Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Ένα roro ονόματι Lady R (IMO 9161003) υπό Ρώσικη πλοιοκτησία, φέρεται σύμφωνα με τους Αμερικάνοι να έχει φορτώσει πολεμικό υλικό τον περαμένο Δεκέμβριο από την Νότιο Αφρική για την Ρωσία προφανώς. Όπως μπορεί να καταλάβει κανείς έχει γίνει λίγο χαμός με τους Νοτιοαφρικάνοι να σφυρίζουν αδιάφορα γι αυτό που φέρεται να έχει συμβεί. Το πλοίο περνάει και πάλι το Σουέζ πρός Νότο, καταλαβαίνετε πως είναι υπό στενή παρακολούθηση. 

  • 5 months later...
Posted

Αξιοσημείωτη η παρουσία στη Μεσόγειο του Al Salmy 5, πρώην Neptune Olympic. Σε ταξίδι από το La-Seyne-sur-Mer της νότιας Γαλλίας, για την Κωνσταντινούπολη.

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Το ΜΑΡΙΑ Σ του Σουτου θα δουμε μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Το πλοιο χτιστικε σαν Espresso Campania το 1970 ,στην Ιταλια με μηκος 115 μετρα και πλατος 19.5.Το πρωτο του ονομα το κρατησε μονο ενα χρονο μιας και μετονομαστηκε σε CORRIERE DEL'EST.

Απο αυτη τη σειρα roro ειδαμε αρκετα στη χωρα μας

Στην καριερα του αλλαξε αρκετα ονοματα και στην Ελλαδα μας ηρθε το 1989 σαν ΜΑΡΙΑ Σ.

Κοπηκε το 2002 στην Αλιαγα

 

Posted

Όντως το πλοίο ανήκει σε μιά σειρά παρομοίων φγ/ογ που αρχικά ανήκαν στην Traghetti del Mediterraneo του Ελληνοϊταλού Μαγκλιβέρα  κ ήλθαν στη χώρα μας με πρώτο το WESTERN ISLE το 1981,μετέπειτα ΛΙΝΔΟΣ της ΔΑΝΕ.
Το πλοίο όπως θα περίμενε κανείς δεν δούλεψε στα νερά μας μαζί με το κοντοξάδελφο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ της εταιρείας αλλά ναυλώθηκε στην γερμανική Hugo Stinnes κ έκανε Γερμανία-Αγγλία.

  • 4 weeks later...
Posted

Το Timca της Transfennica έχει μεταφερθεί στη γραμμή Dublin-Holyhead, αν κρίνω από τα ωράρια μάλλον πρόκειται για ναύλωση από την Irish Ferries.

  • 4 weeks later...
Posted

Με τις κινήσεις Creta Cargo και Blue Star , φαίνεται πως έχει μειωθεί η κίνηση του Πελαγίτη.

Ακούγεται οτι θα μας αφήσει στο τέλος του χρόνου που λήγει το survey του και θα αναλάβει ο Θαλασσιτης μαλλον

Posted (edited)

Έχουν βαλθεί να τον βγάλουν από τα νερά τους σε όποια γραμμή κι αν βρίσκονται. Πειραιάς - Χανιά κυριαρχεί η Creta. Δουλεύει μόνο στο Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη κι αυτό με το ζόρι. Εκεί που έφευγε με τριψήφιο αριθμό φορτηγών από τη Θεσσαλονίκη τώρα φεύγει με διψήφιο. Σε περίπτωση έλευσης κι άλλου ρο/ρο κάτι που το θεωρώ στανταράκι στο μέλλον από άλλη εταιρία, πολύ δύσκολα τα πράγματα. 

Edited by SuperRunner
Posted

Για τους λάτρεις των ΡοΡο στον Πειραιά έχουμε 2 ενδιαφέρουσες επισκέψεις μεθαυριο και δεν ειανι ψέμα

Η μια ειναι το Eurocargo Livorno που θα ξεφορτώσει Ικόνιο και το άλλο το Winterland το οποιο μας έρχεται απο τη Λαττάκεια της Συριας που μάλλον για ράδα το κόβω

  • 4 months later...
Posted

Το Maritime Executive αναφέρει πως το ρορό Monarch Countess (IMO 7500736) βυθίστηκε κάπου στον Κόλπο του Μεξικού από τις αμερικανικές ένοπλες δυνάμεις. Κενό φορτίου και πληρώματος φυσικά, με σκοπό τη δοκιμή μιας καινούριας τηλεκατευθυνόμενης βόμβας. Αυτό σε συνεργασία με την κομητεία της Okaloosa που ήθελε την βύθιση του πλοίου σαν τεχνητό ύφαλο για λόγους τουρισμού.

Posted

Το Ulusoy 5 (IMO 8501464) είχε βρεθεί στον Περσικό Κόλπο από τα μέσα του περασμένου Ιουνίου, και πιο συγκεκριμένα στο Port Khalifa των ΗΑΕ. Από εκεί απέπλευσε τέλη Ιουλίου για μια κρουαζιέρα σχεδόν 5 εβδομάδων που στα τέλη Αυγούστου θα το βρεί στην Ντουαλά του Καμερούν. Αυτά είναι ταξίδια, ελπίζω να δουλεύει ο κλιματισμός.

  • 3 months later...
Posted
On 1/8/2020 at 2:13 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

 Το Olimpika έχει μετονομαστεί σε Lider Admiral

 

Και μόλις πρίν λίγο καιρό σε Roya 1. Η σημαία από Τανζανία έγινε Sierra και οι καινούριοι διαχειριστές ονομάζονται EMPA ALSHARK ALAWSAT FZCO. Πλοιοκτήτρια εταιρεία η Royal Shipping Lines FZE με έδρα τη Sharjah των ΗΑΕ. Το πλοίο βρίσκεται στο αγκυροβόλιο της Tuzla.

  • 1 month later...
Posted

Κάτι ακούγεται για την αγορά ενός ro/ro από ελληνική εταιρεία ( όχι αττικά ) από τα βόρεια και πιο συγκεκριμένα από Εσθονία...

Posted
On 11/24/2022 at 6:59 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Εγώ πάντως δεν πιστεύω ότι είναι η Attica Group που υπέγραψε το προσύμφωνο, αλλά κάποια άλλη Ελληνική εταιρεία.😉

Ένα εκ των υποψηφίων τότε ήταν και το Color Carrier...

Πάντως το Sailor μέσα στις γιορτές δε δούλεψε καθόλου (ίσως λόγω πεσμένης κίνησης των φορτηγών) και πάνω που ξεκίνησε δρομολόγια ξανασταμάτησε χθες και μεθόρμισε από το Paldiski στο Tallinn. Ίσως αυτό να λέει κάτι. 

  • 2 months later...
Posted
23 hours ago, SuperRunner said:

Ίσως να μπορούσε να αξιοποιηθεί και σαν ρο/ρο, όπως το Άγιος Γεώργιος.

Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν; 

Posted
9 hours ago, Power_Jet said:

Κατ' εμέ, το λογικό και επόμενο θα ήταν να αποσυρθεί το οποιοδήποτε επιβατηγό κοντά στα 50, πόσο μάλλον αυτό, που έχει δουλέψει επί πολλά χρόνια σε μια πολύ απαιτητική και ζόρικη γραμμή. Έχει πολλές ιδιοτροπίες και σίγουρα όχι ένα ευρύ μέλλον στις θάλασσες και όσες επισκευές και να έχει κάνει, δεν παύει να είναι ένα υπερταλαιπωρημένο και υπερήλικο βαπόρι με πολλά κουσούρια... Δεν αρκούν μόνο τα 20 μιλάκια που πιάνει (και αυτά αν έχει πρύμα τον άνεμο...) Δεν μπορεί η ίδια εταιρεία που υπόσχεται νεότευκτα και μια νέα εποχή στην ακτοπλοΐα, να έχει έναν Πρέβελη (και κάθε Πρέβελη) πεταμένο στο Αιγαίο, είτε αυτός πάει με 15, είτε με 20, είτε με 30... Αυτό που εγώ δεν καταλαβαίνω είναι γιατί εξαρχής, τον περασμένο χρόνο, επενδύθηκαν τόσα χρήματα στο πλοίο, αφού ήθελαν να το στείλουν. Δεν γνωρίζω βέβαια εάν υπήρξε και κάποια αλλαγή στην διοίκηση του ομίλου από τότε, συμπληρώστε εσείς.

Το κοντά στα 50 είναι εντελώς αόριστο

12 minutes ago, The ferry said:

Και τα ρορο θέλουν εξιγχρονισμο και τα μοτορσιπ. Όλα μας τα ρορο πλην 2 της Blue star ξεπερνάνε τα 40 έτη και πολλά μοτορσιπ τα 50! Δηλαδή επειδή δεν κουβαλά κόσμο; πλήρωμα δεν έχουν; 

Δεν σημαίνει ότι όποιο εγ/ογ αποσύρεται,κάνει γιά ρορό Το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ αν κ παλιότερο,έκανε με τα μεγάλα γκαράζ που έχει κ μάλιστα το πάνω γιά φορτηγά Τα μότορσιπ έχουν λιγοστέψει πάρα πολύ
Όχι τα ρορό δεν θέλουν εκσυγχρονισμό όπως το λες Πρέπει να πληρούν κάποιους κανονισμούς οι οποίοι είναι πιό ελαστικοί από τωνεγ/ογ,γι'αυτό κ το όριο των 12 επιβατών (οδηγών) .

Posted
14 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Το κοντά στα 50 είναι εντελώς αόριστο

Δεν σημαίνει ότι όποιο εγ/ογ αποσύρεται,κάνει γιά ρορό Το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ αν κ παλιότερο,έκανε με τα μεγάλα γκαράζ που έχει κ μάλιστα το πάνω γιά φορτηγά Τα μότορσιπ έχουν λιγοστέψει πάρα πολύ
Όχι τα ρορό δεν θέλουν εκσυγχρονισμό όπως το λες Πρέπει να πληρούν κάποιους κανονισμούς οι οποίοι είναι πιό ελαστικοί από τωνεγ/ογ,γι'αυτό κ το όριο των 12 επιβατών (οδηγών) .

12 επιβάτες + 25 πλήρωμα μην τους ξεχνάμε αυτούς. 

Posted

To 25 πλήρωμα μπορεί να είναι πολύ σήμερα Οι κανονισμοί δεν είναι ανθρωποκεντρικοί Πιό πολύ ενδιαφέρει η ασφάλεια των μεταφορών στη θάλασσα Στο λέω εγώ που έχω 45 χρόνια στη θάλασσα.

Posted

25 άτομα πλήρωμα για Ro/Ro κι εμένα μου ακούγονται πολλά . Γύρω στα 18-20 έχουν  σχεδόν όλα .  3 γέφυρα , 6 κουβέρτα , 1 Μάγειρας , 1 θαλαμηπόλος , 7 μηχανή και από εκεί και πέρα αν θα βάλει κάποια εταιρεία κάποιον έξτρα σε κάποια επιστασία για βοήθεια . 

Posted
5 hours ago, Annivas said:

3 γέφυρα

σαν λίγα δεν είναι; Πως βγαίνουν οι βάρδιες, όταν χρειάζονται 2 άτομα ταυτόχρονα; Και ο πλοίαρχος να κάνει βάρδια θέλει τουλάχιστον 5! Εκτος και αν κάνουν στην γέφυρα πηδαλιουχοι οι της κουβέρτας.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...