Strofalos Posted November 2, 2022 Posted November 2, 2022 Όντως..σα να βλέπεις το Romantica στο πιο μικρό. Άνετα θα στεκόταν Βαλτική και αυτό και το "πρώην ομόσταυλό του" Daniel Casanova.
SuperRunner Posted November 2, 2022 Posted November 2, 2022 Μπορεί να χαρακτηριστεί και σαν μίνι κρουαζιερόπλοιο.
proud_ionian Posted November 2, 2022 Posted November 2, 2022 15 hours ago, Strofalos said: Φοβερή παρουσίαση για ένα φοβερό πλοίο!!! Πάντα το'χα απορία πως να είναι εσωτερικά αυτό το κοντόχοντρο σουλούπι Το κοντόχοντρο σουλουπι, έχει να κάνει με περιορισμούς στο μήκος που έχουν ορισμενα από τα λιμάνια της Κορσικής
Strofalos Posted November 2, 2022 Posted November 2, 2022 Το γνωρίζω φίλτατε.., ειδικά στη Μπαστιά παίζεις εικοσιμία..! Όχι ότι στη Νίκαια είναι καλυτερα τα πράγματα βέβαια...
Nick the Greek Posted March 31, 2023 Posted March 31, 2023 Έχω παρελείψει να αναφέρω ότι φέτος, όπως και τα GNV Aries, GNV Antares, κάνει από τις αρχές Ιανουαρίου την ακινησία του στην Κροατία, και πιο συγκεκριμένα στο Ζάνταρ.
Nick the Greek Posted April 17, 2023 Posted April 17, 2023 Επέστρεψε ο βαπόραρος, βρίσκεται πια στη Genova και μάλιστα σε θέση φόρτωσης. Δεν το βλέπω ακόμη στα δρομολόγια όμως.
Diagoras Posted May 12, 2023 Posted May 12, 2023 Έναρξη δρομολογίων σήμερα για το πλοίο στη γραμμή Genova-Olbia.
Nick the Greek Posted June 4, 2023 Posted June 4, 2023 Οι καραμπόλες που έχουμε αναφέρει στο στόλο της GNV λόγω των διαφόρων συμβάντων συνεχίζονται, αυτή την εβδομάδα ο βάπωρ κάνει Genova - Barcelona - Tanger Med.
Nick the Greek Posted July 19, 2023 Posted July 19, 2023 Μετά το περσινό απολαυστικό ταξίδι, και αφού βρισκόμασταν και πάλι στη γειτονιά με προορισμό την Olbia, η επιλογή του Rhapsody ήταν πολύ εύκολη. Εντυπώσεις από το πλοίο και περιγραφή των εσωτερικών χώρων μαζί με φωτογραφίες μπορεί να διαβάσει κανείς παραπάνω, οπότε εδώ θα επικεντρωθούμε στο τι άλλαξε σε σχέση με πέρυσι. Η βασική αλλαγή είναι ότι το ταξίδι μας αντί για Ιούνιο που έγινε πέρυσι, φέτος έλαβε χώρα στις 14 Ιουλίου με την καλοκαιρινή σεζόν στο φόρτε της. Το πλοίο δεν ήταν πρωτόκολλο αλλά πιστεύω εύκολα είχε πάνω από 1,600 επιβάτες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πλοίο να έχει πάρα πολύ μεγαλύτερη πληρότητα σε σχέση με πέρυσι και η χρήση των διαφόρων πραγμάτων που έχει να προσφέρει το πλοίο, να μην είναι τόσο απλή και να χρειάζεται υπομονή. Η pizzeria επί παραδείγματι, γύρω στις 2015 οπότε και πήγαμε να δειπνήσουμε είχε μία ώρα αναμονή για το φαγητό. Καθόσουν μεν αμέσως αλλά το πλήρωμα σε προειδοποιούσε ως όφειλε για την αναμονή. Άλλα 10 λεπτά αναμονή στο μπάρ για να αγοράσεις νερό. Μια που λέμε για μπάρ, αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα του πλοίου κατά το ταξίδι μας. Ανοιχτά ήταν το πρυμνιό εξωτερικό μπάρ και μάλιστα με ζωντανό DJ μετά τις 2200 νομίζω, και το εσωτερικό πρυμνιό, τίποτε άλλο. Το περίφημο ημικυκλικό μπάρ ήταν κλειστό. Αντίθετα ανοιχτό το πλωριό σαλόνι με τα 2 ντέκ(αυτό που βλέπετε πάνω από τη γέφυρα στις εξωτερικές φωτογραφίες), αλλά και πάλι εκεί μπάρ δε λειτουργούσε. Σε ερώτησή μου πρός το πλήρωμα ειδικά για το πανοραμικό μπάρ μου είπαν πως θα άνοιγε τον επόμενο μήνα. Είναι προφανώς εντελώς κουφό μέσα στην πιο υψηλή σεζόν να είναι κλειστά αυτά τα πράγματα αλλά νομίζω πως η εξήγηση βρίσκεται σε μια άλλη κουβέντα που γίνεται έντονα τον τελευταίο καιρό στην Ιταλία και έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα πληρωμάτων στον ξενοδοχειακό τομέα. Απλά τους κυνηγούν με το λιανοτούφεκο, δεν υπάρχει αρκετός κόσμος. Μάλιστα νομίζω η Ιταλική σημαία έφτασε στο σημείο να δεχτεί την απασχόληση πληρωμάτων χωρίς φυλλάδιο ειδικά στο ξενοδοχειακό κομμάτι, ενώ νομίζω πως τα συνδικάτα συναίνεσαν και στην απασχόληση πληρωμάτων εκτός ΕΕ. Έρχεται σύντομα και στην δική σας ακτοπλοία. Τέλος πάντων επειδή δεν τους έχω για χαζούς, θεωρώ πως αυτός ήταν και ο λόγος που τα συγκεκριμένα μπάρ ήταν κλειστά. Κατά τα άλλα το πλοίο είναι αστεράκι και κρατιέται μια χαρά, συνίσταται για ταξίδι. Genova – Olbia σε 12 ώρες ακριβώς με ταχύτητα περί των 19 μιλίων. Μετά το ταξίδι μας έχει μετακομίσει στο Genova-Palermo και έχει κάνει ήδη δύο περάσματα πρός τα εκεί.
Nick the Greek Posted July 26, 2023 Posted July 26, 2023 Πάμε να δούμε και τον βαπόραρο σε άφιξή του στην Γένοβα την ημέρα του παραπάνω ταξιδιού μας. Τα πολλά λόγια είναι φτώχια.
BS CHIOS Posted October 19, 2023 Posted October 19, 2023 Άλλο ένα πλοίο της GNV έφτασε σήμερα στο Zadar της Κροατίας, και δεν είναι άλλο από το Rhapsody, το οποίο θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Μέχρι και τις 14 Σεπτεμβρίου, δούλευε στη γραμμή Genova - Olbia.
Diagoras Posted March 14, 2024 Posted March 14, 2024 Ανοιχτά του Οτράντο το πλοίο, αναχώρησε χθες το μεσημέρι από το Ζαντάρ με προορισμό τη Μασσαλία.
Diagoras Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Ξεχειμώνιασε στην Κροατία, έβγαλε την άνοιξη στη Μασσαλία και από χθες βρίσκεται στην επισκευαστική ζώνη της Γένοβας. Απ' ό,τι βλέπω την Πέμπτη ξεκινάει δρομολόγια στις γραμμές Genova-Olbia και Genova-Porto Torres.
Strofalos Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Γκαράζ αυτό το καράβι δεν έχει γι αυτή την γραμμή. Πιστεύω πως πιο πολύ του ταιριάζει μια γραμμή Ιταλία-Τυνησία. Αλλά όπως και να'χει, ευτυχές το γεγονός πως ξαναταξιδεύει.
Nick the Greek Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Για τους καλοκαιρινούς μήνες είναι μια χαρά. Γκαράζ σε 3 επίπεδα, ατελείωτες καμπίνες, πολλοί χώροι, οικογένειες από όλη την Ευρώπη με αυτοκίνητα πάνε το καλοκαίρι σε αυτούς τους προορισμούς. Το ότι δένει το χειμώνα εκτός από τίποτα εξτραδάκια ναυλώσεις, προφανώς δεν είναι τυχαίο γιατί από φορτηγά λίγα πράγματα.
Nick the Greek Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Κουφέ και φέ -που θα έλεγαν και τα Ημίζ- το πλοίο, το βλέπουμε δεμένο στο ιστορικό του σπίτι, τη Μασσαλία, προχτές Σάββατο.
Strofalos Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Εδώ βλέπουμε τα θηρία Athara, Bithia, Janas κτλ να μην φτάνει το γκαράζ τους στο Πόρτο Τόρρες, που πάει ο Ναπολέοντας..? Αλλά ναι, αν πάει για να εξυπηρετήσει εποχικά οικογένειες από Ευρώπη για Σαρδηνία για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, είναι ιδανικό.
Nick the Greek Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Ας πάρουμε το Bithia που ανέφερες σαν παράδειγμα, βάζει 300 περισσότερους επιβάτες από το Rhapsody. Από κει και πέρα, το Rhapsody βάζει καμιά 80αριά ΙΧ παραπάνω και έχει σχεδόν 1,000 παραπάνω κρεβάτια. Μια χαρά δουλεύει καλοκαίρι λοιπόν απέναντι στα πλοία που ανέφερες.
Strofalos Posted June 3, 2024 Posted June 3, 2024 Αυτό ακριβώς, η κουβέντα περιστρέφεται γύρω απο επιβάτες και ΙΧ. Την εποχική πελατεία που θα πηγαίνει από Ευρώπη προς Σαρδηνία εν ολίγοις. Στο αρχικό σχόλιο, όταν αναφερόμουν στο γκαράζ, εννοούσα ενιαίο, για νταλίκες. Έχω δει αναχώρηση του Janas για Γένοβα και οι καρότσες στο Πόρτο Τόρρες να είναι μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σου. Αυτό είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα πως δεν έχει γκαράζ. Εάν όμως αντικαταστήσεις τις καρότσες με ΙΧ τότε ναι, για την γραμμή είναι μια χαρά.
Diagoras Posted September 28, 2024 Posted September 28, 2024 Τέλος σεζόν για τον Ναπολέοντα, έδεσε στη Γένοβα πιο νωρίς σε σχέση με άλλες χρονιές
Diagoras Posted November 6, 2024 Posted November 6, 2024 Από 19/10 συνεχίζει την ακινησία του στην Civitavecchia. Τις προσφυγοεπιδοτήσεις που έπαιρνε άλλους χειμώνες τις παίρνει πλέον ο...Ράμα
Nick the Greek Posted February 20 Posted February 20 Δεξαμενίζεται στη Μασσαλία ο βάπορας, βρίσκεται εκεί εδώ και 3 εβδομάδες για την ετήσιά του συντήρηση.
andreg Posted February 20 Posted February 20 Πιστεύω ότι λειτουργεί ως ξενοδοχειακό πλοίο για τους εργαζόμενους που ασχολούνται με το AidaDiva. Είναι αγκυροβολημένο στην αποβάθρα, η οποία όμως δεν έχει αδειάσει. Ίσως το La Suprema και το Gnv Azzurra να εμπλέκονται επίσης στην ίδια ενοικίαση.
Barbarosas1993 Posted March 26 Posted March 26 Για που ετοιμάζεται; Προχθές έφτασε στην Νάπολη από την Γαλλία και έκανε πετρέλευση.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now