proud_ionian Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 (edited) αδερφο του Galaxy, ηρθε δυο χρονια μετα. αγοραστηκε απο την strintzis lines το 1989 και δρομολογηθηκε το 1990. μετασκευαστηκε στο περαμα, ταυτοχρονα με το Ν.Καζαντζακης και το Ροδανθη. εγινε πιο ωραια μετασκευη και εσωτερικα και εξωτερικα, με το βαπορι να ειναι πιο κλειστο, πιο συμπαγες και με χαμηλοτερη τσιμινιερα. Κλασικα και αυτο πατρα ηγουμενιτσα κερκυρα ancona, δυο φορες την εβδομαδα, ενω το χειμωνα το ενα δρομολογιο το εκαναν απ'ευθειας πατρα ancona σε 27 ωρες. το 95, με την κοινοπραξια Minoan-Strintzis, μετακομισε πατρα-βενετια, ενω με τη διαλυση της κοινοπραξιας εκανε ενα δρομολογιο ancona και ενα βενετια. μετα την εξαγορα απο τις επιχειρησεις αττικης, ηρθε για λιγα ταξιδια στο Bari (λογω της φωτιας στο SF III). Μετα την ετησια του, επανηλθε την ανοιξη του 2000, ως Blue Island. Kαλοκαιρι του 2000 ειναι πατρα- βενετια (και ενδιαμεσα), με εμβολιμα δρομολογια στη σαμη και κυριακατικες προσεγγισεις στο ηρακλειο (εναλλαξ με το αδερφο του). με το τελος της σαιζον, παει ηγουμενιτσα να σκαντζαρει το Ionian Bridge, μετα σκαντζαρει το κεφαλονια (μονο για σαμη. για ιθακη ειχαν τροποποιηθει τα δρομολογια του Ionian Sun, απο κυλληνη, ωστε να πετυχαινει το Island στη Σαμη). Γεναρη του 2001 κανει καποια ταξιδια στο Brindisi (υποτιθεται οτι θα ταξιδευαν εκει το 2001), παροπλιζεται για λιγους μηνες και ξαναβγαινει το καλοκαιρι ως Cesme 1, για την Turkish Marmara. Τα επομενα καλοκαιρια ταξιδευει για την Algerie Ferries ως Cesme 1 και το 2004, περνα και αυτο στη Marco, ως Merdif 1. Το γεναρη του 1995, εκανε ακινησια στην παγοδα, μαζι με το Pollux & το sea serenade. Θα το θυμαμαι παντα να περνα απο το θιακι ανεβαινοντας για ιταλια, καθε δευτερα ή τεταρτη (αναλογα τη χρονια) μεσημερι (κατα τις 4) Edited February 11, 2018 by Nick the Greek tag
George Posted July 19, 2010 Posted July 19, 2010 Για διάλυση φαίνεται ότι πουλήθηκε το βαπόρι. Έτσι γράφτηκε στο αυτό το site. MERDIF I JOR 1973 4040 SOLD FOR SCRAP PRIVATE TERMS INDIA Aυτό το πλοίο μου άρεσε πάρα πολύ. Και με τα σινιάλια της Strintzis Lines ήταν πανέμορφο. Δεν μπορούσε να το πάρει η ΝΕΛ να το σώσει; Μπορεί να μην ταξίδευε αλλά θα κοσμούσε το Πέραμα
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 2, 2011 Posted January 2, 2011 Ας δούμε και μια ...αρχαιολογικής πλέον αξίας...γυρισμένη στο Ionian Island, τον Αύγουστο του 1990 (από το 24' έως το 46' περίπου).
proud_ionian Posted January 2, 2011 Author Posted January 2, 2011 νηρεα το video ειναι του αυγουστου του 1990. να θυμισω οτι το βαπορι ξεκινησε τελη ιουνιου του 1990, γι'αυτο και ολα ειναι ολοκαινουργια. πραγματικα αρχαιολογικης και συναισθηματικης αξιας το video. το island εξωτερικα ηταν πιο κομψο απο το αδερφακι του. ΥΓ: και επειδη δε λειπει ο μαρτης απο τη σαρακοστη, το video ειχε και παντοφλα μεσα
nomikos Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Με αφορμή τη ψηφοφορία για το καλύτερο πλοίο της Strintzis το θυμηθήκαμε.Εδώ έχει πολλές φωτογραφίες και πληροφορίες κάποιες είναι από το faktaomfartyg. Σωστό κρουαζιερόπλοιο,βάζω εδώ και το deckplan του να υπάρχει.Βλέπουμε πως το BS1 και 2 έχουν περίπου την ίδια διαρρύθμιση. Αυτό το πλοίο ταίριαζε πολύ σε ορισμένες γραμμές του Αιγαίου,ακόμα και στα τελευταία του.
proud_ionian Posted March 7, 2021 Author Posted March 7, 2021 (edited) εμβληματικο πλοιο. ηταν το πλοιο συμβολο της εταιριας για μια δεκαετια. αδικειται και απο την καταταξη του στην ψηφοφορια, αλλα και απο τη σχετικα συντομη παρουσια του στα νερα μας. ισως αν ειχε λιγο δρομο παραπανω ή αν ειχε ερθει λιγο νωριτερα, να εμενε περισσοτερο On 2/28/2021 at 12:30 AM, Captain_Nionios said: 4. Ionian Island. Εξαιρετική μετασκευή εμφανισιακά αλλά και ουσιαστικά. Πολύ καλή διαρρύθμιση χωρών εσωτερικά, με σαφήνεια χωρίς άσκοπες χασούρες. Καλοτάξιδο, οικονομικό. Αν είχε λίγο δρόμο παραπάνω θα ήταν τέλειο. On 2/28/2021 at 8:47 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: 2.Ionian Island.Σωστό κρουαζιερόπλοιο.Τα BS1 και BS2 πήραν πολλά από αυτό.Κυρίως στη διαρρύθμιση των εσωτερικών χώρων.Κάποια πράγματα βέβαια στη συνέχεια άλλαξαν. On 2/28/2021 at 8:13 PM, proud_ionian said: Ionian Island Εμβληματικο και στιβαρο πλοιο. Εντυπωσιακη μετασκευη μεσα εξω. Και εδω η ταχυτητα ηταν μεινοεκτημα απο καποιο σημειο και μετα. Edited March 7, 2021 by proud_ionian
Neptune Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Ωραίο βαπόρι, πολύ ωραία μετασκευή, αλλά δυστυχώς, κατανάλωση, χαμηλό και μικρό γκαράζ το καταδίκασαν γρήγορα. Ο Στριντζης για κάποιο λόγο έδινε περισσότερη έμφαση στον κόσμο και όχι στο γκαράζ, Κάτι που φάνηκε ακόμα και στην άτυχη επιλογή του Ιονιαν Σταρ, που αν και καλό βαπόρι τέθηκε κι αυτό γρήγορα εκτός ανταγωνισμού για τους ίδιους λόγους.
Annivas Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Ιδιαίτερα το χαμηλό γκαράζ ήταν μεγάλο πρόβλημα ιδιαίτερα όταν τα νέα μοντέλα των φορτηγών έβγαιναν με ψηλότερες καρότσες . Θυμάμαι στις φορτώσεις πάντα είχαν πρόχειρη μια βέργα για να βλέπουν απέξω αν χωράει κάποιο πιο ψηλό φορτηγό να μπει μέσα . Το ίδιο θέμα είχε και το Ρόδος της ΔΑΝΕ , όπου κι εκεί η βέργα ήταν πάντα πρόχειρη .
proud_ionian Posted March 7, 2021 Author Posted March 7, 2021 σε ποιο Ionian Star αναφερεσαι; στο Via Ligure; δεν ισχυει αυτο. ισα ισα που ειχε τρομερο γκαραζ, αλλα δεν ειχε δρομο. γι'αυτο εφυγε το χαμηλο γκαραζ του Island ισχυει. ειχαν γινει καποιες παρεμβασεις σε σχεση με το αδερφο του, αλλα παρεμενε το προβλημα. ΥΓ: οπως το γραφει ο @Annivas. Η βεργα υπηρχε και στα δυο πλοια. και το ξεφουσκωμα ενιοτε, οπως και στον καραγιωργη
Neptune Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Ναι για το Via Ligure λεω. Τρομερο γκαραζ σε σχεση με τα αλλα του Στριντζη αλλα παλι μικρο.
nomikos Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 (edited) Ο @Neptune έχει δίκιο.Οι ανταγωνιστές στις αρχες 90 στην Αδριατική ήταν το Ερωτόκριτος,Ο Βενιζέλος και το Λατώ τα οποία είχαν και πάνω γκαράζ για νταλίκες. Οπότε μοιραία τα δύο αδελφά έμειναν πίσω.Ίσως έπρεπε να κρατούσαν μέρος του άνω γκαράζ για νταλίκες που ήδη είχαν,στη μετασκευή μειώνοντας έτσι τον αριθμό καμπινών. Η εταιρεία Στρίντζη αν κρατούσε και μετασκεύαζε τον Ερωτόκριτο,ίσως τα πράγματα να ήταν διαφορετικά.Αντιθέτως έδωσε στον ανταγωνιστή της ένα πλοίο που στιγμάτισε με τη παρουσία του την Αδριατική και έδειξε το δρόμο για το πως θα ήταν τα νεότευκτα που θα ερχόντουσαν.Σίγουρα ο Ερωτόκριτος ήταν ένα πλοίο που ανέβασε τις πάλαι ποτε Μινωικές γραμμές. Edited March 7, 2021 by ΝΟΜΙΚΟΣ
proud_ionian Posted March 7, 2021 Author Posted March 7, 2021 (edited) @ΝΟΜΙΚΟΣ δεν εχω αντιθετη αποψη για το γκαραζ του Island. για το Star ειναι οι ενστασεις μου. μην ξεχναμε ομως οτι μιλαμε για την εποχη που ξεκιναγε ο πολεμος στη Γιουγκοσλαβια και η κινηση σε επιβατες και ΙΧ το καλοκαιρι δεν ειχε σχεση με τα σημερινα δεδομενα. ΥΓ: για το Star τα εχουμε πει και στο θεμα του πλοιου Edited March 7, 2021 by proud_ionian
Captain_Nionios Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 Το Ionian Island το έχουμε στο μυαλό σαν μεγάλο βαπόρι και ναι ήταν επιβλητικό, αλλά αρκετά χαμηλό. Είναι εντυπωσιακό πως η Πρεβελάρα έχει ένα ντεκ επιπλέον και ψηλότερο γκαράζ φορτηγών πάρα το αισθητά μικρότερο μήκος της. Πόσο θα ήθελα να είχε βρει ρόλο στην ακτοπλοΐα μας μετά το 2000 και να το χαιρόμασταν έστω μέχρι το 2005-2006;
Ariadne Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 22 hours ago, Neptune said: Ωραίο βαπόρι, πολύ ωραία μετασκευή, αλλά δυστυχώς, κατανάλωση, χαμηλό και μικρό γκαράζ το καταδίκασαν γρήγορα. Ο Στριντζης για κάποιο λόγο έδινε περισσότερη έμφαση στον κόσμο και όχι στο γκαράζ, Κάτι που φάνηκε ακόμα και στην άτυχη επιλογή του Ιονιαν Σταρ, που αν και καλό βαπόρι τέθηκε κι αυτό γρήγορα εκτός ανταγωνισμού για τους ίδιους λόγους. Αυτό που αναφέρει ο φίλος Neptune είναι το ζουμί. Ο Στρίντζης ενδιαφερόταν βεβαίως και για τα φορτηγά και να αυξήσει τα κέρδη του, δεν ξεχνούσε όμως και από που ξεκίνησε και ποιος τον έκανε μεγάλον, οι επιβάτες, ο κόσμος και όχι οι μεταφορικές. Τα πληρώματα ήτανε από τα πιο ευγενικά στην Αδριατική και πάντοτε πρόθυμοι να σε εξυπηρετήσουνε. Τώρα, τους πληρώνεις και σε βρίζουν και από πάνω ...
nomikos Posted March 8, 2021 Posted March 8, 2021 Μερικές ακόμα πληροφορίες που βρήκα για το βαπόρι.Το ύψος του κυρίως γκαράζ ήταν μόλις 4,05 μέτρα.Εκτός του κυρίως γκαράζ και του άνω γκαράζ για ιχ,είχε και υπόγειο γκαράζ για ιχ.Η συνολική χωρητικότητα ήταν 800 lm.Ενώ αξιοσημείωτο είναι πως ο πλαινός καταπέλτης ήταν μεγαλύτερος του πρυμνιού.
proud_ionian Posted March 8, 2021 Author Posted March 8, 2021 (edited) On 3/7/2021 at 4:56 PM, Neptune said: Ναι για το Via Ligure λεω. Τρομερο γκαραζ σε σχεση με τα αλλα του Στριντζη αλλα παλι μικρο. η αποκατασταση της ιστορικης αληθειας εδω το island για την εποχη που ηλθε ηταν εξαιρετικο. τα δεδομενα της γραμμης αλλαξαν σαρωτικα με τον πολεμο στη γιουγκοσλαβια στα τελη του 1991 και με τον ερχομο των νεοτευκτων απο το 1995 και μετα. Edited March 8, 2021 by proud_ionian
Strofalos Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Μια πολύ καλή εναλλακτική αυτού και του αδερφού του, μετά την αποστρατεία τους από την Αδριατική θα ήταν να έκαναν Πειραιά-Χίο-Μυτιλήνη. Έτσι όπως το βλέπω στο βίντεο και με την χωρητικότητά του θεωρώ πως θα κούμπωνε ταμάμ στην γραμμή εν έτη 1997-2000 περίπου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 23, 2021 Posted March 23, 2021 Τότε είχε γραφτεί σαν φήμη ότι ο Τσάκος ενδιαφέροταν για το Ionian Galaxy και τη δρομολόγηση στη γραμμή Πειραιά Χίο Μυτιλήνη.
proud_ionian Posted December 29, 2021 Author Posted December 29, 2021 (edited) σεπτεμβριος του 2000. απογευματινη αφιξη στην πατρα απο σαμη. ηταν η χρονια που στις ημερευσεις τους τα πλοια της blue ferries, εκαναν ενα xtra δρομολογιο πατρα σαμη (11.00 απο πατρα) by @stathis Edited December 30, 2021 by proud_ionian Dictee
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now