Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Το ταξίδεψα το 2004 κ το ξενοδοχειακό θα έλεγα ήταν στα επίπεδα της εποχής
Συροτηνομυκονία λες επηρεασμένος σπό το σήμερα΄,μεγάλο γιά τότε ΄Εκανε γιά οπου πήγε Εγώ το έτυχα Κω Νισυρο Σύμη Ρόδο

Edited by polmyt
  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
36 minutes ago, JTEDimandix said:

 Αν μετασκεύαζα εγώ το πλοίο θα έκανα προσαρμογή στις Ελληνικές συνθήκες (μην ξεχνάμε το να διασχίζεις το Αιγαίο είναι λίγο σαν να διασχίζεις ναρκοπέδιο, αλλά χωρίς απαραίτητα να έχει νάρκες😜), προσαρμογή για να δένει στα ανύπαρκτα λιμάνια μας, αναβάθμιση ξενοδοχειακού και γκαράζ, τεχνικές βελτιώσεις (μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο πλοίο), σωστικά και προσαρμογή στην Ελληνική αισθητική (εσωτερικά φυσικα γιατί εξωτερικά θα έχανε την φινέτσα του). Ίσως μια πιο ιδανική γραμμή με λιγότερο απαιτητική μετασκευή (στην Ελλάδα πάντα) θα ήταν καμιά Συροτηνομυκονία. (χωρίς προεκτάσεις ή έξτρα λιμάνια) 

Το πλοιο για την εποχη και την γραμμη που μετασκευαστικε, μετασκευαστικε σωστα πιστευω. Δεν πρεπει να κρινουμε με τα δεδομενα που εχουμε τωρα. 

37 minutes ago, JTEDimandix said:

Η τελευταία φορά που έγινε κάτι τέτοιο εν Ελλάδι ήταν νομίζω στο Λισσός της ΑΝΕΚ, ίσως και στο Ροδάνθη ή το Μυτιλήνη, αν κι εκεί δεν έγινε τόσο "τρελή" μετασκευή.

Δεν θα ελεγα και τελευταια....Off the top of my head, ΕΛΥΡΟΣ το 2008 που οι παλιοί ιδιοκτήτες του δεν το αναγνώριζαν νομίζω είναι αντίστοιχο παράδειγμα τετοιας μετασκευής στην "εποχή" μας. Και στο ακόμα πιο πρόσφατο το φιορε ντι λεβαντε το ακομα εγω ακομα αρνουμε να πιστεψω οτι ειναι το ιδιο πλοιο με αυτο που ηρθε Ελλαδα. 

Posted

Ήταν πραγματικά εξαιρετική η μετασκευη του και νομίζω πως το τελικο αποτελεσμα του πλοιου δεν είχε να ζηλέψει τίποτα από το παρουσιαζομενο ως ναυαρχίδα του ομίλου 'Ροδανθη'. Θυμάμαι εν έτει 1998 πολυ κόσμο να το προτιμαει απο Ρόδο. Από κανέναν γενικά δεν είχα ακουσει κάτι κακό για το πλοιο (αναφέρομαι φυσικά στα χρόνια της ακμής του) 

Posted
1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Το ταξίδεψα το 2004 κ το ξενοδοχειακό θα έλεγα ήταν στα επίπεδα της εποχής
Συροτηνομυκονία λες επηρεασμένος σπό το σήμερα΄,μεγάλο γιά τότε ΄Εκανε γιά οπου πήγε Εγώ το έτυχα Κω Νισυρο Σύμη Ρόδο

Το ρωτησατε εαν εμπαινε με ριπες 9-10 στη Τηνο και στο παλιο της Μυκονου?

Posted

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον @pilot..στα τοτε φοιτητικα μου χρονια _1998 και μετά_ήταν η πρωτη επιλογή για πολλους..εγω προσωπικά επελεγα να ταξιδευω ημέρες που ειχε δρομολογιο το ΜΑΡΙΝΑ..μετα δε (με την σταδιακή καταρρευση της ΔΑΝΕ,&μέχρι να ερθει η blue star...ετσι κι αλλιως δεν ειχες επιλογές)....

Δωδεκανησα παντως έχει πάει παντού...

Posted
2 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Συροτηνομυκονία λες επηρεασμένος σπό το σήμερα΄,

 

2 hours ago, iord said:

 Δεν πρεπει να κρινουμε με τα δεδομενα που εχουμε τωρα. 

Δεν θα ελεγα και τελευταια....

Δεν το κρίνω με τα σημερινά δεδομένα, αλλά με ορθολογικά δεδομένα. Δεν αμφισβητώ το ότι έκατσε καλά στα Δωδεκάνησα, απλά δαπανήθηκαν τρελά ποσά που με πολύ λιγότερα θα έκανε μια μετασκευή με λιγότερα φρου φρου και θα κούμπωνε καλύτερα σε μεσαίες αποστάσεις στις βόρειες Κυκλάδες. Και αυτό είναι η γνώμη μου. Καλώς ή κακώς, οι Έλληνες πλοιοκτήτες έχουν ένα ταλέντο να χαλάνε τρελά  λεφτά στις μετασκευές που πολλές φορές τους βάζουν μέσα (βλ. Έλυρος), παρόλο που υπάρχει και το άλλο άκρο που πλοία δεν μετασκευάζονται σχεδόν καθόλου και μπαίνουν σχεδόν όπως ήταν στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου (κορυφαίο παράδειγμα ο Ερωτόκριτος ή το νυν Άγιος Γεώργιος της CCL). 

Α, και με το "τελευταία φορά" εννοούσα μέχρι τότε. Προφανώς το Έλυρος που ανέφερες έγινε άλλο πλοίο (ούτε με τέτοιου είδους μετασκευές συμφωνώ, το έχουν κάνει πλοίκ-Frankestein απλά ανεξάρτητα με το αν κουμπώνει στην γραμμή για τις οποία μετασκευάστηκε)

Τουτέστιν, αν ήμουν πλοιoκτήτης και έφερνα απο Τζαπανάρα θα κοιτούσα αφενός το κόστος της μετασκευής και αφ' εταίρου, εφ' όσον θα το μετασκεύαζα με λιγότερο ακραίο τρόπο, διατηρώντας αρκετά την γιαπωνέζικη φινέτσα τους, θα κοιτούσα γραμμες που θα έμοιαζαν έστω και λίγο με τις αντίστοιχες που έκαναν στην πατρίδα τους. (Πχ το Ishikari του 2011 θα το έβαζα Ρόδο, Κρήτη ή Αδριατική που θα του ταίριαζαν όσο και το Nagoya-Sendai-Tomakomai που κάνει τώρα) 

Posted

Δεν αναφέρθηκα εγώ στο ΕΛΥΡΟΣ
Πάντως δεν έκανε γιά Σ-Τ-Μ με την καμμία
Ο Έλληνας πλοιοκτήτης μετράει τα χρήματά του μέχρι το τελευταίο σεντ (τους έχω ζήσει) κ δεν είναι Δημόσιο να τα σπαταλάει ή να τα τρώνε διάφορα λαμόγια

Posted
34 minutes ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Στην Ελλάδα ήλθε όπως το ξέρουμε Στην Κϊνα έγινε η μετασκευή αγνώριστο από ό,τι ήταν αρχικά σαν κορεάτικο

Ναι my bad, έχεις δικιο, ωστοσο νομιζω το point παραμενει. 

30 minutes ago, JTEDimandix said:

 

Δεν το κρίνω με τα σημερινά δεδομένα, αλλά με ορθολογικά δεδομένα. Δεν αμφισβητώ το ότι έκατσε καλά στα Δωδεκάνησα, απλά δαπανήθηκαν τρελά ποσά που με πολύ λιγότερα θα έκανε μια μετασκευή με λιγότερα φρου φρου και θα κούμπωνε καλύτερα σε μεσαίες αποστάσεις στις βόρειες Κυκλάδες. Και αυτό είναι η γνώμη μου.

Και με ορθολογικά δεδομενα να το κρινεις παλι η απαντηση ειναι ιδια. Ο αγουδημος πηρε ενα πλοιο για τα δωδεκανησα της εποχης. Οχι για Κυκλάδες. Σαν το μαρινα ειχε τα δυο ξαδέλφια του τα οποια δεν πειραξε πολυ. Οποτε ειχε πλοια να βαλει σε αλλες γραμμες. Αντιθετα το Μαρινα επρεπε να μπει σε μια γραμμη με μεγαλο ταξιδι και προτεραιότητα (ειδικα εκεινη την εποχη) στον επιβατη.  Εσυ σαν πλοιοκτητης, το πατμος και το ροδος της εποχης θα το κοντραρες με ενα πλοιο τυπου κρητη / μιλενα / νταλιανα η με το Μαρινα? 

ΥΓ. Παραδειγμα πλοιου τυπου μαρινα με μικρότερης κλιμακας μετασκευη που μπηκε στις κυκλαδες υπαρχει, δεν χρειάζεται να πας πιο περα απο το αδελφο του το κρητη. Οχι ιδιαιτερα πετυχημενο θα ελεγε κανεις στις κυκλαδες.  

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...