ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 22, 2010 Posted May 22, 2010 (edited) Πλοίο ναυπηγηθέν σύμφωνα με το equasis το 1964, και με ανάλογο χρονικά ΙΜΟ (πράγμα που τις περισσότερες φορές δεν ισχύει για τα ανοικτού τύπου πλοία). Και αναφέρομαι στο έτος ναυπήγησης του γιατί δύσκολα θα μπορούσε να πιστέψει κανείς βλέποντας τις γραμμές του ότι δεν είναι μεταγενέστερης χρονολογίας, ξεχώριζε δηλαδή πολύ από τις παντόφλες που χτίζονταν τότε (κάποια μετασκευή ίσως στην πορεία των χρόνων ???) Το είχα δει πρώτη φορά στην γραμμή Ερέτριας - Ωρωπού το καλοκαίρι του 1987, και μπροστά στις τότε παντόφλες της γραμμής έδειχνε σαν νεότευκτο. Ένα - δύο χρόνια αργότερα "μετακόμισε" στον Πειραιά, στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, και το 2001 πουλήθηκε στην Τανζανία όπου και ταξίδευε με το όνομα AZIZA II μέχρι και τον Μάρτιο του 2009, οπότε κάηκε στο λιμανι του Dar es Salaam μαζι με το ΑΖΙΖΑ Ι (πρώην Αφαία) και βγήκε ολική απώλεια. polmyt said: επανερχομαι στο θεμα των παντοφλων της Τανζανιας Το ΑΖΙΖΑ ΙΙ καηκε στο λιμανι του Dar es Salaam μαζι με το ΑΖΙΖΑ Ι το Μαρτιο του 2009.Και τα δυο πλοια ηταν ανασφαλιστα οπως αναφερει αυτο εδω το αρθρο.Tο καθενα μπορουσε να μεταφερει μεχρι 1000 επιβατες. Quote MV Aziza I and MV Aziza II which caught fire recently in Dar es Salaam and Zanzibar ports respectively had no insurance cover.MV Aziza I and MV Aziza II had the capacity to carry up to 1,000 passengers each Μία φωτογραφία του ΕΔΩ από το 2006 (έχει επαναδημοσιευθεί στο "Παντόφλες": Νέα-Κινήσεις-Δελτία-Απορίες) και παρακάτω ακόμα δύο φωτογραφίες του μεταγενέστερες (2007 & 2008). Στην δεύτερη φωτό (2008) όπου και έχει σβηστεί το AZIZA II από την πλώρη του μπορεί κάποιος να διακρίνει το ανάγλυφο "ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ". Πηγή φωτό : Flickr. Edited February 19, 2018 by Nick the Greek
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 16, 2010 Author Posted October 16, 2010 Εν αντιθέσει με το ΑΦΑΙΑ, που όπως είδαμε μετά την καταστρεπτική φωτιά τον Μάρτιο του 2009, είναι και πάλι έτοιμο προς δρομολόγηση, το ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ επιβεβαιώνεται πλέον ότι βρίσκεται οριστικά εκτός δράσης. Θα προσπαθήσω τις επόμενες ημέρες να μάθω αν βρίσκεται κάπου παρατημένο ή έχει οδηγηθεί στα διαλυτήρια. ΕΔΩ σε μία ακόμα φωτό από την Τανζανία τον Δεκέμβριο του 2006.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 30, 2010 Author Posted October 30, 2010 Θα προσπαθήσω τις επόμενες ημέρες να μάθω αν βρίσκεται κάπου παρατημένο ή έχει οδηγηθεί στα διαλυτήρια. Το πλοίο δεν έχει διαλυθεί ακόμα και βρίσκεται εγκαταλελειμμένο στην ράδα του Stonetown της Ζανζιβάρης, όπου αναμένει την πώληση του για scrap. Τα πράγματα στην Τανζανία είναι κάπως ...μπλεγμένα όσον αφορά την πώληση κάποιου πλοίου για διάλυση. Από ότι έχω καταλάβει, όταν ένα πλοίο δεν μπορεί για οποιονδήποτε λόγο να ταξιδέψει πιά, εγκαταλείπεται οπουδήποτε (χωρίς κανένα έλεγχο) από την εταιρεία του, μέχρι να ενδιαφερθεί κάποια στιγμή το κράτος να το αγοράσει (σε σχεδόν εξευτελιστική οπωσδήποτε τιμή) και να προχωρήσει αυτό στις διαδικασίες απομάκρυνσης του ή επιτόπιας του διάλυσης. Μία κατάσταση που έχουμε δει τόσο με το ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑ όσο και με την παντόφλα ΙΑΣΩΝ.
polmyt Posted December 20, 2010 Posted December 20, 2010 Για να δουμε και καποιες φωτογραφιες απο την φωτια που ειχε παρει το πλοιο και την προσπαθεια κατασβεσης της. Οπως φαινεται απο τις φωτογραφιες το πλοιο εφαπτωνταν με το AZIZA I (ΑΦΑΙΑ) πανω απο στο οποιο βρισκονταν και οι πυροσβεστες που προσπαθουσαν σβησουν τη φωτια Κατι ασχετο με την πυρκαγια ειναι οτι στις φωτογραφιες φαινεται το ΙΜΟ του ΑΖΙΖΑ ΙΙ το οποιο ειναι ασχετο με αυτο που εχουμε περασει στη λιστα.Τωρα ή που προκειται για συνονυμια ή που καπου εχει γινει λαθος. Οι φωτογραφιες ειναι απο το othmanmapara.blogspot.com
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 20, 2010 Author Posted December 20, 2010 Το σίγουρο πάντως είναι ότι δεν έχουμε κάνει λάθος εμείς ως προς το ΙΜΟ number του πλοίου. Άλλο ένα σίγουρο είναι ότι το πλοίο που βλέπουμε να καίγεται είναι το ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ (με ευδιάκριτα ανάγλυφα γράμματα στην πλώρη όπως έχουμε δει σε πολλές φωτογραφίες). Ας δούμε λοιπόν τα στοιχεία που μας δίνει το equasis πληκτρολογώντας την λέξη AZIZA II. IMO number : 6519091 Name of ship : AZIZA II (since 01-12-2001) Call Sign : HQWB4 Gross tonnage : 495 (since 01-12-2001) Type of ship : Passenger Ship (during 1964) Year of build : 1964 Flag : Honduras (since 01-12-2001) Status of ship : Total Loss (since 20-03-2009) Last update : 02-11-2010 Company Role Date of effect Sources ALI AHZSA Ship manager during 12-2001 LRF ALI AHZSA Registered owner during 12-2001 LRF HELLENIC SEAWAYS MARITIME SA Registered owner during 2000 LRF HELLENIC SEAWAYS MARITIME SA Ship manager during 2000 LRF Προσωπικά δεν θεωρώ καθόλου πιθανόν να υπάρχει και δεύτερο πλοίο με το όνομα ΑΖΙΖΑ ΙΙ το οποίο να πουλήθηκε και αυτό το 2001 από την Ελλάδα σε ξένη χώρα, και να βγήκε και αυτό ολική απώλεια τον ίδιο ακριβώς μήνα με το AZIZA II της Τανζανίας. Σίγουρα λοιπόν πρόκειται για το ίδιο πλοίο με δυό διαφορετικά εμφανιζόμενα IMO numbers. Τώρα πως γίνεται αυτό ??? Προσωπικά δεν με παραξενεύει καθόλου μα καθόλου, μιας και έχω δει και άλλες ...παράξενες περιπτώσεις με πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό και με τα ΙΜΟ numbers τους........... Να σημειώσουμε τέλος, ότι το ΙΜΟ 9372312 δεν παρουσιάζεται (ως θα όφειλε) σε καμμία βάση δεδομένων΄.
Nick the Greek Posted December 20, 2010 Posted December 20, 2010 Εν πρώτοις ας δούμε τι λένε οι Lloyd's για την πυρκαγιά: A press report, dated Mar 20, states: Ferry Aziza II (495 gt, built 1964) and general cargo Aziza I, have caught fire while being fixed for minor repairs in Zanzibar. It took firefighters several hours to put the fire out. Sources from the Mtoni Harbor of Zanzibar attributed the cause of the fire to welding works at the dock. The fire started from one vessel and then spread to the other. The Aziza I and Aziza II owned by the Mkunzini Shipping Enterprises, were severely burnt. The exact loss of the ship fire was yet to be known but estimates from the port sources put it at more than 100 million Tanzanian shillings (80,000 US dollars). The two vessels, used to trade between Zanzibar and mainland Tanzania, had been at anchor in Zanzibar for the past two years and they were going to be towed to Mombassa for overhauls. The shipping company has run into financial difficulties when one of the owners died three years ago, leaving a debt amount that the company cannot pay back. To IMO 6519091 ανήκει όντως στο Ιωάννης ΙΙ σύμφωνα με τα δικά μου κιτάπια, κι εγώ δεν βρίσκω κάποιο πλοίο με το άλλο ΙΜΟ.
polmyt Posted March 15, 2011 Posted March 15, 2011 Να και μια φωτο προσαραγμενο στην παραλια της Ζανζιβαρης οταν ακομα ταξιδευε μιας και κατα δηλωση του φωτογραφου ειναι απο τις αρχες του 2008 Η φωτο ειναι του cynphil απο το smugmug.com
polmyt Posted October 17, 2011 Posted October 17, 2011 Μπορει το πλοιο να εχει καει εδω και 2.5 χρονια και να εχει βγει total loss αλλα παρολαυτα ακομα δεν εχει κοπει και βρισκεται παρατημενο σε καποια παραλια της Ζανζιβαρης. Αυτο τουλαχστον φαινεται απο την παρακατω αεροφωτογραφια που τραβηχτηκε το καλοκαιρι.Πισω του βρισκεται και το SERENGETI που ειχε και αυτο καει Ολοκληρη η φωτο βρισκεται εδω
gtogias Posted July 2, 2013 Posted July 2, 2013 Ως Aziza II το είδαμε, ας το δούμε και ως Ιωάννης ΙΙ σε μια άφιξη του στον Πειραιά. Η φωτογραφία είναι αγορασμένη σε παζάρι, αγνώστου φωτογράφου, άγνωστης χρονολογίας. Αυτό που κάνει εντύπωση είναι το ανορθόγραφο στην πλώρη, Ioanis II.
Panagia Ekatontapiliani Posted August 2, 2018 Posted August 2, 2018 On 5/22/2010 at 8:38 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Το είχα δει πρώτη φορά στην γραμμή Ερέτριας - Ωρωπού το καλοκαίρι του 1987, και μπροστά στις τότε παντόφλες της γραμμής έδειχνε σαν νεότευκτο. Ένα - δύο χρόνια αργότερα "μετακόμισε" στον Πειραιά, στις γραμμές του Αργοσαρωνικού. Το Ιωάννης ΙΙ όταν δούλευε στη γραμμή Ωρωπό Ερέτρια ανήκε στην οικογένεια Τσώκου και είχε πουληθεί σε Σαλαμίνιωτες που το ξεκίνησαν στη γραμμή του Αργοσαρωνικού.
polmyt Posted April 22, 2019 Posted April 22, 2019 Και μια σπανια φωτογραφια απο τα πρωτα του χρονια στην Ερετρια σαν ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ. Οπως παρατηρουμε οι μετεπειτα μετασκευες του αλλαξαν εντελως την εξωτερικη του εμφανιση
stathis Posted December 22, 2021 Posted December 22, 2021 Μια φωτογραφία του πλοίου από τις 25/03/2000.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now