ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 (edited) Ο καλός μου φίλος capt. Eustachio Patalano έχει αναρτήσει σήμερα στο naviearmatori φωτογραφία ελληνικής παντοφλίτσας, ονόματι Σπύρος, χωρίς όμως να γνωρίζει -από όσα μπορώ να καταλάβω από τα σχόλια του- περισσότερα στοιχεία. Γνωρίζουμε άραγε τίποτα εμείς ??? Εκτός από τον τίτλο - σχόλιο στην φωτό, παραθέτω ένα ακόμα σχόλιο του ιδίου, που δεν φαίνεται αν κάποιος δεν έχει λογκάρει στο navi. Δυστυχώς η τραγική μετάφραση του Google δεν μου έδωσε και πολλά να καταλάβω. Quote SCONOSCIUTO CHIEDO AIUTO AL COMANDANTE CELESTE PER IL RICONOSCIMENTO DEL TRAGHETTO IN OGGETTO. Posizione dello scatto pontile galleggiante pruavia AMBRIABELLA, se ricordo bene il posto dovrebbe chiamarsi canale navigabile. Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
NHSOS XIOS Posted June 13, 2010 Posted June 13, 2010 Δεν λεει κατι σημαντικο το σχολιο ΣΕΙΡΙΕ,παρα μονο οτι η παντοφλα βρισκεται δεμενη στην πλωρη του δικου μας AMBRIABELLA,στην Τεργεστη.Παντως πιστευω κατι θα βρεθει απο την συνεργασια Ιταλων κ Ελληνων παντοφλαδων
NHSOS XIOS Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Η παντοφλα φαινεται στο google earth με ληψη της εικονας απο το 2008.Οποιος εχει το συγκεκριμενο προγραμμα,ας κατεβασει το αρχειο kmz που εχω επισυναψει στο rar για να δει την περιοχη.Επισης και στο Bing maps υπαρχουν αρκετα κοντινες ληψεις για να δειτε.Το μονο που διεκρινα εγω ειναι μια κατασκευη πρυμα σαν αυτες που εχουν τα καλωδιακα πλοια(μπορει να ειναι κ αγκυρα) Επισης στο flickr βρηκα δυο(1,2)φωτογραφιες,χωρις δυστυχως να ξεχωριζει καποιο αναγλυφο ονομα pantofla..rar
enas chiotis Posted June 14, 2010 Posted June 14, 2010 Η πλώρη μοιάζει ελληνική αλλά στην πρύμη και τις υπερκατασκευές διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Κρατάμε το imo από το equasis (7218278) και το έτος κατασκευής, 1972.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 16, 2010 Author Posted June 16, 2010 Σύμφωνα με ένα νεότερο σχόλιο που ανέβηκε στο naviearmatori, η παντοφλίτσα έφθασε το 2005 στην Τεργέστη όπου και εγκαταλείφθηκε. Ως πλοιοκτήτρια εταιρεία αναφέρεται η "Spiros Shipping Co" με έδρα στην χώρα μας, ενώ φαίνεται (δεν είναι βέβαιο) ότι αγοράστηκε κατόπιν από εταιρεία του Monfalcone, χωρίς όμως να επαναδραστηριοποιηθεί. Οι διαστάσεις της είναι 36,3 μέτρα μήκος και 8,5 μέτρα πλάτος.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 28, 2010 Author Posted September 28, 2010 (edited) Kατά πόσο θα ήταν δυνατόν ή απίθανο το ΣΠΥΡΟΣ να ανήκε στην ίδια εταιρεία με το ΣΠΥΡΟΣ Σ ΙΙ (νυν Αγιος Γεώργιος Αιδηψού) ??? Στο naviearmatori είχαμε διαβάσει για το ΣΠΥΡΟΣ ότι : Ως πλοιοκτήτρια εταιρεία αναφέρεται η "Spiros Shipping Co" με έδρα στην χώρα μας.... Στο equasis το Άγιος Γεώργιος Αιδηψού, αναφέρεται ακόμα με το παλιό του όνομα, SPYROS S. II, (δεν έχει γίνει update), ενώ ως "Registered owner" εμφανίζεται η SPYROS S II SHIPPING με έδρα την Πρέβεζα. Edited September 28, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 3, 2012 Author Posted March 3, 2012 Σπύρος (ΙΜΟ 7218278) (1972) Η πλώρη μοιάζει ελληνική αλλά στην πρύμη και τις υπερκατασκευές διατηρώ τις αμφιβολίες μου. Κρατάμε το imo από το equasis (7218278) και το έτος κατασκευής, 1972. Κρατάμε ακόμα και τον αριθμό με τον οποίο εμφανίζεται στα ελληνικά νηολόγια, ΣΠΥΡΟΣ (Ν.Π. 4087)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 10, 2012 Author Posted June 10, 2012 Η παντοφλίτσα έχει κατασκευαστεί στο Πέραμα, στο ναυπηγείο ΝΑΥΣ - Αφοι Φιλίππου. Τελευταία γνωστή σημαία, Νιγηρίας.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 24, 2012 Author Posted November 24, 2012 ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. Σπύρος (Ν.Π. 2430) (1965, ex- Κωσταντής) Το ΣΠΥΡΟΣ του παρόντος θέματος, που έχουμε δει σε αυτή την φωτό από την Τεργέστη της Ιταλίας, σύμφωνα με στοιχεία που μου έδωσε ο καλός φίλος emmpapad (ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ) είναι κατασκευής 1965 (άρχισε η κατασκευή του τον 10/1964 και τελείωσε τον 05/1965, στο ναυπηγείο Παπανικολάου Ηλία - Πέραμα), με πρώτο του όνομα το ΚΩΣΤΑΝΤΗΣ και αριθμό νηολογίου Ν.Π. 2430. Στις 15-01-1980 μετεγγράφηκε στην Κέρκυρα με αριθμό Ν.Κ. 243 και στις 30-01-1980 μετονομάστηκε σε ΣΠΥΡΟΣ μέχρι τη διαγραφή του στις 01-06-2001 ως πωληθέν σε αλλοδαπούς. Πιθανότατα στην χώρα μας δεν δούλεψε ποτέ σε κάποια γραμμή ως επιβατικό, μιας και ήταν χαρακτηρισμένο ως φορτηγό (γερανοφόρο). Το Ro-ro/passenger Ship ΣΠΥΡΟΣ κατασκευής 1972 με ΙΜΟ 7218278 και Ν.Π. 4087 το οποίο κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο ΝΑΥΣ - Αφοι Φιλίππου και ως τελευταία του σημαία αναφέρεται αυτή της Νιγηρίας (στοιχεία που λανθασμένα τα είχαμε συνδέσει με το ΣΠΥΡΟΣ του παρόντος θέματος), είναι ένα άλλο πλοίο στο οποίο θα αναφερθούμε μελλοντικά, και είναι πολύ πιθανό η ...ανακάλυψη του να αποτελέσει μία ευχάριστη έκπληξη.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now