proud_ionian Posted December 27, 2010 Posted December 27, 2010 εδενε ετσι για παρα πολλα χρονια, μεχρι τα μεσα των 90s. ετσι ειχαμε δεσει και το 87 που ειχα ταξιδεψει, για το ταμα
Panagia Ekatontapiliani Posted December 28, 2010 Posted December 28, 2010 On 12/27/2010 at 11:14 PM, polmyt said: Υ.Γ Αν καποιος ξερει και ποιο ειναι το διπλα βαπορι ας κανει ενα κοπο να μας το πει Κατά 99% είναι το σημερινό Απόλλων Ελλάς τότε με το όνομα Γεώργιος
ΝΗΡΕΑΣ Posted April 27, 2011 Posted April 27, 2011 Τήνος, Αύγουστος 1997. Σύναξις…Αγαπητών. Το ΝΑΪΑΣ 2 ερχόμενο από Σύρο κατευθύνεται προς το μέσα λιμάνι, εν μέσω του ομόσταυλου ΝΑΪΑΣ ΕΞΠΡΕΣ που φεύγει από το μέσα λιμάνι για Μύκονο, και του «συγγενούς» ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ που είναι δεμένο στο έξω λιμάνι, έτοιμο να αναχωρήσει και αυτό για Μύκονο.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted August 23, 2015 Posted August 23, 2015 (edited) On 8/21/2015 at 7:51 PM, Superferry II said: Ρεμέτζο σήμερα το πρωί στην Σύρο απίστευτο απο τον captain.Κάποτε εκεί στη Σύρο σε μανούβρα πάνω από τον προβλήτα περνούσε ο καταπέλτης του Ναϊάς ΙΙ που μόνο καταπέλτης δεν ήταν.... Edited August 24, 2015 by proud_ionian move
kyr1 Posted June 20, 2016 Posted June 20, 2016 Ένα τσιμπηματάκι για όσους το ταξίδεψαν, ενα βιντεο απο το εσωτερικό του πλοίου ενώ αυτό ειναι εκτός δράσης πλέον: ΥΓ: Εψαξα μηπως έχει ανέβει ξανα αλλά δεν το βρηκα.
mikoud Posted August 26, 2020 Posted August 26, 2020 Λατρεμένο βαπόρι από τα πιο όμορφα. Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις στα 90s με το συγκεκριμένο πλοίο που ήταν συνώνυμο της γραμμής Σύρος/Τήνος/Μύκονος. Τότε τα πλοία για αυτή τη γραμμής έδεναν στην πλατεία Καραϊσκάκη εκεί που δένουν τώρα του Αργοσαρωνικού. Κάθε πρωί που πήγαινα σχολείο και πέρναγα από εκεί (ήταν το τέρμα του λεωφορείου) τα έβλεπα να φορτώνουν και ήθελα να τρυπώσω να πάω ένα ταξιδάκι. Ένα χαρακτηριστικό που θυμάμαι από το συγκεκριμένο πλοίο ήταν ότι είχε πολλές στρογγυλές κολόνες στη μέση στους εσωτερικούς χώρους. Σε μία επιστροφή από Τήνο (1993-94) με καιρό το πλοίο είχε μείνει για κάποια λίγη ώρα ακυβέρνητο λόγω βλάβης μεσοπέλαγα. Ήμουν ~10 ετών τότε και θυμάμαι να έχω πάρει αγκαλιά μία στρογγυλή κολόνα (κακοβαμμένη με μαύρη λαδομπογιά) και να κρατιέμαι για να μην πέσω κάτω. Επικές οι κόντρες με το Παναγία Τήνου 2.
jim Posted August 27, 2020 Posted August 27, 2020 (edited) Νομίζω οτι ειχαν ιδια ταχυτητα με το Παναγία Τήνου 2. Ισως το Παναγία Τήνου 2 να ήταν και ελάχιστα ταχύτερο. Τρίτο πλοίο στη Συροτηνομυκονια τοτε ηταν το ΔΗΜΗΤΡΑ και είχε τα απογευματινα δρομολόγια. Το καλοκαιρι αυτό ήταν του 1994 και την επομενη χρονια το ΝΑΙΑΣ ΙΙ ειχε πολυ ευκολοτερο εργο εναντιον του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ Edited August 27, 2020 by jim
polmyt Posted December 2, 2020 Posted December 2, 2020 Στα πλαισια των αναβαθμισεων σε παλιες φωτογραφιες ας θυμηθουμε το πλοιο σαν ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΙΑΣ να μπαινει στο λιμανι του Πειραια τον Ιουλιο του 2000
miko mission Posted December 2, 2020 Posted December 2, 2020 On 12/27/2010 at 11:14 PM, polmyt said: Να και μια φωτογραφια με το πλοιο(το μισο βασικα) δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα.Διακρινεται και το πανω στην κοντρα γεφυρα με την αναχωρησης και τα λιμανια 8.30 Συρος-Τηνος-Μυκονος.Προσωπικα δεν το θυμομουν ποτε να ειναι δεμενο ετσι. Η φωτο απο το flickr και τον Vounisios Υ.Γ Αν καποιος ξερει και ποιο ειναι το διπλα βαπορι ας κανει ενα κοπο να μας το πει Expand To πλοιο διπλα ειναι το ΓΕΩΡΓΙΟΣ σημερινο APOLLON HELLAS..αρα η φωτο ειναι απο το 1990
polmyt Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 ΝΑΙΑΣ ΙΙ ,εν πλω με χρωματα Αγαπητου ,εχει σημερα το μενου, απο το Σεπτεμβριο του 1994 Φανταστικη φωτογραφια, απο καθε αποψη ,με το πλοιο να ειναι πανεμορφο απο τη συγκεκριμενη γωνια ληψης
Captain_Nionios Posted April 14, 2021 Posted April 14, 2021 Οντως εξαιρετικη φωτογραφια, λεβεντια. @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ με ποσο δρομο να υπολογιζουμε το Σεπτεμβριο του 1994;
Neptune Posted April 14, 2021 Author Posted April 14, 2021 Πραγματικά φοβερή. Από τις πιο ωραίες γεμάτη ζωντανια. Θα πόνταρα πάντως ότι μόλις έχει βγει από επισκευή. Ούτε ένα τρεξιματακι δεν έχει έτσι για το μάτι.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted April 15, 2021 Posted April 15, 2021 On 4/14/2021 at 6:26 PM, Captain_Nionios said: Οντως εξαιρετικη φωτογραφια, λεβεντια. @ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ με ποσο δρομο να υπολογιζουμε το Σεπτεμβριο του 1994; Expand Χτυπουσε 20.8 με 21...Στη τσιτα 21.6-21.7. Παντως και λιγο αργοτερα καποια στιγμη χτυπησε 22.
Svo Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 (edited) Ερώτηση προς εκείνους που έζησαν το πλοίο και γνωρίζουν. Σε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για το ολικό μήκος του πλοίου , βρίσκει κανείς, κάποιες πηγές που αναφέρουν 111 m και κάποιες άλλες 115 m. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας διαφωτίσει ποιο ήταν το πραγματικό ? Ευχαριστώ πολύ. Edited October 31, 2022 by Svo
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 31, 2022 Posted October 31, 2022 (edited) 115 Edited October 31, 2022 by Nick the Greek Quote
ΚΑΜΒΥΣΗΣ Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Μιας και παλαιότερα αυτό το θέμα κατακλυζόταν από μαρτυρίες για τη φόρτωση από τον πλαϊνό καταπέλτη, ήρθε η ώρα να το δούμε και στην πράξη σε βίντεο. Μύκονος 1985. Το Ναιάς ΙΙ εμφανίζεται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Highlight το 50:27
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 Στο Πειραια φορτωνε σχεδον παντα απο το πλαινο....Υπεροχα καταστρωματα για τους λατρεις...Αγαπημενο και αξεχαστο...
Nick the Greek Posted November 28, 2023 Posted November 28, 2023 @ΚΑΜΒΥΣΗΣ μας έχεις φτιάξει πολύ με τα βίντεο που προτείνεις. Δυστυχώς το συγκεκριμένο είναι δύσκολο στην παρακολούθηση, έχει όμως 2 ακόμη ενδιαφέροντα πλοία. 2:10 βλέπει κανείς το επιβατικό Μεγαλόχαρη(πρώην Μαριώ) 2:45 πλαγιοδέτηση το πρώτο Μύκονος της Μύκονος ΑΝΕ(πρώην Ρένα, Σύρος, Ζέφυρος, μετέπειτα Άγιος Διονύσιος Ι)
polmyt Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας δειχνει μια απο τις πιο κλασικες εικονες της δεκαετιας του 80 με το πλοιο δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα και τους καταπελτες ανοιχτους για εξαερισμο του γκαραζ . Μπορουμε να το δουμε ,μαλλον σε αναχωρηση του
Z.Gk. Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Καταπληκτική φωτογραφία του θρυλικού Ναϊάς ΙΙ από τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ τον οποίο και ευχαριστώ θερμά, γιατί μου ξύπνησε όμορφες αναμνήσεις! Στη συγκεκριμένη φωτό το πλοίο δεν νομίζω ότι αναχωρεί, αλλά πρέπει είναι σε διαδικασία κατάπλου κάποια στιγμή του καλοκαιριού, πιθανότατα Ιούλιο, αφού ο ήλιος λούζει την αριστερή πλευρά του, γεγονός που πρέπει να σημαίνει ότι ο ήλιος είναι στη δύση του και όχι στην ανατολή του. Εγώ το πλοίο το θυμάμαι και επί Κατσουλάκου και επί Αγαπητών να δένει με την πλώρη προς τα Λεμονάδικα. Ειδικά για την εποχή Κατσουλάκου είμαι απόλυτα βέβαιος. Νομίζω, ίσως το έχουμε αναφέρει και στο θέμα του Παναγία Τήνου, αλλά δεν είχα χρόνο το ψάξω, το δέσιμο με την πλώρη να βλέπει στην μπούκα του λιμανιού το καθιέρωσε ο καπτά Γεράσιμος Γιακουμίδης, όταν ήταν στο Παναγία Τήνου και ακολούθησε και το Ναϊάς ΙΙ. Η μανούβρα με την πρύμη προς τα Λεμονάδικα είχε πάντα ενδιαφέρον, γιατί όλοι οι πλοίαρχοι γύρναγαν πολύ κοντά στη γωνία, εκεί που ήταν δεμένο και το καραβάκι του Πολεμικού Ναυτικού. Είχαν την τύχη μια φορά να φιλοξενηθώ στη γέφυρα με πλοίαρχο τον καπτά Ανδρέα Νάζο εκεί γύρω στο 1998. Ο καπτά Ανδρέας έδινε τις εντολές και στα χειριστήρια ήταν ο ασυρματιστής του πλοίου ο Ηλίας ο Φωστέρης, αν θυμάμαι καλά. Εκεί για πρώτη φορά άκουσα με τα αυτιά μου τον υποπλοίαρχο στην πρύμη να λέει στον καπτά Ανδρέα ότι γυρνάμε στο μισό μέτρο από τη γωνία και τον καπτά Ανδρέα, ατάραχο, να λέει απλά "καλώς"! Για το πλοίο τα έχουμε πει. Το "σαλόνι" στην πρύμη με τους κίτρινους/κρεμ πλαστικούς καναπέδες το θυμάμαι από το 1985. Μάλιστα, ήταν και το πρώτο "σαλόνι" που είχαμε κάτσει τότε με τη μητέρα μου και την αδερφή μου. Από εκεί και πέρα, αμέτρητα ταξίδια μαζί του, ακόμα και αυθημερόν για τη Σύρο. Γρήγορο, εξαιρετικά καλοτάξιδο και με καταστρώματα όνειρο για κάθε καραβολάτρη, ειδικά το μπαλκόνι μπροστά. Στη Σύρο θυμάμαι ότι πλαγιοδετούσε μπροστά στο Τελωνείο, αλλά υπήρχαν και αρκετές φορές που πρυμοδετούσε λίγα μέτρα πιο εκεί, προς το σημείο που είναι το πάρκινγκ. Από εκεί και πέρα, όταν πήγαν απέναντι, εκεί όπου δένουν τώρα τα πλοία, πρυμοδετούσε πάντοτε. Τι να πω, έτσι και αφήσω τον εαυτό μου, θα γράφω μέχρι το βράδυ...
Panagia Ekatontapiliani Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 On 7/2/2024 at 9:45 AM, polmyt said: Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας δειχνει μια απο τις πιο κλασικες εικονες της δεκαετιας του 80 με το πλοιο δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα και τους καταπελτες ανοιχτους για εξαερισμο του γκαραζ . Expand Οι πλαϊνοί καταπελτες δεν ήταν ανοικτοί για εξαερισμό αλλά για φόρτωση και εκφόρτωση των οχημάτων.
polmyt Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Oι καταπελτες σε αυτη τη φωτο δεν γινεται να ειναι ανοιχτοι για φορτωση
Villandry Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 (edited) On 7/2/2024 at 11:56 AM, Z.Gk. said: Είχαν την τύχη μια φορά να φιλοξενηθώ στη γέφυρα με πλοίαρχο τον καπτά Ανδρέα Νάζο εκεί γύρω στο 1998. Ο καπτά Ανδρέας έδινε τις εντολές και στα χειριστήρια ήταν ο ασυρματιστής του πλοίου ο Ηλίας ο Φωστέρης, αν θυμάμαι καλά. Εκεί για πρώτη φορά άκουσα με τα αυτιά μου τον υποπλοίαρχο στην πρύμη να λέει στον καπτά Ανδρέα ότι γυρνάμε στο μισό μέτρο από τη γωνία και τον καπτά Ανδρέα, ατάραχο, να λέει απλά "καλώς"! Expand Μία επισήμανση, το μικρό του ασυρματιστή νομίζω πως είναι Βασίλης. Όσο για τη μανούβρα του καπταιν Ανδρέα, δε νομίζω πως θα μπορούσε να ήταν ταραγμένος στο άκουσμα της πληροφορίας από τον υποπλοίαρχο. Τέτοιες μανούβρες τις είχε επί καθημερινής βάσης σε όλα τα λιμάνια κι όχι απλά για λόγους εντυπωσιασμού. Edited July 2, 2024 by proud_ionian long quote short
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted July 2, 2024 Posted July 2, 2024 Με το καπ Αντρεα Ναζο εγιναν οι πιο εντυπωσιακες μανουβρες...Το εκανε οτι ηθελε....ο καταπελτης πισω δε βοηθουσε κιολας ιδιαιτερα στο τελος της πρυμνοδετησης...Τα χειριστηρια στις βαρδιολες ηταν αναξιοπιστα για αυτο και δεν τα χρησιμοποιουσαν...Το ονομα του Μαρκονη Βασιλειος Φωστερης....Με απαγορευτικο παντα πλαγιοδετηση με τον ετερο ανταγωνιστη...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now