Neptune Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 (edited) Αυτο το ωραιο σκαρι πως και μας ξεφυγε ρε παιδια τοσο καιρο. Ηρθε στην Ελλαδα το 1993 δρομολογηθηκε απευθειας απο την ΑΚ Ventouris σα RoRo και αργοτερα το 1994 μετασκευαστηκε για να παιρνει και επιβατες. Αρχικα ηταν στη γραμμη Πατρα-Πριντεζι που τοτε η εταιρια ειχε σημαντικο μεριδιο. Το 1995 ξαφνικα μαζι με τον Ταξιαρχη ναυλωθηκε στη Eurolink Ferries εγινε Euromagique και μας αφησε. Αργοτερα ναυλωθηκε στην Ισπανια στην Isnasa οπου εγινε και μεγαλη ζημια καθως ηταν υποχρεωση των ναυλωτων να το βγαλουν δεξαμενη αλλα εκεινοι για λογους οικονομιας το εβγαλαν σε ενα καρναγιο που δεν πληρουσε τις προυποθεσεις με αποτελεσμα το βαπορι να μην κατσει σωστα στα βαζα και να υποστει σημαντικες ζημιες στα γαστρα του. (ειχε γινει σα ruffles κυματιστο απο κατω) Απο τοτε παρουσιαστηκαν και σημαντικα μηχανικα προβληματα. Το καλοκαιρι του 1999 δρομολογηθηκε Πατρα-Μπαρι αλλα απεναντι στα Σουπερφαστ δεν ειχε πολλες ελπιδες. Νομιζω ουτε καν εβγαλε τη σεζον και οπως ηρθε ετσι αποσυρθηκε. Στην επιστροφη απο Πατρα παρουσιαστηκε κι αλλη μηχανικη βλαβη και ετσι παροπλιστηκε στην Ελευσινα. Στο τελευταιο ταξιδι του το 2003 απο Ελευσινα για Ινδια που διαλυθηκε γεμισε με δεξαμενες και κουβαλησε νερο στη Συρια αν δεν κανω λαθος (μια τελευταια αρπαχτη) Τα αδερφακια του ζουν και βασιλευουν. Το ενα ως Faina (εγινε γνωστο λογω της περιπετειας του με πειρατες περυσι, και το Strada Corsara. Ενα πλοιο που δε νομιζω να το θυμουνται και πολλοι ουτε αφησε εποχη σε οποια γραμμη και να πηγε. Edited February 11, 2018 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Το θυμάμαι σε κάτι διαφημιστικές αφίσες που είχε τότε η εταιρεία του στον «Ε. Τότε μου έκανε εντύπωση σαν πλοίο γιατί δεν ήταν συνηθισμένο το σουλούπι. Ήταν αυτό και το Valentino που έμοιαζαν σαν φορτηγό Ro-Ro (με το κομοδεσιο πρυμα)
Neptune Posted May 11, 2010 Author Posted May 11, 2010 Εγω παλι το θυμαμαι για τις απιθανες ιστοριες που λενε οσοι υπηρετησαν σ αυτο.. Κατι blackout στο Bari την ωρα της μανουβρας με τον πιλοτο να τραβαει τα μαλλια του, κατι απολυσεις πληρωματων εν πλω. Εντωμεταξυ εχω την εντυπωση οτι δεν πρεπει να ηταν και το πλεον καλοταξιδο. Σιγουρα παντως ειναι απο τα ποιο ασχημα που εχουν περασει απο την Πατρα (μετα το Κεφαλονια χιχιχι)
Nick the Greek Posted May 11, 2010 Posted May 11, 2010 Στις θύμησες για το Attika δεν μπορώ να συνεισφέρω παρά μόνο φωτογραφικά με μια φωτό του αδελφού του Strada Corsara σε αναχώρησή του απο το Λιβόρνο με τα χρώματα της Stradeblu αλλά ναυλωμένο στην Corsica Ferries.
Earl Granville Posted May 12, 2010 Posted May 12, 2010 Από πλοιάρχους του θυμάμαι τον τον Τάκη Δελούση, τον Γιώργο Δαρζέντα και τον Μπάμπη Παντελή στις τελευταίες χρονιές του πλοίου. Εξωτερικά μου φαινόταν πολύ όμορφο πλοίο κι είχε τεράστια χωρητικότητα για φορτηγά αν αναλογιστούμε τα δεδομένα της εποχής.
antonis molos Posted May 13, 2010 Posted May 13, 2010 Αγαπητέ Earl Granville διαφωνώ κάθετα μαζίσου σχετικά με το θέμα της ομορφιάς αυτού του πλοίου. Ειδικά οταν το εβλεπες απο πίσω να πλέει, εμοιαζε με container που επεπλέε. Απο θέμα χωρητικότητας πράγματι, κατάπινε πολλά lane meters, αλλά το γενικό αποτέλεσμα ήταν ... σούπα. Παραθέτω σχετικό υλικό προς εξάταση .
Neptune Posted May 14, 2010 Author Posted May 14, 2010 Συμφωνω και γω οτι το βαπορακι ηταν χαλια Εντωμεταξυ και απο δρομο και απο γκαραζ δεν ελεγε τιποτα. Δε γνωριζα παντως οτι δρομολογηθηκε μολις ηρθε σα RoRo, γκρι πριν κανει μετασκευη Επισης μου δινει την εντυπωση του κακοταξιδου Και μια αχρηστη πληροφορια. Οι 2 βαρκες που προστεθηκαν στον Ταξιαρχη πριν φυγει για Αιγυπτο ηταν απο το Αττικα προσφορα του Αποστολου Βεντουρη στη ΝΕΛ
proud_ionian Posted May 15, 2010 Posted May 15, 2010 να πω απλα οτι ηταν ασχημο και δεν βλεποτανε εκτος απο ολα αυτα ηταν και δυσκινητο, επειδη ομως η εταιρεια του ηταν καινουργια στο λιμανι και χωρις πολλες ακρες (σε αντιθεση με τον αδερφο), εδενε στο 3. τωρα τι εδενε; 150τοσα μετρα βαπορι κοντευε να φτασει την αγιου νικολαου. βαλτε και την καδενα που περισσευε αλλα 30 μετρα, να λεμε παλι καλα που δεν ξυρισε κανενα αλλο τις προπελλες του. (ή τουλαχιστον δεν εχουμε μαθει κατι τετοιο). προσωπικα δεν μου αρεσε και το θεωρουσα κακασχημο, αλλα ηταν μια τελειως διαφορετικη παρουσια, απο οσα ειχαμε συνηθισει.
Earl Granville Posted May 16, 2010 Posted May 16, 2010 Αγαπητέ Earl Granville διαφωνώ κάθετα μαζίσου σχετικά με το θέμα της ομορφιάς αυτού του πλοίου. Ειδικά οταν το εβλεπες απο πίσω να πλέει, εμοιαζε με container που επεπλέε. Απο θέμα χωρητικότητας πράγματι, κατάπινε πολλά lane meters, αλλά το γενικό αποτέλεσμα ήταν ... σούπα. Παραθέτω σχετικό υλικό προς εξάταση . Φίλε Αντώνη , τι να σου πω γούστα είναι αυτά. Εγώ πραγματικά το έβρισκα πολύ όμορφο ίσως επειδή ήταν ασυνήθιστο για την εποχή του.Το μόνο που με χαλούσε ήταν το κομοδέσιο το οποίο ήταν δυσανάλογο του μήκους του.
Neptune Posted May 16, 2010 Author Posted May 16, 2010 Και πολυ μακροστενο. 160 μετρα μηκος και μολις 18 πλατος. Οσο δηλαδη ο Πηγασος. Συγκριτικα το Εξπρες Αφροδιτη ειχε μεγιστο πλατος 21,5μ. Πισω το ανοιγμα του καταπελτη μου θυμιζει εντονα τα Shuttle (οχι τον Κολοσσο) τα 2 roro που ηταν καποτε στο Κερατσινι.
antonis molos Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Δεν νομίζω ότι θα άξιζαν Δικό τους topic, αλλά αφου τα ανέφερε προ μηνών ο φίλος Neptune, ας ανεβάσω κάποιες φωτογραφίες αυτών των ναυπηγημάτων, που κάποια στιγμή είχαν βρεθεί στο λιμένα ηρακλέους, και την τύχη των οποίων αγνοώ. κάθε πληροφορία Δεκτή. Πραγματικά μΠαούλα ! Και με την ευΚαιρία, μιας Και βρήΚα Και 2 φωτό του πλοίου με το ονομα Euromagique, ναυλωμένο στην Isnasa, τις παραθέτω πάραυτα.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now