ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 10, 2010 Posted June 10, 2010 Αφού είδαμε σε νέο θέμα κάποιες φωτό από το Hached - Άγιος Ανδρέας, ας πάμε να δούμε μερικές ακόμα από άλλες παντόφλες μας που δραστηριοποιούνται και αυτές στην Τυνησία και συγκεκριμμένα στην γραμμή Sfax - Kerkennah. Πρέπει δε (υποθέτω) να είναι και η μοναδική γραμμή στην Τυνησία που απασχολούνται παντόφλες ελληνικής κατασκευής, μιας και στο Σφαξ βρίσκουμε όλες όσες αναφέρουμε (τουλάχιστον) στην σχετική λίστα μας. Έχουμε λοιπόν το ΕL ABBASSIA (ex-El Loud III), No 001 στην λίστα, το KHYRANIS (ex-El Loud IV), Νο 002 στην λίστα, και φυσικά το ΕL LOUD VII (ex-Πρωτοπόρος ΙΙ), Νο 085 στην λίστα. Πηγή φωτό : Flickr
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 27, 2010 Posted June 27, 2010 Nα καλοσωρίσουμε τον φίλο Paparazzi στην παρέα των shipfriends, και να του ευχηθούμε "καλά ταξίδια". Ταυτοποιήσαμε λοιπόν άλλη μία Ελληνική παντόφλα με την βοήθεια του, που δεν είναι άλλη από την MAHRA I. Nα παρακαλέσουμε τους κ.κ. moderators , αν είναι εύκολο να μας περάσουν τα νέα της στοιχεία στην λίστα Παντοφλών Εξωτερικού ως εξής : 095. Σαλαμίς___1974___IMO 7350375___Μαρία Γκ. - Mahra I___Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα Μετά λοιπόν τα στοιχεία που έχουμε βρει τον τελευταίο καιρό, η λίστα των ...αναζητήσεων μας διαμορφώνεται ως εξής : Farasan___1978___IMO 7946291___Σαουδική ΑραβίαΑnnobon___1966___ΙΜΟ 8974128 Rio Kong___Ισημερινή Γουινέα___Φωτό : 1, 2. Jaden T___Καραϊβική___Φωτό : 1
enas chiotis Posted June 28, 2010 Author Posted June 28, 2010 Ψάχνοντας στην Ερυθρά για παντόφλες, στα νησιά farasan της Σαουδικής Αραβίας εμφανίστηκε το πλεούμενο που βλέπετε. Ταιριάζουν τα χνάρια της για Ελληνικής κατασκευής. Πηγή φωτό
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 3, 2010 Posted September 3, 2010 Εντός των επομένων ημερών, και αφού μπει το φόρουμ σε μία σειρά κατόπιν των αλλαγών που έγιναν σε αυτό, θα προχωρήσουμε και σε ένα update της λίστας μας με τις Ελληνικές παντόφλες στο εξωτερικό. Αυτό το update θα αφορά βέβαια το AGIOS NIKOLAOS, το ΟΜΟΝΟΙΑ, το GREEN SALINA, αλλά και μερικά ακόμα άλλα πλοία.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted September 10, 2010 Posted September 10, 2010 Είμαστε λοιπόν σε θέση να παρουσιάσουμε την νέα αναβαθμισμένη λίστα με τα Ελληνικά πλοία ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν και δούλεψαν σε χώρες του εξωτερικού. Νέες παρουσίες, το ΕΙΡΗΝΗ στο Νο 42, το ΝΟΤΕΣ ΕΝ ΠΛΩ στο Νο 77 και το ΟΜΟΝΟΙΑ στο Νο 79. Προστέθηκαν ακόμα κάποια νέα στοιχεία ή διορθώσεις σε παλαιότερα (νέα ονόματα, ΙΜΟ numbers, χώρες) για πλοία που προυπήρχαν στην λίστα. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα Ελληνικά πλοία ανοικτού τύπου που έχουν πουληθεί στο εξωτερικό και τα οποία μέχρι στιγμής αγνοούμε ή δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία διασταύρωσης. Η προσπάθεια λοιπόν συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια ή και παράθεση και του πιό μικρού στοιχείου είναι ευπρόσδεκτη.
Panagos Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Υπάρχει κανένα αμφίπλωρο που έχει περάσει τον Ατλαντικό (Μεξικό); Έβλεπα μια καινούργια ταινία (2010) και να σου το αμφίπλωρο. Μάλλον δικό μας είναι
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 7, 2010 Posted October 7, 2010 Είναι σίγουρα "δικό μας", και ΕΔΩ μπορείς να διαβάσεις αλλά και να δεις περισσότερα για το αμφίπλωρο.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 13, 2010 Posted October 13, 2010 (edited) Πάμε μία μικρή βολτίτσα ως τις δυτικές ακτές της Αφρικής, και πιό συγκεκριμμένα στο Cameroon και στην πόλη Dοuala. Eκεί θα δούμε την υπερκατασκευή (και αυτή όχι όλη) από μία Ελληνική παντόφλα, και μία πολύ (μα πάρα πολύ) χαρακτηριστική πρύμη. Μία υπερκατασκευή που θυμίζει πολύ έντονα αυτή, και μία πρύμη που θυμίζει ακόμα πιό έντονα αυτή. Μιας και όμως ούτε στο ΑΦΑΙΑ μπορεί να ανήκει, ούτε πολύ περισσότερο στο ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ, μήπως ανήκει στο τρίτο αδελφό, Και μία παρατήρηση. Για προσέξτε τις πόσες ομοιότητες έχει με το ΑΦΑΙΑ... Μήπως ανακαλύψαμε και τρίτο "αδελφό" ??? του οποίου τα ίχνη έχουμε χάσει από τον Δεκέμβρη του 2004 ??? Και μιλάω βέβαια για το ΤΑΤΙΑΝΑ ΑΓΑΠΗΤΟΥ (???). Ας δούμε 1, 2, φωτογραφίες του πλοίου στην Κέρκυρα από τον φίλο magwa για να μπορέσουμε να κάνουμε τις συγκρίσεις μας. Η παρακάτω φωτό είναι από to flickr, και την παραθέτω σε μεγέθυνση μιας και η original είναι κάπως μακρινή. Στην λεζάντα της αναγράφεται : Douala,Cameroon, Near Port, και ως χρονολογία λήψης της ο Νοέμβριος του 2008. Edited October 13, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
PIANOMAN Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Και ειναι μαλλον προφανες πως βρήκατε σε ποιο πλοιο ανηκει η πρύμνη!
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 14, 2010 Posted October 14, 2010 Φίλε μου PIANOMAN θα ήθελες να με βοηθήσεις λίγο περισσότερο ??? Δεν είμαι βέβαιος ότι πράγματι πρόκειται για το Τατιάνα Αγαπητού, γι αυτό και παρέθεσα τις φωτογραφίες για να μπορέσουν να γίνουν συγκρίσεις. Ποιά είναι η γνώμη σου ??? Πρόκειται πράγματι για το ίδιο πλοίο ???
enas chiotis Posted October 16, 2010 Author Posted October 16, 2010 Συγκρίνοντας τις φωτογραφίες του τατιάνα αγαπητού με το επίμαχο πλοίο δεν μπορούμε παρα να πουμε οτι μοιάζουν. Όμως την τσιμινιέρα που φαίνεται πρύμα δεν έχω καταφέρει από καποια φωτό να την ταυτοποιήσω με το τατιάνα. Είχε δεύτερη τσιμινιέρα στον πρυμνιό ιστό, γιατί αν δεν είχε πρόκειται για άλλο πλοίο. Για το θέμα της ομοιότητας της πρύμης με το ΠΟΡΤΟ ΛΑΦΙΑ και ΑΦΑΙΑ. Μπορεί καποιος να αποκλείσει το γεγονός να παραγγέλθηκαν με το ίδιο (παντοφλο)σχέδιο και άλλα πλοία; Δεν το νομίζω. Θα μπορούσε κάλλιστα πχ ο Αγαπητός με το σχέδιο του ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α του 1967 να έφτιαξε και το ΤΑΤΙΑΝΑ το 1969. Για να επανέλθουμε στο πλοίο της φωτογραφίας, η σημαία που φαίνεται να κυματίζει είναι της Ισημερινής Γουινέας. Καποιος που έχει σηβαρή πρόσβαση σε databases θα μπορούσε να μας αναφέρει ποια πλοία ro-ro η fb υπάρχουν σε αυτή τη σημαία; Πχ στο e-ships αναφέρονται 2 μόνο, ένα του 2005 και το RIO LANG του 1967 που έχει κατασκευαστεί στου Ζέρβα.
Nick the Greek Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Οι Lloyds αναφέρουν ακριβώς τα ίδια, το Rio Lang δηλαδή και το άλλο του 2005 που ονομάζεται Tropical και είναι κατασκευασμένο στην Τούζλα, στην Τουρκία. Έψαξα όσα δίνουν με σημαία Ισημερινής Γουινέας(ζώντα τε και τενθεόντα) αλλά δεν υπάρχει κανένα που έστω να παραπέμπει σε ελληνική κατασκευή.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Πάμε μία μικρή βολτίτσα ως τις δυτικές ακτές της Αφρικής, και πιό συγκεκριμμένα στο Cameroon και στην πόλη Dοuala. Eκεί θα δούμε την υπερκατασκευή (και αυτή όχι όλη) από μία Ελληνική παντόφλα, και μία πολύ (μα πάρα πολύ) χαρακτηριστική πρύμη. Μία υπερκατασκευή που θυμίζει πολύ έντονα αυτή, και μία πρύμη που θυμίζει ακόμα πιό έντονα αυτή. Συγκρίνοντας τις φωτογραφίες του τατιάνα αγαπητού με το επίμαχο πλοίο δεν μπορούμε παρα να πουμε οτι μοιάζουν. ................................................................................................................... Θα μπορούσε κάλλιστα πχ ο Αγαπητός με το σχέδιο του ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α του 1967 να έφτιαξε και το ΤΑΤΙΑΝΑ το 1969. Πολύ σωστά. Αυτήν την ομοιότητα μάλιστα (ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α - ΤΑΤΙΑΝΑ) την είχα αναφέρει και εγώ στο topic του ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α. Απλά δεν ανέφερα το ΑΓΑΠΗΤΟΣ μιας και φέρει σημαία Ονδούρας (συνήθως στην Δυτική Αφρική έχουν τις δικές τους σημαίες στα πλοία), στην λίστα μας με τις παντόφλες του εξωτερικού πιθανολογούμε ότι πουλήθηκε κάπου στα Αραβικά Εμιράτα, και το όνομα που απέκτησε όταν έφυγε από την χώρα μας (RAMADAN IV) και προδιαθέτει και για άλλα ...RAMADAN που δεν έχουμε βρει στην Ισημερινή Γουινέα, αλλά και φέρνει πιό κοντά σε Αραβόφωνες χώρες. Τέλος πάντων, το σίγουρο είναι ότι δεν μπορούμε να είμαστε ...σίγουροι για την ταυτότητα του πλοίου στην Douala του Cameroon, αλλά μπορούμε τουλάχιστον να πούμε με βεβαιότητα ότι ανακαλύψαμε άλλη μία παντόφλα μας στο εξωτερικό για την οποία δεν γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Ελληνικές παντόφλες στην Τανζανία. Με αφορμή την πρόσφατη πώληση σε εταιρεία της Τανζανίας που δραστηριοποιείται στην Ζανζιβάρη του ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Fun Boat) ας συγκεντρώσουμε σε ένα ποστ στο συγκεκριμμένο θέμα (μιάς και όλες οι παντόφλες που θα αναφέρουμε έχουν το δικό τους ξεχωριστό θέμα στο φόρουμ) τις Ελληνικές παντόφλες που πουλήθηκαν και δούλεψαν (ή και συνεχίζουν ακόμα να δουλεύουν) στην χώρα της Ανατολικής Αφρικής. Εννοείται βέβαια πως η αναφορά αυτή γίνεται για τα πλοία που γνωρίζουμε μιας και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να έχουν δουλέψει στην Τανζανία και άλλα πλοία μας ανοιχτού τύπου που δεν γνωρίζουμε. Η αρχή φαίνεται να έγινε με το θρυλικό ΙΑΣΩΝ (Jason - LCT Faith) το 1997 - 98. Ακολούθησαν τον Σεπτέμβριο και τον Δεκέμβριο αντίστοιχα του 2001, το ΑΦΑΙΑ (Aziza I) και το ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ (Aziza II), και τον Δεκέμβριο του 2002 το ΣΕΜΙΡΑΜΙΣ (Mudathir - Buraq II). Πέντε ολόκληρα χρόνια περάσανε μέχρι την επόμενη αγορά παντόφλα μας από τους φίλους μας τους Τανζανούς. Οι οποίοι επανήλθαν, και μάλιστα δριμύτεροι, το 2007 όταν και τρία πλοία μας ακολουθήσαν την θαλασσία οδό προς τις ακτές της Ανατολικής Αφρικής. Τους δύο πρώτους μήνες του 2007, το ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Π (Spice Islander I) και το ΠΑΝΑΓΙΑ Κ (Buraq I), και τον Σεπτέμβριο του ίδιου έτους το ΘΩΜΑΣ (Ruaha - LCT Mubarak). Tελευταία αγορά βέβαια, όπως ανέφερα και στην αρχή του παρόντος ποστ, το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Buraq III) το οποίο και ετοιμάζεται στο Κερατσίνι για να κάνει σε λίγες ημέρες το μακρινό του ταξίδι στην μακρινή Ζανζιβάρη. Να πούμε ακόμα ότι από τα παραπάνω πλοία, δύο δεν πρέπει να ταξιδεύουν πιά. Σίγουρα το ΙΩΑΝΝΗΣ ΙΙ που μετά την φωτιά που το κατέστρεψε βγήκε ολική απώλεια (πολύ ευχάριστη έκπληξη η "ανάσταση" του ΑΦΑΙΑ), και πιθανότατα και το ΙΑΣΩΝ για το οποίο όπως έχουμε μάθει επρόκειτο να πάει για scrap τον περασμένο χρόνο. Όλα τα πλοία που αναφέρουμε στο παρόν ποστ, ας σημειώσουμε ότι έχουν ναυπηγηθεί την δεκαετία του 1960 (1964 έως 1967) με εξαίρεση το ΠΑΝΑΓΙΑ Κ που έχει ναυπηγηθεί το 1975.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted November 19, 2010 Posted November 19, 2010 (edited) Συνεχίζοντας την προσπάθεια μας να κρατάμε όσο το δυνατόν ενημερωμένη την λίστα μας με τα πλοία ανοικτού τύπου που ναυπηγήθηκαν στην χώρα μας και κάποια στιγμή πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού, είμαστε σε θέση να προβούμε σε μία ακόμα ανανέωση - ενημέρωση της. Στην αμέσως προηγούμενη (11 Σεπτ. 2010) είχαν προστεθεί τρία πλοία, ενώ στην παρούσα μπορούμε να δούμε τέσσερις ακόμα νέες παρουσίες, με τις οποίες βέβαια τα πλοία που βρίσκονται στην λίστα μας φτάνουν πλέον αισίως σε τριψήφιο νούμερο (101). Είναι σίγουρο βέβαια ότι αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος του πραγματικού μιας και είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να μπορέσουμε ποτέ να μάθουμε όλα τα πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό. Η προσπάθεια πάντως για την καταγραφή όσων περισσοτέρων γίνεται συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια, έστω και η πιό μικρή, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη. Οι νέες τέσσερις λοιπόν παρουσίες στην παρούσα ανανέωση, αφορούν το ΑΓΙΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ (Νο 11), το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (Fun Boat) (No 19), το ΘΕΟΔΩΡΑ Ρ. (Νο 55) και το άτυχο ΛΕΥΚΑΣ (Νο 72) το οποίο όπως είδαμε βυθίστηκε στο πρώτο ταξίδι μετά την μετονομασία του και την αλλαγή σημαίας. Να σημειώσουμε εδώ -προς αποφυγή σύγχισης- ότι το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στο Νο 18 με το ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στο Νο 19 είναι δυό σαφώς διαφορετικά -και αρκετά γνωστά μας- πλοία, παρόλο που έχουν την ίδια χρονιά ναυπήγησης (καθόλου περίεργο) και το ίδιο ΙΜΟ number (πάρα πολύ περίεργο, αλλά όχι δικό μας λάθος και -πολύ πιθανόν- καθόλου λάθος). Τέλος, να πούμε ότι προστέθηκαν ακόμα, κάποια νέα στοιχεία ή διορθώσεις σε παλαιότερα (νέα ονόματα, ΙΜΟ numbers, χώρες) για πλοία που προυπήρχαν στην λίστα. Edited November 19, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
emmpapad Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 (edited) Συμπληρώσεις-διορθώσεις στη λίστα. ΔΙΡΚΗ -ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΒΑΦΗΣ -ΑΦΡΟΔΙΤΗ Λ. ΝΑΥΤΗΣ Ι -ΗΣΤΕΡΝ ΜΠΡΙΤΖ Ι -(Ελληνική σημαία,αργότερα άλλαξε σημαία και λίγο αργότερα όνομα) -EGEA ΛΕΥΚΑΣ -ΕΚΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡ (Ελληνική σημαία,αργότερα άλλαξε όνομα και σημαία) Σωστό όνομα ΜΑΝΑ ΒΑΡΒΑΡΑ Θ.Λ. (Θ.Λ. ΘΑΝΑΣΗΣ ΛΕΙΒΑΔΑΣ) Είναι στη Μαδαγασκάρη. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Edited December 2, 2010 by emmpapad
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 2, 2010 Posted December 2, 2010 Να καλωσορίσουμε στην παρέα των shipfriends τον Εμμανουήλ (emmpapad) , ο οποίος μέσα στον πολύ λίγο χρόνο της εδώ παρουσίας του, μας εξέπληξε ευχάριστα με τις πολλές του γνώσεις. Στην αμέσως επόμενη αναβάθμιση - ενημέρωση της λίστας μας, θα προστεθούν σε αυτή και τα στοιχεία που μας προσεκόμισε ο φίλος emmpapad. Ας περάσουμε όμως τώρα στην διαρκή και ...αγωνιώδη αναζήτηση μας νέων στοιχείων για τις παντόφλες μας του εξωτερικού. Στην φωτό λοιπόν που έχουμε εδώ και κάποιο καιρό παρουσιάσει από το λιμάνι Douala του Καμερούν, και στην οποία μέσα από τις συζητήσεις μας στα topics των πλοίων καταλήξαμε ότι πιθανότατα εμφανίζεται το ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α. ή το ΕΛΕΝΗ, ήρθε σήμερα να προστεθεί άλλη μία φωτό την οποία μας παρουσίασε ο polmyt με την παντόφλα μας IGOR (Αγ. Κωνσταντίνος), στο ίδιο ακριβώς σημείο του λιμανιού. Σημείο αναφοράς και σύγκρισης (για να καταλάβετε τι εννοώ) είναι το μπλε μότορσιπ με το μπλε φουγάρο και την κίτρινη υπερκατασκευή που εμφανίζεται και στις δύο φωτό, στην κάθε μία βέβαια από άλλη πλευρά. Να σημειώσουμε ακόμα, ότι τις δύο φωτό τις χωρίζει ένα διάστημα δύο χρόνων, αφού η μεν πρώτη είναι του 2008 ενώ η δεύτερη του 2010. Μάλλον λοιπόν πέσαμε πάνω σε ένα ναυπηγείο (???) ή απλή παραλία, όπου συνηθίζεται να λιμενίζονται ή να παροπλίζονται ανάμεσα στα άλλα πλοία και πρώην δικές μας παντόφλες, αφού εκτός από τα ΑΓΑΠΗΤΟΣ Α. (ή ΕΛΕΝΗ) στην πρώτη φωτό και το ΑΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ στην δεύτερη, μπορούμε να διακρίνουμε στο δεξί μέρος της πρώτης από τις δύο παραπάνω φωτογραφίες, την υπερκατασκευή από ακόμα μία πρώην Ελληνική παντόφλα. Πιό κάτω σας παραθέτω το συγκεκριμμένο μέρος της φωτό σε μεγέθυνση μήπως (αν και είναι φαντάζομαι αρκετά δύσκολο) θυμίσει κάτι σε κάποιον.
Ariadne Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 (edited) Συμπληρώσεις-διορθώσεις στη λίστα.[...] ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Ευχαριστούμε πολύ για τις πολύτιμες πληροφορίες σου! Εάν δεν απατώμαι, τα γράμματα Θ.Λ. δεν εμφανιζόταν όμως εξωτερικά στο πλοίο Edited December 3, 2010 by proud_ionian
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted December 6, 2010 Posted December 6, 2010 (edited) Πάμε να δούμε μία όμορφη φωτογραφία (Απρίλιος 2010) από το Freetown της Sierra Leone, με τρείς παντόφλες μας "επί σκηνής". Από αριστερά προς τα δεξιά, το MURZUK (ΔΑΜΙΑΝΟΣ), το FREETOWN (ΑΓΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ - ΦΑΝΕΡΩΜΕΝΗ) και το MAHERA (ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΦΡΑΓΚΟΣ). Για την κατάσταση του τελευταίου αναφερθήκαμε στο topic του. Πηγή φωτό: picasa, από τον χρήστη Christopher Mortensen Edited December 6, 2010 by ΣΕΙΡΙΟΣ
enas chiotis Posted January 17, 2011 Author Posted January 17, 2011 Τελικά οι γείτονες μας Τούρκοι δεν τα πάνε καθολου καλά με τις ελληνικές παντόφλες. Ο Ευαγγελος (Ali riza deniz) τους έμεινε στα χέρια, τα ίδια ο ΝΑΥΤΗΣ Ι (egea), τα ίδια και ο Σχοίπαντας (ERDEMLER 6) Το saykon i (νυν Αγ. Νικολαος Λ.) μας το στείλανε πίσω άρον-άρον, και το saykon ii (Αγ. Νεκτάριος Κ ΙΙ) προσάραξε στην εισοδο του λιμανιού.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted February 14, 2011 Posted February 14, 2011 Μία ακόμα ανανέωση - ενημέρωση της λίστας μας με τα πλοία ανοικτού τύπου που ναυπηγήθηκαν στην χώρα μας και κάποια στιγμή πουλήθηκαν σε χώρες του εξωτερικού. Στο παρόν update δύο πλοία ακόμα προστίθενται στη λίστα μας αλλά και αφαιρείται ένα από αυτή. Οι δύο νέες καταχωρήσεις αφορούν το ΠΩΛ για το οποίο μάθαμε ότι βρίσκεται πλέον στο Μαρόκο, και το ΣΟΦΡΑΣ – ΕΛΕΝΗ το οποίο έχει πουληθεί από το 2002 στη Νιγηρία. Το πλοίο που αφαιρείται από την λίστα είναι το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ το οποίο ενώ πριν τρία περίπου χρόνια μετονομάστηκε σε CIBELA και είχαμε μάθει ότι πουλήθηκε σε χώρα του εξωτερικού, παραμένει μέχρι και σήμερα ανενεργό σε ναυπηγείο του Περάματος, πιθανώς λόγω ακύρωσης της πώλησης. Ακόμα, έχουν προστεθεί ή αλλάξει αρκετά στοιχεία για πλοία που ήδη υπήρχαν στην λίστα μας από τις προηγούμενες αναβαθμίσεις της. Να αναφέρω ως παραδείγματα την αλλαγή στην καταχώρηση του ΘΑΣΟΣ ΙΙΙ (Νο 025) για το οποίο μάθαμε ότι είναι το πρώην ΑΜΦΙΠΟΛΙΣ, του ΚΛΙΒΕΛΑΝΤ (Νο 66) που διαπιστώσαμε ότι δεν ταξιδεύει στην Αμερική αλλά στο Καμερούν, του Δίρκη - Κωστής Καβάφης - Αφροδίτη Λ. (No 043) για το οποίο ανακαλύψαμε φωτογραφίες του με το σημερινό του όνομα SARAH, αλλά και για άλλα πλοία ακόμα που αναφέρονται στην λίστα. Όλα αυτά βέβαια στην συνεχή προσπάθεια μας να είναι όσο το δυνατόν σωστότερα τα στοιχεία που παραθέτουμε. Τα πλοία λοιπόν που βρίσκονται στην λίστα μας ανέρχονται πλέον στα (102). Είναι σίγουρο βέβαια ότι αυτός ο αριθμός είναι μικρότερος του πραγματικού μιας και είναι πολύ δύσκολο έως και ακατόρθωτο να μπορέσουμε ποτέ να μάθουμε όλα τα πλοία μας ανοικτού τύπου που πουλήθηκαν στο εξωτερικό. Η προσπάθεια πάντως για την καταγραφή όσων περισσοτέρων γίνεται συνεχίζεται, και κάθε βοήθεια, έστω και η πιο μικρή, μπορεί να αποδειχθεί πολύτιμη. Δύο ακόμα πλοία είναι υποψήφια για να προστεθούν στη λίστα στην επόμενη αναβάθμιση της. Τα ΘΕΟΔΩΡΟΣ – ΜΑΡΙΑ Ζ και ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4 για τα οποία έχουμε μάθει ότι έχουν ήδη πουληθεί σε χώρες του εξωτερικού αλλά ακόμα βρίσκονται στη χώρα μας και για αυτό δεν τα περιλαμβάνουμε στην παρούσα αναβάθμιση. Τέλος να πούμε ότι για όλα σχεδόν τα πλοία που περιλαμβάνονται στην λίστα, υπάρχουν ξεχωριστά θέματα για το καθένα στο subforum : Επιβατηγά Οχηματαγωγά Ανοικτού Τύπου.
enas chiotis Posted April 4, 2011 Author Posted April 4, 2011 (edited) CESME EXPRESS Από τη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο ΔΣ της Εge Birlik και το kounoupi.gr διαβάζουμε: Παράλληλα ο διευθύνων σύμβουλος της Εταιρείας, είπε ότι στο αμέσως επόμενο διάστημα η εταιρεία, θα δρομολογήσει δύο πλοία στη γραμμή Χίου- Τσεσμέ. Πρόκειται για το γνωστό «Χίος» αλλά και το «Τσεσμέ Εξπρές», τα οποία αγοράστηκαν από εταιρεία που πραγματοποιούσε δρομολόγια στη Σαλαμίνα και έπειτα από μετατροπές και πλήρη ανακαίνιση θα είναι έτοιμα το μεν «Χίος» να ξεκινήσει από σήμερα τα δρομολόγια, το δε «Τσεσμέ Εξπρές» σε περίπου ένα μήνα. Ποια παντόφλα είναι; Edited April 4, 2011 by enas chiotis
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 4, 2011 Posted April 4, 2011 Καλά, το "αγοράστηκαν από εταιρεία που πραγματοποιούσε δρομολόγια στη Σαλαμίνα", δεν μας λέει και πολλά. Οι μισές παντόφλες στην Ελλάδα ανήκουν σε εταιρείες με έδρα την Σαλαμίνα, και σχεδόν όλες έχουν περάσει κάποια στιγμή και από εκεί. Απο εκεί και πέρα, δεν μπορώ να σκεφτώ καμμία παντόφλα που να έφυγε τον τελευταίο καιρό χωρίς να μάθουμε τον προορισμό της, εκτός από το ΓΕΩΡΓΙΟΣ Π του Ρίου. Άλλη μία πιθανή ίσως να είναι το DOMENICO I που πέρυσι τον Μάιο έφυγε για Τουρκία και είχαμε -βάσιμα- υποθέσει ότι πήγε για σκραπ στο Aliaga. Kαι τέλος βέβαια, μπορεί να είναι πρόσφατη η αγορά και το πλοίο να βρίσκεται ακόμα κοντά μας (ΘΕΟΔΩΡΟΣ-ΜΑΡΙΑ Ζ, ΖΑΧΑΡΙΑΣ, ΔΩΡΑ Π στο Καματερό, ΧΡΗΣΤΟΣ κλπ. στο Ρίο, ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 4 στη Θάσο). Όλα αυτά βέβαια είναι υποθέσεις και μόνο, μέχρι να δούμε εν δράσει το CESME EXPRESS, (αλήθεια, πρόκειται σίγουρα για παντόφλα ??? Αυτό το "EXPRESS" δεν μου πολυ-κολλάει...)
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted April 9, 2011 Posted April 9, 2011 Όχι μία αλλά δύο νέες (???) αναζητήσεις παντοφλών από το Malabo της νήσου Bioko στην Ισημερινή Γουινέα. Τι άραγε μπορούμε να βρούμε από την νέα φωτό που μας προέκυψε ??? Να ξαναθυμηθούμε την φωτό στο ποστ που παραθέτω, με τις δύο παντόφλες για τις οποίες δεν βρήκαμε κάποιο στοιχείο, βλέποντας ακόμα μία φωτό από το Malabo στην Ισημερινή Γουινέα, όπου απεικονίζεται από πλάγια η πίσω παντόφλα της προηγούμενης φωτό. Ποιά άραγε μπορεί να είναι ???
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now