Nick the Greek Posted January 25, 2021 Posted January 25, 2021 Αξίζει να αναφέρουμε πως το SC Connector (IMO 9131993) γίνεται το πρώτο roro(ηλικίας 23 ετών μάλιστα, οπότε δε μιλάμε για κανένα νεότευκτο) που εξοπλίζεται με σπαστούς ρότορες έτσι ώστε να περνά κάτω από γέφυρες ή ενεργειακά καλώδια. Η φωτογραφία είναι χαρακτηριστική: http://baltictransportjournal.com/assets/files/news/sea-cargo-side-door-ro-ro-sc-connector-tiltable-rotor-sails-artur-sylerstrzak-norsepower.jpg Βλέπει κανείς πως η τεχνολογία καλπάζει στην κυριολεξία.
Nick the Greek Posted February 2, 2021 Posted February 2, 2021 Το πλοίο είναι το Cenk A(σήμερα Cenk Y, ΙΜΟ 7811329) το οποίο όπως και τότε που τραβήχτηκε το video, έκανε δρομολόγια ανάμεσα στο Chornomorsk της Ουκρανίας και το Zonguldak της Τουρκίας. Κι αυτό ένα από τα πολλά roro που κάνουν δρομολόγια στη Μαύρη Θάλασσα, ξεχασμένα από Θεό κι ανθρώπους. Βλέπουμε πολλή φόρτωση στο επάνω γκαράζ αλλά ακόμη πιο σημαντικό βλέπουμε το εσωτερικό του πλοίου και παίρνουμε μια γεύση από το τι περνάνε και οι επαγγελματίες οδηγοί. Αξίζει να δείτε και το κομμάτι που ο οδηγός μπαίνει στο κομοδέσιο. Δεν υπάρχει εννοείται reception και το πλήρωμα προσπαθεί να βγάλει άκρη με τις τετράκλινες καμπίνες. Εννοείται η τετράκλινη καμπίνα έχει ένα μόνο κλειδί και είναι χαρακτηριστική η σκηνή που το πλήρωμα ψάχνει μέσα στην τραπεζαρία άλλον ένοικο της ίδιας καμπίνας για να δώσει το κλειδί του στον οπερατέρ του βίντεο ώστε να μπορέσει να μπεί μέσα στην καμπίνα. Οι χώροι είναι συμβατοί με ένα 40plus ετών roro που βρίσκεται για 17 χρόνια υπό Τουρκική πλοιοκτησία. Αποκορύφωμα η σκηνή που ο οδηγός κάθεται να φάει μεσημεριανό. Πέρα από το ότι τέτοια φανερά οικτρή ποιότητα φαγητού δεν έχω φάει ούτε σε άσκηση στον Λαγό του Έβρου, οι οδηγοί σερβίρονται σε μεταλλικούς δίσκους όπως στο στρατό. Απελπισία.
pathfinder Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μεσοδιάστημα με τον στόλο της Cenk και τα ονόματα, αλλά παλαιότερα υπήρχαν δύο αδελφά Το Cenk A (ex Golfo dei Poeti) IMO 7707785 To Cenk Y (ex Golfo degli Ulivi) IMO 7811329 Η φιλοσοφία των "drivers only" RoPax παλαιών εποχών ήταν πολύ διαφορετική και "σπαρτιάτικη".
Nick the Greek Posted February 4, 2021 Posted February 4, 2021 Έχεις δίκιο, είχα μπερδέψει τα 2 πλοία. Χωρητικότητα περίπου 108 φορτηγά και αντίστοιχος αριθμός οδηγών, και τα δύο προιόντα του Nuovi Cantieri Apuania της Marina di Carrara. Στο στόλο έχει προστεθεί και το πρώην Bayard(Fred Olsen) και Luigi Pa(Moby) σαν Cenk M (IMO 7382366)
Nick the Greek Posted March 17, 2021 Posted March 17, 2021 Ένα πολύ σπάνιο και περίεργο πλοίο μας έφερε στις οθόνες μας ο @FHFerry. Πάμε πίσω στον Ιούλιο του 1992 οπότε και σύμφωνα με τα λεγόμενά του το Ro-Ro Runner(IMO 7380954) έκανε δρομολόγια ανάμεσα σε Bari και Ηγουμενίτσα σε συνδυασμό με το Pearl William. Κατά τα φαινόμενα δεν κράτησε και πάρα πολύ μια και το πλοίο φέρεται να πιάστηκε από το PSC του Bari. Ο καταπέλτης στη δεξιά μάσκα μας παραπέμπει σε Ιαπωνικό σκαρί και ψάχνοντας τις λεπτομέρειές του δεν πέφτει κανείς έξω. Ναυπήγηση το 1974 στο ναυπηγείο Shimoda(240) με 130 μέτρα μήκος, 710 γραμμικά μέτρα φόρτωσης και 1 μηχανή Nippon Kokan. Ναυπηγήθηκε σαν Kushiro Maru και δούλεψε 15 χρόνια στην Ιαπωνία μέχρι το 1989 οπότε και μετονομάστηκε σε ro-ro Runner. Την ίδια χρονιά έγινε Runner, το 1991 και πάλι Ro-Ro Runner ενώ το 1996 έγινε Road Runner, όνομα με το οποίο κατέληξε στους διαλυτές το 1996. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι πέρασε από το 1990 ως λίγους μήνες πρίν τη διάλυσή του από την πλοιοκτησία της Adriatic Tankers του Παναγή Ζησιμάτου, το σινιάλο της οποίας φαίνεται να φέρει και στην παραπάνω φωτογραφία. Περισσότερες πληροφορίες και για το πλοίο και για το εγχείρημα, ευπρόσδεκτες.
Nick the Greek Posted April 18, 2021 Posted April 18, 2021 On 10/20/2011 at 12:09 AM, ΣΕΙΡΙΟΣ said: Τόσο στο equasis πάντως, όσο και στο shipspotting, τα τέσσερα από αυτά, WLOCLAWEK, ZERAN, CHODZIEZ και TYCHY, φέρονται να ανήκουν στην Pol Levant Shipping Lines (Γκντανσκ, Πολωνία) On 3/31/2020 at 7:28 PM, Nick the Greek said: Έτσι για να πάρουμε μια γεύση του πόσο της μοδός είναι η Λιβύη και πόσο θα φορεθεί η κελεμπία την άνοιξη και το καλοκαίρι φέτος , να τι roro έχω παρατηρήσει τελευταία να πηγαινοέρχεται εκεί: Zeran ( IMO 8302272) On 9/27/2020 at 11:24 AM, Petros P said: Λογικό το βλέπω , ψάχνανε γιατι ειχαν πουλήσει και το Zeran πριν λίγο καιρο. Το Zeran δεν βρίσκεται πια ανάμεσά μας, σε ένα από τα ταξίδια του στη Misurata της Λιβύης εκφόρτωσε και έφυγε με προορισμό την Chittagong. Τελευταίο του όνομα, μάλιστα μόλις το δεύτερό του σε όλη του την ζωή, το Heyma. Εμείς το βλέπουμε δεμένο στη Γένοβα το 2019 με τα τελευταία του σινιάλα, στην υπηρεσία της Linea Messina. Από τα 4 αυτά αδέλφια, στη ζωή έχει μείνει μόνο το Chodziez.
pathfinder Posted May 11, 2021 Posted May 11, 2021 (edited) Quote Περισσότερες πληροφορίες και για το πλοίο και για το εγχείρημα, ευπρόσδεκτες. Το William παραπέμπει σε γνωστή πατρινή οικογένεια μεταφορέων (που επεκτάθηκε και σε άλλες δραστηριότητες). Προφανώς οι αρμόδιοι των δύο εταιρειών βρήκαν "κοινό τόπο" ώστε να προχωρήσουν στο προφανώς αποτυχημένο εγχείρημα. Από όσα μπόρεσα να ανακαλέσω στην μνήμη μου μετά από τόσα χρόνια η Adriatic Tankers είχε εντάξει στον στόλο της (mid90s νομίζω) 2 ή 3 RoRo. Στο προσωπικό site του Παναγή Ζησιμάτου 🤨, το οποίο περιέχει υλικό της τότε εταιρείας βρήκα και το Ro-Ro Sprinter. Edited May 11, 2021 by pathfinder
pathfinder Posted May 19, 2021 Posted May 19, 2021 On 4/18/2020 at 5:26 PM, giorgos_249 said: Πολλά roro κατασκεύασε και η seaspeed πλοιοκτησίας Ανδριωτών εφοπλιστών, μερικά εξ αυτών πολύ αξιόλογα όπως η τριάδα seaspeed asia / seaspeed america / seaspeed arabia που σημερα ανηκουν στο αμερικανικό πολεμικό ναυτικό... Επίσης τα seaspeed dana/dora/dima η ιδια εταιρεία..... (μετέπειτα πέρασαν σε διάφορους βορειοευρωπαικούς operator) οπως και τα seaspeed master/seaspeed challenger.... Η εταιρεία Morland Navigation (Μαρής) φαίνεται να είχε καλές σχέσεις με Νορβηγούς. Τα dana/dora/dima (νορβηγικής κατασκευής) ναυπηγήθηκαν το 1976/77 και δρομολογήθηκαν σε σύμπραξη ή για λογαριασμό της Fred Olsen Αγγλία-Β.Ευρώπη/Αν.Μεσόγειο/Ερυθρά/Περσικό. Πλοία με καλές δυνατότητες, αρκετά οικονομικά σε κατανάλωση (1 κ.μηχανή) αλλά με χαμηλή ταχύτητα και "ιδιαιτερότητα" την μοναδική τους τσιμινιέρα στην αριστερή πλευρά. Πιθανόν λόγω του ανταγωνισμού και της μειώσεως των φορτίων σύντομα "μετακόμισαν" στη Β. Ευρώπη. Δούλεψαν για διάφορους εφοπλιστές (operators) κυρίως στην Β.Ευρώπη αλλά και αλλού. Το ένα "μπατάρισε" και χάθηκε αρκετά νέο για να ακολουθήσει την τύχη του άλλο ένα αρκετά χρόνια αργότερα. https://www.doverferryphotosforums.co.uk/mv-calibur-past-and-present/ Τα παραπάνω τα συντρόφευσαν στην αρχική τους γραμμή τα Ιταλικής κατασκευής Seaspeed Challenger (που είχε κάνει ένα σύντομο περασμα από Ιρλανδία) και λίγο αργότερα το αδελφό Seaspeed Master. Τα γιαπωνέζικα (KAWASAKI) asia/america/arabia (1977) προηγήθηκαν λίγο των πλοίων της Hellenic Lines. Πιθανότατα ήταν τα μεγαλύτερα Ro/Ro της εποχής και αποτέλεσαν σημείο αναφοράς. Με αρκετά μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα και κάπως καλύτερη ταχύτητα απο τα πλοία της Hellenic προορίζοντο για ΗΠΑ/Μ.Ανατολή. Σχεδόν αμέσως τα asia/arabia εντάχθηκαν στον στόλο της νεοσύστατης NSCSA σαν Saudi Makkah/Saudi Riyadh αντίστοιχα. Αν δεν κάνω λάθος συνέχισαν την γραμμή αρκετό διάστημα αφότου παρελήφθησαν από την NSCSA τα 4 θηριώδη για την εποχή σουηδικά (Kockums) Con-Ro της. Και πάλι αν δεν κάνω λάθος το America μπήκε στην γραμμή Houston/Μ.Ανατολή με πρακτόρευση (ή για λογαριασμό) της Leif Hoegh και αργότερα ναυλώθηκε σε G&C για δυτική Αφρική. Σήμερα αποτελούν 3 από τα πλοία της RRF του ναυτικού των ΗΠΑ. Τα θαυμάζουμε εδώ: http://navy.memorieshop.com/Reserve-Fleets/Hampton-Roads/Portsmouth/index.html
Nick the Greek Posted October 23, 2021 Posted October 23, 2021 Ο Μπέης ο Σαφφέτ, στα 30 και κάτι του έβαλε και scrubber εξακολουθώντας να παίζει μπάλα ανάμεσα στην Τεργέστη και τον Τσεσμέ. Σε ένα τέτοιο δρομολόγιο τον πιάσαμε και εμείς στον γαλήνιο Τσικνιά. Πλοιοκτησία και διαχείριση είναι εξ' ολοκλήρου στην Ulusoy απ' ότι βλέπω. Κατασκευή 1987 στο Danyard του Fredrikshavn(421) με μία κύρια μηχανή MaK και χωρητικότητα για 197 νταλίκες. Πρώτος του πλοιοκτήτης η Mercandia, με το πλοίο να βαφτίζεται Mercandian Pacific II και κατόπιν να γίνεται Caracas(1987), NDS Atlantic(1989), UND Saffet Bey(1995) και τελικά να παίρνει το σημερινό του όνομα πίσω στο 2003.
Nick the Greek Posted October 26, 2021 Posted October 26, 2021 Πολύ μερακλίδικο βιντεάκι από την Ιαπωνία, στο οποίο πρωταγωνιστεί το ro-ro Hakko Hinata (IMO 9865805). Βλέπουμε την εκφόρτωση του πλοίου σε άγνωστο λιμάνι με πλάνα μέσα από το γκαράζ. Βλέπει κανείς πως πέφτει το πλήρωμα επάνω στις νταλίκες και συνδέει τον τράκτορα αλλά και ανεβάζει τα ποδάρια της καρότσας χωρίς ο οδηγός να κάνει τίποτα στις περισσότερες περιπτώσεις. Εδώ έχουμε και τη φόρτωση που είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή. Βλέπει κανείς πόσο οργανωμένο είναι το πλήρωμα και πως περιμένουν την νταλίκα με το καβαλέτο, τους ιμάντες, τους τάκους και τα πατάκια για τα ποδάρια της καρότσας ήδη παρατεταγμένα. Προσέξτε επίσης το κουμάντο με το φωσφοριζέ μπαστούνι που δίνει εντολές στη νταλίκα. Επιστημονική φαντασία ο επαγγελματισμός τους για τα ελληνικά δεδομένα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως τα βίντεο είναι τραβηγμένα από την ίδια την εταιρεία που διαφημίζει τη δουλειά της και το προιόν της. Το πλοίο είναι του 2020 από το Honda Zosen(1121) στο Saiki με μία μηχανή Niigata, 134 μέτρα μήκος και χωρητικότητα 71 καρότσες σύν 100 ΙΧ.
Nick the Greek Posted November 1, 2021 Posted November 1, 2021 Κι άλλο μερακλίδικο Γιαπωνέζικο βιντεάκι με την εκφόρτωση του άνω γκαράζ ενός ρορό από ψηλά. Συνολική χωρητικότητα 26 νταλίκες στο ανοιχτό: Βλέποντας αυτό το πρώτο βιντεάκι και μη βρίσκοντας άλλον καταπέλτη εκτός από αυτόν που είδαμε, αναρωτήθηκα πως ξεφορτώνει το κυρίως γκαράζ και το υπόγειο που σίγουρα θα έχει το πλοίο. Την απάντηση μου δίνει το δεύτερο βίντεο του ιδίου πλοίου: Το πλοίο πρέπει να είναι το Hakko 21 (IMO 9251731), ναυπήγηση 2001 στο Honda, Saiki(1026) με μία μηχανή B&W.
Ariadne Posted January 14, 2022 Posted January 14, 2022 Για όποιον ενδιαφέρεται, το βιβλίο: Transorient II, έχει ένα ολόκληρο κεφάλαιο με φωτογραφίες για το πλοίο, τα ταξίδια του και τη βύθισή του.
Nick the Greek Posted March 14, 2022 Posted March 14, 2022 Ας κάνουμε απόψε μια σύντομη γνωριμία με ένα roro της Βορείου Ευρώπης που 31 χρόνια μετά τη ναυπήγησή του ακόμη βρίσκει δουλειά. Δεμένο λοιπόν στο Rozenburg τον Μάιο του 2017, είναι το SC Ahtela (IMO 8911736). Το hull του μερικώς ολοκληρώθηκε το 1991 στο Brodogradiliste 'Sava' - Macvanska στη Mitrovica(305) και αποπερατώθηκε στα γνωστά μας Fosen της Νορβηγίας με αριθμό γιάρδας 46. Μια μονάχη μηχανή Wartsila 16V32D και μέγιστη ταχύτητα 16.5 κόμβων με κατανάλωση 24 τόνους το 24ωρο. Πρώτο του όνομα το Ahtela, μέχρι το 1997 οπότε και γίνεται Finnoak. Αυτό το όνομα το κρατά 11 χρόνια και επιστρέφει το 2008 σε Ahtela, ενώ από το 2012 έχει και το πρόθεμα SC, που παραπέμπει στη Νορβηγική Sea-Cargo που είναι και οι πλοιοκτήτες του. Το μήκος του είναι 140 μέτρα και τα γραμμικά του μέτρα 1,590 σε 2 ντέκ.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2022 Posted March 17, 2022 On 9/17/2012 at 9:02 AM, moros said: νεα διαχειρίστρια στην SALEM AL MAKRANI CARGO CO. - L.L.C. - DUBAI, U.A.E....η οποια έχει στον στόλο της αλλα 2 RoRo τα AL SALMY 5 (Imo: 8118839) & AL SALMY 6 (Imo: 7728596) Το Al Salmy 6 φαίνεται ότι βούλιαξε σήμερα στο Περσικό κόλπο ανοικτά του Ιράν.
proud_ionian Posted March 21, 2022 Posted March 21, 2022 On 11/19/2018 at 10:40 PM, Nick the Greek said: Alicante - Alger: με το Aviva να τη η γιαγια, στην αδριατικη
JohnR730 Posted March 27, 2022 Posted March 27, 2022 Το Ro-Ro EDDYSTONE στη ράδα της Θεσσαλονίκης, μάλλον με νατοικό φορτίο
georgios express Posted April 4, 2022 Posted April 4, 2022 Αφού το "Eddystone" πέρασε ολόφωτο (ούτε επίτηδες να το έκανε...) το τελευταίο του βράδυ αρόδο, ακριβώς μπροστά σε ξενοδοχείο που προάγει την τελευταία 6ετία την ρωσοφωνία, σάλπαρε το πρωί αιφνιδίως και μετά από ένα αργότερο και από το replay ρεμέτζο, άραξε στην δυτικότερη άκρη του λιμανιού, όπου και άρχισε να ξεφορτώνει υπό διόλου διακριτική επίβλεψη.
gtogias Posted July 26, 2022 Posted July 26, 2022 Το "τσίμπησαν" το Vitory RoRo ενώ είχε προορισμό τη Λιβύη, φορτωμένο με στρατιωτικά οχήματα. Τουρκικής πλοιοκτησίας, το δρομολόγιο του δεν είχε λιμάνι αφετηρίας κάπου στην Τουρκία. Το παρακολουθούσε ελληνική φρεγάτα, το Θεμιστοκλής, αλλά το ντου το έκανε ιταλική: https://www.operationirini.eu/eu-operation-irini-found-cargo-breach-un-arms-embargo-libya-inspection-ship-off-coast-libya/
gtogias Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 Ποιό να ήταν το RoRo με σημαία Κομόρες που είχε χθες περιστατικό με το ΛΣ; Εντοπισμός και καταδίωξη Ro-Ro πλοίου σημαίας Κομόρες στη θαλάσσια περιοχή ΒΔ ν. Λέσβου εντός ελληνικών χωρικών υδάτων | ΛΣ-ΕΛΑΚΤ (hcg.gr) Πιο περιγραφικοί οι γείτονες για το περιστατικό: Τένεδος - Οι Τούρκοι καταγγέλλουν πυρά σε Ro-Ro από την ελληνική ακτοφυλακή | politischios.gr
Shippihs Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 To anatolian (imo 9005869), αναφέρεται και στην ανακοίνωση. Επιβατηγο που του έγινε μετατροπή σε φορτηγό
nomikos Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 https://www.marinetraffic.com/en/ais/details/ships/shipid:335652/mmsi:677085315/imo:9005869/vessel:ANATOLIAN Το γνωστό Mavi Marmara είναι που είχε το επεισόδιο με τους Ισραηλινούς πριν καμιά 10αρια χρόνια. Αδερφάκι της θαλαμηγού Dream που είχε μετασκευαστεί στη Χαλκίδα.
Ermenegildo Posted September 11, 2022 Posted September 11, 2022 πως εγινε ετσι το κακομοιρο.... κριμα
Nick the Greek Posted November 20, 2022 Posted November 20, 2022 Ένα ακόμη roro που βρήκε υπερβολικά προσοδοφόρο απασχόληση εκτελώντας χρέη car carrier είναι το Timca(IMO 9307358), αδελφό του Trica. Αυτήν τη στιγμή είναι σε ταξίδι από το Southampton στη Βαλτιμόρη των ΗΠΑ.
Nick the Greek Posted February 22, 2023 Posted February 22, 2023 On 3/19/2022 at 9:06 PM, Nick the Greek said: Σήμερα μεταφερόμαστε στο Trelleborg του 2016 για να δούμε ένα πλοίο που δεν το βλέπουμε και πολύ συχνά. Πρόκειται για το ro-ro της Unity Line που ονομάζεται Gryf (IMO 8818300). Είναι το πρώτο πλοίο από μια κλάση 4 πλοίων που παραγγέλθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του 80 στο ναυπηγείο Bruce της Landskrona. Αξίζει να αναφέρουμε πως δύο πλοία αποπερατώθηκαν σαν roro, το άλλο ήταν το Kaptan Abidin Doran και κατέληξαν στην Turkish. Αυτό που εξετάζουμε σήμερα κατέληξε να κάνει δρομολόγια Trelleborg - Swinemunde για τη Unity, το άλλο πρώη Τούρκικο ρορό κατέληξε στην Κίνα. Το αδελφό του Gryf με ΙΜΟ 8818312 μόλις έγινε μια από τις σπάνιες περιπτώσεις πλοίων που από την Ευρώπη πωλούνται στην Κίνα αλλά κάποια στιγμή επιστρέφουν. Το πλοίο λοιπόν ονομάζεται πια Lider Express και είναι εν πλώ πρός τη Δερύνεια την οποία αναμένεται να προσεγγίσει στις 5 Μαρτίου. Πλοιοκτήτης του η Τουρκική Samsun Shipping με έδρα τη Σαμψούντα προφανώς, η οποία εκμεταλλεύεται ένα στόλο από 8 συνολικά roro όπως τα Lider Bordo Mavi αλλά και το Lider Trabzon. Το πλοίο πια φέρει τη σημαία της πατρίδας των λιονταριών της Yaounde, του Καμερούν δηλαδή.
Nick the Greek Posted March 22, 2023 Posted March 22, 2023 On 2/4/2021 at 5:32 AM, pathfinder said: Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι στο μεσοδιάστημα με τον στόλο της Cenk και τα ονόματα, αλλά παλαιότερα υπήρχαν δύο αδελφά Το Cenk A (ex Golfo dei Poeti) IMO 7707785 To Cenk Y (ex Golfo degli Ulivi) IMO 7811329 Η φιλοσοφία των "drivers only" RoPax παλαιών εποχών ήταν πολύ διαφορετική και "σπαρτιάτικη". Τα δύο πλοία φαίνεται να έχουν αλλάξει χέρια μαζί. Το Cenk A λέγεται πια Gulistan U, σημαία Τουρκίας και από το περασμένο καλοκαίρι ανήκει στην G MARIN GEMI ISLETMECILIGI. Πιθανολογώ πως κάνει δρομολόγια από τη Σαμψούντα για το Novo. Το Cenk Y έχει πια μετονομαστεί σε Firuze G, νομίζω το G είναι για τους καινούριους του πλοιοκτήτες του που πρέπει να λέγονται Gurcak. Το παπόρο το βλέπω να κάνει δρομολόγια μεταξύ Karasu(Τουρκία) και Tuapse(πατρίδα του ξανθού γένους που θα ελευθερώσει την Κωνσταντινούπολη και θα μας την παραδόσει, κατά την Ελεύθερη Ώρα). To περίεργο με αυτήν την εταιρεία είναι πως φέρεται μέσα σε 5 μήνες να έχει κάνει μαζικές αγορές roro. Εκτός από τα 2 προαναφερόμενα πλοία, αγόρασε επίσης τον Ιούλιο του 2022 το roro Zubeyde (IMO 8708610), πρώην Egyptian Dignity που φαίνεται να κάνει Σαμψούντα - Tuapse. Τον Οκτώβριο του 2022 πήρε και το πρώην Cenk M(IMO 7382336) που τώρα λέγεται Lerzan K με σημαία Κομόρες, αυτό πρέπει να έκανε δρομολόγια από το Karasu αλλά τώρα είναι στην Tuzla για επισκευές. Τέλος, το Νοέμβριο του 2022 αγόρασε και το πρώην Banyas 2 που τώρα λέγεται Liana N (IMO 8009040) με σημαία Παναμά, και αυτό παίζει μπάλα ανάμεσα στη Σαμψούντα και το Tuapse. Συνολικά 5 roro μέσα σε 4 μήνες, θα πηγαίνουν καλά οι δουλειές με τον Πούτιν.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now