Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
  On 12/27/2010 at 11:14 PM, polmyt said:
Υ.Γ Αν καποιος ξερει και ποιο ειναι το διπλα βαπορι ας κανει ενα κοπο να μας το πει

Κατά 99% είναι το σημερινό Απόλλων Ελλάς τότε με το όνομα Γεώργιος

  • 3 months later...
Posted

Τήνος, Αύγουστος 1997. Σύναξις…Αγαπητών.:rolleyes: Το ΝΑΪΑΣ 2 ερχόμενο από Σύρο κατευθύνεται προς το μέσα λιμάνι, εν μέσω του ομόσταυλου ΝΑΪΑΣ ΕΞΠΡΕΣ που φεύγει από το μέσα λιμάνι για Μύκονο, και του «συγγενούς» ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ που είναι δεμένο στο έξω λιμάνι, έτοιμο να αναχωρήσει και αυτό για Μύκονο.

gallery_1833_78_51008.jpg

  • 4 years later...
Posted (edited)
  On 8/21/2015 at 7:51 PM, Superferry II said:

Ρεμέτζο σήμερα το πρωί στην Σύρο απίστευτο απο τον captain.

Κάποτε εκεί στη Σύρο σε μανούβρα πάνω από τον προβλήτα περνούσε ο καταπέλτης του Ναϊάς ΙΙ που μόνο καταπέλτης δεν ήταν.... Edited by proud_ionian
move
  • 9 months later...
Posted

Ένα τσιμπηματάκι για όσους το ταξίδεψαν, ενα βιντεο απο το εσωτερικό του πλοίου ενώ αυτό ειναι εκτός δράσης πλέον:

 

 

ΥΓ: Εψαξα μηπως έχει ανέβει ξανα αλλά δεν το βρηκα.

 

  • 2 years later...
Posted

Λατρεμένο βαπόρι από τα πιο όμορφα. Έχω πολύ ωραίες αναμνήσεις στα 90s με το συγκεκριμένο πλοίο που ήταν συνώνυμο της γραμμής Σύρος/Τήνος/Μύκονος. Τότε τα πλοία για αυτή τη γραμμής έδεναν στην πλατεία Καραϊσκάκη εκεί που δένουν τώρα του Αργοσαρωνικού. Κάθε πρωί που πήγαινα σχολείο και πέρναγα από εκεί (ήταν το τέρμα του λεωφορείου) τα έβλεπα να φορτώνουν και ήθελα να τρυπώσω να πάω ένα ταξιδάκι.

Ένα χαρακτηριστικό που θυμάμαι από το συγκεκριμένο πλοίο ήταν ότι είχε πολλές στρογγυλές κολόνες στη μέση στους εσωτερικούς χώρους. 

Σε μία επιστροφή από Τήνο (1993-94) με καιρό το πλοίο είχε μείνει για κάποια λίγη ώρα ακυβέρνητο λόγω βλάβης μεσοπέλαγα. Ήμουν ~10 ετών τότε και θυμάμαι να έχω πάρει αγκαλιά μία στρογγυλή κολόνα (κακοβαμμένη με μαύρη λαδομπογιά) και να κρατιέμαι για να μην πέσω κάτω.

Επικές οι κόντρες με το Παναγία Τήνου 2.

Posted (edited)

Νομίζω οτι ειχαν ιδια ταχυτητα με το Παναγία Τήνου 2. Ισως το Παναγία Τήνου 2 να ήταν και ελάχιστα ταχύτερο. Τρίτο πλοίο στη Συροτηνομυκονια τοτε ηταν το ΔΗΜΗΤΡΑ και είχε τα απογευματινα δρομολόγια. Το καλοκαιρι αυτό ήταν του 1994 και την επομενη χρονια το ΝΑΙΑΣ ΙΙ ειχε πολυ ευκολοτερο εργο εναντιον του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Edited by jim
  • 3 months later...
Posted
  On 12/27/2010 at 11:14 PM, polmyt said:

Να και μια φωτογραφια με το πλοιο(το μισο βασικα) δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα.Διακρινεται και το πανω στην κοντρα γεφυρα με την αναχωρησης και τα λιμανια 8.30 Συρος-Τηνος-Μυκονος.Προσωπικα δεν το θυμομουν ποτε να ειναι δεμενο ετσι.

post-1819-0-24801300-1293491185_thumb.jp

Η φωτο απο το flickr και τον Vounisios

Υ.Γ Αν καποιος ξερει και ποιο ειναι το διπλα βαπορι ας κανει ενα κοπο να μας το πει

Expand  

To πλοιο διπλα ειναι το ΓΕΩΡΓΙΟΣ σημερινο APOLLON HELLAS..αρα η φωτο ειναι απο το 1990

  • 4 months later...
Posted

ΝΑΙΑΣ ΙΙ ,εν πλω με χρωματα Αγαπητου ,εχει σημερα το μενου, απο το Σεπτεμβριο του 1994

Φανταστικη φωτογραφια, απο καθε αποψη ,με το πλοιο να ειναι πανεμορφο απο τη συγκεκριμενη γωνια ληψης

 

Posted

Πραγματικά φοβερή. Από τις πιο ωραίες γεμάτη ζωντανια. Θα πόνταρα πάντως ότι μόλις έχει βγει από επισκευή. Ούτε ένα τρεξιματακι δεν έχει έτσι για το μάτι.

Posted
  On 4/14/2021 at 6:26 PM, Captain_Nionios said:

Οντως εξαιρετικη φωτογραφια, λεβεντια.

@ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ με ποσο δρομο να υπολογιζουμε το Σεπτεμβριο του 1994;

Expand  

Χτυπουσε 20.8 με 21...Στη τσιτα 21.6-21.7. Παντως και λιγο αργοτερα καποια στιγμη χτυπησε 22.

  • 1 year later...
Posted (edited)

Ερώτηση προς εκείνους που έζησαν το πλοίο και γνωρίζουν. Σε μια αναζήτηση στο διαδίκτυο για το ολικό μήκος του πλοίου , βρίσκει κανείς, κάποιες πηγές που αναφέρουν 111 m και κάποιες άλλες 115 m. Υπάρχει κάποιος που μπορεί να μας διαφωτίσει ποιο ήταν το πραγματικό ? Ευχαριστώ πολύ.

Edited by Svo
  • 6 months later...
Posted

Μιας και παλαιότερα αυτό το θέμα κατακλυζόταν από μαρτυρίες για τη φόρτωση από τον πλαϊνό καταπέλτη, ήρθε η ώρα να το δούμε και στην πράξη σε βίντεο. Μύκονος 1985. Το Ναιάς ΙΙ εμφανίζεται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Highlight το 50:27:P

 

Posted

@ΚΑΜΒΥΣΗΣ μας έχεις φτιάξει πολύ με τα βίντεο που προτείνεις. Δυστυχώς το συγκεκριμένο είναι δύσκολο στην παρακολούθηση, έχει όμως 2 ακόμη ενδιαφέροντα πλοία.

2:10 βλέπει κανείς το επιβατικό Μεγαλόχαρη(πρώην Μαριώ)

2:45 πλαγιοδέτηση το πρώτο Μύκονος της Μύκονος ΑΝΕ(πρώην Ρένα, Σύρος, Ζέφυρος, μετέπειτα Άγιος Διονύσιος Ι)

 

  • 7 months later...
Posted

Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας δειχνει μια απο τις πιο κλασικες εικονες της δεκαετιας του 80 με το πλοιο δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα και τους καταπελτες ανοιχτους για εξαερισμο του γκαραζ .

Μπορουμε να το δουμε ,μαλλον σε αναχωρηση του 

 

 

Posted

Καταπληκτική φωτογραφία του θρυλικού Ναϊάς ΙΙ από τον @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ τον οποίο και ευχαριστώ θερμά, γιατί μου ξύπνησε όμορφες αναμνήσεις!

Στη συγκεκριμένη φωτό το πλοίο δεν νομίζω ότι αναχωρεί, αλλά πρέπει είναι σε διαδικασία κατάπλου κάποια στιγμή του καλοκαιριού, πιθανότατα Ιούλιο, αφού ο ήλιος λούζει την αριστερή πλευρά του, γεγονός που πρέπει να σημαίνει ότι ο ήλιος είναι στη δύση του και όχι στην ανατολή του.

Εγώ το πλοίο το θυμάμαι και επί Κατσουλάκου και επί Αγαπητών να δένει με την πλώρη προς τα Λεμονάδικα. Ειδικά για την εποχή Κατσουλάκου είμαι απόλυτα βέβαιος. Νομίζω, ίσως το έχουμε αναφέρει και στο θέμα του Παναγία Τήνου, αλλά δεν είχα χρόνο το ψάξω, το δέσιμο με την πλώρη να βλέπει στην μπούκα του λιμανιού το καθιέρωσε ο καπτά Γεράσιμος Γιακουμίδης, όταν ήταν στο Παναγία Τήνου και ακολούθησε και το Ναϊάς ΙΙ.

Η μανούβρα με την πρύμη προς τα Λεμονάδικα είχε πάντα ενδιαφέρον, γιατί όλοι οι πλοίαρχοι γύρναγαν πολύ κοντά στη γωνία, εκεί που ήταν δεμένο και το καραβάκι του Πολεμικού Ναυτικού.

Είχαν την τύχη μια φορά να φιλοξενηθώ στη γέφυρα με πλοίαρχο τον καπτά Ανδρέα Νάζο εκεί γύρω στο 1998. Ο καπτά Ανδρέας έδινε τις εντολές και στα χειριστήρια ήταν ο ασυρματιστής του πλοίου ο Ηλίας ο Φωστέρης, αν θυμάμαι καλά. Εκεί για πρώτη φορά άκουσα με τα αυτιά μου τον υποπλοίαρχο στην πρύμη να λέει στον καπτά Ανδρέα ότι γυρνάμε στο μισό μέτρο από τη γωνία και τον καπτά Ανδρέα, ατάραχο, να λέει απλά "καλώς"! 

Για το πλοίο τα έχουμε πει. Το "σαλόνι" στην πρύμη με τους κίτρινους/κρεμ πλαστικούς καναπέδες το θυμάμαι από το 1985. Μάλιστα, ήταν και το πρώτο "σαλόνι" που είχαμε κάτσει τότε με τη μητέρα μου και την αδερφή μου.

Από εκεί και πέρα, αμέτρητα ταξίδια μαζί του, ακόμα και αυθημερόν για τη Σύρο. Γρήγορο, εξαιρετικά καλοτάξιδο και με καταστρώματα όνειρο για κάθε καραβολάτρη, ειδικά το μπαλκόνι μπροστά. 

Στη Σύρο θυμάμαι ότι πλαγιοδετούσε μπροστά στο Τελωνείο, αλλά υπήρχαν και αρκετές φορές που πρυμοδετούσε λίγα μέτρα πιο εκεί, προς το σημείο που είναι το πάρκινγκ. Από εκεί και πέρα, όταν πήγαν απέναντι, εκεί όπου δένουν τώρα τα πλοία, πρυμοδετούσε πάντοτε. 

Τι να πω, έτσι και αφήσω τον εαυτό μου, θα γράφω μέχρι το βράδυ...

 

Posted
  On 7/2/2024 at 9:45 AM, polmyt said:

Ο @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ μας δειχνει μια απο τις πιο κλασικες εικονες της δεκαετιας του 80 με το πλοιο δεμενο με την πλωρη προς τα μεσα και τους καταπελτες ανοιχτους για εξαερισμο του γκαραζ .

Expand  

Οι πλαϊνοί καταπελτες δεν ήταν ανοικτοί για εξαερισμό αλλά για φόρτωση και εκφόρτωση των οχημάτων.

Posted (edited)
  On 7/2/2024 at 11:56 AM, Z.Gk. said:

Είχαν την τύχη μια φορά να φιλοξενηθώ στη γέφυρα με πλοίαρχο τον καπτά Ανδρέα Νάζο εκεί γύρω στο 1998. Ο καπτά Ανδρέας έδινε τις εντολές και στα χειριστήρια ήταν ο ασυρματιστής του πλοίου ο Ηλίας ο Φωστέρης, αν θυμάμαι καλά. Εκεί για πρώτη φορά άκουσα με τα αυτιά μου τον υποπλοίαρχο στην πρύμη να λέει στον καπτά Ανδρέα ότι γυρνάμε στο μισό μέτρο από τη γωνία και τον καπτά Ανδρέα, ατάραχο, να λέει απλά "καλώς"! 

 

Expand  

Μία επισήμανση, το μικρό του ασυρματιστή νομίζω πως είναι Βασίλης.

Όσο για τη μανούβρα του καπταιν Ανδρέα, δε νομίζω πως θα μπορούσε να ήταν ταραγμένος στο άκουσμα της πληροφορίας από τον υποπλοίαρχο.

Τέτοιες μανούβρες τις είχε επί καθημερινής βάσης σε όλα τα λιμάνια κι όχι απλά για λόγους εντυπωσιασμού.

Edited by proud_ionian
long quote short
Posted

Με το καπ Αντρεα Ναζο εγιναν οι πιο εντυπωσιακες μανουβρες...Το εκανε οτι ηθελε....ο καταπελτης πισω δε βοηθουσε κιολας ιδιαιτερα στο τελος της πρυμνοδετησης...Τα χειριστηρια στις βαρδιολες ηταν αναξιοπιστα για αυτο και δεν τα χρησιμοποιουσαν...Το ονομα του Μαρκονη Βασιλειος Φωστερης....Με απαγορευτικο παντα πλαγιοδετηση με τον ετερο ανταγωνιστη...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...