Panagia Ekatontapiliani Posted February 11, 2009 Posted February 11, 2009 Όπως είπα χθες το Μαρίνα ανέβηκε στη δεξαμενή του Περάματος. Ήδη από χθες το φαινόταν ότι το πλοίο καθαρίστηκε με υδροβολη. Στη πρύμη δεν είδα να γίνεται μια δουλεία που είχα ακούσει ότι θα γινόταν
ΘΕΤΙΣ Posted February 12, 2009 Posted February 12, 2009 Αυτή τη στιγμή βλέπω από το γραφείο μου το ΜΑΡΙΝΑ με τη βοήθεια ρυμουλκών να επιστρέφει στη θέση του.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 13, 2009 Posted March 13, 2009 Σήμερα το Μαρίνα βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό
gpap2006 Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 (edited) Αποψε λιγο μετα τις 22.00 ξεκινησε για Δωδεκανησα στη θεση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Το δρομολογιο περιλαμβανει και Λειψους, Συμη. Edited March 18, 2009 by gpap2006
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 AIS ...το ανάγνωσμα. Το πλοίο κατά τις 21.00 μεθόρμισε στο ντοκ 3, και αναχώρησε κατά τις 22.30 όπως μας είπε ο φίλος gpap2006. Στην αρχή με προορισμό τον ...ΠΕΙΡΑΙΑ , και κατόπιν αλλαγής στην συσκευή AIS του πλοίου, για Πάτμο - Λειψούς - Λέρο - Κω - Κάλυμνο - Σύμη - Ρόδο. Καλά του ταξίδια (άιντε να δούμε ...πόσα θα είναι αυτά).....
Earl Granville Posted March 18, 2009 Posted March 18, 2009 Πήρε την θέση του ΝΤΑΛΙΑΝΑ ουσιαστικά στην άγονη δωδεκανήσου οπότε γι αυτό παραμένει δεμένο στον νέο μόλο κι ας έχει αποκατασταθεί η ζημιά όπως μας ανέφερε ο ΣΕΙΡΙΟΣ.
Earl Granville Posted March 24, 2009 Posted March 24, 2009 Με τον καπτα Λευτερη Καρυστινό και τον καπτα Σιδερή Λυγνό αναχωρησε το πλοίο σήμερα για ένα δρομολόγιο μας και οι δυο τους έχουν εμπερια από την Φολέγανδρο την Σίκινο και την Ανάφη. Μόλις επιστρέψει και πάλι στα δωδεκάνησα θα επανέλθει ο εξαιρετικός και πολλά υποσχόμενος Φώτης Λαμπρινός ο οποίος τα πηγαίνει περίφημα. Πάντως σήμερα την χειρότερη ημέρα διάλεξε ο καπτα Μάκης να στειλει το βαπόρι στην αγονη.Με 8αρι γαρμπη λιμάνια όπως η Σίκινος , η Σαντορίνη και η Ανάφη θα είναι σε κακό χάλι κι αν συνυπολογίσουμε ότι το ΜΑΡΙΝΑ δεν έχει σε καμία περίπτωση τις ελικτικές ικανότητες του ΡΟΜΙΛΝΤΑ, έχε πολύ ξεπεσουρα στον αερα κι αναιμικές μπόμπες, είναι πολύ μεγάλο βαπόρι ιδιαίτερα για την Φολέγανδρο, τότε τα ρεμέτζα θα είναι και ιδιαίτερα δυσκολα για να μην πω αδύνατα.
aeriko Posted March 25, 2009 Posted March 25, 2009 ο εξαιρετικός και πολλά υποσχόμενος Φώτης Λαμπρινός ο οποίος τα πηγαίνει περίφημα. Συμφωνω και επαυξανω!!!!
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2009 Posted April 10, 2009 Μετά τη λήξη της επίσχεσης εργασίας και την αναχώρηση του Sardinia Vera αναμένεται να αποπλεύσει και το Μαρίνα τα μεσάνυχτα, για την άγονη των Δωδεκανήσων (Πάτμο Λειψοί Λέρο Κάλυμνο Κω Σύμη Ρόδο), για αυτό το απόγευμα το πλοίο έπαιρνε καύσιμα.
aeriko Posted April 11, 2009 Posted April 11, 2009 αιντε με το καλο !να παει και να γυρισει φορτωμενο (τωρα με τελευταιες αναμνησεις θα ειναι ,με κοσμο και ΙΧ)οψομεθα
Panagia Ekatontapiliani Posted June 4, 2009 Posted June 4, 2009 (edited) Μπορεί να έχουν επίσχεση εργασίας το πλήρωμα του Μαρίνα, αλλά μάλλον κάποια μελη του πληρώματος εργάζονται. Μέχρι τη Δευτέρα που μας πέρασε οι σωσίβιες λέμβοι του Μαρίνα ήταν ελαφρώς κατεβασμένες και από τις δυο πλευρές αλλά πλέον είναι ξανά στη θέση τους. Edited June 4, 2009 by proud_ionian μελι. ουτε μελοι ουτε μελι
Panagia Ekatontapiliani Posted June 26, 2009 Posted June 26, 2009 Μετά το Νταλιάνα και Ροδάνθη, σήμερα παίρνει σειρά για να ξεκινήσει το Μαρίνα. Ξεκινάει σήμερα τα μεσάνυχτα για την Ικαρία Σάμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 27, 2009 Posted June 27, 2009 Χθες το απόγευμα το Μαρίνα μεθόρμισε από το ντοκ 3 στα 200αρια γύρω στις 18:15. Είχε ζητήσει άδεια από τις 17:30 αλλά τότε υπήρξε κάποιο κενό στο traffic του λιμανιού. Έτσι έδεσε στην άκρη στα 200αρια και περίμενε καρτερικά για να ξεκινήσει η φόρτωση για το πρώτο του δρομολόγιο. Καλά ταξίδια Μαρίνα Χθεσινή αναχώρηση του Μαρίνα στις 24:00 για Σύρο Μύκονο Άγιο Κηρυκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ με 170 επιβάτες, 20ΙΧ & 18ΦΓ. Για πρώτη αναχώρηση (τα πλανά άνοιξαν στις 15:30) δεν ήταν άσχημη η κίνηση στους επιβάτες και τα ΙΧ. Όσο αφόρα τα φορτηγά εκεί έχει δρόμο μπροστά του
panpeggy Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Παιδιά να ρωτήσω κάτι, θέλω την Παρασκευή 17/7 να ταξιδέψω για Σύρο αλλά δεν έχει δρομολόγιο του Μαρίνα. Αντιθέτως στις 10/7 έχει κανονικά στις 23:59. Το βγάζουν ακόμα δεν το βάλανε καλά καλά?
maelstorm Posted July 7, 2009 Posted July 7, 2009 Από ότι βλέπω στο open seas τα πλάνα είναι μέχρι 12/7. Η εταιρεία με την οποία επικοινώνησα δεν λέει τίποτα για μετά.
harlek Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 (edited) Είχα την ατυχία να ταξιδέψω μαζί του χθες για πρώτη φορά, από Βαθύ. Από το οποίο έφυγε στην ώρα του (20.00) για να φτάσει στον Πειραιά μετά από 16 ώρες (δηλαδή σήμερα στις 12.00 το μεσημέρι), πιάνοντας Καρλόβασι, Φούρνους, Εύδηλο, Μύκονο. Το πήρα επειδή το Μύκονος ήταν φουλαρισμένο, αλλά είχα μια κρυφή ελπίδα ότι το πλοίο θα μου άρεσε, καθότι "της παλαιάς σχολής". Και όντως, η γενική διαρρύθμιση είναι καλή, θα μπορούσε να είναι ένα πολύ χαρούμενο και ευρύχωρο πλοίο. ...Αν δεν ήταν εγκαταλελειμμένο ως εκεί που δεν πάει. Είναι μάταιο να προσπαθήσω να περιγράψω τη βρωμιά που αντίκρισα. Θα πω μόνο ότι αναρωτιέμαι πώς ανέχεται το πλήρωμα να ζει μέσα σε αυτές τις συνθήκες και γιατί δεν κάνει κάτι, αν μη τι άλλο για να σώσουν τους εαυτούς τους. Οι τουαλέτες μύριζαν ανυπόφορα μέχρι τη ρεσεψιόν, ενώ για να μπεις μέσα έπρεπε να κρατήσεις την αναπνοή σου. Τα παπούτσια κολλούσαν στη βρώμα των περισσότερων εσωτερικών χώρων, ενώ τα εξωτερικά καταστρώματα δεν πρέπει να έχουν καθαριστεί εδώ και πολλές βδομάδες (ίσως λέω και λίγο). Εν πάση περιπτώσει οι συνθήκες υγιεινής ήταν οι χειρότερες που θυμάμαι να έχω δει ποτέ σε κοινόχρηστους χώρους (όχι μόνο πάνω σε πλοία) - και να σκεφτεί κανείς ότι το καράβι ήταν ψιλοάδειο... Περνώντας από τους διαδρόμους, είδα και κάποιες καμπίνες, που ομολογώ ότι ήταν αρκετά καλοδιατηρημένες, ειδικά αν σκεφτεί κανείς τη γενική κατάσταση αποσύνθεσης του υπόλοιπου πλοίου. Η ταχύτητα στα 14 με 14,5 μίλια. Κοντά στην Ικαρία κουνηθήκαμε μεν, αλλά όχι άτσαλα, παρότι βρήκαμε αρκετό καιρό. Δεν ξέρω αν το πλοίο έχει stabilizers, πάντως είχαμε μια αρκετά μεγάλη μόνιμη κλίση αριστερά σε όλο το ταξίδι. Κρίμα για το καραβάκι, κρίμα για την εταιρία του, ντροπή για όσους του επιτρέπουν να δουλεύει (όποτε το έχουν ανάγκη) σε αυτή την κατάσταση, δυσφημίζοντας τη χώρα μας. Edited August 2, 2009 by harlek
proud_ionian Posted August 2, 2009 Posted August 2, 2009 (edited) Οι τουαλέτες μύριζαν ανυπόφορα μέχρι τη ρεσεψιόν, ενώ για να μπεις μέσα έπρεπε να κρατήσεις την αναπνοή σου.σε ταξιδι μου πριν ενα περιπου χρονο με το βαπορι οι τουαλετες ηταν ακριβως στην ιδια κατασταση και η δικαιολογια ηταν οτι ειχαν ενα προβληματακι με το vacuum στο προηγουμενο ταξιδι. απο οτι φαινεται το vacuum (το συστημα κενου αερος δηλαδη), πρεπει να τα εχει φτυσει εδω και πολυ καιρο.Τα παπούτσια κολλούσαν στη βρώμα όλων των κοινόχρηστων εσωτερικών χώρων,αυτο συνεβαινε και το 1995 οταν ειχα πρωτοταξιδεψει μαζι του. η καθαριοτητα των κοινοχρηστων χωρων δεν ηταν ποτε το δυνατο του σημειοδυστυχως υπαρχει εδω και χρονια μια εικονα Robin Hood για την εταιρεια (ατιθαση ανυποτακτη που μαχεται συμφεροντα, εξυπηρετει τον κοσμο κλπ) που απεχει πολυ απο την on board πραγματικοτητα. ΥΓ και η κλιση δεν ειναι καινουργια. πριν 2-3 χρονια ειχε γινει και θεμα στον αγιο κυρηκο Edited August 2, 2009 by proud_ionian ΥΓ
margaritis24 Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 η κλιση που εχει ειναι μονιμη απο την μετασκευη που του εγινε...οποιος το θυμαται πως ηταν κ πως εγινε κ ποσο σιδερο εφαγε για να γινει ετσι θα καταλαβει γιατι γερνει
polmyt Posted August 3, 2009 Author Posted August 3, 2009 και η κλιση δεν ειναι καινουργια. πριν 2-3 χρονια ειχε γινει και θεμα στον αγιο κυρηκο Μιας και το θυμηθηκες στα πρωτα ποστ του αυτου του θεματος ειχαμε γραψει διαφορα για την ιστορια με την κλιση στον Αγιο Κυρηκο.Υπαρχει και σχετικη φωτογραφια του george;)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 η κλιση που εχει ειναι μονιμη απο την μετασκευη που του εγινε...οποιος το θυμαται πως ηταν κ πως εγινε κ ποσο σιδερο εφαγε για να γινει ετσι θα καταλαβει γιατι γερνει Ε δεν νομίζω τώρα ότι η αιτία που γέρνει είναι το "πόσο σίδερο έφαγε" στην μετασκευή του. Άμα ήταν έτσι, τότε το Έλυρος (τυχαίο παράδειγμα) όχι μόνο θα έγερνε αλλά θα είχε ...μπατάρει από το πρώτο του ταξίδι, για να μην αναφερθώ και σε πολλά άλλα πλοία. Άμα η μετασκευή είναι σωστή, μελετημένη και μετρημένη, κανένα πλοίο δεν "γέρνει" εξαιτίας της.
harlek Posted August 3, 2009 Posted August 3, 2009 Πάντως στο ταξίδι μου προχθές η κλίση δεν ήταν "παθολογική", γιατί όταν μπήκαμε στο λιμάνι του Πειραιά σχεδόν μηδενίστηκε. Σε όλο το ταξίδι όμως ήταν πολύ έντονη προς τα αριστερά, ενώ στην Ικαρία όταν δέσαμε (με τα χίλια ζόρια, γιατί είχε πολύ δυνατό αέρα) είχαμε κλίση δεξιά (το θυμάμαι, γιατί ο καταπέλτης στ' αριστερά ήταν στον αέρα, πράγμα που δυσκόλευε τα αυτοκίνητα).
George Posted August 17, 2009 Posted August 17, 2009 Αλοίμονο αν οι μετασκευές (που στηρίζονται σε μελέτες) αφήνανε μόνιμες κλίσεις και συναφή κουσούρια στα βαπόρια. Φίδι μαύρο που θα μας είχε φάει. Κλίση το βαπόρι μπορεί να έχει είτε λόγο σαβουρώματος, είτε λόγω φόρτωσης, είτε το πιο φυσιολογικό...λόγω του αέρα!!! Και από ότι λέει ο φίλος harlek βρήκε καιρό στο ταξίδι του. Παρατηρείστε τα βαπόρια πχ της Ραφήνας όταν ταξιδεύουν από Τήνο για Άνδρο και έχει γερό βοριά. Παίρνουν μια μικρή κλίση και ταξιδεύουν σα να μη συμβαίνει τίποτα.
polmyt Posted September 9, 2009 Author Posted September 9, 2009 Για την εσωτερικη κατασταση του βαποριου δεν μπορω να μιλησω διοτι δεν ταξιδεψα ποτε. Μπορω παντως να επιβεβαιωσω τον φιλο harlek για την κλιση προς τα αριστερα που ανεφερε.Πριν κανα μηνα που συναντισαμε το ΜΑΡΙΝΑ εν πλω η κλιση φαινοταν. Στις παρακατω φωτο φαινεται και πιο καλα αν και ειναι χαλια λογω της ωρας. Προφανως και δεν ειμαι ουτε ναυπηγος ουτε ειδικος για να κρινω αν ειναι σωστη ή οχι η κλιση.
George Posted May 3, 2010 Posted May 3, 2010 Το ΜΑΡΙΝΑ πάει κι έρχεται. Μέχρι πριν λίγες μέρες είχε σχεδόν κολλήσει πάνω στο ΡΟΜΙΛΝΤΑ. Σήμερα αν είδα καλά από μακριά κάποιοι προσπαθούσαν να επαναφέρουν το πλοίο στη θέση του και οι κάβοι μία φερμάρανε, μία λασκάρανε. Σε συνδιασμό με το ότι οι καδένες του δεν βοηθάνε πλέον, φοβάμαι ότι με τον πρώτο δυνατό αέρα θα έχουμε ενδεχομένως χειρότερα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now