Aksyros Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 Το blue Star Paros με 21.5 πάει. Για αυτό πλέον κ η Σύρος έγινε σχεδόν 4 ώρες. Με 23 άνετα βγαίνουν τα ωράρια που έχουν αναρτημένα. Υγ. Η blue Star δεν θα κοιτάξει το συμφέρον ενός νησιού, αλλά το δικό της. Κ αυτό το αποδεικνύει με όποιον τρόπο μπορεί. Ειδικά την Τήνο την έχει για πέταμα... Το μεγαλύτερο προβλήμα είναι η απαραίτητη επικοινωνία Σύρου κ Τήνου που μόνο με βάρκες θα μπορεί να γίνει! Ευτυχώς υπάρχουν τα δύο εβδομαδιαία δρομολόγια του Andros jet.
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 25, 2019 Posted November 25, 2019 (edited) Η Τηνος εξυπηρετειται απο Ραφηνα και οι κατοικοι της χρονια τωρα δειχνουν τη προτιμηση τους προς τα εκει...οποτε για λιγες μερες δεν παθαινουν τιποτα... Edited November 25, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
Nikos_Chania Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Στην επικοινωνία τους με την Αττική ναι επιλέγουν την Ραφήνα. Όμως το διοικητικό τους κέντρο είναι στη Σύρο, το νοσοκομείο είναι στη Σύρο κλπ. Για αυτό γκρινιάζουν. Βέβαια τα ίδια ισχύουν και για τα άλλα νησιά, Άνδρος, Πάρος, Κέα κλπ. Όλοι αυτοί που δεν είχαν ποτέ καθημερινή σύνδεση με την Σύρο τι θα έπρεπε να πουν; Όλα άρχονται από την άνεση που έχει η Τήνος τόσα έτη και για αυτό η μουρμούρα. Τώρα απλά εξισώθηκε με την Άνδρο πχ που έχουν 3 ενδοκυκλαδικα τη βδομάδα
Strofalos Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Οπότε Νίκο, είναι σα να τους λέει η Μπλου Σταρ, "Ραφήνα θέλετε?? Φάτε την στην μάπα..!" Δεν είναι και τόσο επαγγελματική προσέγγιση αυτή στο πρόβλημα από μέρους την Άττικα. Βάλε εσύ το Δήλος στη Συροτηνομυκονία και στείλε το Μπλου-Σταρ 2 στην Παροναξία να μην δείνεις δικαιώματα, και άσε τους Τηνιακούς να πηγαίνουν με τους Θεολόγους ενώ εσύ τους έχει Δηλάρα μες στα πόδια τους.
Aksyros Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 (edited) οι Τηνιακοί ζητούν την σύνδεση με την Σύρο, όπως όλα τα νησιά θα έπρεπε να έχουν. Η blue Star πέρα βρέχει! Υγ. Θα μπορούσε το Νήσος Χίος σήμερα το πρωί να προσεγγίσει την Τήνο πριν την Σύρο κ το αντίστροφο το απόγευμα. Στο λιμάνι της Τήνου έχει δέσει το κατά πολύ μεγαλύτερο Αριάδνη. Για αυτό καλύτερα η blue Star να μην ψάχνει δικαιολογίες... Edited November 26, 2019 by proud_ionian
Nikos_Chania Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Με το σκεπτικό των Τηνιακών ξαναλέω, θα έπρεπε να έχουν καθημερινή σύνδεση με Σύρο και τα υπόλοιπα νησιά, κάτι που ΔΕΝ έχουν. Τι το ξεχωριστό έχει η Τήνος από την Άνδρο; Τι ξεχωριστή ανάγκη έχει η Τήνος από την Σύρο; Η μόνη τους διαφορά είναι οτι υπάρχει δήλωση τακτικής δρομολόγησης της εταιρείας για καθημερινή σύνδεση του Πειραιά με την Σύρο, την Τήνο και την Μύκονο, και η εταιρεία (προφανώς με έγκριση του ΥΕΝ) περικόπτει την Τήνο. Μόνο και μόνο για αυτό θα μπορούσαν να πουν κάτι, αλλά απο την στιγμή που υπάρχει η έγκριση, δεν υπάρχει τίποτα παράτυπο. Και για να το πάω κι λίγο παραπέρα, αν οι Τηνιακοί πιστεύουν οτι η καθημερινή σύνδεσή τους με την Σύρο είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία, θα μπορούσαν να κάνουν εταιρεία, να πάρουν βαποράκι, να κάνει 1 δρομολόγιο πήγαινέλα την μέρα, πρωί από Τήνο, μεσημέρι από Σύρο, να μην διανυκτερεύουν κιόλας υποχρεωτικά στην Σύρο.
Blue Star Delos Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 (edited) Για να κάνω και λίγο τον συνήγορο του διαβολου, ποσό σίγουροι είμαστε ότι συμφέρει τη Blue η περικοπή της Τήνου από το δρομολόγιο για όσο είναι στη γραμμή το Blue Star 2; Δηλαδή, συμφέρει την εταιρεία να δρομολογεί ένα πολυέξοδο και αρκετά μεγάλο πλοίο για 2 νησιά και μάλιστα σε περίοδο με χαμηλή κίνηση; Θεωρώ πως πραγματικά δεν υπήρχε άλλη επιλογή στην παρούσα φάση. Το Blue Star 2 φαίνεται να ταξιδεύει με 3 μηχανές. Μπορεί το πλοίο να προσεγγίσει την Τήνο με 3 μηχανές ανεξαρτήτως καιρού; θα μπορούσε να βγάλει το δρομολόγιο της Παροναξίας με 3 μηχανές στον προβλεπόμενο χρόνο η να μπει στη θέση του αδερφού για Δωδεκάνησα; Θα μπορούσε να μπει το Νήσος Μύκονος για λίγες μέρες στη θέση του Παρος; προσωπικα, θεωρώ ότι η εταιρεία ζημιώνεται με αυτή τη δρομολόγηση και πως δεν είναι κάποια «συνωμοσία» για να μείνει η Τηνος εκτός. τωρα, το γεγονός ότι το καλοκαίρι υπάρχει μερα που το νησί δεν έχει σύνδεση με τον Πειραιά, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Edited November 26, 2019 by Blue Star Delos
gpap2006 Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Οι τηνιακοι ας φρόντιζαν να αποτρέψουν τη μετατροπή του λιμανιού τους σε σφιγγοφωλια. Τώρα δε θα στάξει η ουρά του γαϊδάρου αν για 5,6 ημέρες μέσα στο χειμώνα μείνουν με δύο βαπόρια ανά ημέρα από Ραφήνα.
Superfast VI Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Νομίζω ότι το όλο γεγονός είναι μικρότερης σημασίας από αυτή που του δίνουμε. Θα μείνει η γραμμή για μερικές μέρες χωρίς βαπόρι λόγω ενός έκτακτου συμβάντος. Η ιστορία έχει δείξει ότι η εταιρεία ξέρει να διαχειρίζεται τέτοια περιστατικά ανάλογα με τη διαθεσιμότητα σε πλοία κλπ. και δεν περιμένει υποδείξεις από εμάς εδώ. Όσο για τις αντιδράσεις οι τοπικές αρχές κάνουν τη δουλειά τους.
AQUA JEWEL Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 (edited) Λαμβάνοντας υπόψη το μετεωρολογικό δελτίο όπου μέχρι και τις 2/12 δεν θα έχουμε πάνω από 5-6 bf, καθώς επίσης και την παλαιότερη επιτυχή προσέγγιση του μεγάλου μπλου σταρ στην εξωτερική προβλήτα της Τήνου, δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί να μην το προσπαθήσει και τώρα ??? Υ.Γ.: Συμφωνώ απολύτως με τον φίλο Strofalos. Edited November 26, 2019 by proud_ionian
enas chiotis Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 (edited) Όντως ξεφεύγουμε, αλλά αν είναι να φάει όλο το Δεκέμβρη το Νάξος για την επισκευή, μπορούμε να σας στείλουμε Διαγόρα και να έρθει Χίο- Μυτιλήνη το blue star 2. Να εξυπηρετηθούμε όλοι. Edited November 26, 2019 by enas chiotis
Nikos_Chania Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Ξεφεύγουμε διότι το πρόβλημα της Τήνου δεν είναι η σύνδεσή της με την Αττική, αλλά με την Σύρο
harryludens Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 5 hours ago, Nikos_Chania said: Με το σκεπτικό των Τηνιακών ξαναλέω, θα έπρεπε να έχουν καθημερινή σύνδεση με Σύρο και τα υπόλοιπα νησιά, κάτι που ΔΕΝ έχουν. Τι το ξεχωριστό έχει η Τήνος από την Άνδρο; .........Μία από τις πολλες διαφορές τους είναι πως η Άνδρος ανήκει στη ΔΟΥ Παλλήνης ενώ η Τήνος στη ΔΟΥ Σύρου. Πάρος ,Μύκονος, Νάξος εχουν δικές τους ΔΟΥ........
Aksyros Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 Το συμπαθεστατο Νήσος Μύκονος στην γραμμή της Σύρου, Τήνου κ Μυκόνου από 9/12
Nereus Posted November 26, 2019 Posted November 26, 2019 4 hours ago, harryludens said: .........Μία από τις πολλες διαφορές τους είναι πως η Άνδρος ανήκει στη ΔΟΥ Παλλήνης ενώ η Τήνος στη ΔΟΥ Σύρου. Πάρος ,Μύκονος, Νάξος εχουν δικές τους ΔΟΥ........ Και της Ικαρίας που είναι ανάλογη πληθυσμιακά με τη Τήνο πήγαν στη Σάμο αλλά πλοίο βλέπουν 2 φορές τη βδομάδα.. Θα το ξαναπώ.. Καταλαβαίνω ότι πολλοί θα ήθελαν 10 δρομολόγια τη μέρα δωρεάν από το τόπο τους για παντού.. Αλλά να είμαστε ρεαλιστές.. Ένα πρόβλημα έτυχε που θα λυθεί σύντομα.. Οποίος έχει αντίρρησεις μπορεί κάλλιστα να μαζέψει συγγενείς φίλους και συγχωριανους και να ιδρύσουν μια Ναυτιλιακή Λαϊκής Βάσεως 😂
Aksyros Posted November 27, 2019 Posted November 27, 2019 Όπως φαίνεται η Τήνος θα παραμείνει εκτός δρομολογίων για δύο εβδομάδες ακόμα. Η blue Star έμπρακτα, κοντά στον Τηνιακό λαο κ τις ανάγκες του 😂🤔.
margaritis24 Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Παντως η εταιρεια δε τα τσιγγουνευεται τα πετρελαια εδω κ το blue star 2 ταξιδευει με 25 κομβους
Aksyros Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Ελπίζω να διατηρηθεί αυτή η ταχύτητα. Κρίμα για ένα τέτοιο πλοίο να σέρνεται με τις ταχύτητες του Πάρος και του Νάξος Το Μύκονος πιστεύεται με τις ίδιες ταχύτητες θα πηγαίνει;
MILTIADIS Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Θα δειξει σε ενα μηνα αν και τι θα τσιγκουνευονται
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Ποιος ο λογος να πηγαινει ενα βαπορι με 25 στη ΣυροΤηνοΜυκονια αν φυσικα μπορει και δεν εχει βραδυνο δρομολογιο....
Aksyros Posted November 30, 2019 Posted November 30, 2019 Πάντα υπάρχει κ ο λόγος ικανοποίησης τον πελατών, που ισχύει για όλες τις εταιρείες σε κάθε κλάδο. τώρα η blue Star δεν ξέρω κατά πόσο σκευτεται αυτό το κομμάτι. Αλλά σαφώς κ δεν θα πέσει έξω με όσο γρήγορα κ αν το πάει.
Nereus Posted December 1, 2019 Posted December 1, 2019 Στο ξαναλέω για να πας εσύ μισή ώρα πιο γρήγορα Πειραιά η εταιρεία δεν θα χαλάσει χιλιάρικα.. Από τη μια παραπονιέσε ότι αύξησαν το εισιτήριο από την άλλη θες να βαράνε 30 μίλια χειμώνα καλοκαίρι.. Όταν ανοίξεις δικιά σου μακάρι να σου βγαίνουν τα νούμερα να φέρεις το Terra Jet και το μεγάλο Αίολο με 45 κόμβους πάνω κάτω και 10 ευρώ εισιτήριο..
Aksyros Posted December 1, 2019 Posted December 1, 2019 (edited) Off topic. Δεν είπα πουθενά για 30 μίλια. Μην βάζεις τόκους επί των 25 που πάει το πλοίο. Ούτε ζήτησα 10 αρικα, πάρα είχα μιλήσει για αύξηση εισιτηρίων, κάτω από τις συνθήκες τις οποίες έγινε. Αυτήν την στιγμή το bs2 πηγαίνει με 25.4 κ εισητηριο στα 16.5€. Edited December 1, 2019 by proud_ionian
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted December 1, 2019 Posted December 1, 2019 (edited) Το βαπορι παει με 25.4 γιατι προφανως εδεσαν τη μια μηχανη και ισως δοκιμαζουν οι μηχανικοι( το βαπορι υποτιθεται οτι κανει την ακινησια του) και ετσι κι αλλιως ειναι προσωρινο...Αν το εβαζαν για διμηνο θα πηγαινε καπου 22+... Edited December 1, 2019 by proud_ionian quote αντί reply
enas chiotis Posted January 3, 2020 Posted January 3, 2020 Με τα απαγορευτικά πόσες μέρες έχει να φύγει το βασικό πλοίο της γραμμής;
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now