Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Τι πετυχαν οι ανθρωποι... Ισως το μοναδικο κατεβασμα του καναλιου Κεφαλονιας-Ιθακης που εκανε ποτε το πλοιο...

 

Επισης να πουμε οτι τοτε δεν υπηρχε ασφαλτινος δρομος για να κατεβεις σε καποια απο τις ανατολικες παραλιες στα νοτια του καναλιου. Οι διακλαδωσεις, απο το δρομο Αγιας Ευφημιας-Νεοχωριου-Κομιτατων, για να κατεβεις στις παραλιες ηταν ολες πολυ κακοτραχαλοι χωματοδρομοι.

 

Επειδη η φωτογραφια ειναι ακριβως απεναντι απο τον Πισαετο και κοντα στο υψος της θαλασσας ειναι ακομα πιο σπανια γιατι ηταν σχεδον απιθανο να κατεβει καποιος μεχρι εκει κατω οδικως...

Edited by Captain_Nionios
  • 1 year later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...
Posted

Μετα το τελευταιο μου ποστ.Μηπως μπορει καποιος να μας περιγραψει τη διαταξη των εσωτερικων του χωρων;Συγνωμη που επιμενω αλλα για το Μαρινα που ηταν η πιο εκτεταμενη μετασκευη του Αγουδημου θα το ηθελα πολυ.

  • 2 weeks later...
Posted

Είχα κάνει 3 ταξιδια με το ΜΑΡΙΝΑ, με το τελευταίο να είναι το 2007 για ΚΩ. Προσωπικά όσες φορές ταξίδεψα μαζί του μου άφησε άριστες εντυπώσεις.Εσωτερικα ήταν πολύ όμορφο με άνετους πολυτελείς χώρους και μεγάλες καμπίνες.Στα μέσα της δεκαετίας του 90' που ξεκίνησε τα δρομολόγια κατά την γνώμη μου υπερτερουσε εσωτερικα απο όλα τα άλλα πλοία του Πειραιά, ειχε πεσει πολύ χρήμα.Το 1997 που είχα επισκεφτεί την γέφυρα λίγο έξω από την Ρόδο πήγαινε 19,5 και την τελευταια φορα που μπηκα 10 χρόνια αργότερα 15,5. Υπέροχο βαπόρι εσωτερικά-εξωτερικά.

Posted

Είχε όμως ένα βασικό ελάττωμα στο ταξίδεμα του, έπασχε από  ''σεισμούς''  λόγω πλώρης.

  • 5 months later...
Posted

A trip down memory lane στο Μάρτιο του 2007, για να πετύχουμε το Μαρίνα σε αναχώρησή του για τα Δωδεκάνησα. Και πάλι από μια ταπεινή μηχανούλα το βίντεο, οπότε δείξτε λίγο κατανόηση για την ποιότητα, δεν είμαι και @Petros P

 

 

  • 1 month later...
Posted

Και 3/4 φωτογραφίας απο την πρώτη του άφιξη στην Ελλάδα. Τελικά τα μαστόρια μας έφτιαχνα (και φτιάχνουν) αστέρια !

marina.png

  • 5 months later...
Posted

Θυμαμαι και το Μαρινακι να εχει αυτο τον εντονο ηχο που αναφερετε απο τις μηχανες του.

Posted

Νομιζω ότι ο θόρυβος των μηχανών του Μαρίνα έμοιαζε πολύ με αυτόν των Κρήτη Ι/ΙΙ

  • 10 months later...
Posted

Ενα δημοσίευμα της εφημερίδας Πρόοδος με αφορμή την έναρξη των δρομολογίων του Μαρίνα στα Δωδεκάνησα. Η φωτογραφία ανέβηκε στη σελίδα των φίλων της GA Ferries στο Facebook

FB_IMG_1616239241005.jpg

Posted

Δεν αναφέρουν το όνομα του πλοιάρχου αλλά αν δεν με απατά η μνήμη μου το πλοίο το είχε ξεκινήσει ο Νίκος Ραυτόπουλος.

Posted

Σωστός , διακρίνεται και στη φωτό αν κάνει κάποιος ζουμ , είναι ο πρώτος απο αριστερά . 

  • 2 years later...
Posted

Να δουμε και το ΜΑΡΙΝΑ ,οπως μας ειχε ερθει απο την Ιαπωνια μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Αγνωριστο σε σχεση με τη μορφη που ειχε μετα τη μετασκευη του.Μπορουμε να παρατηρησουμε και το πολυ μικρο σινιαλο της GA Ferries ,το οποιο ισα που διακρινεται στην τσιμινιερα

 

Posted (edited)

Aυτό το μικρό σινιάλο το έβαζε προσωρινά ο καπτα Μάκης στις παραλαβές του
Προσωπικά το βαπόρι αυτό θα μου άρεσε με κάποιες μικρές επεμβάσεις κ όχι την ριζική μετασκευή που έφαγε .

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Posted

Θεωρώ πως το πλοίο με την μετασκευή του, ναι μεν έγινε αγνώριστο, ομόρφυνε όμως όσο δεν πήγαινε. Και γενικά οι μετασκευές του τώρα, που κοιτούν μόνο την εσωτερική εκμετάλλευση, ωχριούν μπροστά στις μετασκευές του τότε, που έκαναν τα πλοία μέσα/έξω κούκλες. 

  • 7 months later...
Posted

Αλλη μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ με το πλοιο οπως μας ηρθε απο την Ιαπωνια

Απο αυτη τη γωνια φαινεται καλυτερα και πολυ μεγαλη μετασκευη που δεχτηκε το πλοιο στην Ελλαδα

 

Posted (edited)

Ωραιες εποχες να εισαι καραβολατρης ομως. Καθε χειμωνα φερναμε βαπορια και περιμεναμε με αγωνια πως θα ειναι οταν δρομολογηθουν. 😇

Edited by Neptune
Posted

Μπορεί, αν κρίνω από τα σχόλια να είμαι στην μειωνοτητα, αλλά θεωρώ από τις κορυφαίες μετασκευές αυτή του Μαρίνα, το πλοίο το έβλεπες δίπλα στα ξαδέλφια του (Μιλένα/Νταλιάνα) και δεν μπορούσες με τίποτα να φανταστείς ότι είναι παλαιότερο. Εξαιρετικες οι παρεμβάσεις ειδικά στο πίσω ντεκ κατ' εμέ

Posted (edited)

Όντως ήταν εξαιρετική η μετασκευή του!!!

Και οι παρεμβάσεις στη πλώρη αλλά και στη πρύμνη το έκαναν αγνώριστο και ξεχωριστό.

Ειδικά ο καθρέφτης του ήταν πολύ όμορφος!

Η μετασκευη το εκανε ενα ολοκληρωμενο πλοιο που τα ειχε ολα.Φωτεινοι χωροι,σαλονια,εστιατορια,ντισκο,πολλες καμπίνες,μεγαλο γκαραζ.Το μόνο που θα άλλαζα θα ήταν η μη προσθήκη του ντεκ που ήταν πάνω από τη γέφυρα.

Ας είχε 150 κλίνες λιγότερες και ας μην είχε τη καμπίνα του άρχοντα που βρίσκονταν σε αυτό το ντεκ.

Τότε θα μιλάγαμε για άλλο πλοίο.Λιγοτερο βάρος ψηλά,σίγουρα θα είχε καλύτερη πλεύση και ενδεχομένως υψηλοτερη ταχύτητα.

Edited by nomikos
Posted

Όντως η πριβέ καμπίνα του Άρχοντα ήταν μάλλον περιττή επένδυση (αν και όλοι ξέρουμε πόσο large ήταν), όπως και τα μπαλκόνια στον καθρέπτη (ομοίως περιττή παρόλο που πολλοί τα αγαπούσαν γιατί κέρδιζες "με ένα σμπαρο δυο τριγώνια", να βλέπεις μπροστά αλλά να σε φυσάει και το αεράκι.😅 

Εσωτερικά δεν μπορώ να κρίνω αντικειμενικά γιατί δεν το ταξίδεψα (ούτε καν το πρόλαβα στα πάνω του) αλλά αν στην Ιαπωνία ήταν άλλο πλοίο (πολλά δυστυχώς δεν είναι) ορθώς έγινε άλλο πλοίο σε αυτό το κομμάτι

Η δε πισίνα (κι αυτή περιττή επένσυση για εμένα προσωπικά) με τα ωραία πιτόγυρα (από ό,τι έχω ακούσει, ξαναλέω δεν το έζησα) επίσης έδινε "χαρακτήρα" στο πλοίο. 

Τώρα, βλέπετε ότι κατακρίνω μέρη του πλοίου ο κόσμος αγαπούσε, αλλά θεωρώ πως δεν έπρεπε να ρίξουν τόσα λεφτά. Η τελευταία φορά που έγινε κάτι τέτοιο εν Ελλάδι ήταν νομίζω στο Λισσός της ΑΝΕΚ, ίσως και στο Ροδάνθη ή το Μυτιλήνη, αν κι εκεί δεν έγινε τόσο "τρελή" μετασκευή. Βέβαια μιλάμε για εποχές ΠΑΣΟΚ οπότε το large-ιλίκι ήταν ψιλόαναμενόμενο. Αν μετασκεύαζα εγώ το πλοίο θα έκανα προσαρμογή στις Ελληνικές συνθήκες (μην ξεχνάμε το να διασχίζεις το Αιγαίο είναι λίγο σαν να διασχίζεις ναρκοπέδιο, αλλά χωρίς απαραίτητα να έχει νάρκες😜), προσαρμογή για να δένει στα ανύπαρκτα λιμάνια μας, αναβάθμιση ξενοδοχειακού και γκαράζ, τεχνικές βελτιώσεις (μιας και μιλάμε για μεταχειρισμένο πλοίο), σωστικά και προσαρμογή στην Ελληνική αισθητική (εσωτερικά φυσικα γιατί εξωτερικά θα έχανε την φινέτσα του). Ίσως μια πιο ιδανική γραμμή με λιγότερο απαιτητική μετασκευή (στην Ελλάδα πάντα) θα ήταν καμιά Συροτηνομυκονία. (χωρίς προεκτάσεις ή έξτρα λιμάνια) 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...