσματα της ΝΕΛ για το 2014.
proud_ionian Posted April 1, 2015 Posted April 1, 2015 μειωση κυκλου εργασιων κατα 15%, μειωμενες λειτουργικες ζημιες στα 21εκ και ζημιες μετα απο φορους κλπ στα 26εκ
Panagia Ekatontapiliani Posted April 17, 2015 Posted April 17, 2015 Τα οικονομικα αποτελεσμα της LANE για το 2014
MILTIADIS Posted May 12, 2015 Posted May 12, 2015 (edited) Κερδοφόρο α΄ τρίμηνο για πρώτη φορά από την είσοδό τους στο Χ.Α. εμφάνισαν οι Μινωικές Γραμμές, παρουσιάζοντας κέρδη μετά από φόρους ύψους 2,4 εκατ. ευρώ. Αύξηση των EBITDA κατά 5,4 εκατ. ευρώ. Στα 34,1 εκατ. ο τζίρος Βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών στο α΄ τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης εμφάνισε η εταιρία Μινωικές Γραμμές, επιτυγχάνοντας μάλιστα για πρώτη φορά μετά την είσοδό της στο Χ.Α. κερδοφόρο α΄ τρίμηνο. Ειδικότερα, οι ενοποιημένες πωλήσεις της εταιρίας ανήλθαν σε 34,1 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 2,8 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 7,1 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 5,4 εκατ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 2,4 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με την εταιρία, ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το α΄ τρίμηνο παραδοσιακά να εμφανίζει το χαμηλότερο επίπεδο κίνησης και εσόδων από τα άλλα τρίμηνα του έτους. Εντούτοις, η εταιρία για πρώτη φορά μετά την είσοδό της στο Χρηματιστήριο Αθηνών παρουσίασε κερδοφόρο α΄ τρίμηνο. Στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα 0,8 εκατ. ευρώ έναντι 1,7 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις 3,9 εκατ. έναντι 3,8 εκατ. ευρώ. Επιπρόσθετα, κατά την 31η/3/2015, τα συνολικά ίδια κεφάλαια της εταιρίας σε ενοποιημένο επίπεδο ανέρχονταν σε 244,2 εκατ. ευρώ (2,28 ευρώ ανά μετοχή). Επίσης, ο τραπεζικός δανεισμός της διαμορφώθηκε σε 211,4 εκατ. ευρώ, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 14 εκατ. ευρώ. Όπως σημειώνει η εταιρία, οι θετικές οικονομικές επιδόσεις όπως καταγράφηκαν στα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου, οφείλονται κυρίως στην αύξηση των εσόδων, στη μείωση του κόστους καυσίμων συνέπεια της πτώσης των διεθνών τιμών πετρελαίου και στη μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων. Επιπλέον, η εταιρία κατά την διάρκεια της εξαετούς ύφεσης έλαβε μια σειρά αποφάσεων με στόχο τον περιορισμό των εξόδων και την αποδοτικότερη εκμετάλλευση του στόλου της, γεγονός που συνέβαλε σημαντικά στην διαμόρφωση της καθαρής κερδοφορίας κατά το α΄ τρίμηνο του 2015. Μεταφορικό έργο Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη: Η εταιρία το α΄ τρίμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη), ενισχύοντας περαιτέρω την θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η εταιρία διακίνησε 53 χιλ. επιβάτες, 11 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 20 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 60,1% για τους επιβάτες, 58,4% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 57,4% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης): Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η εταιρία διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Το α΄ τρίμηνο του 2015, διακίνησε 136 χιλ. επιβάτες, 13 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 14 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 68% για τους επιβάτες, 64,9% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,6% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Edited May 12, 2015 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted May 25, 2015 Posted May 25, 2015 Θετικα EBITDA μετα απο πολλα χρονια,μειωμενες ζημιες αλλα και μειωμενη κινηση για την Attica στο τριμηνο Το Διοικητικό Συμβούλιο της Attica Group, θυγατρικής εταιρίας του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG), ανακοινώνει τα αποτελέσματα του α΄ τριμήνου 2015 τα οποία παρουσιάζουν ενοποιημένες Πωλήσεις Ευρώ 39,55 εκατ. (Ευρώ 41,09 εκατ. το α΄ τρίμηνο 2014) και Ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) Ευρώ 2,27 εκατ. έναντι ζημιών Ευρώ 7,23 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2014. Για πρώτη φορά από τη χρήση 2007, ο Όμιλος παρουσιάζει θετικό EBITDA για το α΄ τρίμηνο έτους. Οι ζημίες μετά από φόρους του Ομίλου ανήλθαν σε Ευρώ 10,87 εκατ. έναντι ζημιών Ευρώ 16,64 εκατ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟ Κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2015 διακινήθηκαν με τα πλοία του Ομίλου συνολικά 438 χιλ. επιβάτες, έναντι 499 χιλ. το α΄ τρίμηνο του 2014, 55 χιλ. Ι.Χ. οχήματα έναντι 61 χιλ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο και 56 χιλ. φορτηγά οχήματα έναντι 57 χιλ. το α΄ τρίμηνο του 2014. Στην αγορά της Αδριατικής και ειδικότερα στις γραμμές Πάτρα–Ηγουμενίτσα–Ανκόνα και Πάτρα–Ηγουμενίτσα– Μπάρι, το μεταφορικό έργο των πλοίων Superfast XI, Superfast XII (σε κοινοπραξία με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ), Superfast I και Superfast II, με 10,3% λιγότερα δρομολόγια από το α΄ τρίμηνο του 2014, μειώθηκε κατά 11,7% στους επιβάτες, κατά 14,4% στα Ι.Χ. οχήματα και αυξήθηκε κατά 1% στα φορτηγά οχήματα. Στις γραμμές εσωτερικού Πειραιάς–Κυκλάδες, Πειραιάς–Δωδεκάνησα, Πειραιάς–Ηράκλειο και Πειραιάς–Χίος–Μυτιλήνη, το α΄ τρίμηνο του 2015, εκτελώντας συνολικά 14% λιγότερα δρομολόγια από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, το μεταφορικό έργο του Ομίλου μειώθηκε κατά 12,3% στους επιβάτες, κατά 8,8% στα Ι.Χ. οχήματα και κατά 4,8% στα φορτηγά οχήματα. Στη γραμμή του Ηρακλείου ένα πλοίο του Ομίλου λειτουργεί κοινοπρακτικά με ένα πλοίο της ΑΝΕΚ
Panagia Ekatontapiliani Posted May 28, 2015 Posted May 28, 2015 Τα οικονομικα αποτελεσματα της ΑΝΕΚ για το Α τριμηνο του 2015
Panagia Ekatontapiliani Posted May 29, 2015 Posted May 29, 2015 Τα οικονομικα αποτελεσματα της HSW για το 2014
Blue Star Delos Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 Τα αποτελέσματα εξαμήνου της Attica. Συνοπτικά: Αύξηση στα μεγέθη στο Αιγαίο Μείωση στην Αδριατική Συνεχίζονται οι διαδικασίες για τη λήψη αδειών για τη σύνδεση Κούβας-Η.Π.Α. και το κυριότερο ΜΕΙΩΣΗ ΖΗΜΙΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΣΕ ΕΥΡΩ 5,84 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΩΝ ΕΥΡΩ 21,07 ΕΚΑΤ. ΤΟ Α ́ ΕΞΑΜΗΝΟ 2014. ΄Ολα αυτα βέβαια πριν τα capital controls κατά βαση..
proud_ionian Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 και βεβαια θετικο EBITDA για το Α εξαμηνο, για πρωτη φορα απο το 2009 (19,3εκ εναντι ζημιων 2,2 το α' εξαμηνο του 2014)
MILTIADIS Posted August 28, 2015 Posted August 28, 2015 (edited) Κέρδη στο εξαμήνο για 1η φορά από το 2000 στις Μινωικές Το πρώτο εξάμηνο του 2015 οι ενοποιημένες πωλήσεις των Μινωικών Γραμμών ανήλθαν σε €78,7 εκ. καταγράφοντας αύξηση €5,9 εκ. σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014. Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 15,2 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση 9,2 εκ. ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε €5,8 εκ. σημειώνοντας βελτίωση €10,3 εκ. σε σχέση με το α' εξάμηνο του 2014. Στα αποτελέσματα του α΄ εξαμήνου 2015 περιλαμβάνονται χρεωστικοί τόκοι και συναφή έξοδα €1,4 εκ. έναντι €2,7 εκ. το αντίστοιχο διάστημα του προηγούμενου έτους και συνολικές αποσβέσεις €7,9 εκ. έναντι €7,7 εκ. το α' εξάμηνο του 2014 Μεταφορικό έργο Γραμμή Αγκώνα & Τεργέστη Η Εταιρεία το α' εξάμηνο του 2015 δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της βόρειας Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη) ενισχύοντας περαιτέρω την θέση της επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς σε μια πολύ ανταγωνιστική αγορά. Συγκεκριμένα, η Εταιρεία διακίνησε 148 χιλ. επιβάτες, 33 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 58,3% για τους επιβάτες, 55,0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 58,1% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία. Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης) Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», οι Μινωικές Γραμμές διατήρησαν την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχουν στην αγορά αυτή. Το α' εξάμηνο του 2015, η Εταιρεία διακίνησε 308 χιλ. επιβάτες, 32 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 29 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 66,0% για τους επιβάτες, 61,0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 44,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα. Edited August 28, 2015 by MILTIADIS
proud_ionian Posted August 29, 2015 Posted August 29, 2015 ebitda... 400 χιλιαδες και ενοποιημενες ζημιες 13,1εκ για τον ομιλο της ΑΝΕΚ. (για το πρωτο εξαμηνο παντα)
enas chiotis Posted September 1, 2015 Posted September 1, 2015 Η ΝΕΛ είπε να πρωτοτυπήσει και να μην βγάλει αποτελέσματα. Η ΝΕΛ σε ανακοίνωση της αναφέρει ότι δεν κατέστη δυνατή η ολοκλήρωση καταρτίσεως και ελέγχου των οικονομικών καταστάσεων πρώτου εξαμήνου 2015 λόγω των ανυπέρβλητων δυσκολιών που προκάλεσε η συνεχιζόμενη καθυστέρηση καταβολής οφειλομένων από το Δημόσιο, η επιβολή περιορισμών στην κίνηση κεφαλαίων, η αργία των τραπεζών και η εν γένει αδυναμία του τραπεζικού συστήματος, η οποία οδήγησε και σε παράταση 30 ημερών για την κατάρτιση των οικονομικών καταστάσεων των ιδίων των τραπεζών. Η εταιρεία θα προβεί στην δημοσίευση των οικονομικών της καταστάσεων μόλις ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία. Από το emprosnet.gr
proud_ionian Posted October 6, 2015 Posted October 6, 2015 περιμενω να δω αποτελεσματα εννεαμηνου και κυριως εσοδα απο επιβατες αυγουστου και σεπτεμβριου, συγκριτικα με περσυ
Panagia Ekatontapiliani Posted October 27, 2015 Posted October 27, 2015 Ας δούμε τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΖ για το 2014
proud_ionian Posted November 9, 2015 Posted November 9, 2015 9μηνο attica. Αυξηση πωλησεων 4,1%. Αύξηση EBITDA 101,3%. Καθαρά Κέρδη 34,49εκ από 6,11 Αυξηση μεταφορικου εργου: σε επιβατες 7,7%, ΙΧ 7,2% και φορτηγα 3,4% το θαυμα οφειλεται στο αιγαιο. στην αδριατικη η βουτια σε επιβατες και ΙΧ αγγιζει το 30% και στα φορτηγα ξεπερνα το 11%!!!
ithermos Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 (edited) Το 9μηνο της ΑΝΕΚ κερδη προ φορων 3,3εκ απο ζημιες 11,4 την αντιστοιχη περσυνη περιοδο. καθαρα κερδη 2,4 εκ απο ζημιες 11,00 EBITDA 23,7 απο 9,9 (σε επιπεδο ομιλου παντα) Edited November 16, 2015 by proud_ionian
nomikos Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Μετά από πολλά χρόνια η ΑΝΕΚ παρουσιάζει κερδοφορία.Σίγουρα η δρομολόηση του Βενιζέλου έπαιξε μεγάλο ρόλο και σίγουρα θα διαμορφώσει περαιτέρω τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΝΕΚ για όλο το έτος.
moutsos Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Σχετικα με τα αποτελέσματα της Attica θα λέγαμε οτι το θαύμα οφείλεται και στην πώληση του Ιθάκη.
proud_ionian Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 α) η πωληση του ιθακη ολοκληρωθηκε το 2014 β) το θαυμα ειναι αυξηση πωλησεων και μεταφορικου εργου
Orestis Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Δεν υπάρχει κανένα "θαύμα", τους λόγους της φετινής πορείας τους είχαμε αναφέρει πολύ πριν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα. Η κίνηση της Attica ήταν από τις πλέον πετυχημένες, ενίσχυσε την παρουσία της στην ακτοπλοΐα με ένα πλοίο (έφυγε το Ιθάκη και ήρθαν τα SF ΧΙΙ και Blue Galaxy), καθώς τα περιθώρια κέρδους στο εσωτερικό για την εταιρεία είναι μη συγκρίσιμα με αυτά της Αδριατικής: Για να έχουμε μία αίσθηση, το 2014 το περιθώριο λειτουργικής κερδοφορίας για την εταιρεία στην Αδριατική ήταν 3% ενώ στην ακτοπλοΐα ήταν 24%
MILTIADIS Posted November 16, 2015 Posted November 16, 2015 Μεχρι να ανακοινωθουν τα αποτελεσματα της κορης ας δουμε πως τα πηγε η διεθνης μαμα το 2014 αλλα και την ταση για το 9μηνο. Η ομάδα έκλεισε το 2014 με έσοδα 2,6 δις ευρώ και καθαρά κέρδη ύψους 245 εκατ, ενώ για τους πρώτους έννια μήνες του 2015 ο Όμιλος Grimaldi δείχνει αύξηση των ενοποιημένων κέρδων κατά 63% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now