Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

Το γκαράζ είναι του Blue Star 2. Φαντάζομαι ότι το βυτίο είχε πάει στο νησί καύσιμα και γυρίζει κενό φορτίου, οπού με ένα Gas Free μπορεί να ταξιδέψει χωρίς κανένα θέμα.

Posted
3 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το γκαράζ είναι του Blue Star 2. Φαντάζομαι ότι το βυτίο είχε πάει στο νησί καύσιμα και γυρίζει κενό φορτίου, οπού με ένα Gas Free μπορεί να ταξιδέψει χωρίς κανένα θέμα.

Όντως το καράβι είναι το blue star 2. Το συγκεκριμένο βυτίο -από ότι παρατήρησα- πήγε καύσιμα στον τοπικό σταθμό της ΔΕΗ στα καταπολα. Το θέμα είναι με ποιο καραβι κατέβηκε στο νησι;

  • 1 month later...
Posted
On 9/26/2018 at 11:09 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Απόλυτη δικαίωση των θέσεων της Saos Ferrires όπου με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο, τα απορρίμματα μεταφέρονται παράνομα στα τακτικά δρομολόγια μαζί με επιβάτες. Ενώ είναι σε αναμονή της απόφασης της ανεξάρτητης δικαιοσύνης, οι πιέσεις του Δήμου Σαμοθράκης προς την κυβέρνηση, φέρουν ως αποτέλεσμα μια τροπολογία που εκ των υστέρων νομιμοποιεί παράνομες πρακτικές

Τώρα ανακάλυψα, το συγκεκριμένο θέμα και είδα ότι είχε γίνει συζήτηση για τα σκουπίδια της Σαμοθράκης. 

Αυτά μεταφέρονται από πριν το 2010 ('08 ή '09). Χωρίς κανένα πρόβλημα. Μέχρι κάποια στιγμή όλα ήταν καλά. Όταν ο προηγούμενος Δήμαρχος Σαμοθράκης (Αθ. Βίτσας) άρχισε να μπαίνει μπροστά στις πρακτικές Μανούση και να αντιτίθεται, ξαφνικά μία πρωία, περί τα μέσα Μαϊου του '18 ο κύριος Μανούσης έβγαλε ανακοίνωση: από 1 Ιούνιου η εταιρεία μας θα σταματήσει να μεταφέρει τα απορρίμματα. Τα υπόλοιπα όπως είδα λίγο πολύ είναι γνωστά. Το μόνο που θέλω να αναφέρω ως αυτόπτης μάρτυρας πολλές φορές είναι, ότι την εποχή Μανούση, όταν μεταφέρονταν τα κοντέινερ βρωμούσε όλο το πλοίο ενώ τώρα όχι. Τι άλλαξε; Η SAOS δεν έβαζε άμεσα τα κοντέινερ στο πλοίο, οπότε τα σκουπίδια μέχρι να μεταφερθούν βρωμούσαν και έβγαζαν σκουλίκια (!!!;;;), ενώ με τη ZANTE ούτε τα καθυστερεί, ούτε βρωμάνε, ούτε έχει δημιουργήσει θέμα.

Αλλά ο στόχος Μανούση ήταν η έξτρα επιδότηση δρομολογίου για την μεταφορά οχληρών φορτίων και φυσικά η πολιτική αντιπαράθεση. Για την ιστορία και με την νυν δημοτική αρχή δεν μιλάει γιατί παρά τα όσα έκανε πέρσι το καλοκαίρι, ζημιώνοντας αφάνταστα το νησί, ήθελε έπειτα να τον στηρίξουν για να ξαναπάρει την γραμμή. Αλλά δόξα τω Θεώ...

  • 3 months later...
  • 2 years later...
Posted
46 minutes ago, express adonis said:

κενο επιβατων παει το φιορο τα καυσιμα??δεκαετια 90 τα καυσιμα εμπαιναν σε εγ_ογ με κοσμο η ποτε δεν συνεβαινε αυτο??

Όσα χρόνια θυμάμαι τον εαυτό μου, γίνονταν ξεχωριστά δρομολόγια 

Posted

αν δε με απατά η μνήμη μου, νομίζω επί εποχή Στρίντζη και το Κεφαλονιά στο Πάτρα-Σάμη είχα δει βυτιοφόρο γνωστής εταιρίας με το κοχύλι...ίσως να ήταν κενό φορτίου και να το έβαλαν;!

Posted

Στην Σκιάθο, όταν έκανε μεταφορές αεροδρομιακών καυσίμων το ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ XV, το βυτίο ερχόταν με το καράβι της γραμμής, κενό φορτίου. Πιθανόν να γινόταν κάτι αντίστοιχο και εκεί, μιας και το γκαζάδικο δεν είχε χώρο για μεταφορά βυτίου.

Posted
41 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ένα βυτίο που είναι άδειο από καύσιμα μπορεί να ταξιδέψει με πλοίο της γραμμής, εάν έχει βγάλει gas free για τις δεξαμενές του.

Δίνεται άδεια για επιβίβαση σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοία όταν τα βυτία δεν μεταφέρουν καύσιμο, αρκεί να γεμίζονται με νερό.

Posted

Τα βυτια που ειναι γεματα καυσιμα μετακινουνται σε οποιοδηποτε νησι μονο με ειδικο δρομολογιο "καυσιμων" οπως λεγεται. Οταν ομως το βυτιο επιστρεφει στην βαση του, η μετακινηση μπορει να γινει και με το καράβι της γραμμής. Ειναι κενό φορτίου και εννοειται έχει βγάλει gas free για τις δεξαμενές του. 

Posted
1 hour ago, panag said:

αν δε με απατά η μνήμη μου, νομίζω επί εποχή Στρίντζη και το Κεφαλονιά στο Πάτρα-Σάμη είχα δει βυτιοφόρο γνωστής εταιρίας με το κοχύλι...

 

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ένα βυτίο που είναι άδειο από καύσιμα μπορεί να ταξιδέψει με πλοίο της γραμμής, εάν έχει βγάλει gas free για τις δεξαμενές του.

 

20 minutes ago, SAMAINA said:

Δίνεται άδεια για επιβίβαση σε Ε/Γ-Ο/Γ πλοία όταν τα βυτία δεν μεταφέρουν καύσιμο, αρκεί να γεμίζονται με νερό.

Το Κεφαλονιά επί Strintzis Lines και Blue Star εκανε μια φορα την εβδομαδα, εκτος high season, δρομολογιο καυσιμων για Πατρα (καποιες χρονιές Πέμπτη, κάποιες Τετάρτη). Ερχόταν Πάτρα σε κανονικό εμπορικό δρομολόγιο, φόρτωνε τα βυτία στην Πάτρα, ξεφόρτωνε Σάμη και Βαθύ και το πρωί τα έφερνε πίσω άδεια (αρκετά απο Κεφαλονιά γυρίζαν από Πόρο. Είχαν σίγουρα κάνει gas free και ηταν γεμάτα νερό. Στο Θιάκι τα είχα δει πολλές φορές να γεμίζουν νερό στην ευθεία των Δεξών, αφού είχα ξεφορτώσει πρώτα. Το ίδιο δρομολόγιο καυσίμων, το έκαναν οι προκάτοχοι, Κεφαλληνία και Επτάνησος για Αστακό. 

ΥΓ: Το gas free ειναι ακριβώς αυτή η διαδικασία. Γεμίζουν νερό για να φύγουν όλα τα αέρια.

Posted

ΥΓ: Το gas free ειναι ακριβώς αυτή η διαδικασία. Γεμίζουν νερό για να φύγουν όλα τα αέρια.

Χαχαχαχα ......... κοιτα μην βρεις κανενα γεματο νερο 😉

Posted

Τα ειπες ολα σωστα εκτος του οτι κατα την επιστροφη τα γεμιζουν νερο. Μπορει να γινονταν παλια αυτο, τωρα ομως εχει "ατονήσει" 😉 το μετρο.

Posted
On 2/2/2023 at 6:05 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ένα βυτίο που είναι άδειο από καύσιμα μπορεί να ταξιδέψει με πλοίο της γραμμής, εάν έχει βγάλει gas free για τις δεξαμενές του.

η αν το έχουν γεμίσει νερό και υπάρχει υπευθύνη δήλωση για αυτό

On 2/3/2023 at 1:03 AM, mytilene said:

Gas free βγάζουν μόνο..δε βάζουν νερό 

ύπαρχουν λιμάνια που δεν μπορούν να εκδόσουν gas free, οπότε αυτό με το νερό παίζει!

  • 1 month later...
Posted

Επιβολή κυρώσεων για φόρτωση επικίνδυνου φορτίου σε Φ/Γ-Ο/Γ πλοίο στη Θεσσαλονίκη

Quote

Ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Θεσσαλονίκης, ότι κατά τη διαδικασία φόρτωσης Φ/Γ-Ο/Γ πλοίου, στον λιμένα Θεσσαλονίκης, έχει φορτωθεί όχημα το οποίο μεταφέρει επικίνδυνο φορτίο.

Ακολούθησε έλεγχος, από το πλήρωμα του ως άνω πλοίου, παρουσία στελέχους της οικείας Λιμενικής Αρχής, όπου διαπιστώθηκε η φόρτωση φορτηγού οχήματος (τράκτορας/επικαθήμενο), το οποίο, σύμφωνα με το δελτίο αποστολής της εταιρείας, μετέφερε φορτίο (λιπάσματα νιτρικής αμμωνίας), βαθμού επικινδυνότητας κλάσης 9, συνολικού βάρους είκοσι επτά (27) τόνων, το οποίο κατά τις διατάξεις του Π.Δ. 405/1996, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, ανήκει στην κατηγορία των επικίνδυνων φορτίων.

Κατά τη φόρτωση ο 24χρονος οδηγός δεν κατέθεσε ζυγολόγιο, δεν προέβη στην έγκαιρη αίτηση δήλωσης για έγκριση φόρτωσης επικίνδυνων ειδών, στον Πλοίαρχο ή τον Ναυτικό Πράκτορα του πλοίου, ούτε προέβη στην ενημέρωση της οικείας Λιμενικής Αρχής, ενώ επιπρόσθετα διαπιστώθηκε ότι δεν κατείχε πιστοποιητικό επαγγελματικής κατάρτισης οδηγών οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων, ως όφειλε.

Ανωτέρω Φ/Γ όχημα εκφορτώθηκε από το πλοίο και παραμένει στον λιμένα Θεσσαλονίκης, ενώ το πλοίο απέπλευσε προς συνέχιση του εγκεκριμένου δρομολογίου του.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Θεσσαλονίκης που διενεργεί την προανάκριση κατά παράβαση του Άρθρου 291 Π.Κ. (περί διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών), κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

Υ.Γ: Λογικά ήταν στο Πελαγιτης

Posted

Εάν γινόταν κάτι, θα είχαμε καταστάσεις Βηρυτού ή ΗΠΑ παλαιότερα.

Και τόσο σύντομα μετά την τραγωδία στα Τέμπη, που ακόμη δεν είμαι σίγουρος τι κουβαλούσε η εμπορική αμαξοστοιχεία για να προκληθεί τέτοια άμεση έκρηξη.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...