proud_ionian Posted October 3, 2017 Author Posted October 3, 2017 γκρινιαζουν για το τανι στη συρο. τους κακοφαινεται η ταχυτητα. οκ, ειναι πιο αργο απο τα blue star, αλλα μεσες ακρες το ιδιο με το superferry που ειχαν το σεπτεμβρη, ή το superferry II που ερχοταν για πολλους χειμωνες. αν ισχυουν οσα γραφει το cyclades 24, θα μεινει και μετα την επισκευη του πατμος, για τις ακινησιες.
JohnTinos Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 "Καλομαθημενοι" οι συριανοί, και για το Superferry γκρινιαζαν... Ετσι κι αλλιως υπάρχει και το Νήσος Μύκονος, και το Superfast XII να τους εξυπηρετησει!
Superspeed 1 Posted October 3, 2017 Posted October 3, 2017 (edited) Ε και αυτά παλιά και αργά είναι. Θα προτιμούσαν κάτι καλύτερο 😌 Edited October 3, 2017 by Superspeed 1
Superfast VI Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Η γκρίνια δεν είναι τελείως αδικαιολόγητη, αλλά φυσικά δεν χάθηκε και ο κόσμος δεδομένων και των εναλλακτικών. Και στην Τήνο αν έρχονταν καράβι που να κάνει τη Ραφήνα μια ώρα παραπάνω θα υπήρχε (τουλάχιστον) προβληματισμός. Εμένα πιο πολύ θα με δυσαρεστούσε η μεγάλη διαφορά στο ξενοδοχείο που έχουν τα δύο πλοία.
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 (edited) Η διαφορά στο ξενοδοχειακό μεταξύ ποιων πλοίων?? Superferry vs Fast Ferries Andros ή Superferry vs Blue Star Naxos? Edited October 4, 2017 by Panagia Ekatontapiliani
hayabusagr Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Οποια και αν είναι η σύγκριση έχω τη αίσθηση ότι νικητής είναι ξεκάθαρα το Superferry
Superfast VI Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Μιλάω πάντα για τους αντικαταστάτες, Superferry Vs Fast Ferries Andros.
proud_ionian Posted October 4, 2017 Author Posted October 4, 2017 21 hours ago, JohnTinos said: "Καλομαθημενοι" οι συριανοί, και για το Superferry γκρινιαζαν... Ετσι κι αλλιως υπάρχει και το Νήσος Μύκονος, και το Superfast XII να τους εξυπηρετησει! κατανοω τη γκρινια των συριανων για τα 45'+ που φορτωνονται (ειτε με το superferry, ειτε με το ανδρος), αλλα ειναι κομματακι υπερβολικοι. αφ'ενος μιλαμε για μια ολιγομηνη αντικατασταση (και δεν ειναι η πρωτη φορα στη γραμμη, που γινεται χειμερινη αντικατασταση απο πιο αργο πλοιο), αφ'εταιρου εχουν εναλλακτικες, οπως ειπε κα ο @JohnTinos. μην ξεχνουν πως υπηρχε και μια αλλη γραμμη, που οταν πηγαινε το (νυν) ανδρος το χειμωνα, γκρινιαζαν για το 20λεπτο που φορτωνονταν επιπλεον και τελικα το μονο που πετυχαν, ειναι να μην εχουν καθολου πλοιο. 6 hours ago, hayabusagr said: Οποια και αν είναι η σύγκριση έχω τη αίσθηση ότι νικητής είναι ξεκάθαρα το Superferry σε ταχυτητα παντως, που οπως ξερουμε, μετραει πολυ για τους συριανους, ειναι μακραν το πιο αργο απο ολα τα συμβατικα που συνεδεσαν φετος τη συρο με τον πειραια. ενταξει, δεν μπορει να εχουμε και την απαιτηση, οποιος βλεπει το superferry ή οποιος να ακουει το ονομα του, να πεφτει σε εκσταση
gpap2006 Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Το ΑΝΔΡΟΣ κάνει φανάρι με φανάρι 4.15' και στην επιστροφή κανα 7λεπτο λιγότερο. Τα μικρά μπλουσταρακια με τις χειμερινές ταχύτητες δε νομίζω να κάνουν πάνω απο ενα τέταρτο λιγότερο πάντως.
hayabusagr Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 (edited) 40 minutes ago, proud_ionian said: σε ταχυτητα παντως, που οπως ξερουμε, μετραει πολυ για τους συριανους, ειναι μακραν το πιο αργο απο ολα τα συμβατικα που συνεδεσαν φετος τη συρο με τον πειραια. ενταξει, δεν μπορει να εχουμε και την απαιτηση, οποιος βλεπει το superferry ή οποιος να ακουει το ονομα του, να πεφτει σε εκσταση Μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής. Μίλησα σε ότι αφορά το ξενοδοχειακό. Στα υπόλοιπα οι διαφορες είναι σαφείς. Για άλλους πολύ σημαντικές για άλλους λιγότερο Edited October 4, 2017 by proud_ionian quote
ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Το θεμα ειναι οτι καθυστερουν κιολας....προχθες με 35λεπτα καθυστερηση....σημερα με 20 λεπτα καθυστερηση. Δηλαδη αν ηταν στο πικ του καλοκαιριου τι θα γινοταν...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Ας έβαζε η Blue Star Ferries ωράρια προς αντιπροσωπευτικά στην ταχύτητα του πλοίου, poy ειδικά στην επιστροφή μειώνει το χρόνο παραμονής στα λιμάνια για να έχει τις ίδιες ώρες με το Blue Star Naxos!!
gpap2006 Posted October 4, 2017 Posted October 4, 2017 Η εταιρία δίνει ώρα άφιξης στο Πειραιά 20.20. Απόψε πέρασε τα φανάρια για μέσα στις 20.23 όπως μπορούμε να δούμε στο στίγμα στο ais. Συνεπώς δε νομίζω πως μπορούμε να μιλάμε για μεγάλες αποκλίσεις από τα ωράρια και καθυστερήσεις.
polmyt Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 To en andro ξεσπαθωνει παντως εναντιων των Συριανων Να μην λετε εμενα τοπικιστή μετα
Blue Star Delos Posted October 5, 2017 Posted October 5, 2017 On 10/3/2017 at 1:21 PM, proud_ionian said: αν ισχυουν οσα γραφει το cyclades 24, θα μεινει και μετα την επισκευη του πατμος, για τις ακινησιες. Μήπως συμφέρει τη blue να μείνει το Τανι περισσότερο στη γραμμή, τουλάχιστον για τους «νεκρούς» μήνες; Επειδή δεν ξέρω τι παίζει με το κόστος της ναύλωσης του Τανι σε σύγκριση με το κόστος λειτουργίας των Παρος/Ναξος που κάνουν συνήθως τη γραμμή, μήπως τους έρχεται φθηνότερα έτσι; Τα καύσιμα στο Τανι ποιος τα πληρώνει; Το πλήρωμα;
proud_ionian Posted October 5, 2017 Author Posted October 5, 2017 o ναυλωτης πληρωνει τα καυσιμα, στο 99% των περιπτωσεων και ο πλοιοκτητης το πληρωμα. λογικα μια η αλλη θα τους ερχεται. (σε σχεση παντα με bsp/bsn και τις... εναλλακτικες χειμερινες ταχυτητες) @polmytτο θεμα με το εν ανδρω δεν ειναι οτι τα γραφει, ειναι οτι τα πιστευει κιολας. ολη η κουβεντα ειναι περι ονου σκιας. για 2-3 μηνες η γραμμη θα εχει ενα λιγο πιο αργο πλοιο απο οτι εχει τον υπολοιπο χρονο. αυτο εχει συμβει τα 10, απο τα τελευταια 15 χρονια. κατα τα λοιπα οι συριανοι (οσοι γκρινιαζουν) ειναι κομματακι υπερβολικοι και οι "en andrιωτες" στα ορια της γραφικοτητας
pathfinder Posted October 6, 2017 Posted October 6, 2017 η απορία του BSD προφανώς λύθηκε, αλλά ο επισκέπτης του forum που δεν έχει ανάλογες γνώσεις, ίσως καραφλιάσει χειρότερα από εμένα, σχετικά με το ποιός πληρώνει τι. Με την άδειά και ανοχή (ελπίζω) του φίλου proud ας διευκρινίσω ότι στην συνηθέστερη περίπτωση ο ναυλωτής λοιπόν πληρώνει στον πλοιοκτήτη συμφωνηθέντα ημερήσιο ναύλο στον οποίο περιλαμβάνονται οι μισθοί κ.λ.π έξοδα του πληρώματος (και ο πλοιοκτήτης εξοφλεί την μισθοδοσία). Επίσης ο ναυλωτής προμηθεύεται και πληρώνει τα αναγκαία καύσιμα ανάλογα με τις ανάγκες του πλοίου. Για το θέμα της γκρίνιας εγώ τουλάχιστον έχω ξανατοποθετηθεί. Έχουμε -σαν λαός- νομίζω την τάση να τα θέλουμε όλα δικά μας (κακό δεν είναι βέβαια να ζητάει κανείς αρκεί να μπορεί να δεχτεί τον περιορισμό του "εφικτού"). Όσο για το "εν Άνδρω" για ποιά όρια μιλάμε? Στα "κόκκινα" της γραφικότητας θα τολμούσα να πώ.
proud_ionian Posted October 7, 2017 Author Posted October 7, 2017 οποιος διαβασει το forum, για ναυλωσεις, ας διαβασει και εδω. ( @pathfinderτα ευκολως εννοουμενα παραλειφθηκαν)
ithermos Posted October 7, 2017 Posted October 7, 2017 On 9/16/2017 at 11:12 AM, proud_ionian said: το συντριπτικα μεγαλυτερο κομματι των "ντοπιων" της γραμμης, ειναι οι συριανοι, που παντοτε εδιναν βαρος στην ταχυτητα. απο την εποχη του original παναγια τηνου και του πρωτου ναϊας, μεχρι τις κοντρες Ναϊας ΙΙ και Εξπρες Αφροδιτη στα τελη των 90s. στο τελευταιο ειχε βγει οτι ειναι αργο, επειδη εκανε τη συρο 10' περισσοτερο και ο κοσμος προτιμουσε το Ναϊας ΙΙ, παροτι ηταν κλασεις... χειροτερο εσωτερικα. On 9/18/2017 at 6:17 PM, Nick the Greek said: Δεν είναι μόνο οι Συριανοί, και οι Μυκονιάτες ψήφισαν χαλαρά Νήσος Μύκονος. Νομίζω φέτος η όλη ιστορία με τις κόντρες των 2 πλοίων, θύμησε σε πολλούς από εμάς παλιότερες εποχές, με ξεκάθαρο νικητή το Νήσος Μύκονος και την HSW τόσο στην ταχύτητα, όσο και στην κίνηση. Κρίμα που δε θα τα ξαναδούμε αυτά. Νομίζω πως τα φορτηγά της Σύρου είναι αυτά που στηρίζουν σε μεγάλο βαθμό την Blue Star Ferries, σε μια γραμμή που έχω την αίσθηση είχε γίνει δευτερεύουσα, ειδικά από τη στιγμή που η Τήνος έχει γίνει αποκλειστικότητα της Ραφήνας. Ας καταθέσω κι εγώ την γνώμη μου αν και αργά. Εργάζομαι κάθε καλοκαίρι σε τουριστικό πρακτορείο στη Σύρο και σας διαβεβαιώνω πως η πλειοψηφία των Συριανών ψηφίζει BSF δαγκωτό, αυτό ισχύει όλα τα χρόνια που βρίσκεται η HSW στη γραμμή. Αν η HSW μπορούσε να αλλάξει το status quo, αυτό θα γινόταν το περασμένο καλοκαίρι όπου η διαφορά στην αναχώρηση των πλοίων ήταν 5 λεπτά (07:30 και 07:35). Παρά την ταχύτητα του Ν. Μύκονος έναντι του BS Naxos, την χαμηλότερη, έστω και ελαφρώς, τιμή εισιτηρίου του πρώτου και την "άβολη" πύλη (E1 ή E2) στον Πειραία στην περίπτωση του BS 1/2 (υπήρξε πολύ γκρίνια ακόμη και για αυτό), οι Συριανοί ψήφισαν BSF. Αυτό το αποδίδω στη συνεχή παρουσία της BSF στη γραμμή για 17?? χρόνια και στο πρόγραμμα πιστότητας seasmiles, δηλαδή προτιμούσαν να πάνε με το "αργό" πλοίο μόνο και μόνο για να μη χάσουν τα μίλια/πόντους. Πρόγραμμα πιστότητας έχει φυσικά και η HSW αλλά με βάση αυτά που βλέπω, αν υπάρχουν 10 Συριανοί εγγεγραμμένοι στο Bonus Miles τότε υπάρχουν τουλάχιστον 40 στο seasmiles. Το μόνο "δίκιο" που μπορώ να αναγνωρίσω στη διαμαρτυρία των Συριανών είναι να μην πάει το 20:20 (που χοντρικά φτάνει Πειραιά το FF Andros) αργότερα κατά 20 ή και παραπάνω λεπτά, διότι τότε χάνεται η ανταπόκριση για Κρήτη που εξυπηρετεί πολλούς από εμάς. Όπως είχε γίνει τον χειμώνα 12-13 (αν θυμάμαι καλά) όπου το BS Ithaki τότε αν και το έδινε 4.30 στο πρόγραμμα έκανε 4.45, οπότε ήσουν με την ψυχή στο στόμα για να προλάβεις τα κρητικά.
Nick the Greek Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Δεκτά αυτά που λες, προφανώς ξέρεις καλύτερα τα της Σύρου. Μου κάνει εντύπωση όμως αυτό που λες με την κάρτα πιστότητας της BS. Κάνει τέτοια διαφορά? Κι εγώ πχ έχω κάρτα πιστότητας της Star Alliance, αλλά δεν πετάω στη Ρώμη μέσω Μονάχου για να μην παρω την Alitalia που είναι σε άλλο alliance. Βέβαια όταν τα 2 πλοία φτάνουν με διαφορά 10 λεπτών, δεν είναι τόσο τραγικό όπως αυτό που περιγράφω παραπάνω.
cptsparrow Posted October 8, 2017 Posted October 8, 2017 Δρομολόγιο το ΑΣΤΜ από Ραφήνα; :))) και σε λάθος εποχή;!?, On 7/10/2017 at 10:13 PM, ithermos said: και την "άβολη" πύλη (E1 ή E2) στον Πειραία στην περίπτωση του BS 1/2 (υπήρξε πολύ γκρίνια ακόμη και για αυτό) κερδισμένος αυτός που θα φθάσει πρώτος στα λεμονάδικα.
pie Posted October 12, 2017 Posted October 12, 2017 Φαντάζομαι κερδισμένη θα είναι η SeaJets για Μύκονο γι’αυτό βλέπουμε ακόμα το CJ1 στη γραμμή. Γιατι πλεον τόσο από Ραφήνα(SF2) αλλά και από Πειραιά(Andros)μιλάμε για ταξίδι 6 ωρών.
margaritis24 Posted October 12, 2017 Posted October 12, 2017 Η seajet αφηνει την γραμμη τελη οκτωβρη καθε χρονο
speedrunner Posted October 12, 2017 Posted October 12, 2017 (edited) Ναι αλλά από 1η Οκτωβρίου θα έπρεπε να ήταν το SaeJet 2 στην γραμμή, αλλα λόγω της πολύ αυξημένης κίνησης στην διαδρομή Πειραιάς - Μύκονος αλλα και στην Μύκονος - Σαντορίνη συνεχίζει το Champion Jet 1 καθώς το SeaJet 2 δεν θα μπορούσε να καλύψει την κίνηση. Edited October 12, 2017 by proud_ionian quote
Panagia Ekatontapiliani Posted October 31, 2017 Posted October 31, 2017 Με αφορμή αυτό το σχόλιο για τα δρομολόγια της γραμμής Πειραιά Σύρο Τήνο Μύκονο, διαβάζουμε ότι η Blue Star Ferries λέει ότι από τις 10/12/1/7 θα επιστρέψει το Blue Star Patmos στη γραμμή. Κάτι για μένα δεν πρόκειται να γίνει γιατί δεν θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου σίγουρα!!! Νομίζω ότι γίνονται ήδη συζητήσεις για την παράταση της ναύλωσης του Fast Ferries Andros μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now