Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Μετά την Κρήτη, ας δούμε και τι γίνεται και στα Δωδεκάνησα...σύμφωνα με την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ της Ρόδου.

Με επιβατικά πλοία η μεταφορά επικίνδυνων φορτίων

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Σε κινητές "βόμβες" με ανάλογους κινδύνους για τους επιβάτες και το πλήρωμα τους, έχουν μετατραπεί λόγω της έλλειψης πλοίου RO/RO στις ακτοπλοϊκές γραμμές από και προς τη Ρόδο αλλά και ανοχής ή αμέλειας των αρμοδίων λιμενικών αρχών του νησιού και του Πειραιά, επιβατικά πλοία που μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία στο νησί.

Επικίνδυνα, φορτία είναι τα κάθε είδους υλικά, από τα οποία μπορεί να προκύψουν κίνδυνοι για το κοινωνικό σύνολο, την υγεία και την ζωή ανθρώπων, καθώς και για τη δημόσια τάξη και ασφάλεια και απαγορεύεται να μεταφέρονται με επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία.

Παρότι ο νόμος προβλέπει ότι επικίνδυνα φορτία θα πρέπει να μεταφέρονται αποκλειστικά και μόνον με πλοία που δεν μεταφέρουν επιβάτες, πολλοί είναι, σύμφωνα με καταγγελίες που έγιναν στη "δ", αυτοί που επιλέγουν την παρανομία, ρισκάροντας ζωές επιβατών, καθώς το κέρδος μειώνεται εάν τα φορτία αυτά μεταφερθούν μέσω της νόμιμης οδού.

Παραδείγματα επικίνδυνων υλικών, τα οποία χρησιμοποιούνται καθημερινά, είναι τα εκρηκτικά κυνηγετικά είδη, αέρια πεπιεσμένα η υγροποιημένα, (γκαζάκια, αποσμητικά, κολόνιες), εύφλεκτα υγρά (π.χ οινόπνευμα, χρώματα, διαλυτικά), διαβρωτικές ουσίες, διάφορα χημικά καθαρισμού, φυτοφάρμακα και δηλητήρια. Στην ίδια κατηγορία υπάγονται οι φιάλες υγραερίου, τα καύσιμα σε βαρέλια, ο ασβέστης, το τριφύλλι και τα συναφή φορτία, το υδροξείδιο του νατρίου και του καλίου, οι φιάλες οξυγόνου, το πρωτοξείδιο του αζώτου σε κατάσταση αερίου, τα υγροποιημένα αέρια, οι ελαιοπυρήνες, οι ξυλάνθρακες, τα φυσίγγια ασφαλείας και τα λιπάσματα.

Αυτονόητο είναι ότι όλα αυτά τα επικίνδυνα φορτία σε διάφορες συσκευασίες φτάνουν καθημερινά σχεδόν στη Ρόδο.

Εύλογο έτσι είναι το ερώτημα πως γίνεται η μεταφορά των υλικών αυτών, εφόσον δεν υπάρχει δρομολογημένο RO/RO πλοίο στη Ρόδο.

Κατά την φόρτωση στα ποστάλια της ακτοπλοΐας, ουσιαστικός έλεγχος δεν φέρεται να γίνεται για το τι είδους φορτία μεταφέρουν τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ το Λιμεναρχείο αρκείται, μόνο, σε μία υπεύθυνη δήλωση του οδηγού.

Ο εκπρόσωπος της μεταφορικής εταιρείας είναι συγκεκριμένα υποχρεωμένος να δηλώσει πριν από ένα 24ωρο στο Λιμεναρχείο τη μεταφορά επικίνδυνων φορτίων για να του δοθεί η ειδική έγκριση που θα επιτρέπει τη φόρτωση του αυτοκινήτου στο πλοίο, ο πλοίαρχος του οποίου θα πρέπει να γνωρίζει και το είδος και την ποσότητα του επικίνδυνου φορτίου.

Ομως τις περισσότερες φορές, με ανοχή λιμενικών, ο εκπρόσωπος δεν παρουσιάζεται και την ευθύνη έχει πλέον ο οδηγός του φορτηγού αυτοκινήτου, ο οποίος και υπογράφει δήλωση του Ν.105 ότι δεν μεταφέρει επικίνδυνο φορτίο.

Το ίδιο θέμα μάλιστα είχε προσλάβει διαστάσεις με όμοιες καταγγελίες και στο Νομό Χίου με αποτέλεσμα να προκληθεί και σχετική επερώτηση στη Βουλή.

Το θέμα στο νομό Χίου λύθηκε μόλις πρόσφατα ενώ εξακολουθεί να υφίσταται μόνο στα Δωδεκάνησα.

http://www.dimokratiki.gr/article.asp?articleID=3568&catID=18&pubID=1

  • 10 months later...
Posted (edited)

Με τα πλοία της γραμμής μεταφέρονται σε Λήμνο, Λέσβο και Χίο 20 άρματα μάχης που προέρχονται απο τον Έβρο. Τα άρματα θα μεταφερθούν σε 5άδες προς τα νησιά μέσα στις επόμενες μέρες. Για την μεταφορά στο λιμάνι της Καβάλας χρησιμοποιήθηκαν 2 μόνο αρματοφορείς οπότε φαντάζομαι οτι τα άρματα θα φορτωθούν στα πλοία χωρίς τους αρματοφορείς. Είναι κάτι συνηθισμένο και ασφαλές να μπαίνουν σε πλοία της ακτοπλοοίας άρματα αυτοκινούμενα και όχι ρυμουλκούμενα?

Από την Εβδόμη

Edited by thanosp
Posted

Θάνο, μετέφερα το πόστ σου στο σχετικό θέμα από τις Γραμμές Βορείου Αιγαίου.

Έχω παρακολουθήσει κάμποσες φορές τη φόρτωση ερπυστριοφόρων γερανών και ΤΟΜΠ(Τεθωρακισμένα Οχήματα Μεταφοράς Προσωπικού). Στην ερώτησή σου κατά τη γνώμη μου υπάρχουν 2 παράμετροι. Αφ' ενός είναι το βάρος των αρμάτων που ειδικά αν είναι μεγάλα πρέπει ο καταπέλτης και το πανιόλο του γκαράζ να είναι αρκετά δυνατά ώστε να αντέξουν το βάρος. Αν υποθέσουμε οτι αυτό συμβαίνει, πρόβλημα αποτελούν οι ερπύστριες που μπορεί να προξενήσουν ζημιά στην επιφάνεια του καταπέλτη και του γκαράζ λόγω της τραχειάς φύσης τους. Σε αυτό το κομμάτι έχω δει να φορτώνονται και χύμα, χωρίς καμιά προφύλαξη, έχω δει και να μπαίνουν κάτω από της ερπύστριες κάβοι ή στρωμάτσες καθ' όλη τη διαδρομή του οχήματος προκειμένου να μην γίνει καμιά ζημιά. Υποθέτω πως εξαρτάται από το πόσο θέλει το πλήρωμα να προσέξει. Αλλά γενικά είναι συνηθισμένο, εγώ τουλάχιστον το έχω δει πάρα πολλές φορές.

  • 2 weeks later...
Posted

ΥΓ1.:Απορώ γιατί τις νταλίκες με τα ζώντα ζώα (πρόβατα στο ανέβασμα και μοσχάρια στο κατέβασμα) τις βάζουν στο πάνω γκαράζ όπου είναι και η είσοδος στο κομοδέσιο. Μόλις στις στάσεις άνοιγε η πόρτα οι οσμές εισχωρούσαν στους κλειστούς χώρους στην δε επίστροφή από Καβάλα όπου η φόρτωση κράτησε 1 ώρα παραπάνω βρωμοκόπησε το σαλόνι μέχρι μπροστά.

Τα ζώα πρέπει που μεταφέρονται με νταλίκες συνήθως τα κουβαλάν με πλοία που διαθέτυον ανοικτό γκαράζ και πρέπει να τα βάζουν σε κατάστρωμα ανοιχτό ώστε να πέρνουν αέρα γιατί αλλιώς θα σκάσουν από την ζέστη την κλεισούρα και τα καυσαέρια!!!

  • 4 months later...
Posted

Μη δήλωση ειδικού φορτίου φορτηγού οχήματος στο SUPERFAST XII

Πηγή: ΥΕΝ

Απογευματινές ώρες προχθες, διαπιστώθηκε από προσωπικό του Κεντρικού Λιμεναρχείου Ηρακλείου, κατόπιν καταγγελίας, ότι στο πλοίο «SUPERFAST XII» Ν.Π. 11052, είχε φορτωθεί επικαθήμενο όχημα, μεταφέροντας ως φορτίο ξερά χόρτα, χωρίς να έχει δηλωθεί στην αρμόδια Λιμενική Αρχή και στο πλοίο.

Από την οικεία Λιμενική Αρχή σχηματίζεται δικογραφία κατά την τακτική διαδικασία, ύστερα από εντολή του αρμόδιου Εισαγγελέα, κατά της ιδιοκτήτριας εταιρείας του επικαθήμενου, ενώ κινούνται και οι διαδικασίες επιβολής διοικητικών κυρώσεων κατά των υπευθύνων.

  • 2 months later...
Posted

Μεταφορά επικίνδυνου φορτίου με Ε/Γ – Ο/Γ πλοίο χωρίς άδεια στην Καβάλα

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Καβάλας, ότι δύο (02) φορτηγά (επικαθήμενα) οχήματα φορτώθηκαν στο Ε/Γ * Ο/Γ «ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ» Ν. Μυτιλήνης 36 στο λιμάνι της Καβάλας με προορισμό τη Μυτιλήνη και φέρουν διαφορετικό φορτίο από

αυτό που δηλώθηκε από τους οδηγούς-ιδιοκτήτες τους πριν από την φόρτωση τουςστο πλοίο.

Συγκεκριμένα μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε από το πλήρωμα του πλοίου εν πλω,διαπιστώθηκε ότι τα ανωτέρω οχήματα, τα οποία ταξιδεύουν ασυνόδευτα, ήταν φορτωμένα με φορτίο τριφύλλι που ανήκει στα επικίνδυνα είδη προς μεταφορά δια θαλάσσης.

Από την Λιμενική Αρχή Καβάλας που διενεργεί την προανάκριση, αναζητούνται οι δράστες κατά την αυτόφωρη διαδικασία, ενώ ενημερώθηκε ο πλοίαρχος του ανωτέρω πλοίου για διενέργεια τακτικών ελέγχων στο εν λόγω φορτίο

http://tidis.yen.gr/

  • 6 months later...
Posted

Και ο χορός καλά κρατεί μέχρι να συμβεί κάτι. Τι να ήταν άραγε αυτά τα 840 κιλά εύφλεκτου υλικού? Και απορώ, αφού είχαν "πληροφορίες", γιατί το άφησαν να ταξιδέψει και δεν το κράτησαν στον Πειραιά, εν πλω προέκυψαν οι πληροφορίες?

ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ – ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗΣ

Πέμπτη, 05 Απριλίου 2012

Σύλληψη για μεταφορά επικίνδυνου φορτίου στο Ηράκλειο

Συνελήφθη, πρωινές ώρες σήμερα, στο λιμάνι του Ηρακλείου, από προσωπικό της οικείας Λιμενικής Αρχής κατόπιν αξιοποίησης πληροφοριών, κατά την αποβίβασή του από Ε/Γ–Ο/Γ πλοίο ένας 34χρονος οδηγός, διότι σε έλεγχο που έγινε στο υπό ιδιοκτησίας του Φ.Δ.Χ διαπιστώθηκε ότι μετέφερε δοχεία εύφλεκτου υλικού συνολικού μεικτού βάρους 840 κιλών.

Προανάκριση, διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, ενώ το φορτίο κατασχέθηκε.

  • 4 weeks later...
Posted
στην γραμμη πως μετακινουνται τα καυσιμα και τα οχληρα φορτια που δεν υπαρχει roro? Μηπως δεν υπαρχουν επικινδυνα φορτια για/απο το Ηρακλειο? :rolleyes:

Τα ιδια παλι στο Ηρακλειο B)

Συνελήφθη, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από προσωπικό της Λιμενικής Αρχής Ηρακλείου, 44χρονος οδηγός φορτηγού οχήματος κατά την αποβίβασή του από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, διότι σε γενόμενο έλεγχο διαπιστώθηκε ότι μετέφερε στο υπό ιδιοκτησίας του όχημα μεταξύ άλλων και 249 δοχεία διαλυτικού κλάσης 3 συνολικού βάρους 1.845 κιλών, 24 φιαλίδια βουτάνιο κλάσης 2 συνολικού βάρους 9 κιλών και δύο (02) κούτες με 400 κυνηγετικά φυσίγγια κλάσης 1.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, που διενεργεί την προανάκριση κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κατασχέθηκε το φορτίο και στη συνέχεια αποδόθηκε στον 44χρονο με μεσεγγύηση ενώ κινήθηκαν οι διαδικασίες επιβολής διοικητικών κυρώσεων.

http://www.hcg.gr

Posted

Εχει καταντησει..γραφικο πια αυτο το πραγμα με τη γραμμη του Ηρακλειου καθε τοσο! Αλλα μπρος στα καλλη τι ναι ο πονος λενε..Αν μπει και ρο/ρο πως θα συντηρουν μετα τα μεγαθηρια? <_< Αμα γινει καμια στραβη παλι ομως...

  • 1 month later...
Posted

Καμμία απάντηση βέβαια δεν έχει δωθεί ακόμα για το πως μεταφέρονται τα εύφλεκτα φορτία στα δωδεκάνησα αφού δεν υπάρχουν ρορο. Με αεροπλάνο ρορο ίσως.

Σωστη η απορια σου και να προσθεσω την Λημνο,τον Αγιο Ευστρατιο,τα Ψαρα,την Ικαρια,την Σαμο,την Κασο,την Καρπαθο και φυσικα το Ηρακλειο που λεμε παραπανω.(και ποσα αλλα νησια/γραμμες μπορουμε να βρουμε).

Posted

καποια στιγμη μεταφεροντουσαν με το ΕΥΓΕΝΙΑ Π. που τωρα σαπιζει στην Ελευσινα...υπαρχει και σχετικη φωτογραφια απο το λιμανι της Ακαντιας.θα κοιταξω να την βρω

  • 1 month later...
Posted (edited)

Επειδή στο Melina II μπόρεσα να εντοπίσω μόνο ένα υγραεριοφόρο βυτίο (της Shell/Coral) πλώρα αριστερά και επειδή πόσα πιά γκαζάκια και σπίρτα μπορεί να μεταφέρονται από νταλίκες που γέμισαν ένα γκαράζ, αναρωτιέμαι μήπως έχει βρεθεί ένας εναλλακτικός, εύσχημος και φθηνός τρόπος μεταφοράς νταλικών ανά το Αιγαίο υπό το πρόσχημα μεταφοράς οχληρών φορτίων;

Edited by proud_ionian
Posted

Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο προσχημα.Οι παντοφλες δεν περνουν μονο υγραεριοφορα βυτια.ΤΙς 2-3 φορες που ειδα τις εν λογω παντοφλες εν πλω, μετεφεραν βυτια καυσιμων και υγραεριοφορα συγκεκριμενων εταιρειων και φορτηγα.Οποτε καταληγω στο συμπερασμα οτι υπαρχει συμβολαιο με καποιες εταιρειες και αν περισσεψει χωρος περνουν και φορτηγα

  • 10 months later...
  • 3 weeks later...
Posted

Πλεον η τροφοδοσία πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Αιγινα, γινεται κάθε δεκαπέντε ημέρες αντι καθε επτα ημερες. Οποτε υπαρχουν φόβοι για ελλείψεις καυσιμων κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού.

 

Πηγη: Aeginaportal

  • 4 months later...
Posted

Σύλληψη για μεταφορά εύφλεκτου επικίνδυνου φορτίου στο Ηράκλειο

Συνελήφθη, πρωινές ώρες χθες, στο λιμένα Ηρακλείου, από προσωπικό του γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, κατά την εκφόρτωση του από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, 36χρονος οδηγός Δ.Χ. φορτηγού οχήματος, διότι κατόπιν ελέγχου, διαπιστώθηκε πως μετέφερε μεταξύ άλλων:

α) εκατόν σαράντα (140) σακιά με λίπασμα νιτρικού αμμωνίου κλάσης 5.1, (εύφλεκτο-οξειδωτικό) συνολικού βάρους 5.600 kg,

β) εκατόν ενενήντα έξι (196) σακιά με λίπασμα κλάσης 8 (διαβρωτικό), συνολικού βάρους 4.900 kg και

γ) εκατόν είκοσι έξι (126) σακιά με λίπασμα κλάσης 5.1 (εύφλεκτο-οξειδωτικό), συνολικού βάρους 3.150 kg, χωρίς να έχει ενημερώσει την αρμόδια Λιμενική Αρχή.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου που διενεργεί την προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κινήθηκε διαδικασία επιβολής Διοικητικών κυρώσεων, ενώ κατασχέθηκε το ανωτέρω φορτίο, το οποίο στη συνέχεια αποδόθηκε με μεσεγγύηση στο νόμιμο εκπρόσωπο της μεταφορικής εταιρίας και τον 36χρονο, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν προφορικής εντολής του αρμόδιου Εισαγγελέα.

Διαθέσιμο φωτογραφικό υλικό στην ιστοσελίδα www.hcg.gr

 

Πηγή: ΥΕΝ

  • 2 weeks later...
Posted

Σύλληψη για μεταφορά εύφλεκτου επικίνδυνου φορτίου στο Ηράκλειο

 

Πηγή: ΥΕΝ

 

 

 

Άντε πάλι τα ίδια... Μα τι θα γίνει, πρέπει να 'εχoυμε κάποιο σοβαρότατο ατύχημα, όπvς αυτό του Κνωσσός Παλάς το 2004, για να ευαισθητοποιηθούν κάποιοι? Πού θα πάει αυτό το χάλι που όλοι ξέρουμε ποιοί το υποθάλπουν?

 

Υπάρχει και ο νόμος περί "τύπου", όμως οι γνωρίζοντες στο λιμάνι του Πειραιά ξέρουν πρόσωπα και πράγματα. Σταματώ εδώ, δείτε το παρακάτω σημερινό δημοσίευμα:

 

 

 

 

" Συνέλαβαν τον Βούλγαρο που πήγε να την παραλάβει

Ένας 52χρονος από τη Βουλγαρία συνελήφθη από άνδρες της ασφάλειας του λιμεναρχείου Ηρακλείου όταν πήγε χθες το πρωί στο λιμάνι για να παραλάβει φορτηγό νταλίκα που μετέφερε εύφλεκτα υλικά. Το όχημα ταξίδευσε ασυνόδευτο από τον Πειραιά για το Ηράκλειο και μετέφερε παράνομα: 48 φιαλίδια βουτανίου των 240 γραμμαρίων, 264 φιαλίδια βουτανίου των 190 γραμμαρίων, 48 φιάλες οινόπνευμα των 245 ml, 24 τεμάχια αποσμητικών χώρου υπό πίεση και 500 τεμάχια σπίρτα.

Η νταλίκα η οποία ανήκει σε μεταφορική εταιρεία με έδρα τα Χανιά, θα μετέφερε το εμπόρευμα σε σούπερ μάρκετ στην Αλικαρνασσό. Ο Βούλγαρος δήλωσε άγνοια για το εμπόρευμα, ενώ αναζητείται ο ιδιοκτήτης του οχήματος.

Εφημερίδα ΠΑΤΡΙΣ, 28-11-2013 "

  • 2 months later...
Posted

Πλεον με τα καποια διαφορετικη εκδοχη του κανονισμου για τη μεταφορα βυτιων με καυσιμα τα πλοια του Σαρωνικου μπορουν να κανουν τα συγκεκριμενα δρομολογια ολα τα πλοια της κοινοπραξιας ασχετα εαν δεν εχουν αντιεκρηκτικα φωτα στο γκαραζ!! Ενω τα πλοια που εχουν τα αντιεκρηκτικα φωτα μπορουν να μεταφερουν επιπλεον αερια (προπανια) ενω τα αλλα οχι!!!

  • 1 month later...
Posted

Μυαλο δεν βαζουν καποιοι με τιποτα... 

 

Μετεφέρε επικίνδυνο τοξικό φορτίο στο Ηράκλειο

 


Έναν 61χρονο οδηγό φορτηγού οχήματος δημοσίας χρήσεως συνέλαβαν το πρωί άνδρες του γραφείου ασφαλείας του λιμεναρχείου Ηρακλείου στο λιμάνι κατά την εκφόρτωση του από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, διότι κατόπιν ελέγχου, διαπιστώθηκε πως μετέφερε μεταξύ άλλων:

 

Α) Τρεις (03) πλαστικές δεξαμενές των 1.250 κιλών έκαστη με υποχλωριώδες νάτριο (διαβρωτικό) συνολικού βάρους 3.750 κιλών,

 

B) Δύο (02) πλαστικές δεξαμενές των 1.200 κιλών έκαστη με υδροχλωρικό οξύ (διαβρωτικό) συνολικού βάρους 2.400 κιλών και

 

Γ) Δέκα (10) σακιά των 25 κιλών έκαστο με καυστική σόδα (διαβρωτικό) συνολικού βάρους 250 κιλών, χωρίς να έχει ενημερώσει την αρμόδια Λιμενική Αρχή.

 

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου που διενεργεί την προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κινήθηκε διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων, ενώ κατασχέθηκε το ανωτέρω φορτίο, το οποίο στη συνέχεια αποδόθηκε με μεσεγγύηση στον 61χρονο συλληφθέντα, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν προφορικής εντολής κ. Εισαγγελέα.

  • 1 month later...
Posted
 
Σύλληψη για μεταφορά επικίνδυνου φορτίου στο Ηράκλειο 

 

28 χρονος οδηγός Φ/Γ οχήματος Δημοσίας Χρήσεως, συνελήφθη, μεσημβρινές ώρες χθες, στο λιμένα Ηρακλείου, από προσωπικό του γραφείου Ασφάλειας της οικείας Λιμενικής Αρχής, κατά την εκφόρτωση από Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο, διότι κατόπιν ελέγχου, διαπιστώθηκε πως μετέφερε μεταξύ άλλων:

1)Τέσσερα (04) πλαστικά δοχεία φωσφορικού οξέως των 8 κιλών έκαστο, συνολικού βάρους 32 κιλών,

 2) Εξήντα (60) πλαστικές σακούλες φυτοφάρμακο των 2 κιλών έκαστη, συνολικού βάρους 120 κιλών,

3) Διακόσιες εξήντα τέσσερις (264) πλαστικές σακούλες φυτοφάρμακο του 1 κιλού έκαστη, βάρους 264 κιλών,

4) Τριάντα (30) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακο των 200 γραμμαρίων έκαστο, συνολικού βάρους 6 κιλών,

5) Είκοσι (20) χάρτινες συσκευασίες φυτοφάρμακου των 500 γραμμαρίων έκαστη, συνολικού βάρους 10 κιλών,

6) Τριάντα (30) χάρτινες συσκευασίες φυτοφάρμακου των 75 γραμμαρίων έκαστη, συνολικού βάρους 2,250 κιλών,

7) Διακόσιες (200) χάρτινες συσκευασίες φυτοφάρμακου των 25 γραμμαρίων έκαστη, συνολικού βάρους 5 κιλών,

8) Τριάντα (30) χάρτινες συσκευασίες φυτοφάρμακου των 100 γραμμαρίων έκαστη, συνολικού βάρους 3 κιλών,

 9) Τριάντα (30) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου των 250ccέκαστο, συνολικού όγκου 7500cc,

10) Τριάντα (30) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου των 100ccέκαστο, συνολικού όγκου 3000cc,

11) Τριάντα δύο (32) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου των 100ccέκαστο, συνολικού όγκου 3200cc,

12) Είκοσι (20) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου των 500ccέκαστο, συνολικού όγκου 10000cc,

13) Δώδεκα (12) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου του 1 λίτρου έκαστο, συνολικού όγκου 12 λίτρων,

14) Είκοσι (20)  πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου του 1 λίτρου έκαστο, συνολικού όγκου 20 λίτρων,

15) Σαράντα οκτώ (48) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου του 1 λίτρου έκαστο, συνολικού όγκου 48 λίτρων,

16) Δώδεκα (12) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου του 1 λίτρου έκαστο, συνολικού όγκου 12 λίτρων και

17) Είκοσι τέσσερα (24) πλαστικά φιαλίδια φυτοφάρμακου των 250mlέκαστο, συνολικού όγκου 6 λίτρων, χωρίς να το δηλώσει στην αρμόδια Λιμενική Αρχή.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου που διενεργεί την προανάκριση, κατά την αυτόφωρη διαδικασία, κινήθηκε διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων, ενώ κατασχέθηκε το ανωτέρω φορτίο, το οποίο στη συνέχεια αποδόθηκε με μεσεγγύηση στον 28χρονο, ο οποίος αφέθηκε ελεύθερος κατόπιν προφορικής εντολής κ. Εισαγγελέα.

 

 

Πηγη: ΥΕΝ

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...