Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Όντως..σα να βλέπεις το Romantica στο πιο μικρό. Άνετα θα στεκόταν Βαλτική και αυτό και το "πρώην ομόσταυλό του"  Daniel Casanova.

Posted
15 hours ago, Strofalos said:

Φοβερή παρουσίαση για ένα φοβερό πλοίο!!! Πάντα το'χα απορία πως να είναι εσωτερικά αυτό το κοντόχοντρο σουλούπι

Το κοντόχοντρο σουλουπι, έχει να κάνει με περιορισμούς στο μήκος που έχουν ορισμενα από τα λιμάνια της Κορσικής 

Posted

Το γνωρίζω φίλτατε.., ειδικά στη Μπαστιά παίζεις εικοσιμία..! Όχι ότι στη Νίκαια είναι καλυτερα τα πράγματα βέβαια... 

  • 4 months later...
Posted

Έχω παρελείψει να αναφέρω ότι φέτος, όπως και τα GNV Aries, GNV Antares, κάνει από τις αρχές Ιανουαρίου την ακινησία του στην Κροατία, και πιο συγκεκριμένα στο Ζάνταρ. 

  • 3 weeks later...
Posted

Επέστρεψε ο βαπόραρος, βρίσκεται πια στη Genova και μάλιστα σε θέση φόρτωσης. Δεν το βλέπω ακόμη στα δρομολόγια όμως.

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Οι καραμπόλες που έχουμε αναφέρει στο στόλο της GNV λόγω των διαφόρων συμβάντων συνεχίζονται, αυτή την εβδομάδα ο βάπωρ κάνει Genova - Barcelona - Tanger Med.

  • 1 month later...
Posted

Μετά το περσινό απολαυστικό ταξίδι, και αφού βρισκόμασταν και πάλι στη γειτονιά με προορισμό την Olbia, η επιλογή του Rhapsody ήταν πολύ εύκολη. Εντυπώσεις από το πλοίο και περιγραφή των εσωτερικών χώρων μαζί με φωτογραφίες μπορεί να διαβάσει κανείς παραπάνω, οπότε εδώ θα επικεντρωθούμε στο τι άλλαξε σε σχέση με πέρυσι. Η βασική αλλαγή είναι ότι το ταξίδι μας αντί για Ιούνιο που έγινε πέρυσι, φέτος έλαβε χώρα στις 14 Ιουλίου με την καλοκαιρινή σεζόν στο φόρτε της. Το πλοίο δεν ήταν πρωτόκολλο αλλά πιστεύω εύκολα είχε πάνω από 1,600 επιβάτες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πλοίο να έχει πάρα πολύ μεγαλύτερη πληρότητα σε σχέση με πέρυσι και η χρήση των διαφόρων πραγμάτων που έχει να προσφέρει το πλοίο, να μην είναι τόσο απλή και να χρειάζεται υπομονή. Η pizzeria επί παραδείγματι, γύρω στις 2015 οπότε και πήγαμε να δειπνήσουμε είχε μία ώρα αναμονή για το φαγητό. Καθόσουν μεν αμέσως αλλά το πλήρωμα σε προειδοποιούσε ως όφειλε για την αναμονή. Άλλα 10 λεπτά αναμονή στο μπάρ για να αγοράσεις νερό.

 

Μια που λέμε για μπάρ, αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα του πλοίου κατά το ταξίδι μας. Ανοιχτά ήταν το πρυμνιό εξωτερικό μπάρ και μάλιστα με ζωντανό DJ μετά τις 2200 νομίζω, και το εσωτερικό πρυμνιό, τίποτε άλλο. Το περίφημο ημικυκλικό μπάρ ήταν κλειστό. Αντίθετα ανοιχτό το πλωριό σαλόνι με τα 2 ντέκ(αυτό που βλέπετε πάνω από τη γέφυρα στις εξωτερικές φωτογραφίες), αλλά και πάλι εκεί μπάρ δε λειτουργούσε. Σε ερώτησή μου πρός το πλήρωμα ειδικά για το πανοραμικό μπάρ μου είπαν πως θα άνοιγε τον επόμενο μήνα. Είναι προφανώς εντελώς κουφό μέσα στην πιο υψηλή σεζόν να είναι κλειστά αυτά τα πράγματα αλλά νομίζω πως η εξήγηση βρίσκεται σε μια άλλη κουβέντα που γίνεται έντονα τον τελευταίο καιρό στην Ιταλία και έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα πληρωμάτων στον ξενοδοχειακό τομέα. Απλά τους κυνηγούν με το λιανοτούφεκο, δεν υπάρχει αρκετός κόσμος. Μάλιστα νομίζω η Ιταλική σημαία έφτασε στο σημείο να δεχτεί την απασχόληση πληρωμάτων χωρίς φυλλάδιο ειδικά στο ξενοδοχειακό κομμάτι, ενώ νομίζω πως τα συνδικάτα συναίνεσαν και στην απασχόληση πληρωμάτων εκτός ΕΕ. Έρχεται σύντομα και στην δική σας ακτοπλοία. Τέλος πάντων επειδή δεν τους έχω για χαζούς, θεωρώ πως αυτός ήταν και ο λόγος που τα συγκεκριμένα μπάρ ήταν κλειστά.

 

Κατά τα άλλα το πλοίο είναι αστεράκι και κρατιέται μια χαρά, συνίσταται για ταξίδι. Genova Olbia σε 12 ώρες ακριβώς με ταχύτητα περί των 19 μιλίων. Μετά το ταξίδι μας έχει μετακομίσει στο Genova-Palermo και έχει κάνει ήδη δύο περάσματα πρός τα εκεί.

  • 2 months later...
Posted

Άλλο ένα πλοίο της GNV έφτασε σήμερα στο Zadar της Κροατίας, και δεν είναι άλλο από το Rhapsody, το οποίο θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Μέχρι και τις 14 Σεπτεμβρίου, δούλευε στη γραμμή Genova - Olbia.

  • 4 months later...
Posted

Ανοιχτά του Οτράντο το πλοίο, αναχώρησε χθες το μεσημέρι από το Ζαντάρ με προορισμό τη Μασσαλία.

  • 2 months later...
Posted

Ξεχειμώνιασε στην Κροατία, έβγαλε την άνοιξη στη Μασσαλία και από χθες βρίσκεται στην επισκευαστική ζώνη της Γένοβας. Απ' ό,τι βλέπω την Πέμπτη ξεκινάει δρομολόγια στις γραμμές Genova-Olbia και Genova-Porto Torres. 

Posted

Γκαράζ αυτό το καράβι δεν έχει γι αυτή την γραμμή. Πιστεύω πως πιο πολύ του ταιριάζει μια γραμμή Ιταλία-Τυνησία. Αλλά όπως και να'χει, ευτυχές το γεγονός πως ξαναταξιδεύει.

Posted

Για τους καλοκαιρινούς μήνες είναι μια χαρά. Γκαράζ σε 3 επίπεδα, ατελείωτες καμπίνες, πολλοί χώροι, οικογένειες από όλη την Ευρώπη με αυτοκίνητα πάνε το καλοκαίρι σε αυτούς τους προορισμούς. Το ότι δένει το χειμώνα εκτός από τίποτα εξτραδάκια ναυλώσεις, προφανώς δεν είναι τυχαίο γιατί από φορτηγά λίγα πράγματα. 

Posted

Εδώ βλέπουμε τα θηρία Athara, Bithia, Janas κτλ να μην φτάνει το γκαράζ τους στο Πόρτο Τόρρες, που πάει ο Ναπολέοντας..? Αλλά ναι, αν πάει για να εξυπηρετήσει εποχικά οικογένειες από Ευρώπη για Σαρδηνία για τις καλοκαιρινές διακοπές τους, είναι ιδανικό. 

Posted

Ας πάρουμε το Bithia που ανέφερες σαν παράδειγμα, βάζει 300 περισσότερους επιβάτες από το Rhapsody. Από κει και πέρα, το Rhapsody βάζει καμιά 80αριά ΙΧ παραπάνω και έχει σχεδόν 1,000 παραπάνω κρεβάτια. Μια χαρά δουλεύει καλοκαίρι λοιπόν απέναντι στα πλοία που ανέφερες.

Posted

Αυτό ακριβώς, η κουβέντα περιστρέφεται γύρω απο επιβάτες και ΙΧ. Την εποχική πελατεία που θα πηγαίνει από Ευρώπη προς Σαρδηνία εν ολίγοις. Στο αρχικό σχόλιο, όταν αναφερόμουν στο γκαράζ, εννοούσα ενιαίο, για νταλίκες. Έχω δει αναχώρηση του Janas για Γένοβα και οι καρότσες στο Πόρτο Τόρρες να είναι μέχρι εκεί που φτάνει το μάτι σου. Αυτό είχα στο μυαλό μου όταν έλεγα πως δεν έχει γκαράζ. Εάν όμως αντικαταστήσεις τις καρότσες με ΙΧ τότε ναι, για την γραμμή είναι μια χαρά. 

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Posted

Από 19/10 συνεχίζει την ακινησία του στην Civitavecchia. Τις προσφυγοεπιδοτήσεις που έπαιρνε άλλους χειμώνες τις παίρνει πλέον ο...Ράμα 

  • 3 months later...
Posted

Δεξαμενίζεται στη Μασσαλία ο βάπορας, βρίσκεται εκεί εδώ και 3 εβδομάδες για την ετήσιά του συντήρηση.

Posted

Πιστεύω ότι λειτουργεί ως ξενοδοχειακό πλοίο για τους εργαζόμενους που ασχολούνται με το AidaDiva. Είναι αγκυροβολημένο στην αποβάθρα, η οποία όμως δεν έχει αδειάσει.
Ίσως το La Suprema και το Gnv Azzurra να εμπλέκονται επίσης στην ίδια ενοικίαση.

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...