proud_ionian Posted June 15, 2010 Posted June 15, 2010 (edited) To Ionian Galaxy, ως Blue Galaxy, στην πατρα, αρχες απριλιου του 2000. Γιαπωνεζικο σκαρι του 72, το αγορασε η strintzis lines το 87, το μετασκευασε και ιουνιο του 1988, δρομολογηθηκε πατρα, ηγουμενιτσα κερκυρα ancona. ηταν το πρωτο γιαπωνεζικο jumbo ferry, που υπεστη τοσο μεγαλη μετασκευη και το πρωτο στριντζοβαπορο, που φορεσε τα νεα σινιαλα (το Σ σε μπλε πλαισιο και τις τρις κοκκινες ριγες στην τσιμινιερα). εκτος απο ancona, εκανε και καποιες εκτακτες προσεγγισεις στη σαμη, κατα τις ημερευσεις του στην πατρα, σε περιοδους αιχμης. το 95 με την κοινοπραξια minoan strintzis παραμενει ancona, αλλα κανει και καποια calls βενετια. με τη διαλυση της κοινοπραξιας κανει ενα δρομολογιο ancona και ενα βενετια, ομως στην ancona υστερει σαφεστατα του ανταγωνισμου. μετα την εξαγορα της strintzis απο την blue star, μετονομαζεται σε blue island, βαζει μπλε στην τσιμινιερα, κιτρινο αστερι και στο πλαι blue ferries. το καλοκαιρι του 2000 στις ημερευσεις του δρομολογια στη σαμη (απο πατρα 11.00 και απο σαμη 15.00), ενω οποτε ειναι πατρα κυριακη, πηγαινει μεχρι ηρακλειο, συνδεοντας την κρητη με την βενετια (χωρις ιδιαιτερα αποτελεσματα). χειμωνα 2000-2001, δενει για λιγους μηνες στην ελευσινα (ντανα) και μετα ναυλωνεται στην turkish marmara ferries (που πολλοι ελεγαν οτι ηταν συμφεροντων blue star) ως cesme 2 και δρομολογειται τουρκια ιταλια. μενει παροπλισμενο τον επομενο χειμωνα και απο το 2002 ειναι στον περσικο κολπο ως Merdif 2. το καλοκαιρι του 1991 ταξιδευε με στροφαλο στη μια κυρια μηχανη (ειχε 4?) και ταχυτητα γυρω στους 14 κομβους. αποκορυφωμα της ατυχης σαιζον, ηταν μια φωτια στο μηχανοστασιο τελος αυγουστου, με εναν νεκρο. η φωτια εκανε ανω κατω τα δρομολογια της strintzis (ionian sun στην πατρα, επτανησος στα δωδεκανησα και ionian fantasy ραφηνα ανδρο τηνο μυκονο). ξαναταξιδεψε την ανοιξη του 1992. μετα απο 5 χρονια, το χειμωνα 1996-1997 (αν δεν κανω λαθος) εμεινε στη ντανα της ελευσινας (διπλα στο αμερικανις) παλι με στροφαλο. πλοιο που μαζι με το αδερφο του, συμβολιζαν μια εποχη και μια εταιρεια, οπου δεν υπαρχουν πια YΓ1: τη σαιζον του 1998, ηταν ναυλωμενο στην COTUNAV YΓ2: πριν την αγορα του θεοφιλου απο τη ΝΕΛ το 1995, ειχε ενδιαφερθει ο τσακος να το αγορασει για πειραια χιο ___________________________________________________________________ (1972, ex-Arkas, then Blue Galaxy, Merdif 2) Edited February 13, 2018 by Nick the Greek tag
proud_ionian Posted June 17, 2010 Author Posted June 17, 2010 ειδαμε και το πλοιο στο Dubai, το 2006. εκει κατω δουλευει πολυ τον καταπελτη πρυμα δεξια. thanks Magwa;)
proud_ionian Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 ας ειναι χλιαρη φλογα. συμφωνα με τα yahoogroups και τον G Andrews, πουληθηκε για σκραπ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 27, 2011 Posted January 27, 2011 To Merdif 2 πουλήθηκε για scrap στην Ινδία για 475$/LDT
Νάξος Posted January 31, 2011 Posted January 31, 2011 Σὲ αὐτὸ τὸ πλοῖο ἔκανα τὰ πρῶτα μου διεθνὴ ταξείδια μεγάλης διάρκειας. Ἀφορμὴ ἦταν λόγοι θρησκευτικῆς φύσεως δεδομένου ὅτι ἐκεῖνο τὸ ευρωπαϊκὸ προσκύνημα στὸ Θρύλο περιελάμβανε ταξείδι ἀπὸ τὴν Πάτρα γιὰ Ἀνκόνα καὶ ἐπιστροφὴ στὰ patriot ἐδάφη ἀπὸ τὴν Βενετία. Καὶ τὰ δύο ταξείδια μαζὺ θἄτανε πάνω ἀπὸ 72 ὥρες, νὰ σημειώσω ὅμως ὅτι πιάσαμε Ἡγουμενίτσα καὶ τὶς δύο φορές. Θυμᾶμαι νὰ φεύγω ξυρισμένος ἀπὸ τὸ σπίτι μου καὶ νὰ γυρνῶ καλόγερος! Ἂν καὶ ἀργό, πολὺ ἀργὸ βαπόρι τὸ θηρίο, οἱ ἐσωτερικοί του χῶροι ἦταν ἀξιοπρεπεῖς. Ἀκόμα θυμᾶμαι τὶς βαπορίσιες μακαρονάδες καὶ τὴν καμπίνα καὶ κάτι εὐτράπελα στὸ λιμάνι τῆς Ἡγουμενίτσας στὴν ἐπιστροφή καὶ ὄχι μόνο. Αἰωνία του ἡ μνήμη.
.voyager Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Δύο φωτογραφίες του Ionian Galaxy: η πρώτη εν πλω στο Ιόνιο με τα χρώματα της Strintzis Lines και η δεύτερη ενώ αποπλέει από Βενετία, τον καιρό που φορούσε το "Blue Ferries" μαζί με το πιά μικροσκοπικό "Strintzis Lines" . Η "ολόκληρη" εκδοχή της 2ης φωτό δεν είναι στη διάθεσή μου, την είχα στείλει στην "Ε" με το όνομα φίλης μου (τότε ντρεπόμουν λίγο που φωτογράφιζα πλοία) και δημοσιεύτηκε ως φωτογραφία του μήνα με το όνομα της Θα ψάξω τα αρνητικά γιατί είχα κι ένα της Costa από εκείνη τη μέρα.
papannos Posted February 25, 2016 Posted February 25, 2016 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=566132723553151&set=pcb.10154474879893943&type=3&theater Μετά από τόσα χρόνια ανέβασαν μία φωτογραφία του στα διαλυτήρια της Alang..
Petros P Posted March 7, 2021 Posted March 7, 2021 To 1999 είχε κάνει και μια ναύλωση στην κρατική GNMTC της Λιβύης με το πλοίο φωτογραφημένο απο τον Cpt.Dalli (aka Maltashipsphotos) σύμφωνα με όσα λεει ο Σουηδός πιθανότατα να ηταν 2ετής η ναύλωση
proud_ionian Posted March 7, 2021 Author Posted March 7, 2021 12 μήνες, από την άνοιξη του 1998. Στη θέση του ήρθε το ionian victory/blue sky. 1999 ταξίδευε εδω ΥΓ @Neptune είχε κάνει 3 μήνες ντάνα λόγω της ζημιάς, από δεν είμαι σίγουρος ότι ήταν αυτό η αιτία της επιστροφής
proud_ionian Posted March 7, 2021 Author Posted March 7, 2021 νεο ΥΓ: στο πρωτο ποστ τα ειχαμε πει ολα. η μεγαλη ζημια στο στροφαλο ηταν πριν τη ναυλωση στην τυνησια
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 12, 2024 Posted January 12, 2024 M/V ARKAS επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheyo Enkai,Nagoya Just now, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said: M/V ARKAS επιβατηγό/οχηματαγωγό Τaiheyo Enkai,Nagoya Naikai,Setoda 1972 17691 grt 167.2x24.0x6.3 m 2 B&W 13827 kw 19.0 kts 1692 επιβάτες 825 lane γραμμή Νagoya-Sendai-Tomakomai 1984 γραμμή Sendai-Tomakomai 1987 πώληση Στρίντζη όνομα IONIAN GALAXY Αδελφό ΑLBIREO 2 ακόμη βαπόρια χαρακτηριστικά του Νaikai κάτι μεταξύ ΜΥΤΙΛΗΝΗ,ΛΑΤΩ κ αδελφών
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now