Panagia Ekatontapiliani Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 (edited) Το ISSHAM AL BAHER αιτήθηκε να δεξαμενιστεί για 110 ήμερες στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, δηλαδή από τις 14/07/10 έως 31/10/10 όπου εγκρίθηκε σύμφωνα με απόφαση ΔΣ ΟΛΠ 85/03-05/2010. Καλά τι θα κάνει τόσες ημέρες στη δεξαμενή?? Θα αλλάξει όλο το hull??? ___________________________________________________ (1973, ex-Άτλαντις, Al Salama, King Abdulaziz) Edited February 5, 2018 by Nick the Greek tag
Panagia Ekatontapiliani Posted July 21, 2010 Author Posted July 21, 2010 Η θαλαμηγός ανέβηκε στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, όπου θα βαρεθούμε να το βλέπουμε
Nick the Greek Posted July 21, 2010 Posted July 21, 2010 Αμ δεν θα το βλέπουμε! Συνήθως αυτά τα γιωτ δεν τα καλύπτουν εξ' ολοκλήρου κάτω από ένα ειδικό κάλυμμα λευκού χρώματος?
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 9, 2010 Posted October 9, 2010 Το ISSHAM AL BAHER στη μικρή δεξαμενή... Το ISSHAM AL BAHER βρίσκεται στην μικρή του Περάματος εδώ και πολύ καιρό. ΕΔΩ σε φωτό από τις 28 Αυγούστου. Και σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΛΠ θα παραμείνει στην δεξαμενή μέχρι και τις 5 Νοεμβρίου. Προγραμματισμένες ημερομηνίες : 19/07/10 - 05/11/10 Παρεπιπτόντως, το δελτίο δεξαμενισμών γιατί το σταματήσαμε ???
polmyt Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 Το πλοιο επεσε απο τη δεξαμενη μαλλον σημερα το πρωι βαμενο στα μπλε.Το μεσημερακι εμφανιστικε στο Λαυριο ρυμουλκουμενο απο το KARAPIPERIS NEXT GENERATION.Παρεμεινε εκτος λιμανιου για κανα τεταρτο στη συνεχεια μπηκε στο λιμανι συνοδευομενο απο δυο ρυμουλκα.(Στο μεταξυ ειχε παρει και το ΑΙΓΑΙΑΣ που ειναι ενα απο τα ρυμουλκα του Λαυριου)
margaritis24 Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 (edited) ΠΑΝΤΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ SHIPFRIENDS Edited November 11, 2010 by proud_ionian quote
proud_ionian Posted November 11, 2010 Posted November 11, 2010 για που προοριζεται το καμαρι των αραβοφωνων; θα φυγει για τα εξωτερικα ή θα εδρευει εδω, διαθεσιμο για ναυλωση; ΥΓ: να υποθεσω οτι εχει τελειωσει η μετασκευη
Panagia Ekatontapiliani Posted November 12, 2010 Author Posted November 12, 2010 Και παλιότερα το πλοίο ήταν δεμένο στο λιμάνι του Λαυρίου για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Hastaroth Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 Γνωρίζουμε σε ποιόν ανήκει και ώς τί χρησιμοποιείται; Γιατί άν χρησιμοπιοιείται σε ναυλώσεις,δέν νομίζω ότι με τόσο μεγάλα διαστήματα ακινησίας είναι ιδιαίτερα αποδοτική η εκμετάλλευσή του...
polmyt Posted November 12, 2010 Posted November 12, 2010 να υποθεσω οτι εχει τελειωσει η μετασκευη Εξωτερικα εχει ακομα μερικα μερεμετακια να γινουν μιας και υπαρχουν καποια μικρα τμηματα που δεν εχουν ακομα βαφτει.Δεν μπορω να πω ομως οτι υπαρχει τεραστια διαφορα στην εξωτερικη εμφανιση του πλοιου σε σχεση με το παρελθον.
Nick the Greek Posted November 18, 2010 Posted November 18, 2010 Δεν θυμάμαι να το έχουμε αναφέρει αλλά το πλοίο έχει ναυπηγηθεί στο Σκαραμαγκά το 1973 με το όνομα Al Salamah μέχρι το 1979 και μετά με το σημερινό του όνομα. ΙΜΟ 1000320 και στους Lloyd's σαν πλοιοκτήτης φαίνεται το Latsis Group, κάτι που αμφιβάλλω αν ισχύει.
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2010 Author Posted November 19, 2010 Πρόπερσι είχα μάθει ότι άνηκε σε εταιρεία με έδρα την Σαουδική Αραβία, αλλά ποιοι είναι πίσω από αυτή την εταιρεία δεν γνωρίζω.
harryludens Posted October 30, 2013 Posted October 30, 2013 (edited) Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά το 1973 με το άνομα ΑΤΛΑΝΤΙΣ, για τον Σταύρο Νιάρχο. Με μήκος 115 μέτρα-17 μέτρα μεγαλύτερο από το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Ωνάση, για να συντηρείται ακόμα και εκεί η μεταξυ τους κόντρα. Στα μετέπειτα χρόνια ο Νιάρχος το "παραχώρησε" προς χρήση του βασιλιά Fahd της Σαουδικής Αραβίας, για να περάσει αργότερα στην πλήρη κυριότητα της βασιλικής οικογένειας στην οποία ανήκει ως και σήμερα. Άλλα ονόματα του πλοίου ήταν τα KING ABDULHAZIZ και AL SALAMAH. Το 1981 καθελκύστηκε από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και το αδελφό του με όνομα ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΙΙ, με το οποίο ταξιδεύει (και ναυλώνεται) ως και σήμερα Edited October 30, 2013 by harryludens
miko mission Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 (edited) To οποιο ΑΤΛΑΝΤΙΣ το ειχε σχεδιασει ο ιδιος αρχιτεκτονας με το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Ωναση o πολυ γνωστος γερμανος αρχιτεκτων CASAR PINΝAU.Το ιδιο μοτιβο βλεπουμε κατα καποιο τροπο και στο PALOMA το για χρονια κοτερο των Γουλανδρηδων Edited October 31, 2013 by miko mission
Panagia Ekatontapiliani Posted May 13, 2016 Author Posted May 13, 2016 Το Issham Al Baher είναι από τη Τρίτη στη Νεωριο της Σύρου για δεξαμενισμο.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 5, 2017 Author Posted January 5, 2017 Το "μαρμαρωμένο" πλοίο και η έχθρα Νιάρχου και Ωνάση… Quote Στο λιμάνι του Λαυρίου, υπάρχει ένα «μαρμαρωμένο» πλοίο! Ένα βασιλοβάπορο, όνομα και πράγμα, που έχει ζήσει μεγαλεία και δόξες, αλλά ταυτόχρονα έχει συνδέσει το όνομα του με την πρωτοφανή και ανεπανάληπτη κόντρα και έχθρα, που χώριζε επί πολλά χρόνια, τους δυο – ίσως - μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές: τον Αριστοτέλη Ωνάση και τον Σταύρο Νιάρχο. Βρίσκεται αγκυροβολημένο στις δεξιές προβλήτες με το πλήρωμα του σε πλήρη ετοιμότητα, απίκο, να σαλπάρει ανά πάσα στιγμή. Μόνο που έχει να σηκώσει άγκυρες…13 ολόκληρα χρόνια!!!… Η ιστορία του μοναδική: «χτίσθηκε» στην Ελλάδα και παραχωρήθηκε ως δώρο στον βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας. Περιπλανήθηκε σε όλες τις θάλασσες και τους ωκεανούς του κόσμου, φιλοξένησε γαλαζοαίματους, πανίσχυρους πολιτικούς, διάσημους καλλιτέχνες, αλλά τις πιο όμορφες γυναίκες του πλανήτη, που πέρασαν στα σαλόνια και τις καμπίνες του… «χίλιες και μια νύχτες». Έζησε βράδια απίστευτης πολυτέλειας με δεξιώσεις και πάρτι που κόστισαν χιλιάδες δολάρια και τώρα περιμένει. Τι; Κανείς δεν ξέρει… Το όνομα του Issham Al Baher. Ολική Χωρητικότητα (GRT): 3156. Χωρητικότητα (DWT): 2848 t. Μήκος x Πλάτος:115.8m × 14.4m. Έτος κατασκευής: 1973. Δυο χρόνια πριν πεθάνει ο Αριστοτέλης Ωνάσης, και λίγο πριν σκοτωθεί ο γιος του Αλέξανδρος σε αεροπορικό δυστύχημα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, ο αιώνιος αντίπαλος του στην θάλασσα και τις επιχειρήσεις Σταύρος Νιάρχος, για να τον κάνει να αισθανθεί μικρότερος από εκείνον, έριξε στο νερό από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά μια θαλαμηγό, μεγαλύτερη από το καμάρι του Σμυρνιού καραβοκύρη. Την ονόμασε «Ατλαντίς» και ήταν λίγο μακρύτερη από την «Χριστίνα». Ο Ωνάσης με τον εγωισμό και την εκρηκτικότητα που τον διέκρινε, αποφάσισε να απαντήσει στην πρόκληση του ανταγωνιστή του. Όμως, τα μοιραία γεγονότα τον πρόλαβαν. Ο συνεχιστής της αυτοκρατορίας του, ο νεαρός Αλέξανδρος, βρήκε τραγικό θάνατο κι κείνος έχασε κάθε διάθεση για οτιδήποτε. Δύο χρόνια αργότερα πέθανε ο ίδιος στο Παρίσι. Στο μεταξύ ο Νιάρχος έκλεισε μια μεγάλη συμφωνία με την Σαουδική Αραβία, για την μεταφορά του πετρελαίου της χώρας με τα δικά του τάνκερ, με εκατομμύρια δολάρια κέρδος. Ως δώρο για την εύνοια της βασιλικής οικογένειας στο πρόσωπο του, έκανε δώρο στον βασιλιά Fahd το «Ατλαντίς». Η περίοδος της χλιδής άρχιζε. Η θαλαμηγός άλλαξε ονόματα. Αρχικά «KING ABDULHAZIZ» μετά «AL SALAMAH» και στο τέλος «Issham Al Baher». Το σκάφος παραμένει μέχρι σήμερα στα χέρια της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας. Πριν από χρόνια ήρθε στην Ελλάδα κάτω από άκρα μυστικότητα για να επισκευαστεί εκ θεμελίων. Στη μαρίνα των ελληνικών ναυπηγείων, εκεί όπου και “χτίστηκε”, ξηλώθηκε εκ βάθρων και ανακατασκευάστηκε για λογαριασμό του πρίγκιπα Abdul Aziz Al Salamah, που είναι γιος του βασιλιά Fahd της Σαουδικής Αραβίας. Χωρίς να γίνει γνωστό, ολοκληρώθηκε η ανακαίνισή του και επέστρεψε στη Σαουδική Αραβία για να χρησιμοποιηθεί ως επίσημη θαλαμηγός του πρίγκιπα. Τελικά άγνωστο γιατί, το πλοίο κατέπλευσε στο Λαύριο συνοδεία ρυμουλκών, αγκυροβόλησε και δεν κινήθηκε ποτέ. Πηγη: Enandro.gr
proud_ionian Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 ολα στο blender τα εχει βαλει το εν ανδρω. οτι εχει ψαρεψει απο το ελληνοφωνο ιντερνετ (απο το shipfriends και τα υπολοιπα συναφους περιεχομενου), τα ανακατεψε με ανακριβειες και σωστα ελληνικα (μαρινα ελληνικων ναυπηγειων και εκ θεμελιων επισκευη) και ετοιμασε αυτην την ομελετα σολα σαν και αυτες που τρωγαμε φανταροι. btw ο βασιλια της ΣΑ λεγεται Salman.
Panagia Ekatontapiliani Posted April 16, 2017 Author Posted April 16, 2017 Το Issham Al Baher παραμένει δεμένο στο λιμάνι του Λαυρίου, όπου ξεχειμώνιασε.
Hastaroth Posted April 17, 2017 Posted April 17, 2017 Και πρίν ξεχειμωνιάση,τί έκανε; Γιατί εξ όσων διαβάζω,έχει να κουνηθή απ'την προβλήτα του στο Λαύριο 13 χρόνια..... Στό τέλος,θα "κουνηθή" μιά και καλή,γιά να πάη σε κάποια ζεστή παραλία
Nick the Greek Posted February 5, 2018 Posted February 5, 2018 Εδώ βλέπω το πλοίο από το τέλος του 2017 να έχει αλλάξει όνομα σε Navtilvs (όπως το γράφω στα λατινικά). Η μονοβάπορη πλοιοκτήτρια εταιρεία λέγεται Gracestar Ltd, και διαχειρίστρια φαίνεται να είναι η Dromon Shipping & Trading με έδρα την Ακτή Μιαούλη.
Panagia Ekatontapiliani Posted June 28, 2018 Author Posted June 28, 2018 Το Navtilvs βρίσκεται από τη Τρίτη 26/06/18 στο κεφάλι της προβλήτας του μωλου ΔΕΗ.
Hastaroth Posted July 25, 2018 Posted July 25, 2018 Είναι ίσως το πλοίο με τα μεγαλύτερα διαστήματα ακινησίας παγκοσμίως.... Αναρωτιέμαι άν σε όλη την διάρκεια τής ύπαρξής του έχει ταξιδέψει συνολικώς πάνω από ένα χρόνο......
Panagia Ekatontapiliani Posted November 24, 2018 Author Posted November 24, 2018 To Navtilvs συνεχίζει να βρίσκεται δεμένο στο κεφάλι της προβλήτας του μωλου της ΔΕΗ, με τοποθετημένο πλωτό φράγμα γύρω του.
Nick the Greek Posted January 27, 2019 Posted January 27, 2019 Το γιώτ είναι τελικά πλοιοκτησίας Προκοπίου, αν οι πλεροφορίες που έφτασαν στ' αυτιά μου είναι έγκυρες. Και νομίζω θα το έχουμε 1.5 χρόνο ακόμη τουλάχιστον στο κεφάλι του Μώλου ΔΕΗ.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 21, 2019 Author Posted December 21, 2019 Το Navtilvs έχει συμπληρώσει 1,5 χρόνο που είναι δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now