George Posted June 27, 2012 Posted June 27, 2012 Την άνοιξη-καλοκαίρι του 2008, τα καύσιμα είχαν πιάσει πολύ υψηλές τιμές (για περίπου 3 μήνες) και οι εταιρείες (ιδιαίτερα η HSW) είχαν μετακυλήσει το κόστος αυτό στις τιμές των εισιτηρίων. Η τιμή που αναφέρεις δεν είναι αυτή που ίσχυε το καλοκαίρι του 2008 για τη Μύκονο, ίσως να είχες προλάβει κάποια προσφορά ή να είχες αγοράσει τα εισιτήρια σου πολύ νωρίς ή να προέρχεται από κάποια αντικατάσταση. E τώρα μιλάμε σοβαρά ή όχι; Το εισιτήριο είναι κομμένο την ίδια μέρα του ταξιδιού. Ούτε early booking ούτε τίποτα. Και δεν θα μπω φυσικά και στη διαδικασία να σκανάρω το εισιτήριο για να πείσω κανέναν. Έκανα μια σύγκριση με βάση στοιχεία που έχω στα χέρια μου. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει όχι. Τώρα τι λένε οι στατιστικές και τα ποσοστά, είναι το τελευταίο που με ενδιαφέρει. Εγώ κοιτάω την τσέπη που αδειάζει. Στην τελική αν οι τιμές μέσα στο 2008 άλλαξαν 2-3 φορές είναι και αυτό δείγμα του μπάχαλου που επικρατούσε από τότε. Όχι μόνο στην HSW, που ενδεχομένως να διακδικεί και τον τίτλο, αλλά γενικότερα.
minoan Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 Διαβαζα καποια "συγκεντρωτικα" των εταιρειων απο τον proud_ionian και γιατι τις περισσοτερες εταιρειες τις πηρε ο δρακουλας και συμπερανα οτι οι εταιρειες μαλλον δεν εχουν καταλαβει οτι η ιστορια τους επαναλαμβανεται πιο γρηγορα... Ασκοπες ναυπηγησεις/ναυλωσεις: ΜΙΝΟΑΝ 4 + 4 ναυπηγησεις (οι 4 που εγιναν 3) χωρις να ξερουμε γιατι τις κανουμε και πουλαμε κοψοχρονια οτι περισσευει... BLUE STAR ακομη και τωρα, 2 ενεργοβορες ναυπηγησεις (ΔΗΛΟΣ/ΠΑΤΜΟΣ) χωρις λογο και αιτια, αφου πλοια εχουμε να καθονται ηδη αρκετα... SUPERFAST VI, VII, VIII, IX, X ηλθαν ειδαν και απηλθαν ανεβαζοντας κατακορηφα τον δανεισμο μονο για να λεμε οτι εχουμε 10 νεοτευκτα... NEL οι ΑΙΟΛΟΙ που υπαρχουν ακομη και ζοριζουν το ταμειο της καταχρεωμενης ΝΕΛ (τα πρωτα/δευτερα/τριτα ξαδερφακια τους εχουν ηδη γινει ξυραφακια) οσο για τις περισσοτερες ναυλωσεις περισυ, ουδεν σχολιον τι ακριβως εξυπηρετουσαν ΑΝΕΚ κραταμε τα 30ετιας πλοια μας και δινουμε πισω τα φρεσκα (ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ/ΣΟΦΟΚΛΗΣ Β.) γιατι πλανο δεν εχουμε και εδω απο ναυλωσεις αλλο τιποτα... παρε συ, δωσε συ, ολοι απληρωτοι HSW οταν κατι ειναι να παει στραβα τοτε θα παει λεει ο Μερφυ σε εναν νομο του, ετσι και η γενικοτερη κατασταση ειναι στην HSW... Νησος Ροδος να κααααααθεται ... η Αριαδνη οσο την ναυλωνε η ΑΝΕΚ στην Algerie δεν εδινε λεφτο στην HSW, τωρα που την ναυλωνει η HSW δεν φτανει να καλυψει ουτε μια τρυπα Σιγουρα δεν μπορει να φταιει ενας μονο για ολα αυτα... Για τον καθενα φταινε πολυ (αλλοι λιγο αλλοι πολυ)... Οι εταιρεις βυθιζονται ανεξελεγκτα χωρις πλανο για το αυριο του...
proud_ionian Posted July 1, 2012 Posted July 1, 2012 (edited) μια διορθωση μονο. η fast επι περικλη μοσχοπουλησε τα πλοια της. τα υπολοιπα οπως τα λες ειναι. οι κριση ειναι αφορμη αλλα οχι αιτια της καταρρευσης του κλαδου Edited July 1, 2012 by proud_ionian
Orestis Posted July 2, 2012 Posted July 2, 2012 (edited) E τώρα μιλάμε σοβαρά ή όχι; Το εισιτήριο είναι κομμένο την ίδια μέρα του ταξιδιού. Ούτε early booking ούτε τίποτα. Και δεν θα μπω φυσικά και στη διαδικασία να σκανάρω το εισιτήριο για να πείσω κανέναν. Έκανα μια σύγκριση με βάση στοιχεία που έχω στα χέρια μου. Όποιος θέλει το πιστεύει, όποιος θέλει όχι. . Μετά την τόσο έντονη και κατηγορηματική σου αντίδραση, αναγκάστηκα να ξαναψάξω το θέμα και κατέληξα πως είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να υπάρχει το εισιτήριο που ισχυρίζεσαι, καθώς δεν έχει καμία σχέση με τις τιμές που ίσχυαν το 2008. Συνεπώς για να μην μένουν λανθασμένες εντυπώσεις, θα σε παρακαλούσα ή να το αναρτήσεις ή να το δεις προσεκτικότερα προκειμένου να διαπιστώσεις το λάθος που θεωρώ πως έχεις κάνει. Edited July 2, 2012 by Orestis
NHSOS XIOS Posted August 29, 2012 Posted August 29, 2012 Τα αποτελεσματα Α' εξαμηνου 2012 της ΑΤΤΙΚΑ.
proud_ionian Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 βγηκαν τα φιρμανια για τις μινωικες 1, και την ΑΝΕΚ 2.
Neptune Posted August 30, 2012 Posted August 30, 2012 θα χε γελιο για μας (και κλαμα για τους εμπλεκομενους) να βλεπαμε μια συγκριση των εταιριων της ραφηνας που φετος δεν κοιτουσαν να βγαλουν λεφτα αλλα ο ενας το ματι του αλλουνου.
MILTIADIS Posted November 28, 2012 Posted November 28, 2012 (edited) Τα οικονομικα αποτελεσματα του εννεαμηνου του 2012 ανακοινωσε πριν απο λιγο η Αττικα με ελαφρως βελτιωμενα αποτελεσματα σε σχεση με περσυ. ATTICA-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2012 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΣΤΑ ΕΥΡΩ 14,81 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΑΣ ΕΥΡΩ 26,45 ΕΚΑΤ. ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 21% ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΝΑ ΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟΥ 2011 ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΩΝ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΣΤΑ ΕΥΡΩ 13,94 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΕΥΡΩ 0,51 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΕΝΝΕΑΜΗΝΟ 2011 ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ Η ATTICA GROUP ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ–ΙΤΑΛΙΑΣ, ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΤΟ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ BLUE STAR PATMOS ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ Απο το Χ.Α.Α Edited November 28, 2012 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Τα οικονομικα αποτελεσματα των Μινωικων. - Τήρηση του Προγράμματος Αποπληρωμής των Δανειακών Υποχρεώσεων- Αύξηση των Μεριδίων Αγοράς σε όλες τις Κατηγορίες Μεταφορικού Έργου στις Γραμμές που δραστηριοποιείται η Εταιρεία -O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2012 διαμορφώθηκε σε 121,33 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) σε -1,73 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το εννεάμηνο του 2012 διαμορφώθηκαν σε -19,94 εκατ. €.
MILTIADIS Posted November 30, 2012 Posted November 30, 2012 Φυσικα δεν ξεχασαμε και την Νελαρα την οποια ωστοσο δειχνει να την εχει ξεχασει ο θεος.Τις μεγαλυτερες ζημειες απ ολους εγραψε. -Ζημίες περιόδου μετά από φόρους (25.525.059,65) -Το σύνολο των βραχυπροθέσμων υποχρεώσεων του Ομίλου υπερβαίνει το σύνολο του κυκλοφορούντος ενεργητικού. -Οι ταμειακές ροές από λειτουργικές δραστηριότητες έχουν καταστεί αρνητικές. Τα ανωτέρω γεγονότα υποδηλώνουν την ύπαρξη σοβαρής αμφιβολίας ως προς τη δυνατότητα της εταιρείας να συνεχίσει τη δραστηριότητά της και, κατ' επέκταση, να ρευστοποιήσει τα περιουσιακά της στοιχεία και να καλύψει τις υποχρεώσεις της μέσα στα πλαίσια των συνήθων εργασιών της.
Neptune Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 Η μείωση του αριθμού των δρομολογίων καθώς και η ελάττωση της ταχύτητας γίνεται προκειμένου να μην αυξηθούν περεταίρω οι τιμές των εισιτηρίων. Βάσει των σημερινών δεδομένων κόστους και μεταφορικής κίνησης, οι τιμές των εισιτηρίων θα έπρεπε να αυξηθούν 10-30%, κάτι που δεν είναι φυσικά δυνατό, συνεπώς προκειμένου να περιορίσουν τις τεράστιες ζημιές τους (και όχι να αυξήσουν τα κέρδη τους), οι εταιρείες εφαρμόζουν τις παραπάνω μεθόδους. Συμφωνω απολυτα με το παραπανω. Αλλα με αυτη την κατασταση δεν πας να παραγγειλεις πλοιο 75 εκατομυριων για την Παροναξια.. Δεν εισαι ενα χρονο στη γραμμη εισαι περιπου 10... Ουτε χθεσινος στην ακτοπλοια. Αρα δε σου φταιει η κακη οικονομικη κατασταση της Ελλαδας και γενικα του κοσμου. Φταιει λιγο και το ξερο σου το κεφαλι.
proud_ionian Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 (edited) ετσι ακριβως ειναι. ουτε πατμος και δηλος, ουτε τα κοκκινα του bari. σε λιγο θα ζητηθει να κυρηχθουν αγονες ολες οι γραμμες ή να δημιουργηθει ταμειο ακτοπλοϊκης σταθεροτητας, για την ανακεφαλαιοποιηση των ακτοπλοικων εταιρειων, οπου ο ESM θα ενισχυσει τις ακτοπλοϊκες εταιρειες, αλλα τη διοικηση θα ασκουν οι παλιοι μετοχοι και τα παλια στελεχη και τον μουτζουρη (για να μην πω τον π...ο) θα παιρνει ο ελληνας φορολογουμενος και το ελληνικο δημοσιο χρεος). επικουρικα θα μπορουσε να μπει ενα εκτακτο χαρατσι (μεχρι να ξαναπετυχει η Ελλαδα αναπτυξη 7%) μεσω της ΕΥΔΑΠ και των κατα τοπους ΔΕΥΑ, στους κατοικους των λιμενων αφετηριας (πειραιας, πατρα, κυλληνη, ηγουμενιτσα, ραφηνα κλπ) και των λιμενων προορισμου (ολα τα νησια μικρα και μεγαλων) Edited December 10, 2012 by proud_ionian
Orestis Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 Φυσικά και έχουν γίνει λάθη από όλες τις εταιρείες. Αλλά μιλάμε για μια κρίση που γονατίζει ολόκληρη τη χώρα, τράπεζες βουλιάζουν, κατασκευαστικές χρεοκοπούν και πολλοί ακόμα κλάδοι & εταιρείες κολοσσοί καταρρέουν. Όταν μειώνεται η ζήτηση κατά 30-40% και αυξάνεται το κόστος κατά 40-50% τα πράγματα σκουραίνουν ακόμα και για τους πλέον συντηρητικούς παίκτες οποιουδήποτε κλάδου.
csst9728 Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 (edited) Φυσικά και έχουν γίνει λάθη από όλες τις εταιρείες. Αλλά μιλάμε για μια κρίση που γονατίζει ολόκληρη τη χώρα, τράπεζες βουλιάζουν, κατασκευαστικές χρεοκοπούν και πολλοί ακόμα κλάδοι & εταιρείες κολοσσοί καταρρέουν. Σαφώς και είναι έτσι. Με μία όμως παρατήρηση (που είχα αναφέρει και παλιότερα): δεν είδα πουθενά κάποιον κάποιο μεγαλοστέλεχος (ή και μεγαλομέτοχο) σε όλες τις εταιρείες που βουλιάζουν/χρεωκοπούν/καταρρέουν να αντιμετωπίζει θεματάκι.. Αντιθέτως έζησαν αυτοί καλά και μεις....χειρότερα. (ακολουθώντας πιστά την πρακτική του μπαρμπα-Αριστοτέλη: "μόλις ξεχειλίσει ο κουβάς και μας πνίξει η μπόχα θα τον φορτώσουμε στο γκούβερνο") υγ: Ο σχωρεμένος μπάρμπα-Γκάλμπρεϊθ* τα 'λεγε καμμια 10αριά χρόνια πριν (chapter 5), αλλά ποιός τον άκουγε.. Edited December 10, 2012 by csst9728
George Posted December 10, 2012 Posted December 10, 2012 (edited) Επίσης η ίδια η ΛΑΝΕ στην ανακοίνωσή της, που έβαλε ο ΣΕΙΡΙΟΣ σε άλλο θέμα, δεν φαίνεται (έστω στα λόγια) να ασπάζεται και πολύ την άποψη αυτή. Το υψηλό αίσθημα της ευαισθησίας μας φαίνεται και από το γεγονός ότι οι ναύλοι μας, έχουν συγκρατηθεί σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, παρά το γεγονός ότι μέσα στην κρίση, άλλες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν προχωρήσει σε υπέρμετρες (και φυσικά αδικαιολόγητες) αυξήσεις! Εκτός εάν η σπόντα πιάνει μόνο την εταιρία του ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ενώ για τις άλλες εταιρίες δεν ισχύει. Edited December 10, 2012 by George
polmyt Posted December 19, 2012 Posted December 19, 2012 Να και τα οικονομικα της ΣΑΟΣ για το διαστημα Ιανουαριος-Σεπτεμβριος 2012
MILTIADIS Posted February 5, 2013 Posted February 5, 2013 Τραπεζικοι κυκλοι αφηνουν να εννοηθει οτι δεν θα δωσουν ετσι ευκολα στις εταιρειες τα δανεια που υποσχεθηκε ο Μουσουρουλης στους ναυτικους για την εξοφληση των δεδουλευμενων φοβουμενοι τις συνεπειες.
MILTIADIS Posted March 28, 2013 Posted March 28, 2013 (edited) Εβδομαδα ανακοινωσεων ετησιων αποτελεσματων αυτη που τελειωνει και την αρχη εκανε η Αττικα. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΤΟΥΣ 2012 ΕΥΡΩ 10,2 ΕΚΑΤ. ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ (EBITDA) ΕΝΑΝΤΙ ΖΗΜΙΑΣ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ, ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΥΡΩ 8,9 ΕΚΑΤ. ΤΟ ΕΤΟΣ 2011 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΠΡΟ ΑΠΟΜΕΙΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΖΗΜΙΑΣ ΑΠΟ ΠΩΛΗΣΗ ΠΛΟΙΟΥ ΣΤΑ ΕΥΡΩ 26,51 ΕΚΑΤ. ΕΝΑΝΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΥΡΩ 48,60 ΕΚΑΤ. ΤΟ 2011, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 16% ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΟΣΤΟΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΑΝΑ ΜΕΤΡΙΚΟ ΤΟΝΟ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ 2011 ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΑΓΟΡΑΣ Η ATTICA GROUP ΣΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΕΛΛΑΔΟΣ-ΙΤΑΛΙΑΣ, ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ ΤΟ ΝΕΟΤΕΥΚΤΟ BLUE STAR PATMOS ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΕΙΡΑΙΑ-ΧΙΟ- ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΟΥ SUPERFAST VI ENANTI ΕΥΡΩ 54 ΕΚΑΤ. – ΕΚΤΙΜΩΜΕΝΗ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΕΥΡΩ 21 ΕΚΑΤ. edit:Εχουμε και ΝΕΛ ομως η οποια συνεχιζει να βουλιαζει ολο και πιο βαθια.. I) ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΜΙΛΟΥ Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου της ‘ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΛΕΣΒΟΥ ΑΕ’ κατά τη χρήση 2012 ανήλθε σε ποσό € 68.019.955,88 , έναντι ποσού € 83.547.196,02 την χρήση 2011, ήτοι παρουσίασε μείωση 18,58 %, η οποία οφείλεται στην αλλαγή πολιτικής του ομίλου (τρόπος εκμετάλλευσης πλοίων) κατά την χρήση 1.1.2012 – 31.12.2012, καθώς και στην οικονομική κρίση . Οι λειτουργικές ζημιές προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ανήλθαν σε ποσό € 62.396.797,66 κατά τη χρήση 2012, έναντι ζημιών ποσού € 48.438.312,15 στην προηγούμενη χρήση 2011. Τα αποτελέσματα του Οµίλου, πριν και μετά από φόρους κατά τη χρήση 2012 ανήλθαν σε ζημιά ποσού € 75.801.545,34, έναντι ζημιάς ποσού € 61.015.202,83 στη χρήση 2011 Edited March 28, 2013 by MILTIADIS
MILTIADIS Posted March 29, 2013 Posted March 29, 2013 Και η Ανεκ ομως σε λιγο δεν θα εχει τιποτα να ζηλεψει απο τη Νελ.. EBITDA Ο Όμιλος παρουσίασε κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και απο- σβέσεων (EBITDA) ποσού € 4,2 εκατ. έναντι € 12,3 εκατ. το 2011. Η μείωση του EBITDA το 2012 ο- φείλεται, κυρίως, στη μείωση των μικτών κερδών κατά € 14,3 εκατ. σε σχέση με την προηγούμενη χρήση, ενώ τα έξοδα διοίκησης και διάθεσης μειώθηκαν σημαντικά και διαμορφώθηκαν σε € 28,3 εκατ. έναντι € 33,7 εκατ. το 2011. Καθαρά αποτελέσματα Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της χρήσης 2012 διαμορφώθηκαν σε ζημιές ποσού € 60,7 εκατ. για τον Όμιλο έναντι ζημιών € 22,9 εκατ. το 2011. Τα καθαρά αποτελέσματα του 2012 επιβαρύνθηκαν σημαντικά από τις απομειώσεις παγίων στοιχείων ενεργητικού του Ομίλου οι οποίες ανήλθαν σε € 35,5 εκατ. έναντι € 6,3 εκατ. την προηγούμενη χρή- ση.
PAS13 Posted March 30, 2013 Posted March 30, 2013 (edited) Βγήκαν τα φιρμάνια των Μινωικών Γραμμών. http://www.minoan.gr/uploads/financial_report/2012/Notes_12m_2012_gr.pdf Μειωμένο το κόστος μισθοδοσίας σημαντικά σε σχέση με το 2011 περίπου 26%. Έτσι είναι άμα έχεις Ρουμάνους κτλ. ναυτικούς. Edited March 30, 2013 by proud_ionian
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9, 2013 Posted April 9, 2013 Τα οικονομικά αποτελέσματα της Saos Ferries για το 2012
Panagia Ekatontapiliani Posted April 11, 2013 Posted April 11, 2013 Τα οικονομικά αποτελέσματα της ΛΑΝΕ και της Αιγαίον Πέλαγος για το 2012
proud_ionian Posted April 25, 2013 Posted April 25, 2013 συμφωνα με τα yahoo groups: α) η ισπανικη acciona σκοπευει να πουλησει ολα τα πλοια της και να δουλευει μονο με ναυλωμενα. μεχρι να τα πουλησει ολα και για να μη φαινονται δεμενα τα εχουν μεταβιβασει σε μια ενδιαμεση εταιρεια ιδιοκτησιας ορισμενων απο τους μετοχους β) η transeuropa ferries ειναι ενα βημα πριν το υστατο χαιρε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now